no-img
نوین اطلس

دعای علاقه مندی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای علاقه مندی
امتیاز 3.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷

دعای علاقه مندی


در این مطلب از نوین اطلس دات کام شما را با دعای علاقه مندی آشنا می کنیم. موضوعاتی که در این مقاله برای شما در نظر گرفتیم دعای علاقه مند شدن دو نفر به یکدیگر برای ایجاد احساس علاقه بین دو فرد خاص، دعای رسیدن به هم برای اینکه دو فردی که همدیگر را به هم برسند، دعای تسخیر قلب قوی برای به دست آوردن قلب فرد مورد علاقه تان و دعای رسیدن به معشوق فوری برای ازدواج با معشوق می باشد.

دعای علاقه مندی بین دو نفر  و ایجاد عشق

برای اینکه دو نفر را به مهر و محبت هم متمایل نمائیم به گونه ای که دوری هم را تحمل ننماید و به شدت به هم علاقه مند باشند آیات کریمه زیر را با خوراکی که دوست دارند به خورد آن ها می دهیم. بر اساس مطالب و منابع مذهبی که  novinatlas.com گرداوری کرده است این دستور بسیار مجرب است. توجه فرمایید هنگام انجام این کار وضو داشته باشید، با نیت خالص انجام دهید و با کسی صحبت نکنید.

«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»  (سوره مبارکه نمل، آیه ۳۰ و ۳۱). «لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»  (سوره مبارکه قصص، ایه ۱۰).

دعای تسخیر قلوب و رسیدن به معشوق فوری

برای تسخیر قلوب عشق تان یک دعای بسیار قوی وجود دارد و این است که صبح وضو بگیرید و دو رکعت نماز بخوانید. در هر رکعتی سوره مبارکه فاتحه را یکبار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخوانید و بعد از آن آیه ۹۰ سوره نحل را تلاوت کنید. این عمل را سه روز متوالی به این طریق انجام بدهید و در روز چهارم آیه ۱۷ سوره لقمان را  در ظرف سفال به زعفران و گلاب با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسید و از آن بخورید.

آیه ۹۰ سوره نحل: إِنَّ اللّهَ یَأْمُرُ بِالْعَدْلِ وَالإِحْسَانِ وَإِیتَاء ذِی الْقُرْبَى وَیَنْهَى عَنِ الْفَحْشَاء وَالْمُنکَرِ وَالْبَغْیِ یَعِظُکُمْ لَعَلَّکُمْ تَذَکَّرُونَ.

آیه ۱۷ سوره لقمان: یَا بُنَیَّ أَقِمِ الصَّلَاهَ وَأْمُرْ بِالْمَعْرُوفِ وَانْهَ عَنِ الْمُنکَرِ وَاصْبِرْ عَلَى مَا أَصَابَکَ إِنَّ ذَلِکَ مِنْ عَزْمِ الْأُمُورِ

دعای رسیدن به بهم از راه دور

اگر کسی عاشق شده و نمی تواند به وصالش برسد برای علاقه مند کردن وی از راه دور روز پنج شنبه بعد از نماز « صبح و عشاء» ابتداء صلوات بفرستد، ۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم و مودت» را تکرار کند . بعد از آن دوباره یک صلوات بفرستد. نوین اطلس این مطلب را از سایت های دیگر گردآوری کرده است که این ذکر برای رسیدن به هم بسیار مجرب می باشد.(همچنین نگاه کنید به دعای محبت بین زن و شوهر از راه دور)

هر که روز پنج شنبه سیصد نوبت این آیه را بخواند خیلی فوری با معشوق خود ازدواج می کند. این دعا برای رسیدن فوری و سریع به معشوق بسیار عملی و قوی است: ” مَن کان یریدُ العزّهَ فللهِ العزّهُ جمیعاً ”    (سوره مبارکه فاطر / ۱۰)

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰)

و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

مطالب مرتبط:

راههای علاقه مند کردن مردان

جذب پسر مورد علاقه از راه دور

دعای تسخیر قلب قوی

دعای رسیدن به شخص مورد علاقه

۱۰ دعای محبت روی خوراکی

دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.