no-img
نوین اطلس

طلسم عاشق کردن یک مرد از راه دور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

طلسم عاشق کردن یک مرد از راه دور
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۲, ۱۳۹۷

طلسم عاشق کردن یک مرد از راه دور


در این مطلب نوین اطلس دات کام دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور را به شما معرفی می کند. با این دعا و دعا برای عاشق کردن یک نفر از راه دور می توانید هر مردی را عاشق خود کنید. دعای عاشق کردن سریع در کنار دعای عاشق کردن مرد باعث می شود هر مردی خیلی سریع و فوری عاشق شما شود. دعا برای عاشق شدن طرف مقابل از راه دور و طلسم از راه دور فرد مورد علاقه تان را حتی از راه دور به عشق شما طلسم می کند. دعای عاشق کردن طرف مقابل نیز باعث بیقرار کردن مطلوب از راه دور می شود.

دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور

اللهم وفر حظی من خیرٍ تُنـزِّله أو إحسانٍ تتفضل به أو بِرٍّ تُنشِرُهُ أو رزق تبسطه أو ذنب تغفره أو خطأ تستره . یا إلهی یا من بیده ناصیتی یا علیماً بضری ومسکنتی یا خبیراً بفقری وفاقتی أسألک بحقک وقدسک وأعظم أسمائک وصفاتک أن تجعل أوقاتی فی اللیل والنهار بذکرک معموره وبخدمتک موصوله وأعمالی عندک مقبوله . استغفر الله العظیم الذی لا إله إلا هو الحی القیوم وأتوب إلیه استغفاراً یزید فی کل طرفه عین وتحریک نفس مائه ألف ضعف یدوم مع دوام الله ویبقى مع بقاء الله الذی لا فناء ولازوال ولا انتقال لملکه أبد الآبدین ودهر الداهرین سرمداً من سرمدک استجب یا الله یا أرحم الراحمین.

دعا برای عاشق کردن یک نفر از راه دور

یکی از راه های عاشق کردن یک نفر از راه دور استفاده از دعا می باشد. این دعا توسط novinatlas.com گردآوری شده است. برای عاشق کردن یک نفر از راه دور این دعا را روی آرد بخوانید و آرد را نزدیک خانه ی فرد مورد نظرتان بپاشید. بسیار مجرب است.

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

دعای عاشق کردن سریع

یکی از دعاهای مجرب برای عاشق کردن سریع طرف مقابل تان آیه ی شریفه ی زیر است. برای عاشق کردن سریع هر فردی می توانید دعای زیر را به شیره ی خرما یا انگور بخوانید و شیره را به خورد مطلوب خود بدهید. این کار را با نیت حلال انجام دهید. توجه کنید شیره ی خرما یا انگورتان خالص باشد.

«اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم»

دعای عاشق کردن مرد

یکی از راهکارهای طلسم عاشق کردن یک مرد از راه دور این است که از دعای عاشق کردن مرد بهره ببرید. نوین اطلس دات کام برای عاشق کردن مرد دعای زیر را استخراج کرده است. این دعا را به جسمی فلزی بخوانید و کاری کنید مرد مورد نظرتان آن را همراه خود داشته باشد.

«اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ»

دعا برای عاشق شدن شخص مورد نظر از راه دور

برای عاشق شدن شخص مورد نظرتان از راه دور این آیه ی شریفه را بر گلاب بخوانید و اسم او را به آن بدمید و سپس گلاب را به صورت خود بمالید. انشاءالله شخص مورد نظرتان عاشق و مطیع شما خواهد شد:

«إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّهِ الْیَوْمَ فی‏ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَهٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ»

طلسم از راه دور

طلسم زیر را روی یک تکه کاغذ بنویسید و در هنگام ملاقات با فرد مورد نظر همراه خود داشته باشید. این دعا مرد را از همان راه دور به عشق شما طلسم می کند به گونه ای که از شما جدا نشود:

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

دعای عاشق کردن فرد مورد علاقه

برای عاشق کردن فرد مورد علاقه این اسماء را در ورقه ای سفید به مشک و زعفران و گلاب نوشته و را طالب همراه خود نگه دارد و بخور برای انجام این عمل صندل سرخ و عود خوشبو است و این عمل را باید در روز ۵ شنبه در ساعت مشتری یا در روز جمعه در ساعت زهره انجام داد و در اول ماه بهتر است

اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه

بیقرار کردن مطلوب از راه دور

برای بیقرار کردن مطلوب از راه دور نوین اطلس دات کام دعای زیر را به شما پیشنهاد می کند. مهم است که دعای زیر را با این دستور به کار ببرید: روز جمعه نماز شکر بخوانید، بعد از نماز ۳۰۰ مرتبه این دعا را تکرار کنید. سپس تا یک ساعت با کسی صحبت نکنید. بسیار مجرب است.

إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعا برای عاشق کردن فرد مورد علاقه

وابسته کردن پسر به خود

جذب پسر مورد علاقه از راه دور

طلسم عاشق کردن یک مرد از راه دور

طلسم احضار عشق از راه دور

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.