no-img
نوین اطلس

در فضای مجازی بعد از جدایی چه کنیم؟


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

در فضای مجازی بعد از جدایی چه کنیم؟
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
مرداد ۱۷, ۱۴۰۱

در فضای مجازی بعد از جدایی چه کنیم؟


امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از گوشی های هوشمند، فضای مجازی نیز بخشی از زندگی همه افراد و حتی بزرگسالان شده است. بسیاری افراد به واسطه این شبکات مجازی دوستان زیادی پیدا می کنند و زندگی خود را با آن ها به اشتراک می گذارند. امری مسلم است که افرادیکه با هم وارد رابطه عاطفی شده اند نیز یکدیگر را در این فضا دنبال کنند و حتی تصاویری از عشقشان را پست کنند. اما اگر این رابطه عاشقانه به اتمام رسید بهترین راه برخورد با فضای مجازی بعد از جدایی چیست؟

فضای مجازی بعد از جدایی

شکست عشقی و پایان دادن به یک رابطه عمیق و طولانی همیشه ناراحت کننده است. در این موقعیت شاید احساس کنید تکه ‌ای از وجودتان را از دست داده ‌اید و بخواهید مرتکب اشتباهات بعد از جدایی بخصوص در فضای مجازی شوید. اما در این شرایط است که باید خود را کنترل کنید و عجولانه تصمیم گیری نکنید. اگر هدفتان برگرداندن عشق از دست رفته و یا فراموش کردن عشق باشد فرقی ندارد. مهم این است که آگاهانه در فضای مجازی بعد از جدایی ظاهر شوید.

بلاک نکنید

اگر در فضای مجازی یکدیگر را دنبال می کردید و حال رابطه قطع شده است سریعا او را بلاک نکنید. بلاک کردن به معنای این است که شما نمی توانید روی رفتارهای خود کنترل داشته باشید و از روی ضعف ترجیح داده اید فرد مورد نظر را بلاک کنید.

تگ پست های احساسی را بردارید

در فضای مجازی بعد از جدایی می توانید صفحه تان را خانه تکانی کنید. به سراغ پست هایی که قبلا او را تگ کرده بودید بروید و تگ پست را حذف کنید. اینکه می خواهید خود پست را نیز پاک کنید یا نه تصمیمش به عهده خودتان است. اما در این مورد عجولانه رفتار نکنید و کمی راجبش فکر کنید. هروقت مطمئن شدید عمل کنید.

پیگیر نباشید

در فضای مجازی بعد از جدایی پیگیر عشق سابقتان نباشید. مدام صفحه او را چک نکنید که بدانید با چه کسی رفت و آمد دارد یا چه پست هایی می گذارد. با کنترل کردن دائمی عشق سابق فقط دوران درد و رنج را طولانی ‌تر می‌ کنید. به علاوه به شما مربوط نمی ‌شود که او بعد از جدایی چه کاری انجام می ‌دهد. اگر برای مقابله در برابر این وسوسه نیاز به کمک دارید، یک فکر خوب برای این که دیگر دائماً به عشق سابق‌ تان فکر نکنید، این است که او را در تمام شبکه‌ های اجتماعی آنفالو کنید. یا اینکه برای مدتی دور اینترنت را خط بکشید.

کاراگاه بازی درنیاورید

بسیاری افراد ممکن است بعد از کات کردن پیج فیک بسازند و با آن بخواهند عشق سابقشان را امتحان کنند. این کار جز اینکه شما را اذیت کند هیچ سودی ندارد. در فضای مجازی بعد از جدایی نباید با پیج شخصی یا پیج فیک به فرد مورد نظر پیام دهید.

توهین نکنید

اگر به تازگی جدا شده اید و از شدت درد و رنج کینه دارید، در فضای مجازی خود را کنترل کنید. اگر به دنبال این هستید که عکس نوشته، متن یا پستی را با محتوای توهین به فرد مورد نظر، به اشتراک بگذارید باید دست نگه دارید. با این کار تنها عزت نفس خود را پایین می آورید و احتمالا بعد از چنین کاری پشیمان خواهید شد و مجبور می شوید از او عذرخواهی کنید. پس پیشنهاد می شود که قبل از انجام این اشتباه حتما خوب فکر کنید.

تظاهر نکنید

اینکه بعد از شکست عشقی حال روحی خوبی نداشته باشید امری طبیعی است. بلافاصله بعد از کات کردن نیازی نیست با پست کردن عکس های شاد و تفریحات تظاهر به خوشحالی کنید. در این مدت به جای اینکه برای زمین و زمان تظاهر به حـال خوب کنید، کمی خودتان را رها کرده و اجازه دهید احساستان اندکی آرام بگیرند. نیازی به فعالیت زیاد در فضای مجازی بعد از جدایی نیست.

ناله نکنید

در فضای مجازی بعد از جدایی مدام عکس ها و موزیک های غمگین منتشر نکنید. به این فکر کنید که شما غیر از عشق سابق یا دوستان مشترکتان افراد دیگری را هم به عنوان فالوور دارید که با دیدن ناله های شما تصویر ضعیفی از خود را برایشان به نمایش می گذارید که ممکن است در آینده باعث پشیمانی تان شود.

از واسطه ها سراغ نگیرید

اگر دوست یا فامیل مشترکی در شبکات اجتماعی دارید بعد از اتمام رابطه سراغ عشقتان را از او نگیرید. مدام به همه پیام ندهید تا از احتمال بازگشت به رابطه آگاه شوید. در فضای مجازی بعد از جدایی واسطه ها را کنار بگذارید.

فضای مجازی موقعیتی را برای شما مهیا می کند که یک استراتژی صحیح برای هدف خود تعیین کنید. فرق نمی کند هدف شما جلوگیری از جدایی باشد یا فراموش کردن فردی که زمانی دوستش داشتید، در هر صورت بعد از جدایی باید عکس العملی هوشمندانه و زیرکانه از خود نشان دهید. اگر هدف شما فراموش کردن باشد پست های غمگین فقط شما را افسرده تر خواهد کرد و بیشتر او را در یاد شما زنده می کند و اگر هدف شما پرهیز از جدایی باشد پست ها و عکس های مرتبط با او، شما را نیازمند و ضعیف نشان خواهد داد. به همین دلیل است که در این مطلب از نوین اطلس به موضوع فضای مجازی بعد از جدایی پرداختیم تا با آگاهی کامل عمل کنید و با انجام اشتباهات عزت نفس خود را نزد دیگران زیر سوال نبرید.

مطالب مرتبط:

۱۰ واکنش موثر در برابر بلاک شدن

احساس پسرها بعد از جدایی

کنار آمدن با جدایی

چگونه با اعتماد به نفس شویم

چگونه با پیامک دلبری کنیم

نشانه های پسر عاشق در فضای مجازی



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *