no-img
نوین اطلس

نشانه های علاقه مرد به زن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نشانه های علاقه مرد به زن
zip
تیر ۲, ۱۳۹۷

نشانه های علاقه مرد به زن


موضوعات: نشانه های عدم علاقه پسر به دختر، نشانه های علاقه مرد به همسرش، نشانه های دوست داشتن زن به مرد، نشانه های عاشق شدن مردان مغرور، روش ابراز علاقه مرد به زن، نشانه های دوست داشتن پسران، نشانه های تنفر پسر از دختر، نشانه های مرد هوسباز

نشانه های عدم علاقه پسر به دختر

هر چند وقت یکبار چند روز یا چند هفته ناپدید می شود، بعد طوری رفتار می کند که انگار اتفاق خاصی نیفتاده است

اگر مردی واقعاً به شما توجه داشته باشد، جایی برای شما در زندگی اش باز خواهد کرد. حتی اگر کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشد و نتواند چند روزی در دسترس باشد، به شما پیام خواهد داد و خواهد گفت که بهتان فکر می کند.

اگر بدون هیچ اطلاعی به تعطیلات در رابطه می رود و اصلاً نگران از دست دادن شما نیست، نشانه خوبی نیست. اگر مردی به قطع بداند که شما با وجود هر رفتار بدی که از خود نشان دهد، همیشه در دسترس او خواهید بود، هیچ احترامی برایتان قائل نشده و به شما متعهد نخواهد شد.

این رفتارهای ناپدید شدنش بیشتر راهی برای این است که به شما نشان دهد این رابطه چندان جدی نیست و او آزادی دارد هر کاری که دوست دارد انجام دهد و شما برای جاهایی که می رود و کارهایی که می کند عامل تصمیم گیرنده نیستید.

اگر مردی واقعاً به شما توجه داشته باشد، جایی برای شما در زندگی اش باز خواهد کرد‎

می گوید به دنبال رابطه نیست

این به نظر یکی از بدیهیات می آید ولی متاسفانه اینطور نیست. درواقع، متداول ترین روابط این روزها رابطه جدی نیست. یعنی با مردی آشنا شده اید و بیرون می روید و اساساً دوست پسر/دوست دختر هستید، جدا از این واقعیت که نیستید.

حقیقت تلخ این است:وقتی مردی می گوید که رابطه نمی خواهد، چیزی که در واقع می گوید این است که رابطه با شما را نمی خواهد.

ممکن است تصور کنید که موقعیت شما استثنا است و فرق می کند. ولی مطمئنتان کنیم اینطور نیست. شما هم مثل بقیه دخترهایی هستید که در این روابط غیرجدی هستند. شما دختر فوق العاده ای هستید که احتمالاً خودتان را دست کم گرفته و خودش را در موقعیتی گرفتار کرده که طرفش او را بی هدف به دنبال خود می کشاند و شما هم منتظر نشسته اید تا او بالاخره بفهمد که چقدر «خوب » هستید.

اگر به شما می گوید که نمی خواهد وارد رابطه ای شود یا برای متعهد شدن مشکل دارد، لطفاً آن را جدی بگیرید و درحق خودتان لطف کرده و از آن رابطه بیرون بیایید.

نشانه های علاقه مرد به همسرش

همه ما وقتی عاشق می‌شویم، ناخودآگاه درمورد چیزی که در فکرمان می‌گذرد – یعنی کسی که عاشقش هستیم – حرف می‌زنیم. اگر وقتی دوستانش را می‌بینید به شما می‌گویند که فلانی «خیلی تعریف شما را کرده است» یا «چه خوب که بالاخره شما را دیدیم» و یا وقتی شروع به تعریف یک خاطره مشترک می‌کنید به شما می‌گویند فلانی «قبلاً برایمان تعریف کرده است»، کاملاً مشخص است که این اواخر شما تنها موضوع صحبت‌های او بوده‌اید.

همینطور وقتی با دوستانش بیرون هستید و متوجه می‌شوید که آنها حواسشان به حرف‌ها، رفتارها و احساسات شماست، باید بفهمید که طرفتان قبلاً به آنها گفته است که شما را خیلی دوست دارد و به همین دلیل آنها هم سعی می‌کنند که بهترین رفتار خود را جلو شما داشته باشند.

این چیزها برای مردها خیلی مهم است چون اگر مردی بتواند کاری کند دوستانش با شما رفتار خوبی داشته باشند، می‌تواند شما را کنار آنها نگه دارد (یعنی می‌توانید اوقات بیشتری را کنار هم بگذرانید) و این دوطرفه است زیرا وقتی شما هم اوقات خوبی را کنار آنها بگذرانید، رفتار خوبی خواهید داشت و دوستانش هم از شما خوششان خواهد آمد.

اگر بخواهید ساده‌تر بگوییم، اگر مردی همه این سختی‌ها را به خاطر شما به جان بخرد، یعنی واقعاً دوستتان دارد

نشانه های دوست داشتن زن به مرد

هر جا هستید، او آنجاست

ناگهان متوجه می شوید که او همه جا حضور دارد. او “بطور اتفاقی” هر کجا شما هستید پیدایش می شود، یا در راه روی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم میزند، یا “تصادفی” به شما برخورد میکند، یا در میهمانی در اطراف شما مانور می دهد.

آنچه که او انجام می دهد تلاش برای جلب توجه شما است، و برای این است که خود را در موقعیتی قرار دهد تا شما « قدم اول» را بردارید. مساله اینجا است که بسیاری از مردان نسبت به این عمل زنان بی توجه هستند و به همین دلیل بسیاری از فرصت ها را از دست می دهند. مردان مستقیم عمل می کنند، زنان غیر مستقیم. بنابراین اگر زنی مکررا” شروع به قرار گرفتن سر راه شما نمود، احتمال اینکه او اینکار را عمدا” انجام می دهد زیاد است.

نشانه های عاشق شدن مردان مغرور

وقتی یک مرد با شما ارتباط برقرار می‌کند خواندن ذهن‌اش آسان است.

اما وقتی آن مرد خجالتی است یا مردی است که هنوز به شما معرفی نشده‌است، کار کمی سخت می‌شود.

اگر یک مرد به شما علاقه نشان می‌دهد اما واقعا دوست‌تان نیست، فقط می‌توانید به حس‌تان اتکا کنید تا قصد او را قضاوت کنید و پی‌ببرید آیا واقعا شما را دوست دارد یا نه.

اما اگر یاد بگیرید وقتی او اطراف‌تان است حواس‌تان را جمع کنید، فقط کافی است زبان بدن او را زیر نظر بگیرید تا پی‌ببرید او چیزی بیش‌تر از یک دوستی ساده در ذهن دارد یا نه.

استفاده از مطالب سایت، همراه با ذکر نام صاحب اثر نشانه‌ اعتبار تارنمای شما و لینک به وب‌‌سایت پاتوق عشق نشانه معرفت شماست!

روش ابراز علاقه مرد به زن

بیش از اندازه مراقبتان است.
همه مردها تا اندازه‌ای برای دوستان و اطرافیانشان نگران هستید اما اگر مردی که در کنارتان است بیش از اندازه مراقبتان است و نگرانتان می‌شود، فقط می‌تواند یک معنی داشته باشد: واقعاً دوستتان دارد.

اگر از شما می‌پرسد ناهارتان را خورده‌اید یا نه، برای اینکه سردتان نشود، کتش را روی دوشتان می‌اندازد، حتی اگر کمی حالتان بد باشد شما را پیش دکتر می‌برد، یعنی خیلی نگرانتان است.

بیشتر وقت‌ها این نگرانی‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند اما گاهی برای طرف‌مقابل خسته‌کننده می‌شود. واقعیت این است که این یکی از آن رفتارهایی است که مردها نمی‌توانند کنترلش کنند. این در خونشان است و فقط زمانی بروز می‌کند که کسی را واقعاً دوست داشته باشند.

خوب اینها ۵ روش اول بودند تا بفهمید مردی به شما جذب شده است یا نه، اما اگر می‌خواهید بدانید همسرتان عاشقتان هست یا نه ۵ نکته بعدی را بخوانید.

نشانه های دوست داشتن پسران

در مراسم‌های مهم بدون شما شرکت می‌کند.
مهمانی دوستانش؟ شام سالگرد ازدواج خواهرش؟ شاید حتی تولد خودش؟ گاهی‌اوقات مردی می‌خواهد استقلال خود را حفظ کند و گاهی دیگر می‌خواهد مطمئن شود ممکن است دلیل این رفتارش این باشد که نمی‌خواهد خیلی شما را درگیر خانواده و دوستانش کند تا وقتی که خواست رابطه‌اش را راحت‌تر با شما بر هم بزند. در این صورت باید بدانید که خیلی برای او باارزش نیستید. شما هم راه‌های بهتری برای گذراندن وقتتان دارید — با دوستان و خانواده خودتان که دوستتان دارند.

نشانه های تنفر پسر از دختر

تحت فشارتان می‌ گذارد

این قدیمی‌ترین تکنیک آنهاست. اگر قبل از ازدواج، شما را مجبور به آن می‌کند، مطمئناً این مسئله برایش خیلی مهم‌تر از شناختن شما و ایجاد یک رابطه جدی است.

نشانه های مرد هوسباز

متعهد نمی‌ شود

برای متعهد نشدن مردها به رابطه، دلایل مختلفی وجود دارد. اگر مردی فقط به قسمت جسمی و فیزیکی یک رابطه علاقه داشته باشد، مسئولیت یک رابطه واقعی را قبول نخواهد کرد. همچنین، اگر مردی متعهد نمی‌شود، می‌تواند دلیلش این باشد که می‌خواهد با هر تعداد زنی که می‌تواند، تا می‌تواند رابطه‌جنسی برقرار کند.

 

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

 



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.