no-img
نوین اطلس

دعای تسخیر قلب از راه دور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای تسخیر قلب از راه دور
امتیاز 4.67 ( 3 رای )
zip
تیر ۳۱, ۱۳۹۷

دعای تسخیر قلب از راه دور


دعای تسخیر قلب از راه دور دعایی بسیار مفید می باشد. زیرا با تسخیر قلب هر فردی می توانید با ازدواج کنید و همیشه او را در کنار خود نگه دارید. طلسم احضار عشق از راه دور کمک می کند فرد مورد علاقه تان هرجایی که باشد به سمت شما بیاید. دعا برای تسخیر قلب دیگران قلب و ذهن هر فردی را مشغول شما می کند. با دعا برای جلب محبت شدید از راه دور به همراه دعای جلب معشوق از راه دور و دعا برای جلب محبت پسر از راه دور می توانید مهر و محبت هر پسر یا دختری را به سمت خود جلب کرده یا افزایش دهید. بیقرار کردن مطلوب از راه دور و دعا جهت دلتنگ شدن فرد از راه دور از دعاهایی است که با ایجاد دلتنگی و بیقراری در معشوق قلب او را تسخیر می کند.

طلسم عددی احضار عشق از راه دور

برای احضار عشق از راه دور نوین اطلس دات کام طلسم عددی و مجرب زیر را به شما پیشنهاد می کند. این نقش را نوشته و در خانه مطلوب دفن کنید و خواهش و رغبت در دل مطلوب پیدا شود و نقش این است:

۷۸۶
۱۷
۴
۱۱
۱۴

دعا برای تسخیر قلب دیگران و جلب محبت شدید

نقش زیر در باب حب و دوستی و تسخیر قلب دیگران بسیار آزموده و مجرب است. اگر مطلوب از او ناراضی گردیده است یا به او التفات نمی کند،پس باید به ساعت زهره یا مشتری وغیر آن، این نقش معظم را بر پارچه کاغذ با احتیاط بنویس د وتعویذ را در بویان وبخورات داده (در حین نوشتن باید با بویان وبخورات مکان را وتعویذ را خوشبو کرد) وسپس طالب بر بازوی خویش ببندد. ان شاالله مطلوب مطیع فرمان گردد:

۷۸۶

۴۳۲
۴۳۹
۴۳۴
۴۳۷
۴۳۵
۴۳۳
۴۳۶
۴۳۱

برای جلب محبت شدید حتی از راه دور ۱۰۰ بار بگویید:

یا ایها الملاء ایکم یأتینی بعرشها قبل ان یأتونی مسلمین. قال عفریت من الجن انا اتیک به قبل ان تقوم من مقامک وانی علیه لقوی امین
توکلوا یا خدام هذه الایات بجلب من انظر الیه الوحا العجل الساعه (فان لم تأتونی به فلا کیل لکم عندی ولا تقربون ) حسبی الله ونعم الوکیل

سپس نماز شکر بخوانید و بعد از آن به سجده بروید و دعای زیر را ۱۰۰ مرتبه بگویید:

السلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

دعای جلب معشوق از راه دور

برای جلب معشوق از راه دور novinatlas.com دریافته است اگر در روز جمعه ساعت زهره در دو کاعذ با آب گلاب و زعفران نوشته شود و همراه خود نگه دارید بسیار مجرب می باشد.

فقط در امر حلال استفاده شود.

بسم الله الرحمن الرحیم وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَاداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبّاً لِّلّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعاً وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ فَمَنْ خَافَ مِن مُّوصٍ جَنَفاً أَوْ إِثْماً فَأَصْلَحَ بَیْنَهُمْ فَلاَ إِثْمَ عَلَیْهِ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ . وَإِنِ امْرَأَهٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزاً أَوْ إِعْرَاضاً فَلاَ جُنَاْحَ عَلَیْهِمَا أَن یُصْلِحَا بَیْنَهُمَا صُلْحاً وَالصُّلْحُ خَیْرٌ وَأُحْضِرَتِ الأَنفُسُ الشُّحَّ وَإِن تُحْسِنُواْ وَتَتَّقُواْ فَإِنَّ اللّهَ کَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیراً. وَإِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَیْنِهِمَا فَابْعَثُواْ حَکَماً مِّنْ أَهْلِهِ وَحَکَماً مِّنْ أَهْلِهَا إِن یُرِیدَا إِصْلاَحاً یُوَفِّقِ اللّهُ بَیْنَهُمَا إِنَّ اللّهَ کَانَ عَلِیماً خَبِیراً یَسْأَلُونَکَ عَنِ الأَنفَالِ قُلِ الأَنفَالُ لِلّهِ وَالرَّسُولِ فَاتَّقُواْ اللّهَ وَأَصْلِحُواْ ذَاتَ بِیْنِکُمْ وَأَطِیعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ رَبَّنَا وَأَدْخِلْهُمْ جَنَّاتِ عَدْنٍ الَّتِی وَعَدتَّهُم وَمَن صَلَحَ مِنْ آبَائِهِمْ وَأَزْوَاجِهِمْ وذریتهم إِنَّکَ أَنتَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ اللهم بحق هذه الآیات الشریفه اعطف قلب فلانه بنت فلانه على فلان بن فلانه بالمحبه الدائمه و الألفه والعطف والحنان فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم ولا حول ولا قوه إلا بالله العلی العظیم وصلى الله على سیدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم

دعا برای جلب محبت پسر از راه دور

برای جلب محبت پسر از راه دور از روی وفق زیر دو عدد بکش یکی را بر بازو ببند دیگری را در آب بجوشان به خورد طرف بده محبت بینشان همانند یوسف و زلیخا گردد طوری که حتی در فکرت هم نمی گنجد .

یُحِبُّونَهُمْ
کَحُبِّ اللّهِ
وَالَّذِینَ آمَنُواْ
أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ
أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ
وَالَّذِینَ آمَنُواْ
کَحُبِّ اللّهِ
یُحِبُّونَهُمْ
کَحُبِّ اللّهِ
یُحِبُّونَهُمْ
أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ
وَالَّذِینَ آمَنُواْ
وَالَّذِینَ آمَنُواْ
أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ
یُحِبُّونَهُمْ
کَحُبِّ اللّهِ
فلان بن فلان علی حب

فلان بنت فلان

و و و ک ک ک ک ک فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان

بیقرار کردن مطلوب از راه دور

برای بیقرار کردن مطلوب از راه دور آیه ۲۷ از سوره مبارکه ابراهیم را هفت مرتبه قرائت کنید و بر کف دست ها بدمید و سپس دست ها را به صورت و بدن بکشید عشق و محبت فرد افزایش خواهد یافت و بیقرار شما می شود. برای نتیجه گیری کامل بهتر است که این عمل را یک هفته ادامه دهید.

( یُثَبِّتُ اللّهُ الَّذِینَ آمَنُواْ بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِی الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَفِی الآخِرَهِ وَیُضِلُّ اللّهُ الظَّالِمِینَ وَیَفْعَلُ اللّهُ مَا یَشَاءُ ) .

دعا جهت دلتنگ شدن فرد از راه دور

دعای زیر را روزی ۱۳۳ بار جهت دلتنگ شدن فرد به مهر و تسبیح بخوانید و تسبیح را به گردن بیندازید و با مهر به سجده بروید و نماز بخوانید. این دعا برای داتنگ کردن فرد تاثیر قوی دارد.

استغفر الله العظیم الذی لا إله إلا هو الحی القیوم وأتوب إلیه استغفاراً یزید فی کل طرفه عین وتحریک نفس مائه ألف ضعف یدوم مع دوام الله ویبقى مع بقاء الله الذی لا فناء ولازوال ولا انتقال لملکه أبد الآبدین ودهر الداهرین سرمداً من سرمدک استجب یا الله یا أرحم الراحمین.

پیشنهاد میکنم اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید مقاله زیر درباره دلتنگ کردن معشوق را مطالعه کنید:

how to make your ex missing you during no contact

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای جلب معشوق از راه دور

دعا برای جلب محبت قوی

دعای تسخیر دل برای ازدواج

چگونه قلب یک زن را تسخیر کنیم

تسخیر قلب مردان

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.