no-img
نوین اطلس

دعای مجرب جهت برگرداندن خواستگار


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای مجرب جهت برگرداندن خواستگار
امتیاز 4.33 ( 3 رای )
zip
تیر ۱۹, ۱۳۹۷

دعای مجرب جهت برگرداندن خواستگار


جهت برگرداندن خواستگار نوین اطلس دات کام چندین دعا در این مطلب به شما معرفی می کند. یکی از این دعاها دعا برای برگشتن خواستگار می باشد. دعای مجرب جهت برگرداندن معشوق دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق به شما معرفی می شود. اگر شخصی شما را ترک کرده است دعا برای برگشتن شخصی که رفته به شما پیشنهاد می شود. اگر خواستگارتان از ازدواج با شما پشیمان شده است می توانید دعای مجرب برای برگشتن خواستگار را بخوانید.

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق و دعای برگشتن عشق از دست رفته باعث می شود کدورت ها را کنار بگذارید و معشوقتان را برگردانید وقتی دور هستید. طلسم قوی برای برگرداندن معشوق نیز یکی از دعاهای مجرب برای برگرداندن عشقتان می باشد. دعا برای برگشتن شخص مورد نظر از راه دور برای برگشتن شخصی که از شما دور است کاربرد دارد.

دعای برگشتن خواستگار وقتی دور هستیم

دعای زیر برای برگشتن خواستگار وقتی دور هستیم امتحان شده است. نوین اطلس دات کام دریافته اگر دعای زیر را هر روز ۳۰۰ مرتبه با نیت پاک و در هنگام اذان بخوانید دیر یا زود خواستگارتان پشیمان می شود و برمی گردد.

إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ

دعای سریع الاجابه برای برگرداندن عشق 

برای افزایش محبت و بی قرار کردن فرد مورد نظر و برگرداندن عشق، novinatlas.com توصیه می کند دعای قرآنی زیر را هفت مرتبه بر خرما بخواند و آنرا به فرد مورد نظرش بخوراند. بسیار مجرب و موثر است :

وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَکُوبُهُمْ وَمِنْهَا یَأْکُلُونَ سُبْحَانَ الَّذِی سَخَّرَ لَنَا هَذَا وَمَا کُنَّا لَهُ مُقْرِنِینَ وَإِنَّا إِلَى رَبِّنَا لَمُنْقَلِبُونَ

دعا برای برگشتن شخصی که شما را رها کرده است

برای برگشتن شخصی که شما را ترک کرده است دعای شریف زیر را چهارصد و چهل و چهار مرتبه بر تکه ای نبات بخوانید و به او بخورانید (میتوانید در چای یا شربت بخورانید) عشق و علاقه و اطاعت او مثال زدنی خواهد گردید :

یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل

دعا برای بازگرداندن خواستگار

برای بازگرداندن خواستگار ذکر شریف زیر را چهارده مرتبه بر یک عدد سیب سرخ بخوانید و تکه ای از آن را به فرد مورد نظر بخورانید. مطلوب مطیع شما خواهد شد و محبتش زیاد خواهد گشت :

سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلَائِکَهِ وَ الرُّوحِ

آیه برای از بین بردن کدورت ها و بازگشت معشوق

برای از بین بردن کدورت ها و بازگشت معشوق آیه شریفه سی ام از سوره مبارکه یوسف را چهارده مرتبه بر شکر بخواند و آنرا به فرد مطلوب بخوراند (میتواند در شربت حل کند و بخوراند). آیه شریفه این است :

قَدْ شَغَفَهَا حُبًّا إِنَّا لَنَرَاهَا فِی ضَلَالٍ مُبِینٍ

دعای “یُحِبُّونَهُمْ” برای بازگشت عشق از دست رفته به شما 

برای مهرومحبت نسبت به هم و بازگشت عشق از دست رفته به شما ، آیه مودت (۱۶۵ سوره بقره) را بر شیرینی مثل خرما بخوانید و به معشوق بخورانید. میان شماآشتی و محبت شدید برقرار خواهد شد.

یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ ۖ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِّلَّهِ

ذکر قوی “وقیل” برای برگرداندن معشوق

ب ف ا ل ه و ل د ر ک م ه را بر کف دست نوشته بلیسید یا آن که بر ظرفی نوشته و بشوید و آب آن را بنوشید و تا سه روز تکرار کنید و بعد از آن این ذکر را بخوانید. این ذکر برای برگرداندن معشوقتان بسیار مفید و مجرب است.

وَقِیلَ الْیَوْمَ نَنسَاکُمْ کَمَا نَسِیتُمْ لِقَاء یَوْمِکُمْ هَذَا فَنَسِیَ مَا قَدَّمَتْ یَدَاهُ وَلَقَدْ عَهِدْنَا إِلَى آدَمَ مِن قَبْلُ فَنَسِیَ وَلَمْ نَجِدْ لَهُ عَزْمًا کَذلِکَ یَنسِی ( اسم خود و مادرش را بنویسد ) عَن حُبِّ ( اسم زن و مادرش را بنویسد ) مثلا زینب دختر مریم

دعای اللهم وفر حظی برای برگشتن فرد مورد علاقه از راه دور

برای برگشتن شخص مورد علاقه از راه دور دعای زیر را به مقداری سنگ و خاک بخوانید و این سنگ و خاک را در محلی که شخص مورد علاقه تان زیاد از آن عبور می کند بریزید.

اللهم وفر حظی من خیرٍ تُنـزِّله أو إحسانٍ تتفضل به أو بِرٍّ تُنشِرُهُ أو رزق تبسطه أو ذنب تغفره أو خطأ تستره . یا إلهی یا من بیده ناصیتی یا علیماً بضری ومسکنتی یا خبیراً بفقری وفاقتی أسألک بحقک وقدسک وأعظم أسمائک وصفاتک أن تجعل أوقاتی فی اللیل والنهار بذکرک معموره وبخدمتک موصوله وأعمالی عندک مقبوله . استغفر الله العظیم الذی لا إله إلا هو الحی القیوم وأتوب إلیه استغفاراً یزید فی کل طرفه عین وتحریک نفس مائه ألف ضعف یدوم مع دوام الله ویبقى مع بقاء الله الذی لا فناء ولازوال ولا انتقال لملکه أبد الآبدین ودهر الداهرین سرمداً من سرمدک استجب یا الله یا أرحم الراحمین.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای بازگشت معشوق در سه روز – اختصاصی

مخالفت با ازدواج – مدل تایید چند وجهی

دعا برای برگشتن خواستگار

دعای احضار آنی معشوق

دعای رسیدن به شخص مورد علاقه

برگشت مردان

برگرداندن مرد مورد علاقه به رابطه – بر اساس روانشناسی عشق



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.