no-img
نوین اطلس

دعای سوزاندنی برای جدایی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای سوزاندنی برای جدایی
امتیاز 4.16 ( 63 رای )
zip
مهر ۷, ۱۳۹۷

دعای سوزاندنی برای جدایی


در این مطلب نوین اطلس دات کام دعاهایی برای جدایی انداختن و دل بردین به شما معرفی می کند. با استفاده از این دعاها می توانید باعث دل بریدن، سرد شدن از عشق، ایجاد دشمنی بین دو نفر و تنفر شدید شوید. فراموش نکنید این اعمال را برای دو شخص زنا کار و کسانی که رابطه نامشروع دارند باید انجام داد در غیر این صورت اگر بخواهید برای دو شخصی که رابطه حلال یا زن و شوهر هستند این عمل را انجام دهید عواقب شوم آن نصیب خودتان خواهد شد. پس در انجام این عمل مراقب باشید.

دعای جدایی انداختن

برای جدایی انداختن بین دو نفر دعای شریفه ی زیر را هفت مرتبه بر هفت قطعه سنگ نمک به ترتیب بخوانید و در هر نوبت اسم دو نفری را که می خواهید از هم جدا شوند با مادر آن ها را نام ببرید، سپس بر سنگ بدمید و پس از آن در آتش اندازید. بی شک بین آن ها جدایی حاصل خواهد شد. این یک دعای سوزاندنی بسیار مجرب و مفید برای جدایی انداختن می باشد:

آیه ۹ سوره یس

وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ ﴿۹﴾

سرد کردم و جدا کردم دل فلان بن فلانه را از دل فلان بن فلانه

دعا برای دل بریدن

برای دل بریدن و دلسرد کردن کسی سوره یس را هفت بار بر ماست بخوانید و ۴۱ بار سوره کوثر را بخوانید و کاری کنید از آن بخورد. این عمل می تواند دلسردی سختی به وجود آورد و برای دل بریدن از کسی بسیار مجرب است.

هم چنین اگر نمی توانید چیزی به خورد شخص مورد نظر دهید کافی است برای تفریق  دل بریدن او در شب چهارشنبه به وقت شام آیه ی زیر را به اسفند بخوانید ودر آتش اندازید. این دعای سوزاندنی برای دل بریدن و جدایی بسیار مجرب است:

آیه ۴۵ سوره حج :

فَکَأَیِّنْ مِنْ قَرْیَهٍ أَهْلَکْنَاهَا وَهِیَ ظَالِمَهٌ فَهِیَ خَاوِیَهٌ عَلَى عُرُوشِهَا وَبِئْرٍ مُعَطَّلَهٍ وَقَصْرٍ مَشِیدٍ

دعا برای سرد شدن از عشق

اگر بین دو نفری که می خواهید از هم جدا کنید عشقی به وجود آمده است می توانید با استفاده ازدعا این عشق را سرد کنید. به این صورت که از زیر پای او خاک بردارید و شانزده مرتبه سوره اذا زلزلت الارض ( زلزال ) را بخوانرد و بر آب دهان تر کنید و در آتش اندازید.

سی و یک روز این کار را انجام دهید و سپس در روز سی و یکم برای جدائی بین دو نفر بعد از نماز از قبر کهنه ای یک مشت خاک برداشته ۲۱ مرتبه سوره فیل را بر آن بخوانید و بدمید سپس در گوشه ای در مکان آن دو قرار دهید. خواهید دید که خیلی زود این عشق از بین خواهد رفت و جدایی حاصل می شود.

دعا برای ایجاد دشمنی بین دو نفر

برای ایجاد دشمنی بین دو نفر هر کس سوره کوثر را بر خاک چهار راه ۴۱ مرتبه به اسم هر کس خواهد بخواند و بر آب ریزد و آب را بر آتش ریزد تفریق واقع شود. شرح دستور به این صورت است که باید از محل عبور یکی از انها مقداری خاک برداشته و سپس ۴۱ مرتبه سوره کوثر را بر روی آن خوانده و اسامی را هم ذکر کرده و سپس خاک رابر آب ریخته و آب را هم بر آتش ریزید ، جدایی و دلسردی حاصل می شود و آن دو نفر برای همیشه با هم دشمن خواهند شد.

دعای تنفر شدید

برای ایحاد تنفر شدید بین دو نفر دعای تنفر زیر را روز شنبه بنویسید و در موم گیرید و در چاه اندازید. این عمل را چهل شنبه پشت سر هم انجام دهید تا مقصود حاصل شود و تنفر شدید را بین این دو نفر به چشم ببینید. هم چنین می توانید آیه را بر کاغد بنویسید در قبرستان کهنه اندازید یا در آب بسته اندازید فی الحال جدایی افتد. دعا به صورت زیر است:

وَأَلْقَیْنَا بَیْنَهُمُ الْعَدَاوَهَ وَالْبَغْضَاءَ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِفِی الْخَمْرِ وَالْمَیْسِرِ

مطالب مرتبط:

دعای جدایی و نفرت بین دو نفر

خیانت چگونه اتفاق می افتد و چرا باید جلوی آن را گرفت

چگونه متوجه خیانت همسر شویم

روانشناسی مردان خیانتکار

بعد از خیانت همسر چه کنیم

سرد شدن در دوران نامزدی

از دست دادن علاقه در یک رابطه

دعای سنگین برای جدایی

سرد شدن عشق

دعای قرآنی برای جدایی

دعای فوری جدایی

دعای جدایی شدید



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.