no-img
نوین اطلس

چگونه جدایی را برای طرف مقابل سخت کنیم؟


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه جدایی را برای طرف مقابل سخت کنیم؟
امتیاز 4.60 ( 5 رای )
zip
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱

چگونه جدایی را برای طرف مقابل سخت کنیم؟


چگونه جدایی را برای طرف مقابل سخت کنیم؟
چگونه طرف مقابل را پشیمان کنیم؟
چگونه عشقمان را بعد از جدایی دلتنگ کنیم؟
این ها سوالات رایج افرادی است که به تازگی از عشقشان جدا شده اند و حال می خواهند با سخت کردن این جدایی برای طرف مقابل او را به سمت خود برگردانند و به ترمیم رابطه عاطفی بپردازند.
در این مطلب از نوین اطلس به اقدامات و راهکارهایی در جهت پاسخ به این سوالات می پردازیم تا بتوانید شرایط بعد از جدایی را به کنترل خود درآورید و به خواسته تان برسید.

چگونه جدایی را برای طرف مقابل سخت کنیم؟

طبیعی است که کات کردن و به اتمام رساندن یک رابطه عاشقانه برای افراد با سختی همراه باشد. به همین دلیل هم فرد می خواهد طرف مقابلش نیز متحمل چنین فشار و اذیتی شود تا یا بدین وسیله انتقام خود را بگیرد یا اینکه وی را تحت فشار قرار دهد و او را برگرداند. (نگاه کنید به بهترین راه برای برگرداندن عشق)
در ادامه به اقداماتی اشاره می کنیم که به شما می گوید چگونه جدایی را برای طرف مقابل سخت کرده و او را دلتنگ خود کنید:

مرحله اول:

با خود رو راست باشید

اگر به دنبال راهی برای دلتنگ کردن عشق سابقتان هستید پس یعنی هنوز هم دوستش دارید یا اینکه حس وابستگی از بین نرفته است. پس ابتدا با خودتان صادقانه خلوت کنید. رابطه تان را آنالیز کنید. چرا این رابطه به جدایی ختم شد؟ علت سرد شدن ناگهانی فرد مقابل چه بود؟ آیا فرد مورد نظر ارزش تلاش برای برگرداندن دارد؟ آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است؟

کمی زمان دهید

پاسخ سوالات بالا را واقع بینانه دهید و حتی اگر لازم است برای خودتان در برگه ای یادداشت کنید و چند مرتبه پاسخ هایتان را مرور کنید. سپس چند روزی به خود زمان دهید. اجازه دهید احساساتتان کمی فروکش کند تا این بار عقل و منطق هم در کنار احساس در پاسخ دهی شما موثر باشد و مجدد به سوالات بالا پاسخ دهید. حال اگر هنوز هم پاسختان برای برگشت به رابطه مثبت است می توانید قدم های بعدی را بردارید.

فاصله را حفظ کنید

اگر ارتباطتان قطع شده است و می خواهید بدانید چگونه جدایی را برای طرف مقابل سخت کنید، پس فاصله را حفظ کنید. پشت سر هم به عشقتان پیام ندهید و واسطه نفرستید. اجازه دهید او هم فرصتی برای دلتنگی داشته باشد.

مرحله دوم:

ورزش کنید

حال که مرحله اول را پشت سر گذاشتید وقت آن رسیده است که کمی به خودتان از نظر فیزیکی رسیدگی کنید. ورزش هم از لحاظ ظاهری هم احساسی می تواند به شما کمک زیادی کند. ورزش کردن با آزاد سازی هورمون های شادی ساز مانند اندورفین می تواند در روند بهبودی احساسات شما بسیار موثر باشد. همچنین تحقیقات ثابت کرده ورزش کردن باعث افزایش اعتماد به نفس در افراد نیز می شود. علاوه بر این با ورزش می توانید به تناسب اندام و جذابیت طاهری بیشتری دست یابید.

به ظاهرتان برسید

اگر مدتی در سوگ رابطه به سر برده و حوصله رسیدگی به ظاهرتان را نداشته اید الان زمان مناسب فرارسیده است تا با رسیدگی به ظاهر و آماده سازی خود جدایی را برای طرف مقابل سخت کنید. آرایش، لباس یا مدل موهای جدید را امتحان کنید. لازم نیست تغییر بزرگ یا عجیبی در خود ایجاد کنید فقط چیزی که باعث ایجاد حس رضایت از خودتان شود و زیبایی شما را دو چندان کند کافی است.

مرحله سوم:

تفریح کنید

می خواهید بدانید چگونه جدایی را برای طرف مقابل سخت کنید؟ پس دست از گریه کردن بردارید. از کنج تنها نشینی و عزلت خود بیرون بیایید. به دنبال تفریحات مورد علاقه تان بروید. فرقی نمی کند چه تفریحی باشد، هرچیزی که حال دلتان را خوب کند مثل موسیقی، سفر، رفتن به سینما، رستوران، مهمانی و …

ارتباطات اجتماعی تان را گسترش دهید

از اجتماعات کناره گیری نکنید. اگر می خواهید فرد مقابل را بعد از جدایی دلتنگ خود کنید. پس وارد جمع های دوستانه شوید. با دوستانتان به گردش بروید. در دورهمی های خانوادگی شرکت کنید. با همکاران یا همکلاسی هایتان در ارتباط باشید و در کل دایره ارتباطات اجتماعی خود را گسترش دهید. ارتباط اجتماعی برقرار کردن به افزایش اعتماد به نفس و تقویت مهارت های ارتباطی انسان کمک می کند.

مرحله چهارم:

به دنبال موفقیت باشید

چگونه جدایی را برای طرف مقابل سخت کنیم؟ با موفقیت. تفاوتی ندارد در این موفقیت و پیشرفت در شغل باشد یا تحصیلات یا فعالیت های هنری. همه ما جذب آدم های موفق می شویم. اگر طرف مقابل ببیند که شما در غیاب او به موفقیت های زیادی دست یافته اید، مطمئنا دلتنگتان می شود و به سمت شما جذب می شود. بنابراین سعی کنید که در هر شرایطی بهترین باشید تا نه تنها اطرافیان، بلکه عزیزترین فرد زندگی تان هم از کنار شما بودن به خود افتخار کند.

عکس هایی از لحظات خوشتان را به اشتراک بگذارید

از خود می پرسید چگونه عشقمان را بعد از جدایی دلتنگ کنیم؟ اگر پس از جدایی از عشقتان اینطور نشان دهید که ناراحت و افسرده هستید، او هیچ توجهی به شما نخواهد کرد. اما برعکس، اگر سعی کنید که خوشحال باشید، حسادت او را بر انگیخته اید. بنابراین در شبکه های اجتماعی عکس هایی از خود را که در حال خوشگذارنی هستید منتشر کنید. حتی اگر در حال خوشگذرانی نبودید، از دوستان تان بخواهید که با شما یک عکس دسته جمعی بگیرند و آن را در صفحه تان آپلود کنید. مطمئنا طرف مقابل تان از این که در این شرایط در کنار شما نیست، ناراحت شده و عکس العمل نشان خواهد داد.

مرحله پنجم:

برای برقراری ارتباط آماده شوید

زمانی که احساس کردید تغییر کرده اید و تمام مهارت های لازم برای برقراری ارتباط مجدد را آموخته اید، تماس بگیرید. اگر پس از تأمل در مورد مشکلات رابطه قدیمی تان، به این نتیجه رسیدید که هر دوی شما از با هم بودن دوباره خوشحال خواهید بود، وقت آن است که با عشق خود تماس بگیرید و سعی کنید رابطه خراب شده را درست کنید. در صورت امکان تماس بگیرید یا پیامک بزنید و هماهنگی لازم را برای ملاقات حضوری انجام دهید.

همانطورکه می دانید فرد بعد از شکست عشقی لحظات سختی را سپری خواهد کرد بخصوص اگر خودش خواستار پایان رابطه نباشد و این جدایی از سمت مقابل صورت گرفته باشد. به همین دلیل به دنبال راهی برای برگرداندن شخص رفته و دلتنگ کردن او خواهد بود و مدام از خود می پرسد: چگونه جدایی را برای طرف مقابل سخت کنم تا او نیز خواستار بازگشت به عشق باشد. به همین دلیل در این مقاله به ۵ مرحله اساسی و مهم در این زمینه پرداختیم تا با سپری کردن این گام ها راه را برای رسیدن به هدف نهایی آسان کنیم.

مطالب مرتبط:

احتمال بازگشت مردان به رابطه

پسرها بعد از جدایی چه احساسی دارند؟

راهکار بازگشت به رابطه شکست خورده

دلایل مردان برای ترک رابطه

اشتباهات برگرداندن عشق

بعد از شکست عشقی چه کنیم؟

کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *