no-img
نوین اطلس

سایت مشاوره قبل از ازدواج


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

سایت مشاوره قبل از ازدواج
zip
آبان ۱۲, ۱۳۹۷

سایت مشاوره قبل از ازدواج


شما هرچقدر هم که فکر کنید بهترین مرد یا زن روی کره زمین را پیدا کرده اید، بازهم به دلیل هیجانات ناشی از علاقه زیاد ممکن است دچار خطا شوید و تصمیم اشتباهی بگیرید. مشاوره قبل ازدواج، همین دوراهی ها و چاله هایی را که ممکن است در آن بیفتید و خود و طرف مقابلتان را بدبخت کنید، برایتان مشخص می کند.

امروزه بیشتر مشاوره ها از جمله مشاوره قبل از ازدواج از طریق سایت و به صورت آنلاین انجام می شود. در این مشاوره ها تست تفاهم و تست روانشناسی برای تجربه ی یک ازدواج موفق انجام شده و به شما کمک می کند درست ترین انتخاب را داشته باشید. پرسشنامه هایی نیز در این مشاوره ها باید توسط شما پر شود که به طور کامل ازدواجتان را بر اساس شخصیتتان بررسی خواهد کرد. پس اگر می خواهید بدانید مشاوره ازدواج چیست و این گزینه ها چه کمکی به شما خواهد کرد با این مطلب از نوین اطلس همراه شوید.

مشاوره ازدواج چیست

امروزه، با توجه به پیچیدگی روابط و حذف تدریجی ازدواج‌های سنتی، روزبه‌روز نیاز به مشاوره ازدواج یا در واقع مشاوره پیش از ازدواج بیشتر احساس می‌شود. مشاوره ازدواج به دو صورت وجود دارد: مشاوره‌های آموزشی یا آموزش پیش از ازدواج. این آموزش‌ها معمولا به صورت گروهی انجام می‌پذیرد و نیاز نیست کسانی که در آن شرکت می‌کنند حتما در دوران نامزدی به سر برند. مشاوره پیش از ازدواج معمولا به صورت دونفره و فقط در حضور هر دو طرف انجام می‌شود.

مشاوره ازدواج آنلاین

یکی از راه های آسان و و کم هزینه تر برای مشاوره گرفتن از بهترین مشاوران، مشاوره آنلاین می باشد. با توجه به مشغله ها و دغدغه های جامعه امروزی می توان گفت که برای افراد پر مشغله مشورت با مشاور آنلاین بهترین راه ممکن برای استفاده از خدمات مشاوره ای است.

به همین منظور مشاور ازدواج آنلاین این امکان را فراهم نموده به خصوص برای کسانی که امکان مراجعه به این مراکز را به هر دلیلی ندارند، وقت کافی را ندارند و نمی توانند به مشاور مراجعه کنند. مشاور ازدواج آنلاین و مشاوره اینترنتی همراه همیشگی شما در تمام لحظات است.

پرسشنامه مشاوره قبل از ازدواج

این پرسشنامه با سۆالاتی آسان ام کلیدی و مهم طراحی شده است که زوجین با پاسخ دادن به آنهابه صورت فردی سپس بحث با یکدیگر در این باره می توانند به شناخت بهتری از یکدیگر در زمینه های کلیدی دست یابند.

این پرسشنامه به زوجین کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف ارتباط خود را ارزیابی کنند. این پرسش ها به شکل تمرینی برای خود – ارزشیابی است که زوجین در مرحله ی آمادگی برای ازدواج می توانند آن را تکمیل کنند حتی زوجینی که ازدواج کرده اند نیز می توانند به آن پاسخ دهند.

هدف این پرسشنامه این است که بتواند تفکر را در زوج ها برانگیزاند و مباحثی را مطرح کند که تعهد آن ها را به عشق ورزیدن و گرامی داشتن یکدیگر در دوران های مختلف و فراز و نشیب های زندگی شان افزایش دهد.

تست تفاهم قبل از ازدواج

تستهای تفاهم قبل از ازدواج آیا مفید هستند ؟ آیا شما و همسرتان عشق و احترام خود را بر پایه ای درست به یکدیگر نشان می دهید؟ در رابطه شما این احساسات چگونه بیان می شوند؟ آزمایشات قبل از ازدواج به ۳ دسته اصلی آزمایشات پزشکی مخصوص بانوان و آقایان، آزمایشات ژنتیک و تستهای روانشناسی تقسیم میشوند. اهمیت تستهای روانشناسی اگر بیشتر از تستهای دیگر نباشد کمتر نیست. یکی از بزرگترین مشکلاتی که زوج ها در ادوایل زندگی مرتکب می شوند این است که زیاد به تفاوت های فرهنگی و سلیقه ای طرف مقابلشان توجه نمی کنند همین امر سبب می شود که بعد از گذشت چند سال از ازدواج به مشکل برخورد کنند.

تست روانشناسی ازدواج موفق

زدواج از مهمترین تصمیم‌ها در طول زندگی می‌باشد و تست ازدواج به شما کمک می‌کند تا شناخت بیشتری از خود و آمادگیتان برای ازدواج به دست آورید.
تست ازدواج به شما کمک می‌کند تا تصویر درست‌تری از خود و میزان آمادگیتان برای وارد شدن به یک زندگی مشترک سعادتمندانه داشته باشید. خود شناسی از ملزومات موفقیت و مخصوصا موفقیت در روابط و زندگی مشترک است.

ازدواج و انتخاب همسر یکی از مهمترین تصمیم‌ها در طول زندگی می‌باشد و در حقیقت همه هیجانات، تولید مثل، تربیت نسل آینده، درآمد، تامین نیازها و چالش‌های آینده زندگی ما به آن بستگی دارد. اگر شناخت بیشتری از خود و انگیزه‌تان از ازدواج داشته باشید زمان مناسب و قاعدتا فرد مناسب‌تری را برای ازدواج خواهید یافت. پاسخ دادن به سوالات تست‌های روانشناسی مانند تست آمادگی ازدواج و همین طور تست ازدواج موفق به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

مشاوره آنلاین ازدواج

اهمیت مشاوره قبل از ازدواج

مشاور آنلاین رایگان به صورت ٢۴ ساعته

تست تفاهم برای ازدواج

ازدواج با مرد بزرگتر از خود

همسریابی ازدواج



موضوعات :
مشاوره

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.