no-img
نوین اطلس

محبت کردن به مردان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

محبت کردن به مردان
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۲, ۱۳۹۷

محبت کردن به مردان


موضوعات: راه های ابراز عشق به مردان، محبت مرد به زن، راه های ابراز علاقه به پسر، کلمات محبت آمیز برای مردان، روش ابراز علاقه مرد به زن، ابراز احساسات مردان، ابراز علاقه به شوهر، محبت بیش از حد به مردان

راه های ابراز عشق به مردان

کلیشه‌ای نباشید
کارهایی را که همه انجام می‌دهند و ادعا می‌کنند رمانتیک است کپی‌برداری نکنید. این حرف ممکن است عجیب باشد؛ مخصوصا در مقاله‌ای که موضوعش عشق است، ولی به ما اعتماد کنید! اگر گل خریدن، شکلات و شام گران‌قیمت مناسب روحیه‌ی شما نیست، به‌زور انجام‌شان ندهید! خبر مهم‌تر این است که همه‌ی دخترها هم لزوما از این برنامه‌ها خوش‌شان نمی‌آید! همه که مثل هم نیستند. وقت بگذارید، فکر کنید و تلاش کنید ابراز علاقه به همسر را به روشی انجام دهید که هر دو واقعا از آن لذت ببرید. مثلا ممکن است همسر شما از شهربازی رفتن بیش‌تر ذوق کند تا هدیه‌گرفتن

غذای مورد علاقه‌ی همسرتان را بپزید
غذا بیشتر از چیزی که مردم فکر می‌کنند، اثرگذار است. بله، درست است که همه‌ی ما باید غذا بخوریم تا زنده بمانیم. اما منظور از این بخش این است که غذا، افراد را کنار هم جمع می‌کند. پس فکر کرده‌اید چرا در تمام جشن‌ها و اعیاد عامل مهم غذا وجود دارد؟ هیچ‌چیز بهتر از این نیست که بعد از یک روز طولانی از سر کار برگردی و ببینی همسرت نه‌تنها شام آماده کرده، بلکه شام موردعلاقه شما را پخته است. می‌بینید؟ گاهی ابراز علاقه به همسر آن‌قدرها هم پیچیده نیست.

محبت مرد به زن

زنان به چه محبتی از سوی همسر نیاز مندند؟
زنان به ابراز محبت واقعی نیازمندند. با خرید هدیه محبت خود را نشان بدهید. هدایایی که به زن شادی واقعی می بخشد، هدیه ای است که بر احساس شخصی او اثر بگذارد. به عنوان مثال یک لباس اگر به درستی انتخاب شود، نشان دهنده علاقه و بهترین شکل ابراز محبت است و این را می رساند که مرد به سلیقه کسی که دوستش دارد، پی برده و به آن اهمیت می دهد.

اظهارنظر های مثبت
چیزی که از بیشتر زندگی ها رخت بربسته، عشق و هیجان است با چیز های کوچک مانند کمک به زن در انجام کار های خانه، شرکت در شادی و خنده او، می توان الماس هایی را که زن روی آن حساب می کند، وارد زندگی کرد. یک مرد مشکل می تواند درک کند چرا زن دلسرد شده و خود را زیبا نمی داند، در حالی که در نظر او هنوز زیباست، این جاست که این اظهارنظر مبهم درباره زیبایی وی، کمکی نمی کند. او به تعریف مشخص تری نیازمند است. مثل «آرایش مویت را این طور دوست دارم» یا «لباس قرمز چقدر به تو می آید».

با تمرکز بر روی جزییات، یک مرد نشان می دهد به همسر خود توجه دارد و با علاقه به او نگاه می کند و این اظهار نظری است که در زن، احساس احترام به خود ایجاد می کند. وقتی زن می گوید. «چاق شده ام» یا «پیر به نظر می رسم» تایید صادقانه لزومی ندارد، علاقه شوهر به او انگیزه مثبتی می دهد تا لباس مناسب بپوشد و با رسیدن به خودش حالت رمانتیک خود را حفظ کند. اظهار نظر های مثبت از سوء تفاهم ها جلوگیری می کند و شادی می آفریند.

راه های ابراز علاقه به پسر

پسرا معمولا تیز هستن و حتی اگه دختر رفتار غیر مستقیم از خودش بروز بده زود متوجه تمایل او نسبت به خودشون می‌شن مگه اینکه رابطه قبلا بوده باشه و مثلا بدبینی ایجاد شده باشه یا اینکه رابطه عادی قبلا بوده باشه و پسر فکر کنه که این رفتار ادامه همون رابطه عادی سابقه.

بنا بر این در صورت وجود رابطه قبلی اگه در ذهن پسر نقطه منفی مثل بدبینی هست، دختر باید قبل هرگونه اقدامی اول اونو برطرف کنه اگرم فقط یه رابطه عادی بوده در این صورت دختر باید تمایلش رو در رفتارها و برخوردها و صحبتها صریح‌تر نشون بده تا طرفش متوجه بشه

ولی یه حرف هست : این اشتباهه که دختر فکر کنه اگه پسر بفهمه که اون دوستش داره حتما برای ازدواج به طرفش خواهد امد در صورتی که این طور نیست و ممکنه پسر بره تو خط سوء استفاده یا اینکه طاقچه بالا بذاره.

پس دختر بهتره به جای اظهار علاقه به پسر تمایلش رو به صورت غیر مستقیم بهش نشون بده به مقداری که اون بفهمه دختر ازش بدش نمیاد و اگه بخواد بیاد خواستگاری دختر اجازه می‌ده وگرنه اگه دختر بیشتر از پسر اظهار علاقه کنه ممکنه حتی در صورتی که پسر علاقه هم داشته باشه با این کار یواش یواش سرد بشه.

خلاصه اینکه اگه علاقه از طرف پسر نیست یا اینکه کمه، اظهار علاقه از طرف دختر ممکنه کار رو بدتر کنه و اونو بیشتر ازش دور کنه بنا بر این بهتره که قدم به قدم جلو بره و اظهار تمایل رو در صورتی بیشتر کنه که پسر به اظهار تمایل قبلی جواب مثبت داده باشه ولی اگه هرکاری می‌کنه اون از یه حدی جلوتر نمیاد بدونه که این راه فایده‌ای نداره و حتی ممکنه اثر منفی هم داشته باشه.

کلمات محبت آمیز برای مردان

این خیلی خوب و لذت بخشه که می خوای توی این کار بهم کمک کنی،اما من خودم می تونم این کار رو سریع تر انجام بدم

ممکن است برخی از کارهای روزمره را بخواهید به تنهایی انجام دهید، اما بعضی مواقع شوهرتان از شما می خواهد که در انجام این کار به شما کمک کند چرا که از نظر او شما یک روز بسیار پر کار را پشت سر گذاشته اید و اکنون خسته هستید. در این جور مواقع بهترین کار این است که یا این جور کارها را به زمانی موکول کنید که او در خانه نیست و زمان شما آزاد است و یا اینکه به او بگویید که من این کار را به تنهایی سریعتر انجام می دهم و بعد از آن بقیه زمان را می توانیم در کنار یکدیگر باشیم. این جمله ای است که حتما شوهر شما از آن خوشش خواهد آمد ،چرا که مردها از اینکه نتوانند برای همسرشان حتی در کارهای کوچک مفید باشند ، بیزارند. (همچنین نگاه کنید به جملاتی که دل مردان را آب می کند)

من از اینکه تو قادر به تعمیر شیر آب هستی بسیار خوشحالم

ممکن است شوهر شما در کاری که به او می دهید ماهر و حرفه ای نباشد .در این مواقع باید با گفتن جملاتی مانند ، من از اینکه تو این شیر را درست کنی در تعجبم و اینکه کار تو را قبول دارم ،می توانید اعتماد به نفس او را تا حد زیادی بالا ببرید .مردها از اینکه توانایی های آنها را بالا ببرید بسیار حوشحال می شوند . در واقع این کار باعث می شود مردانگی هر مردی در ذات او بالا برود و برای انجام کارهایی که از او می خواهید رغبت بیشتری داشته باشد.

روش ابراز علاقه مرد به زن

۱. گاهی‌ اوقات ترجیح می‌‌دهند به جای استفاده از کلمات، کاری خوب یا مفید برای شما انجام دهند. به زبان آوردن “دوستت دارم” برای بسیاری از مردان مشکل است و در عوض سعی‌ می‌‌کنند هر نیازی که شما دارید برطرف کنند.

۲. وقتی‌ مردان قفل‌ها را باز کرده و درد دل می‌‌کنند، خاطراتی از کودکی یا راز‌هایی‌ از گذشته را تعریف می‌‌کنند، در واقع علاقه‌شان را به شما ابراز می‌‌کنند.

۳. مرد‌ها قبل از اینکه متعهد شوند، نیاز مبرمی به احساس امنیت دارند. برخلاف ظاهر محکم آنها، ترس‌های بسیار عمیق تری از ضربه خوردن، آسیب دیدن و همچنین مسئولیت پذیری دارند. بنابراین اگر متعهد شده و صادق می‌‌مانند، به نحوی احساس عمیقشان ابراز شده است

۴. “عاشقتم” معنای بسیار عمیقی برای مردان نیز دارد. در دنیای امروز که بدون فکر بیشتر افراد چه در دنیای مجازی و چه در روابط روزمره، به سادگی‌ از این کلمه جادویی استفاده می‌‌کنند؛ سخت است که قبول کنیم گفتن آن اتفاق بزرگیست. ولی‌ به هرحال در عموم شخصیت‌های جا افتاده، به زبان آوردن چنین احساسی‌، مفهومی‌ عمیق دارد.

۵. اگر القاب یا اسم‌های شیرین مستعاری به شما نسبت می‌‌دهد که تا به حال نشنیده اید؛ بهتر است بدانید که به نحوی علاقه ا‌ش را نشان می‌‌دهد.

ابراز احساسات مردان

به نیازهایتان توجه دارد.

این هم یکی دیگر از رفتارهایی است که در مردی که عاشقتان است می‌‌بیند. این مسئله مخصوصاً اگر در گروه دوستانش باشید نمود بیشتری پیدا می‌کند. اگر به شما توجه خاصی نشان می‌دهد، توجهی بیشتر از آنچه به دوستانش دارد، یعنی خیلی دوستتان دارد چون هر مردی که توجهی بیشتر از توجهی که به دوستانش دارد به زنی داشته باشد، یعنی اهمیت شما برای او بسیار بالاتر از دیگران است.

ابراز علاقه به شوهر

هر روز چند کلمه نشاط‌آور و شادی‌بخش به خود تلقین کنید.

تا آنجا که می‌توانید درباره شغل و حرفه همسرتان، اطلاعات لازم را کسب کنید.

هرگونه کاری که برای پیشرفت کار همسرتان از دست شما برمی‌آید به وی ارائه دهید.

در خود حس خوش‌خلقی و شوخ‌طبعی ایجاد کنید.

شکایت‌ها و گله‌های مهم خود را «به آرامی» مورد بحث قرار دهید.

برای چیزهای جزیی و لطف‌های کوچکی که از همسرتان می‌بینید قدردانی کنید.

محبت بیش از حد به مردان

گاهی انسان ها چون خیلی خوب هستند یا اصرار دارند که خود را خیلی خوب نشان دهند و یا به عمد چنین نقشی را بازی می کنند، در محبت و عشق و علاقه از همه حد و حدود می گذرند. خیلی خوب بودن و شدت محبت می تواند نشانه ای نگران کننده باشد که نادیده گرفتن آن آسیب زا خواهد بود، در هر نوع محبت، دوستی، عشق و علاقه باید فاصله ها را بشناسیم و رعایت کنیم.

کلمات جادویی برای مردان

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

ابراز علاقه به پسر از دیدگاه روانشناسی



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.