no-img
نوین اطلس

تست تفاهم برای ازدواج


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تست تفاهم برای ازدواج
zip
آبان ۱۴, ۱۳۹۷

تست تفاهم برای ازدواج


به کمک تست های خود شناسی و تفاهم برای ازدواج متوجه خواهید شد که آیا عشق و احترام کافی بین شما و نامزدتان وجود دارد؟ آیا با همسرتان به قدر کافی تفاهم دارید یا نه؟ تفاهم بین زن و شوهر امروزه یکی از مسائلی است که به دغدغه ی مشترک بسیاری از زوج ها تبدیل شده و جالب اینجاست که به راحتی می توان با تست های روانشناسی شناخت همسر و مشاوره های قبل از ازدواج میزان تفاهم و همانندی را مشخص نمود و ازدواج موفقی را تجربه کرد.

تست میزان تفاهم و همانندی قبل از ازدواج

ازدواج با آشنایی شروع می شود و مهمترین موضوع در دوران آشنایی، گفتگو است. اینکه چه بگوییم، چگونه بگوییم و کی بگوییم. در صورتی که گفتگو به خوبی انجام شود؛ اطلاعات با ارزشی را برای ما به ارمغان خواهد آورد. بسیاری از اوقات، گفتگوی قبل از ازدواج، آن قدر موضوعات مختلفی را شامل می شود که نه تنها اطلاعات صحیحی را باعث نمی شود که موجب سوء تفاهم نیز خواهد شد.

قرار است دو نفر باهم آشنا شوند تا بتوانند پس از این آشنایی در مورد ازدواج باهم تصمیم‌گیری کنند اما چگونه باهم آشنا شوند؟ چه بگویند و چگونه بگویند؟! چه بپرسند و چگونه بپرسند؟! این سؤالاتی است که به نظر می رسد پاسخ به آن بسیار اساسی است. قبل از ازدواج لازم است زوجین به میزانی از تفاهم و همانندی برسند تا مشخص شود آیا تفاهم آن ها به قدری است که بتوانند با هم زندگی کنند یا نه؟ تست هایی هستند که این موضوع را مشخص خواهند کرد.

تست تفاهم زن و شوهر

صمیمیت موجب تعارض می شود. تست میزان تفاهم زن و شوهر به رایگان در اختیار شما قرار داده شده است. به دلیل اینکه مردم بـا نگـاه هـای بـسیار متفـاوتی بـه جهـان مـی نگرنـد و دارای اهـداف متفاوت اند، پس تعارض جزء جدا نشدنی روابط انسانی است.

در حقیقت هرچـه روابـط صمیمانه تر باشد، احتمال تعارض بین فردی بیشتر می شود. روزی فردی به شوخی گفت: “علت اصلی طلاق ازدواج است”. زندگی با یکدیگر به عنـوان یک زوج می تواند یکی از چالش بر انگیزترین مسایلی باشد که افراد در زندگی خود با آن مواجه می شوند.

تست روانشناسی روابط بین همسران می تواند کمک مناسبی به زوجین برای درک مناسب روابط بین خود باشد. در تست روابط بین همسران با پاسخ دادن به چند تست این موضوع مهم را دریافته و راهکاری مناسب برای بهبود روابط بین خود و همسرتان را بفهمید.

تست روانشناسی ازدواج موفق

بزرگترین رکن ازدواج موفق برخورداری از تشابهات زوجین می باشد.حتی اگر دو نفر به تنهایی شرایط روحی و روانی و فکری ازدواج را داشته باشند ولی با هم تفاوت های ریشه ای داشته باشند احتمال موفقیت آنها به مراتب پائین می آید. آزمون زیر شاخص های مهم تشابهات مانند تحصیلی، اجتماعی، اعتقادی و فرهنگی را بررسی نموده است. با پاسخ به سوالات تست روانشناسی ازدواج موفق شما می توانید میزان تشابهات خود را با فرد مورد نظر جهت ازدواج بسنجید تا بتوانید در این رهگذر انتخاب معقولی داشته باشید که بتوانید ازدواج موفق را تجربه نمائید.

تست شناخت همسر

به نظر می‌رسد به دست آوردن شناخت از یکدیگر نباید کار بسیار سختی باشد. به همین خاطر باید اندکی در باور‌ها، نگرش‌ها و دیدگاه‌های خود درباره عشق، علاقه، مهر، محبت و دوست داشتن خویش تأمل و تفکر داشته باشید. یکی از اصول اساسی یک ازدواج موفق و زندگی زناشویی ایده‌آل و آرمانی، آن است که زن و شوهر سعی کنند نقشه‌های عاشقانه خود را درباره امور زندگی زناشویی شان گاهگاهی تغییر دهند و اگر به ترمیم و اصلاح نیاز داشته باشد، این کار را انجام دهند تا رابطه زناشوییشان بهبود یابد؛ و یادتان باشد که عشق و علاقه و محبت، آموختنی و خواستنی است.

برای آن‌ که میزان شناخت خود را از علایق و ویژگی‌های همسرتان محک بزنید می‌توانید با شرکت در آزمون تست شناخت همسر به نوعی از وضعیت خود و همسرتان در این باره آگاه شوید.

تست مشاوره قبل از ازدواج

ابتدا دختر و پسر در مرحله اول به سوال های تستی پاسخ می دهند. بعد نتیجه تست توسط نرم افزار مشخص می شود. در گام بعدی ارزیابی و تشخیص روانشناختی صورت می گیرد. تقریبا یک هفته بعد روان سنج تفسیر خودش را از تست ها به مشاور می دهد و مشاور هم در حضور هر دو نفر آنها را راهنمایی و نتیجه تست را تشریح می کند. مهم ترین قضیه در انجام تست، پیگیری و انجام مشاوره بعد از آن است. ۳-۲ جلسه برای راهگشایی مسائلی که در تست مشخص شده، مناسب است. البته باز هم تعداد جلسات بستگی به طرفین دارد.

مطالب مرتبط:

سایت مشاوره قبل از ازدواج

تفاهم در ازدواج چیست

اهمیت مشاوره قبل از ازدواج

سوالات شناخت قبل از ازدواج

ازدواج با مرد بزرگتر از خود

مشاوره رابطه قبل از ازدواج

تست مرد مورد علاقه



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.