no-img
نوین اطلس

چگونه می توان فردی را مجدد عاشق کرد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه می توان فردی را مجدد عاشق کرد
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
فروردین ۳, ۱۳۹۵

چگونه می توان فردی را مجدد عاشق کرد


چگونه می توان شخصی را مجدد عاشق کرد

انسان ها بر اساس رویداد ها و تجربیاتی که در زندگی با آنها مواجه می شوند شروع به ایجاد لیستی از ویژگی های مورد نظر خود می کنند که باید در شریک دلدادگی خود وجود داشته باشد؛ شریکی که قصد دارند همه ی عمر خود را با وی سپری کنند. این لیست، عامل کلیدی می باشد که باعث می شود عاشق شخصی خاص شویم و نه شخص دیگری.

فرهنگ شما، جامعه ی شما، تجربیات گذشته ی شما، تجربیات دوران کودک و ارتباط شما با دوستان یا با والدینتان این لیست را ایجاد می کند. این لیست شامل کد هایی است که باعث می شود شما شخص خاصی را بر اساس عوامل ذکر شده دوست داشته باشید.

در کتابم به نام چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم گفته ام که چگونه می توانید با شناخت این لیست و سپس ارائه ی موارد آن به شخص مورد نظر، هر کسی را به سادگی عاشق خود کنید زیرا به نظر یک جفت کامل و بی عیب خواهید آمد. در این مقاله قصد دارم به شما بگویم چگونه می توانید شخصی را مجدد عاشق خود کنید.

چگونه می توان شخصی را مجدد عاشق خود کرد

وقتی شخصی یک بار عاشق شما شود، حتی برای چند لحظه، به این معنی است که قبلا با معیار های ناخوداگاه وی مطابقت پیدا کرده اید.

اگر با معیار های ناخوداگاه شخص مورد نظر خود یکی نشوید، هرگز احتمال ندارد آن شخصی عاشق شما شود ( نگاه کنید به روانشناسی عشق). اگر یک بار موفق شده اید که از معیار ها و فیلتر های ذهنی وی عبور کنید، پس همیشه می توانید این کار را تکرار کنید و وی را دوباره عاشق خود کنید.

شخصی ممکن است به دلیل تغییراتی در معیار ناخودآگاهش دیگر عاشق شما نباشد. اگر این اتفاق برایتان رخ داد نگران نباشید، همه ی کاری که باید انجام دهید این است که این تغییرات کوچک را پیدا کنید و سپس رفتار خود را با آن تغییرات مجدد تطبیق دهید.

گاهی ممکن است عکس این موضوع روی دهد؛ معیار های شخص مورد نظرتان ثابت بماند ولی شما به اندازه ای تغییر کنید که دیگر شریک دلدادگیتان  شما را مطابق با معیار های خود نبیند. در این صورت نیز باید متوجه شوید چگونه این معیار ها را نقض کرده اید و تلاش کنید دوباره رفتار خود را با آن معیار ها تطبیق دهید.

اکنون به مثالی اشاره می کنم که به شما کمک می کند با این مفهوم بیشتر آشنا شوید. دختری عاشق پسری شده است که مطابق با معیار های وی است. پس از مدتی آن پسر غیر قابل دسترس می شود؛ موردی که باعث نقض معیار های آن دختر می شود.

پس از مدتی دختر نسبت به رفتار وی سرد می شود و در نهایت عشقش را از دست می دهد. اگر آن پسر در مورد نقض این معیار آگاهی داشته باشد، می تواند رفتارش را تنظیم کند تا مجدد مطابق با معیار های وی شود و در نتیجه کاری کند که دختر باز هم او را دوست داشته باشد.

قوانینی وجود دارد

عاشق شدن نه یک فرایند اتفاقی است و نه غیر قابل کنترل. دقیقا مثل هر چیز دیگری در این جهان، قوانینی حاکم بر عشق وجود دارد. اگر موفق شوید این قوانین را بشناسید، می توانید هر شخصی را در دنیا بدون اینکه زحمت زیادی متحمل شوید عاشق خود کنید.

نوشته ی شاهین زند – نویسنده و پژوهشگر.

منبع این مطلب را می توانید در سایت نوین بینش مشاهده کنید: چگونه می توان فردی را مجدد عاشق کرد

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

source: novinbinesh.com

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

۵ مرحله ی ساده برای بازگرداندن عشق از دست رفته

چگونه دیگران را وادار کنیم عاشق ما شوند

نقش زیبایی چهره در عاشق کردن چیست

جذب کردن کسی که به ما علاقه ای ندارد ( بر اساس روانشناسی جذب)

چگونه یک فرد زشت می تواند یک فرد زیبا را عاشق خود کند

شخصیت خوشیفته ی دولاند ترامپ

نیاز به مشاور یا روانشناس

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.