no-img
نوین اطلس

زنان متولد اردیبهشت


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زنان متولد اردیبهشت
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
شهریور ۲۷, ۱۳۹۷

زنان متولد اردیبهشت


در مورد زنان متولد اردیبهشت چه می دانید؟

یک زن متولد اردیبهشت چه مردی را دوست دارد؟

برای جذب دختر اردیبهشتی باید چگونه با او رفتار کرد؟

زن متولد اردیبهشت با مردان متولد چه ماه هایی می تواند سازگار باشد و ازدواج کند؟

نوین اطلس دات کام دراین مطلب به تمام این سوالات پاسخ می دهد. این اطلاعات هم بر اساس روانشناسی و هم بر اساس طالع بینی گرد آوری شده اند.

روانشناسی زن اردیبهشت

از نظر روانشناسی زنان متولد اردیبهشت ماه غالبا بلند پرواز، دارای غرور و عزت نفس، دارای عزمی راسخ در امور، پر قدرت، خون سرد، خوش اخلاق، صادق و بی ریا و با شهامت و دارای تسلط بر نفس می باشند. این زنان دارای افکار خوب هستند و در زندگی مشترک زنی فداکار و یاری دهنده ی شوهر خود می باشند.

البته آن ها طالب مرد واقعی بوده و همانطور که خودشان قابل اعتماد هستند مردشان نیز باید قابل اعتماد باشد. دختران اردیبهشتی از درگیری بیزارند و گاهی هم لجباز و یک دنده می شوند. آن ها طالب هنر و موسیقی هستند و معمولا به رنگ های آبی، صورتی و قرمز علاقه دارند.

زن اردیبهشتی مادری بردبار و مهربان اما سختگیر است. او آرام و مخالف شتاب زدگی می باشد و همصحبتی خوب و صادق و قابل اعتماد به شما می رود.

رفتار با زن متولد اردیبهشت

اگرمی خواهید بدانید چه رفتاری با یک زن متولد اردیبهشت درست است در یک کلام باید بگویم با او مهربان باشید و در تمام شرایط با او اظهار همدردی کرده و درکش کنید. زن های اردیبشتی عاشق مردهایی هستند که دلسوز و مهربان بوده و برایشان ارزش و اهمیت قائل باشند.

یک بانوی اردیبهشتی دوست دارد شوهرش هرچند وقت یک بار به او بگوید که تا چه حد برایش مهم است در رفتارش نیز این ارزش و اهمیت را به او اثبات کند. پس طوری رفتار کنید که همیشه عشقتان نسبت به او در این رفتار مشخص باشد. او را سورپرایز کنید و این کار را از صمیم قلب انجام دهید.

به یک زن اردیبهشتی بی دلیل هدیه بدهید. ارزش یک هدیه هیچ ربطی به قیمت آن ندارد بلکه دلیل شما برای خرید آن برای او مهم است. این هدیه ها به خانم متولد اردیبهشت نشان می دهد که تنها کسی است که شما در ذهن خود به او فکر می کنید و برایش ارزش و اهمیت قائل هستید.

زن متولد اردیبهشت چه مردی را دوست دارد؟

‫دختر متولد برج ثور در ابراز عشق بسیار بی پرواست اما شیفتگی اش نسبت به طبیعت و اعتقاد به اینکه همه چیز همان طوری است که دیده می شود، اغلب موجب سردرگمی و گمراهی او می گردد. اگر مردی فقط به ظاهر چنان بود که او می خواهد، صمیمانه دست هایش را به دور گردنش میاندازد و عاشقش می شود و شما اگر می خواهید دست های او را به دور گردن خود ببینید، سعی کنید دهانتان هرگز بوی سیر ندهد، رنگ هایی را که دوست ندارد، نپوشید و به هنگام ملاقاتش صفحه ای را روی گرام بگذارید که موسیقی تند و خشنی داشته باشد. از نظر احساسات فوق العاده حساس و پاکباز است و به هیچ صورتی نمی خواهد که عشق شما نسبت به وی خدشه دار باشد زیرا یک عشق خدشه دار ” طبیعی ” و ملکوتی نیست

جذب دختر اردیبهشتی

برای جذب یک دختر اردیبهشتی کافی است دوستش داشته باشید. برای یک زن اردیبهشتی، ارتباطاتش باارزش ترین دارایی‌های زندگی است. از همان دوستی‌های کودکی گرفته تا روابط خانوادگی و بعد هم ارتباط عاطفی، همه و همه برای زن‌ها از هر داشته دیگری باارزش‌تر است.

زن اردیبهشتی هم مثل هر آدم دیگری در زمان ازدواج به امکانات مالی، خانوادگی و تحصیلات خواستگارشان توجه کنند اما آنچه برای‌شان ملاک تصمیم گیری است،پاسخ این سۆال است:«چقدر دوستم دارد؟»

پس اگر دلبسته دختراردیبهشتی شده اید و دیگران گمان می‌کنند که شما را نمی پذیرد، حرف‌های‌شان را نادیده بگیرید و برای اثبات عشق‌تان به او، تمام توان‌تان را خرج کنید. باور کنید بیشتر آن ها برای خوشبخت‌بودن، به هیچ چیز جز آرامش خاطر نیاز ندارند.

زن متولد اردیبهشت با چه ماهی ازدواج کند؟

ازدواج زن متولد اردیبهشت با مرد فروردینی یک ازدواج پرشور و هیجان خواهد بود. هم چنین زن ازدیبهشت با مرد اردیهشت نیز ازدواج خیلی خوبی خواهند داشت و پیوندشان بسیار مناسب است.

زن اردیبهشت و مرد متولد تیر اتحادی عمیق با یکدیگر دارند و ازدواج آن ها بسیار پایدار و جاودان می باشد. زن اردیبهشت و مرد مرداد نیز کاملا با هم سازگار هستند و زوجی دوست داشتنی خواهند بود.

از دیگر ماه های سازگار با زن متولد اردیبهشت مرد متولد اسفند می باشد که ازدواجی همراه با جذابیت خواهند داشت. مرد بهمن نیز زن اردیبهشت را خیلی خوب درک می کند و می توانند زوجی خوب و قوی در کنار هم باشند.

مطالب مرتبط:

فال تاروت عشق و احساس

رفتار مرد عاشق

خصوصیات متولدین اردیبهشت

ابراز علاقه غیر مستقیم به دختر

راههای نفوذ به قلب زنان

متولدین اردیبهشت

زن متولد اردیبهشت چه مردی را دوست دارد

روانشناسی زنها



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.