no-img
نوین اطلس

جذب افراد با ذهن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جذب افراد با ذهن
امتیاز 4.75 ( 4 رای )
zip
بهمن ۲۹, ۱۳۹۶

جذب افراد با ذهن


این مطلب در مورد موضوعات روش های کنترل ذهن دیگران، خواندن فکر افراد،خواندن افکار دیگران از طریق چشم، ارتباط ذهنی از راه دور، چگونه به خواب دیگران وارد شویم، راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران، جذب افراد با انرژی، اموزش هیپنوتیزم کردن دیگران نوشته شده است.

روش های کنترل ذهن دیگران

ذهن کنترل همه چیز را بر عهده دارد. ادراک ، تصورات ، تفکرات ،اعتقادات و به طور کلی ،تمام جنبه های شناختی رفتار انسان ،تحت کنترل ذهن او قرار دارد. جهان و هر آنچه که در آن موجود است ،از طریق تصورات ما ،در ذهن ما انعکاس می یابد،بنابراین ،اگر ما بتوانیم از طریق دستکاری و کنترل ذهن ،این تصورات را تغییر بدهیم ، متعاقبا واقعیت های زندگی ما نیز دستخوش تغییر خواهد شد. به عبارت دیگر ، اگر بتوانیم ذهن خودمان را تحت کنترل درآوریم ،قادر خواهیم شد دنیایی مطابق با آرمانها و ایده آلهای خودمان بسازیم.

خواندن فکر افراد

خواندن ذهن اطرافیان می تواند یک روش جالب برای دانستن افکار و نیات آنها باشد . تصور اینکه بتوانیم با یک حرکت چشم و یا دست بفهمیم طرف مقابل چه قصد و یا فکری دارد می تواند خود یک نکته مثبت در برقراری روابط و بسیاری از این مسائل باشد.خواندن ذهن دیگران

محققان بر این باورند که افکاری همچون امثال بالا، واکنش فیزیکی چشم را به دنبال دارند، که شما با تشخیص آنها می توانید تقریبا حدس بزنید که فرد به چه چیزی فکر می کند.

انسانها عموما موجودات کنجکاوی هستند و دانستن افکار یا رازهای پنهان، آنها را به وجد می آورد. موضوع وقتی جالبتر می شود که آنها بتوانند ذهن دوست یا همسرشان را بخوانند. شاید با خواندن تیتر مطلب، پیش خودتان فکر کردید که:« امروز میرم خونه و فکر داداشم رو می خونم تا ببینم چرا این چند روز اخلاقش عوض شده » ولی عجله نکنید، این کار به آن سادگی هم که تصور می کنید نیست.

یکی از روشهای موثر ذهن خوانی، درک زبان بدن است. در واقع افراد در حین حرف زدن، به صورت ناخودآگاه قسمتی از بدنشان را تکان می دهند و این حرکات نشان دهنده تفکرات و احساسات درونی فرد نسبت به موضوع جاری دانست.

برای مثال وقتی از افراد راجع به شماره تلفن شان در ۱۰ سال پیش سوال کنید، آنها سعی می کنند از حافظه شان برای به خاطر آوردن آن کمک بگیرند و وقتی از آنها راجع به آرزویشان می پرسید آنها سعی می کنند تا تصویری را در ذهنشان بسازند.

محققان بر این باورند که افکاری همچون امثال بالا، واکنش فیزیکی چشم را به دنبال دارند، که شما با تشخیص آنها می توانید تقریبا حدس بزنید که فرد به چه چیزی فکر می کند.

خواندن ذهن

روش های خواندن ذهن

قبل از خواندن این ۷ واکنش، لازم است باید ۲ نکته را بدانید :

۱ – این واکنش ها بر اساس افراد راست – دست نوشته شده اند و در صورتی که فرد مورد نظر چپ دست است، باید آنها را برعکس در نظر بگیرید.

۲ – منظور از راست یا چپ، دید شما نسبت به فرد انجام دهنده واکنش می باشد.

حرکات و واکنش های چشمی

۱ – بالا – سمت راست:نشانگر جستجو و بازسازی رویدادی تصویری که در گذشته رخ داده است.

۲ – بالا – سمت چپ:در حال ساختن تصویر و یا رویداد جدید.

۳ – مستقیم – سمت راست:بخاطر آورن صوتی که در گذشته شنیده شده است.

۴ – مستقیم – سمت چپ:در حال ساختن کلمه و یا صوتی که در گذشته رخ نداده است.

۵ – پایین – سمت راست :صحبت کردن شخص با ضمیر داخلی اش

۶ – پایین – سمت چپ:به خاطر آوردن و یا تصور یکی از حواس، لامسه، بویایی و یا چشایی

۷ – چند حرکت و یا بدون حرکت:ممکن است شما سوالی را از فرد مورد نظر بپرسید و فرد هیچکدام از حرکات فوق را انجام ندهد و به یک نقطه خیره شود. این بدین معنی است که فرد دارد سوال و جواب را به صورت تصویری بررسی و شبیه سازی می کند.

البته باید بدانید که این حرکات برای تمام افراد یک معنا و مفهوم را نمی رساند.

خواندن افکار دیگران از طریق چشم

تحقیقات دانشمندان نشان میدهد چشم ها واقعا دریچه ای به درون افکار انسان ها هستند و می توان با بررسی حرکت و نگاه انسان ها به افکار آنها پی برد. تحقیقات دانشمندان نشان می دهد چشم ها واقعا دریچه ای به درون افکار انسان ها هستند و می توان با بررسی حرکت و نگاه انسان ها به افکار آن ها پی برد.

یک نگاه مختصر به بالا یا پایین ، چپ یا راست می تواند به فهمیدن آنچه که در ذهن هر انسانی می گذرد کمک کند. در یک تحقیق که توسط دانشگاه ملبورن انجام شده است ، از داوطلبان خواسته شد به یک سری از اعداد بین یک تا ۳۰ فکر کنند و آنها را به صورت تصادفی بیان کنند.

دانشمندان حرکات چشم هر نفر را تحلیل کرده و اعلام کردند که میتوانند عددی را که هر شخص در ذهن خود به آن فکر می کند را با دقت بالایی حدس بزنند. این تحقیقات نشان می دهد که هنر خواندن ذهن می تواند با کمک مطالعه حرکات و حالات غیر ارادی چهره به صورت علمی دربیاید.

دکتر مایکل نیکولاس یک عصب شناس و یکی از نویسندگان این تحقیق در این باره گفت : چشم ها نه تنها به ما اجازه می دهند که دنیای اطراف خود را ببینیم ، بلکه با کمک آنها میتواند به دنیای درون ذهن انسان ها هم نفوذ پیدا کرد.

در این تحقیقات که نتایج آن در نشریه Current Biology به چاپ رسیده است ۱۲ مرد راست دست در یک اتاق تاریک قرار گرفتند و از آنها خواسته شد اعداد بین یک تا ۳۰ را به طور کاملا تصادفی لیست کنند.در این بین حرکات چشم آنها به طور کامل جزئی تحت نظر قرار گرفت و هر حرکت کوچک ثبت شد.

دانشمندان متوجه شدند اگر چشم افراد کمی به طرف چپ و سپس اندکی به سمت پایین حرکت کند ، احتمالا عدد بعدی که آنها انتخاب می کنند کوچک تر خواهد بود ، اما اگر آنها چشمان خود را به سمت راست و بالا حرکت دهند احتمالا عدد بزرگتری را انتخاب خواهند کرد. در این تحقیقات دانشمندان توانستند در ۶۰ درصد موارد به درستی عدد بعدی را حدس بزنند. دکتر توبیاس لوتشر در این باره گفت : ما معمولا اعداد را در یک خط تصور میکنیم.

زمانی که ما در مورد اعداد فکر می کنیم به طور خودکار آنها را در فضا تصور می کنیم و اعداد کوچک را در سمت چپ و اعداد بزرگتر را در سمت راست قرار می دهیم.این در حالی است که ما خودمان هم به این نوع تصور ذهنی که از اعداد داریم توجه نمی کنیم. دانشمندان با انجام این تحقیقات به این نتیجه رسیدند که این گفته قدیمی که چشم ها میتوانند انسان را لو بدهند درست است.

این یافته ها نشان می دهد ارتباطات بسیار پیچیده ای بین افکار انسان ها ، حرکات بدن و جهان اطراف ما وجود دارد. این تحقیقات می تواند از این منظر هم قابل توجه باشد که فکر کردن ساده نسبت به اعداد تصادفی منجر به تغییرات سیستماتیک در موقعیت چشم انسان ها میشود.قبلا نیز حرکات عرضی چشم به محاسبات ریاضی و یادآوری خاطرات گذشته مرتبط شده بود.

پروفسور ریچارد وایزمن استاد روانشناسی دانشگاه هرت فورد شایر در این باره گفت : مغز انسان ها افکار و حرکات بدن را کنترل می کند.اما سوال اصلی این جاست که کدام یک زودتر اتفاق می افتند ، فکر کردن یا حرک بدن؟ به نظر می رسد که این حرکت ها هستند که بر تفکرات انسان ها مقدم هستند و این بسیار موضوع جالبی است.

پروفسور وایزمن گفت آین تحقیقات بر اساس مطالعاتی بود که توسط ادماند جکوبسون روانپزشک آمریکایی در دهه ۱۹۵۰ انجام شد که در طی آن از شرکت کنندگان در تحقیق خواست که به برج ایفل فکر کنند و در این هنگام آنها به طور ناخودآگاه به سمت بالا نگاه می کردند.

ارتباط ذهنی از راه دور

در اوایل قرن نوزدهم پدیده های فیزیکی تازه ای کشف شدند که توسط فیزیک نیوتنی قابل توجیه نبودند.کشف پدیده های الکترومغناطیسی و تحقیقات مربوط به آن مفهومی را تحت عنوان حوزه یا میدان مطرح نمود.حوزه چنین تعریف شد:شرایطی در فضا که استعداد تولید نیرو را در خود داراست.علم مکانیک نیوتنی توضیح ساده ای در مورد تاثیرات ذرات مثبت و منفی مثلا پروتنها و الکترونها ارائه می داد.یعنی معتقد بود که دو ذره همانند دو جرم یکدیگر را جذب می کنند .اما مایکل فارادی و جیمز ماکسول به کار بردن مفهومی بنام حوزه را مناسب تر یافتند و اعلام نمودند که هر بار الکتریکی در اطراف خود نوعی تاثیر ایجاد می کند و تحت چنین شرایطی بارالکتریکی مخالف در صورت حضور نیرویی را دریافت می کند.بنابراین مفهوم تازه ای خلق شد.بدین معنی که کیهان مرکب از حوزه های انرژی است که نیروهای تاثیرگذار بر یکدیگر را بوجود می آورند.دفعتا چارچوبی علمی پدید آمد که در قالب آن قادر گشتیم برخی از تواناییهای خود را توضیح دهیم.قابلیتهایی چون تاثیر گذاری بر یکدیگر از فاصله دور از طریق ابزاری بجز سخن گفتن یا دیدن.اینکه گوشی تلفن را برداریم و پیش از سخن گفتن با تماس گیرنده دریابیم که او کیست تجربه ایست که اکثر ما داشته ایم.معمولا مادران بدون اطلاع از موقعیت فرزندشان از اینکه او دچار مشکل شده است مطلع می گردند.این نمونه ها توسط تئوری حوزه به توضیح در می آیند.یکصد سال پس از آنکه فیزیکدانان به این حقایق پی بردند یعنی طی پانزده بیست سال اخیر بیشتر ما جهت توجیه درگیریهای شخصی مان با دیگران از این مفاهیم تازه استفاده می کنیم و خود را به عنوان موجوداتی مرکب از حوزه های انرژی می پذیریم.بدون دیدن کسی یا شنیدن صدای او حضور فردی را در اتاق حس می کنیم(تاثیر متقابل حوزه ها)،از ارتعاشات خوب و بد دیگران سخن به میان می آوریم و از فرستادن انرژی به سوی دیگران یا خواندن افکار آنان گفتگو می کنیم.به محض ملاقات غریبه ای بدون شناخت قبلی از احساس خود نسبت به او آگاه می شویم و در می یابیم که در آینده با او رفاقت خواهیم کرد یا برخورد.دلیل این آگاهی را می توان با توضیح تعادل یا عدم تعادل در تاثیرات حوزه انرژی توضیح داد.

چگونه به خواب دیگران وارد شویم

موضوع خیلی جالبیه. از وقتی بچه بودم درباره احتمال انجام این کار فکر میکردم و همیشه خواب برای من مرموز بوده. شاید چون تنها چیزی بوده که در دسترسم بود و من نمیتونستم اون را درک کنم. مثلا میشنیدم که فلانی روح فلانی را تو خواب دیده و باور میکردم چون من به دین اسلام ایمان دارم و باورم نسبت به این مسائل بسیار زیاده ولی نمیتونستم مسئله را به کناری بگذارم و همیشه ذهن من مشغول بود. در این چند سال در این باره اطلاعات کافی و آگاهی کاملا خوبی بدست آوردم. الان میتونم بگم که این کار امکان پذیره. ولی جالب اینه که شخصی که ما به خواب اون وارد میشیم خواب را از یاد میبره و البته هیچوقت به دید ما به اون آگاه نیست. ولی در صورتی که محتویات خواب را برای اون بازگو کنیم میتونید چهره متعجب و مات شخص را ببینید که بهتون میگه تو از کجا میدونی! خوب البته که میدونم چون من وارد خواب تو شدم. انجام این کار نسبتا ساده است. فقط کمی تمرین نیاز داره. اول از همه باید این را یادآوری کنم. وقتی شما خواب میبینید مثل این نیست که شما داخل یه دنیای خاص خودتون شده باشید. نه اینطور نیست. خواب شما میتونه خواب دیگران هم باشه. پس خیلی از اشخاصی که در خواب میبینیم میتونن افراده دیگری باشن که آگاه یا ناآگاه به خواب شما وارد شدن. و درواقع این یه اصطلاحه. میشه گفت با شما در بعد دیگری تماس پیدا کردند. پیشنیاز این کار آگاه شدن در خواب یا برونفکنی کالبد اختریه. که البته هر دو اینها برای انجام این کار فرقی ندارند. بعد از اینکه به یکی از دو حالتی که گفتم رسیدید طرف مقابل را تجسم کنید و تصمیم بگیرید که پیش شخص مورد نظر برید. البته این کار را در موقعی که مطمئن هستید شخص خواب هست انجام بدید. بعد از اینکه این کار را کردید خودتون را پیش شخص مورد نظرتون پیدا میکنید. در صورتی که شما با دوستتون میخواهید این کار را انجام بدید میتونید قرار بذارید که حرفهایی را به هم بزنید و بعداز بیداری به میزان صحت آنها پی ببرید. کار بسیار جالبتری که میشه انجام داد آگاه کردن طرف مقابل هست. خوب شما در زمینه آگاهی در خواب فعالیت دارید (و یا برونفکنی کالبداختری) ولی دوستتون تازه شروع به تمرین کرده و شما میخواهید این روش را برای دوستتون بکار ببرید تا اون بتونه آگاه بشه. به اون میگید که وقتی اون خوابید به خوابش وارد میشید و اونو از اینکه داره خواب میبینه آگاه میکنید. شما وارد خوابش میشید و خواب بودنش را بهش میگید و اینکه داره خواب میبینه و اون بلافاصله آگاه میشه یا نه دست به آزمایش میزنه مثلا شما به اون میگید ارتفاع بگیر و اون بعد از انجام این کار متقاعد میشه که خواب و باینصورت آگاه میشه. در صورتی که اینکار دو نفر توافقا اینکار را یعنی وارد شدن در خواب یکدیگر انجام میدهند بهتره که همزمان بیدار بشوند تا بتونند خوابشون را بسرعت بیاد بیارند. درصورتی که هر دو بعد از دیدن هم در خواب به خوابشون ادامه بدهند به احتمال زیاد جریان دیدن همدیگر را فراموش میکنند. حتی اکثر مواقع یکنفر هم میتونه به دیگری یادآوری کنه و این درصورتیکه یکنفر بلافاصله از خواب بیدار شده باشه ولی شخص دوم به خوابیدن ادامه بده ممکنه و شخص اغلب بعد از شنیدن جزئیات اون خواب همه چیز به یادش میاد.
وقتی این کار را انجام بدید به جزئیات خیلی جالبی میرسید. مثلا لباس شخص مقابل را میبینید(حتما میپرسید کی رسیده لباس بپوشه؟ منم نمیدونم). کارهای خیلی جالبی میشه انجام داد. برای مثال شما میتونید خیلی از پدیده ها را آزماش کنید. در خوابتون پدیده جالبی انجام بدید و ببینید آیا دوستتون هم میتونه این پدیده را ببینه. مثلا یک گوی انرژی درست کنید( به نوشته های قبلی مراجعه کنید). یا یک دریچه زمان باز کنید (؟؟؟؟) و درصورتی که دوست شما توانست دریچه را مشاهده کنه با هم واردش بشید. حتما به حالتهای خیلی جالبی برخورد خواهید کرد. فراموش نکنید که برای انجام این کار به تمرین نیاز دارید و درصورتیکه در بار اول موفق نشدید باز هم تلاش کنید.

راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران

اولین قدم برای نفوذ به ذهن یک فرد این است که او را کاملا بشناسیم. شرکت ها و کمپانی های بزرگ هزینه های هنگفتی را صرف تحقیقات بر روی این موضوع می کنند که مشتری هایشان را بهتر بشناسند و در نتیجه فروش بیشتری بدست بیاورند.

اگر می خواهید به ذهن فردی نفوذ کنید شما نیز باید دقیقا همین کار را انجام دهید. فرض کنید می دانید فردی خود را بسیار عالی تصور می کند زیرا به مطالعات بسیاری که داشته است افتخار می کند. فقط کافی است در مقابل چنین شخصی یک کتاب در دست بگیرید سپس وی به صورت ناخودآگاه این برداشت را از حرکت شما می کند که شما نیز عالی هستید.

می توانید برای مطالعه ی ادامه ی این مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

چگونه به ضمیر ناخودآگاه دیگران نفوذ کنیم

جذب افراد با انرژی

طبق تحقیقاتی که در مورد انسان ها انجام شده است به این نتیجه رسیده اند که:
اطراف هر شخصی هاله ای از انرژی وجود دارد که کاملا متناسب با افکار اوست یعنی زمانیکه افکار یک شخص مثبت باشد، فرکانس مثبتی ارسال می کند و هاله ی انرژی او مثبت میشود اما در صورتیکه این افکار به سمت منفی گریش پیدا کنند، فرکانس منفی ساطع می شود هالی انرژی ان شخص منفی خواهد بود همچنین این هاله ی انرژی می تواند بر افراد دیگر هم تاثیر گذار باشد یعنی زمانیکه شما با یک شخص منفی نگر و نگران در ارتباط باشید این شخص دارای هاله ی انرژی منفی است و این انرژی منفی می تواند روی شما هم تاثیر گذار باشد.(همچنین نگاه کنید به رسیدن به عشق با قانون جذب)

آموزش هیپنوتیزم کردن دیگران

مراحل زیر آموزش هیپنوتیزم و خودهیپنوتیزم به طور ساده است ونیاز به تمرین زیادی ندارد. توصیه می‌کنیم که این کار را اول روی خود و بعد روی دیگران انجام دهید.

به‌صورت راست و ۹۰ درجه روی یک صندلی راحتی بنشینید، چشمان خود را ببندید و دستانتان را در طرفین یا روی پاهایتان قرار دهید، تکان نخورید و فقط یک دقیقه آرام آنجا بنشینید.
ذهنتان را از همه نا آرامی‌ها و مشغله‌ها پاک کنند (کافیست که یک گنجه فلزی بزرگ را در ذهن خود تجسم کنید، بعد آن را باز کنید و تمام افکارتان را، تک، تک در آن قرار دهید؛ اقساط، ناکامی‌ها، دغدغه‌ها، کارها و هر چیزی که ممکن است فکرتان را به خود مشغول کند. سپس در گنجه را ببندید، آن را قفل کنید و آن را از ذهنتان بیرون نمایید.
حالا برای مدتی آرام و بدون فکر بنشینید. قبل از اینکه به مرحله بعد بروید، به خود تلقین کنید که، به هر قسمت از بدنتان توجه خواهید کرد و آرام و راحت‌تر می‌شود. باید این را حتما به خود تلقین کنید.
آرامسازی را از سرتان شروع کنید. تجسم کنید که تک، تک اجزای سرتان آرام می‌شوند. ابتدا چشم‌ها، سپس گوش‌ها، دهان وبقیه اجزا. خوب روی هر جز وقت بگذارید تا مطمئن شوید آن قسمت کاملا آرام شده است.
حال گردنتان را رها و آرام سازید و مشابه همان کارها را با گردنتان انجام دهید.
سپس به سینه وشکم خود بپردازید وبا قلب خود شروع کنید، نفس عمیق بکشید و آن را آرام کنید. سپس سینه و شکم خود را آرام، راحت وسبک نمایید.
حال دستانتان را آرام نمایید وشل شدن آنها را احساس کنید. تک اعضای دستتان، حتی انگشتانتان را آرام کنید.
حال تمام اعضای کشاله ران را آرام وسبک نمایید.
اکنون این کار را با بقیه اجزای پای خود انجام دهید؛ از ران‌ها گرفته تا تک، تک انگشتان پا.

حالا شما باید کاملا آرام، شل، منبسط و رها باشید. قسمت اصلی آموزش هیپنوتیزم از مرحله‌ای است که وارد خلسه می‌شوید و خواهید دید که این تکنیک واقعا جواب می‌دهد.

به خود تلقین کنید که، دست راستتان سبک و سبک‌تر می‌شود. به تلقین کردن ادامه دهید و سبک شدن آن را احساس کنید. به خود تلقین کنید که دستتان آنقدردارد سبک می‌شود که شروع به بلند شدن از روی پاههایتان می‌کند. در حالی که این احساس را به خود تلقین می‌کنید، بلند شدن آن را حس کنید. دستتان هرلحظه سبک وسبک‌تر می‌شود تا آنجا که کاملا بالا می‌آید و در هوا قرار می‌گیرد.
وقتی که مرحله قبل کامل شد و دستتان در هوا معلق شد، می‌توانید به خود تلقین کنید که دوباره دستتان سنگین می‌شود، پایین‌ترمی‌آید و روی پاهایتان قرار می‌گیرد. سپس به خود تلقین کنید که با فکری راحت، پر انرژی، وشاداب بیدار خواهید شد.
در این مرحله از آموزش هیپنوتیزم چشمان خودرا باز کنید وآنچه را که انجام داده‌اید مرور کنید. تجربه خود را در یک دفتر یادداشت کنید. اگر موفق نشدید یک بار دیگر تلاش کنید و آنقدر به تلاش خود ادامه دهید تا راضی شوید. اگراین روش هیچ وقت روی شما کار نکرد ممکن است شما جزو کسانی باشید که هیپنوتیزم نمی‌شوند.
این روش را می‌توانید روی دیگران نیز اجرا کنید. این کار را روی بهترین دوستتان انجام دهید. در اینجا شما باید به آنها تلقین کنید که اجزای بدنشان آرام می‌گردد. سپس قسمت جالب بالا رفتن دست را به وی القا کنید. به خاطر داشته باشید که وقتی قسمت‌های بدن آنها را آرام می‌کنید به او تلقین کنید که آرامتر و خواب آلودتر می‌شود. اگرتوانستید آنها را هیپنوتیزم کنید می‌توانید آنها را به کارهای سخت‌تری نیز وادارید. به خاطر داشته باشید که آنها را هرگز به کارهایی که به خودشان یا دیگران ضربه می‌زند وادار نکنید.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

برای کسب اطلاعات در زمینه جذب معشوق قبلی به زبان انگلیسی می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

how to make my ex feel attracted to me again

بیشتر بدانید:

تصویر سازی ذهنی برای ازدواج

قانون جذب معشوق

طرح الهی ازدواج

جملات تاکیدی برای جذب همسر

قانون جذب همسر دلخواه

قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

روش های کنترل ذهن دیگران و خواندن فکر افراد چیست؟ آیا خواندن افکار دیگران از طریق چشم امکان پذیر است؟ ارتباط ذهنی از راه دور چگونه ممکن است؟ چگونه به خواب دیگران وارد شویم ؟ راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران چیست؟ جذب افراد با انرژی چگونه اتفاق می افتد؟ آموزش هیپنوتیزم کردن دیگران



موضوعات :
ذهن و روان

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.