no-img
نوین اطلس

مردان خیانت خیانتکار چگونه رفتار می کنند - نوین اطلس


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مردان خیانت خیانتکار چگونه رفتار می کنند
امتیاز 3.50 ( 2 رای )
zip
فروردین ۲۷, ۱۳۹۸

مردان خیانت خیانتکار چگونه رفتار می کنند


اگر مدتی با مردی زندگی کنید احتمالا همه ی عادت های رفتاری و اخلاقی اش را می شناسید. از آنجایی که مردان مانند زنان رفتارهای پیچیده ای ندارند، بعد از مدتی در موقعیت های مختلف می توانید تشخیص دهید مردتان چه رفتاری از خود نشان خواهد داد.

یکی از نشانه های خیانت مردان تغییر در رفتارها و عادات همیشگی شان است. زمانی که مردی عادت های چندین ساله اش را کنار بگذارد و روحیات جدیدی از خود نشان دهد، می توان مسئله ی خیانت مرد به زن را مطرح کرد.

در یکی از مقالات قبلی ام، خیانت چگونه اتفاق می افتد و چرا باید جلوی آن را گرفت در مورد برخی از دلایل خیانت و راهکارهای جلوگیری از آن به طور کامل صحبت کردم. همچنین پیشتر در مورد برخی از نشانه های خیانت همسر در مقاله ای تحت عنوان چگونه متوجه خیانت همسر شویم توضیح دادم.

در این مقاله قصد دارم بر اثر روانشناسی مردان خیانتکار، نشانه های خیانت مردان را شرح دهم.

نشانه های هشداردهنده از خیانت مردان

درست مانند خیانت زنان، خیانت مرد به زن نشانه های زیادی دارد. درواقع تشخیص خیانت با در نظر گرفتن رفتارهای او در مدت زمان محدودی کار سختی نخواهد بود. در ادامه برخی از نشانه ی خیانت مردان را گردآوری کرده ام:

  • وقتی دعوا می کنید همسرتان درباره ی جدایی حرف می زند

یکی از نشانه های خیانت مردان صحبت کردن درباره ی جدایی هنگام و بحث و دعوا است. وقتی مرد در حال خیانت باشد تمایلی به حل کردن مشکلات از خودش نشان نمی دهد و زمانی که با هم دعوا می کنید مدام می گوید باید از هم فاصله بگیرید یا جدا شوید.

  • دیگر به شما “دوستت دارم” نمی گوید

روانشناسی مردان خیانتکار نشان می دهد وقتی وارد رابطه ی جدیدی می شوند و هیجانات اول رابطه را تجربه می کنند دیگر تمایلی به رابطه ی قدیمی خود نخواهند داشت. به عبارتی نیازها و خلآ عاطفی آن ها با رابطه ی جدید ارضا می شود و شما دیگر محبتی از او دریافت نمی کنید و جملات عاشقانه ای مانند “دوستت دارم” از او نمی شنوید.

  • به شما دروغ می گوید

یکی از بارزترین نشانه های خیانت مردان این است که به شما دروغ می گوید. درواقع خیانت مرد به زن باعث می شود زندگی مشترک بر محور یک دروغ خیلی بزرگ به گردش درآید و به مرحله ای می رسد که دیگر به کوچکترین و جزئی ترین حرف او نمی توانید اعتماد کنید.

  • تغییر در ظاهر

از دیگر نشانه های خیانت مردان می توان به تغییرات ظاهری شان اشاره کرد. هر زمان که مردی ناگهان تصمیم می گیرد وزن خود را کم کند، باشگاه برود و نوع لباس پوشیدنش را تغییر بدهد می توان مسئله ی خیانت مرد به زن را مطرح کرد. این مورد زمانی بیشتر به چشم می خورد که شما قبلا از او خواسته اید این کار را انجام بدهد و او از انجام آن سر باز زده است.

  • مرد خیانتکار شکاک می شود

یکی دیگر از مهم ترین نشانه های خیانت مردان شکاک شدن ناگهانی آن ها است. اگر متوجه شدید همسرتان مدتی است بیش از حد گیر می دهد و نسبت به شما شکاک و حساس شده است، می توانید حدس بزنید خودش در حال خیانت کردن می باشد و تصور می کند شما هم به او خیانت می کنید.

  • ایراد گرفتن از ظاهر و رفتار شما

اگر همسرتان خیانت کند هرچیزی در مورد شما که تا امروز برای او ایراد محسوب نمی شده، اکنون برایش آزاردهنده است. از نشانه های خیانت مرد به زن مدام از ظاهر، نوع لباس پوشیدن و نوع رفتار شما ایراد می گیرد، و این ایرادها به مواردی است که قبلا یا  به چشم او نمی آمدند یا برایش قابل قبول بودند.

بعد از اثبات خیانت مرد باید چه کرد

در مقاله ی بعد از خیانت همسر چه کنیم در مورد بهترین پاسخ به خیانت همسر صحبت کردیم. اکنون نشانه های خیانت مردان را می دانید و می توانید خیانت را از جانب همسرتان ثابت کنید. اما بعد از اثبات خیانت چه باید کرد؟

خیانت مرد به زن را می توان با راهکارهایی به غیر از طلاق یا انتقام پاسخ داد. (نگاه کنید به چه زمانی خیانت به همسر را باید بخشید)

انتقام از خیانت مرد به زن اولین چیزی است که بعد از اثبات خیانت همسرتان به آن فکر می کنید. اما انتقام گرفتن با خیانت متقابل یا راه های نادرستی شبیه به آن نمی تواند شما را به آرامش برساند. آرامش واقعی را زمانی به دست می آورید که همسرتان به خاطر خیانت خود پشیمان شود و معذرت خواهی کند. (نگاه کنید به تبدیل خیانت همسر به عشق)

مطالب مرتبط:

دلایل عاشق شدن مردان

روانشناسی شناخت پسران

نشانه های مرد هوسباز

شوهرم بهم بی محلی می کنه

علت دوری پسر از دختر

تعبیر خواب خیانت معشوق



موضوعات :
خیانت

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.