no-img
نوین اطلس

مراحل عاشق شدن در پسران - نوین اطلس


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مراحل عاشق شدن در پسران
امتیاز 5.00 ( 3 رای )
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

مراحل عاشق شدن در پسران


عاشق شدن در پسران نشانه های به خصوصی دارد که در مراحل مختلف قابل مشاهده است. در این مطلب نوین اطلس دات کام نشانه های عاشق شدن مردان مغرور را به شما معرفی می کند و طرز نگاه پسر عاشق را نشان میدهد.  راز عاشق شدن برای جذب مردان به خود مورد بحث قرار می گیرد و در مورد راههای جذب مردان مغرور که شخصیت های به خصوصی دارند صحبت خواهیم کرد. راه های جذب پسران برای ازدواج نیز معرفی می شود زیرا ازدواج مسئله ای جدی بوده و اگر می خواهید آن را به دست آورید باید راه های متفاوتی را امتحان کنید. علائم دلتنگی در مردان و روش های دلبری از دوست پسر نیز از موضوعات این مطلب خواهند بود.

نشانه های عاشق شدن مردان مغرور

نشانه های عاشق شدن مردان مغرور در رفتار او با شما کاملا مشهود است. آیا شما برای او خاص هستید؟ نگاه کردن به رفتاری که او با افراد دیگر دارد هم می‌تواند یکی از این نشانه‌ها باشد. آیا رفتارش با شما مثل دیگران است یا این‌که با شما متفاوت و خاص‌تر برخورد می‌کند؟

این نشانه را با حسادت اشتباه نگیرید. قرار نیست او به دلیل عشق به شما تمام روابط اجتماعی‌اش را کنار بگذارد بلکه همین‌که نگاهی متفاوت و رفتاری خاص با شما داشته باشد، کافی‌ است تا نوع رابطه خود و نامزدتان را متفاوت از نوع رابطه‌ای بدانید که با دیگر آدم‌ها دارد؛ تفاوتی که مهم‌ترین دلیل به‌وجود آمدنش حسی است که او نسبت به شما دارد.

طرز نگاه پسر عاشق 

شما می‌توانید عشق نامزدتان را از نگاهش بشناسید. درواقع طرز نگاه پسر عاشق یکی از راه هایی است که می توانید از عشق او به خود با خبر شوید. اگر هنگام صحبت کردن یا در مواقعی که کنار هم هستید، زیاد به شما نگاه می‌کند، این اتفاقات را بی‌معنا ندانید. شاید هم او فردی خجالتی باشد و علاقه به دیدن شما را با نگاه‌های کوتاه، دزدکی و مکررش نشان دهد. از طرف دیگر اگر نامزدتان عاشق‌تان باشد، با چشم‌هایش رفتارهای‌تان را کنترل می‌کند.

وقتی در مورد موضوعی می‌خندد، به شما نگاه می‌کند تا ببیند که آیا شما هم می‌خندید؟ یا وقتی که احساس می‌کند از موضوعی رنجیده‌اید، فورا به شما نگاه می‌کند تا ببیند که در چه شرایطی هستید. یادتان نرود که چشم‌ها دروغ نمی‌گویند پس چه این نگاه‌ها به شما اطمینان دوست داشته شدن را بدهد و چه شما را ناامید کند، هیچ‌کدام‌شان را در این ماه‌های نامزدی بی‌معنا ندانید.

راز عاشق شدن

متغیرهایی که بر عاشق شدن تأثیر دارند موارد زیر هستند. این موارد همان راز عاشق شدن هر فرد می باشند. نوین اطلس دات کام مهم ترین و رایج ترین این موارد را برای شما آماده کرده است.

۱. تشابه در نگرش ها، پیشینه، و ویژگی های شخصیتی

۲. قرابت جغرافیایی

۳. خصوصیات شخصیتی و ظاهری خواستنی

۴. محبت دوسویه، حقیقتی که دیگران به خاطرش ما را دوست دارند

۵. ارضای نیازها

۶. انگیختگی بدنی و احساسی

۷. نفوذ اجتماعی، هنجارها و تصویب آدم ها در حلقه مان

۸. اشارات خاص در صدا، چشم ها، ژست، و شیوه ی حرکت شخص مورد علاقه

۹. آمادگی برای یک رابطه ی رمانتیک

جذب مردان به خود

برای جذب مردان به خود شوخ طبع باشید. زنی که شوخ طبع‌ است در نظر مردها جذاب‌تر از زن زیباست. بررسی‌های انجام شده در دانشگاه پنسیلوانیا نشان داد افراد شوخ‌تر، جذاب‌ترند و احتمال اینکه همسر مناسبی پیدا کنند بیشتر است. دانشمندان با ۲۵۰ دانشجو مصاحبه کردند که شامل زن و مرد می‌شدند و معلوم شد شوخ طبعی ویژگی مهمی است که افراد در رابطه به دنبال آن می‌‌گردند.

فراموش نکنید همیشه هم متضادها همدیگر را جذب نمی‌کنند. در تحقیقات انجام شده در دانشگاه ایلینویز، دانشمندان به افراد تصاویر افراد گوناگونی را نشان دادند و از آنها خواستند ویژگی‌هایی را که برای‌شان از همه جذاب‌تر است انتخاب کنند. این افراد بیشتر جذب کسانی شده بودند که به خودشان شباهت داشتند. گویی یک حس آشنا این میان تاثیر گذار بوده است.

مطالعه‌ای دریافت مردها زنانی را ترجیح می‌دهند که نگرش خاص خودشان را دارند. در این مطالعه از ۱۱۵ نفر خواسته شد پروفایل‌هایی را بررسی کنند و سپس ارزیابی کنند این پروفایل‌ها تا چه حد برای‌شان جذاب هستند. عجیب بود که هم مردان و هم زنان افرادی را انتخاب کردند که نسبت به افرادی که خنثی بودند و هر چیزی را به راحتی قبول می‌کردند، شخصیت قوی‌تری داشتند و دارای نگرش خاص خودشان بودند.

راههای جذب مردان مغرور

یکی از راه های جذب مردان مغرور مستقل بودن شما و اعتماد به نفس بالا است.  مردها زنانی را می‌پسندند که روی پاهای خود می‌ایستند. یک مرد دوست دارد شما را زنی قوی ببیند، کسی که نیاز ندارد کس دیگری از او حمایت کند یا مراقبش باشد. البته وقتی موضوع مستقل بودن مطرح می‌شود، نکته‌ی ظریفی هم وجود دارد: هر چند مردها از زنهای مستقل خوش‌شان می‌آید، اما این را هم دوست دارند که گاهی کسی به آنها نیاز داشته باشد. ضمنا شما هم زمان‌هایی نیاز به شانه‌هایی دارید که سربر آنها بگذارید.

شما به عنوان یک زن، نباید در رابطه‌ای قرار بگیرید که صرفا به این دلیل که استقلال را دوست دارید، کسی مراقب‌تان نباشد و به نیازهای‌تان اهمیت ندهد. شما می‌توانید یک زن مستقل و خود ساخته باشید و همزمان هر وقت لازم شد درخواست کمک نیز بکنید.

راه های جذب پسران برای ازدواج

راه های جذب پسران برای ازدواج ساده است. باید بتوانید به او نشان دهید زن مناسبی برای زندگی هستید و می توانید یک زندگی مشترک را خیلی خوب اداره کنید. برای رسیدن به این هدف و ازدواج با پسر مورد علاقه ی خود راه های زیر را امتحان کنید.

رابطه‌ی خوب با بچه‌ها

وقتی که یک مرد به دنبال شریک مناسب برای زندگی است، زنی که رابطه‌ی خوبی با بچه‌ها دارد نظرش را جلب خواهد کرد، چون می‌داند زنی که از بودن با بچه‌ها لذت می‌برد می‌تواند خانواده‌ی خوبی تشکیل دهد.

اخلاق کاری خوب و مناسب

مردها دوست دارند با زنی ازدواج کنند که اخلاق و رفتار کاری خوبی دارد. البته به این معنی نیست که باید سه شغله باشید و ۲۲ ساعت شبانه روز کار کنید تا توجه مردی را جلب کنید، اگر در کارتان موفق باشید و مدت زمان طولانی در یک شغل مانده باشید نشان می‌دهد در کارتان جدی و سختکوش هستید و می‌توان در صورت لزوم روی کمک شما حساب کرد.

علائم دلتنگی در مردان

یکی از رایج ترین علائم دلتنگی در مردان این است که از دوستانش می شنوید لحظات سختی را می گذراند هیچکس بهتر از شما نمی داند که نامزدتان از همه دوستانش بهتر است. پس توجه کنید: مثلا اگر شنیدید که می گویند جدیدا چقدر رفتارش بد شده، یا چیزی در این راستا که بر علیه او گفته می شود، در واقع دوستانش دارند از تغییرات رفتاری صحبت می کنند که شما متوجه آن نیستید. بنابراین از دوستان بی مخ نامزدتان متشکر باشید چرا که حالا دیگر خوب می دانید که دست عشق تان را بدجوری توی پوست گردو گذاشته اید.

روش های دلبری از دوست پسر

اگر می خواهید از دوست پسر خود دلبری کنید باید این واقعیت را بدانید که هرگز به مردان بیش از آنچه آنها به شما توجه می کنند، توجه نکنید.  برای اینکه بتوانید عشق و محبت یک مرد را برای همیشه برای خود داشته باشید مستلزم این است که شما هم از او عشق دریافت کنید. بسیاری از زنان تصور می کنند هر چه بیشتر به یک مرد توجه کنند و نیازهای کوچک و بزرگ او را برآورده کنند، بیشتر در دل او جای خواهند داشت.

از آنجا که این کار را بیشتر جامعه زنان در دنیا انجام می دهند، زنان تصور می کنند این مسیر درست است و تخت‌گاز به سمت انتهایی که نمی دانند چیست می تازند. اما هر چه بیشتر در عمق این روش می روند، بیشتر آسیب‌پذیر می شوند و کمتر عشق دریافت می کنند.

مردها وقتی بیشتر از آنچه به شما می دهند از شما دریافت کنند، دلزده می شوند. خاموش می شوند و ممکن است روش رفتاری خود را تغییر دهند. هنگامی که یک مرد دایما با حجم زیادی توجه، نگرانی، کادو، علاقه، قربان‌صدقه، آماده بودن غذا و تمیز بودن خانه و …. مواجه می شود احساسش به شما عوض خواهد شد. او شما را همچون مادری می بیند که دایما مراقب فرزند خود است تا چیزی کم نداشته باشد. این همه توجه و زحمتی که شما می کشید هرگز به چشمش نخواهد آمد و نمی تواند برای آنها به شما عشق بیشتری بدهد.

مطالب مرتبط:

روش های دلبری از پسر

مرد متولد خرداد

راه های جذب پسران برای ازدواج

راز مردان عاشق

نشانه های وابستگی پسر به دختر

جملات مورد علاقه مردان

پسر مغرور عاشق

زل زدن پسر به دختر نشانه چیست؟



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.