no-img
نوین اطلس

استخدام کارشناس فروش


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

استخدام کارشناس فروش
zip
خرداد ۷, ۱۳۹۷

استخدام کارشناس فروش


موضوعات: آگهی استخدام کارشناس فروش همشهری، استخدام کارشناس فروش خودرو، استخدام کارشناس فروش دارویی، استخدام کارشناس فروش در کرج، استخدام کارشناس فروش تجهیزات پزشکی، استخدام کارشناس فروش اصفهان، استخدام کارشناس فروش در مشهد، استخدام کارشناس فروش مواد غذایی.

 

همه آگهی های زیر به منظور آشنا کردن شما با بازار کاری است که به دنبال آن هستید. اما ما پیشنهاد بهتری برای استخدام شدن و افزایش درآمد داریم برای اطلاع بیشتر به شماره زیر از طریق واتس اپ یا تلگرام پیام دهید.

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ (واتس اپ و تلگرام)

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

چگونه با شکست مقابله کنیم

موفقیت آسان نیست

موفقیت و باور

 

آگهی استخدام کارشناس فروش همشهری

استخدام کارشناس فروش جهت شرکت چینی _ ایرانی.

استخدام کارشناس فروش خودرو

استخدام برای فرصت شغلی کارشناس فروش در Negin Khodro, – آشنایی با اصول بازاریابی و فروش – آشنایی با اصول و فنون مذاکره – آشنایی با اصول مشتری مداری.

استخدام کارشناس فروش دارویی

یک شرکت دارویی و بهداشتی با سابقه ۴۰ ساله جهت تکمیل فروش و ویزیت علمی اطباء، دندان پزشکان و داروسازان خود در استان تهران از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می کند.

استخدام کارشناس فروش در کرج

استخدام برای فرصت شغلی کارشناس فروش (کرج) در IMBCO, – شناخت ظرفیت های موجود در کسب و کارهای گوناگون – مذاکره و عقد قرارداد.

استخدام کارشناس فروش تجهیزات پزشکی

استخدام برای فرصت شغلی کارشناس فروش تجهیزات پزشکی در Abnus, فروش و بازاریابی در تجهییزات پزشکی و یا دیگر رشته ها با آموزش کامل محصول.

استخدام کارشناس فروش اصفهان

استخدام برای فرصت شغلی کارشناس فروش (اصفهان) در Cartak, مذاکرات تلفنی، حضوری، بازاریابی و فروش از دیگر وظایف کارشناس بازرگانی می باشد.

استخدام کارشناس فروش در مشهد

استخدام برای فرصت شغلی کارشناس فروش و اداری (خانم – مشهد) در nanopeivand network co, روابط عمومی بالا جهت امور فروش و اداری تسلط نسبی به زیان انگلیسی.

استخدام کارشناس فروش مواد غذایی

استخدام کارشناس فروش،آشنا به فروش مواد اولیه صنایع غذایی

مطالب بیشتر:

استخدام در رشته مدیریت و فناوری اطللاعات



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.