no-img
نوین اطلس

بازگشت مرد به رابطه عاطفی – بر اساس ان ال پی عشق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

بازگشت مرد به رابطه عاطفی – بر اساس ان ال پی عشق
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۹, ۱۳۹۷

بازگشت مرد به رابطه عاطفی – بر اساس ان ال پی عشق


اگر شما به دنبال برگر داندن مرد به رابطه هستید پس این بدان معنا است که منبعی را از دست داده اید که چشمه جوشانی بود برای  نیاز عاطفی شما در رابطه ای که در گذشته داشته اید. در این مطلب از نوین اطلس دات کام هم می خواهیم دقیقا در مورد همین موضوع یعنی راه های برگرداندن مرد به رابطه، جلوگیری از تمام شدن رابطه و حتی بازگشت به رابطه دوستی با دوست دختر یا پسر است. همچنین به تکالیفی اشاره خواهیم کرد که پس از آشنا شدن کامل با آن به خود می گویید توانستم بهترین را برای برگرداندن عشقم را پیدا کنم.  با آشنایی با تکنیک ها و تکالیف می توانید در برگرداندن مرد به رابطه – بر اساس روانشناسی عشق موفق شوید.

برگرداندن مرد به رابطه بر اساس روانشناسی عشق

بعضی وقت ها باید حدااقل یک بار دیگر برای برگرداندن مرد مورد علاقه خود به رابطه  تلاش کنید و شخص مورد علاقه ی خود را به رابطه بازگردانید. بر اساس تحقیق در زمینه روانشناسی عشق، بسیار افراد در اعماق قلب خود می دانید اگر فقط یک فرصد دیگر داشته باشید همه چیز درست خواهد شد.

در نتیجه از خود می پرسید چگونه می توانم مرد زندگی خود را برگردانم. تا وقتی آخرین تلاش خود را عملی نسازید نمی توانید پرونده ی رابطه ی عاطفی خود را ببندید و همچنان ذهن تان درگیر پیدا کردن تکالیفی است برای ترمیم رابطه شکست خورده و برگرداند مرد به رابطه.(همچنین نگاه کنید به احتمال بازگشت مردان به رابطه)

چگونه با تکنیک های ان ال پی مرد مورد علاقه خود را به رابطه برگردانیم

اگر فکر می کنید در حال حاظر در یکی از این شرایط قرار دارید پس به مطلب درستی برخورد کرده اید. در اینجا با راهنمای ۴ تکنیکی آشنا می شوید که باعث موفقیت شما در بازگشت مردتان می شود و بر اساس روانشناسی عشق است.

این راهنما در ۴ حرکت، تکالیفی را توضیح می دهد که به زن ها کمک میکند همسرشان یا مرد زندگی شان را به رابطه ازدواج خود برگردانند.  اگر با این وجود به نتیجه نرسید و نتوانستید رابطه با مرد مورد علاقه تان را ترمیم کنید پس حداقل می دانید همه ی تلاش خود را کرده اید و با اطمینان خاطر تصمیم های بعدی را خواهید گرفت. اما اگر به نتیجه برسید قطعا از مطالعه ی این مقاله خرسند خواهید شد.

وقتی آن است به رابطه برگردی

این ۴ حرکت ساده برای بازگرداندن رابطه ی شما بر پایه ی تکنیک ها و تکالیف ساده ی روانشناختی است که اجرای آن پس از شکست در رابطه بسیار موثر می باشد. اگر قصد دارید عشق سابق خود را فریب دهید یا وادارش کنید به اجبار وارد رابطه با شما شود مطمئن باشید به یک جدایی و شکست فاجعه بار دیگر ختم خواهد شد.

این راهنما به شما می آموزد چگونه یک رابطه ی جدید را با عشق از دست رفته ی خود شروع کنید؛ رابطه ای که شانس تبدیل شدن به یک رابطه ی طولانی مدت و سالم را دارد. نه رابطه ای که سابق داشتید و در نهایت منجر به جدایی و طلاق شده است.

اشتباهاتی که باعث می شود مرد مورد علاقه تا از شما فاصله بگیرد – از تکالیف اول برای برگرداندن مردان

در تکالیف برای برگرداندن عشقمان ، حرکت یا تکلیف اول شناخت اشتباهاتی است که انسان ها معمولا پس از جدایی و طلاق مرتکب می شوند؛ سپس می توانید از این اشتباهات پرهیز کنید و شانس بازگشت به رابطه ی تمام شده خود را افزایش دهید.

اشتباهاتی که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد نه تنها باعث می شود مردی که سابق به وی بودید از شما فاصله بگیرد بلکه موجب می شود احساس شکست در رابطه و ترد شدن پیدا کنید. قبل از اینکه در مورد ترمیم رابطه تان صحبت کنیم اول باید با مقدماتی آشنا شوید که به ما کمک می کند با اولین تکلیف از ۴ تکلیف برای برگرداندن عشق مان آشنا شویم. حرکت یا تکلیف اول از ۴ حرکت برای برگرداندن عشق از دست رفته را در ادامه توضیح خواهیم داد.

راه های برگرداندن معشوق مرد به رابطه

اگر بخواهم تعریف مشخصی از بازگشت یک رابطه ی تمام شده ارائه دهم می توان گفت برگرداندن رابطه ی یعنی پرهیز از اشتباهات مهلکی که یکی از آنها تماس های بیش از حد است.

التماس کردن و ابراز نیاز پس از یک رابطه ی تمام شده یکی از رایج ترین عکس العمل ها پس از طلاق و جدایی است که برای برگرداندن معشوق مان انجام می دهیم. اگر فردی تصمیم بگیرد از شما جدا شود، التماس کردن هرگز تصمیم او را تغییر نخواهد داد.

خواهش و تمنا کردن باعث می شود به نظر فردی نیازمند و ضعیف بیایید؛ رفتاری که اصلا جذابیت ندارد. واقعا فکر می کنید معشوق تان از شما جدا شده است تا برای برگرداندنش التماس کنید؟ هیچ فردی دوست ندارد با یک فرد نیازمند و ضعیف در رابطه باشد. حتی اگر التماس کردن شما نتیجه بدهد، رابطه ی شما تبدیل به یک رابطه ی یک رابطه ی ارباب، برده ای می شود.

تلاش برای شروع دوباره ی یک رابطه می تواند حتی قبل از پایان آن رابطه اتفاق بیفتد؛ زمانی که فرد متوجه شود رابطه اش در راستای جدایی قرار گرفته است تمام سعی و تلاش خود را برای ترمیم رابطه به کار خواهد گرفت. در چنین موردی هدف اصلی برای بازگشت به رابطه جلوگیری از تجربه های تلخ و دردهای پس از جدایی می باشد ( برای آگاهی از دیگر اشتباهات و مراحل برگرداندن عشق نگاه کنید به ۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته).

بهترین راه برای برگرداندن عشقم

در ادبیات روسی اصطلاحی وجود دارد به معنای آشنایی زدایی یا defamiliarization. در واقع این اصطلاح به معنای ایجاد احساس بیگانگی نسبت به چیزی است که کاملا به آن عادت کرده اید. اجازه دهید مثال بزنم. جاذبه را تصور کنید. چنان این جاذبه برای ما آشناست و به آن عادت کرده ایم که حتی متوجه ی وجودش نیز نمی شویم. اکنون تصور کنید مدتی در فضا زندگی می کنید.

در فضا با دنیای بدون جاذبه آشنا می شوید، با همه ی سختی ها و مشکلاتی که گریبان گیر شما است رو به رو می شوید. در واقع در فضا با بیگانگی جاذبه رو به رو می شوید. وقتی به سطح زمین بازگردید مجدد جاذبه را احساس می کنید. اما این بار ارزش جاذبه را بیشتر متوجه خواهید شد.

به عبارت دیگر بودن شما در فضا باعث آشنایی زدایی جاذبه شده است و اکنون مفهوم جاذبه برای شما بسیار پررنگ تر و بارازش تر می باشد. در روابط عاشقانه نیز چنین آشنایی زدایی نیاز است تا به هر دو طرف رابط نشان دهد در صورت غیبت دیگری چه اتفاقی می افتد که در نتیجه باعث شود  بیشتر ارزش یکدیگر را به یاد بیاورید.

نکته ی بسیار مهم این است که باور کنید همین احساس شما را طرف مقابل تان نیز دارد و اگر از شما دوری می کند فقط به دلیل موانع روانشناختی است که باید برطرف کنید.

نوین بینش با بهره گیری از آخرین تکنیک های روانشناسی در زمینه بهبود روابط عاطفی و ایجاد عشق آماده کمک به شما می باشد. می توانید به صورت رایگان پرسش های خود را شماره ی زیر ارسال کنید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تماس ترجیحا از طریق تلگرام و واتس اپ

مطالب مرتبط:

ترفند عاشق کردن مردان

بازگشت به رابطه دوستی

احتمال بازگشت مردان به رابطه

معذرت خواهی از دوست پسر

چگونه شوهر را مطیع خود کنیم

به چالش کشیدن مردان

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.