no-img
نوین اطلس

چگونه عاشق کنیم ( بر اساس روانشناسی عشق)


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه عاشق کنیم ( بر اساس روانشناسی عشق)
امتیاز 3.00 ( 2 رای )
zip
اسفند ۲, ۱۳۹۴

چگونه عاشق کنیم ( بر اساس روانشناسی عشق)


رفع مسئولیت

هدف من از نوشتن این مقاله تنها آموزش و آشنا کردن شما با روانشناسی عشق می باشد تا بتوانید کسانی که دوست دارید را با هدف ازدواج به خود جذب کنید. هیچ گونه مسئولیتی را در قبال آموزش این مطالب بر عهده نخواهم گرفت پس به درست از این اطلاعات استفاده کنید. از مطالب گفته شده در این مقاله نباید با هدف بازی با احساسات یا فریب دیگران استفاده شود. من را برای کارهایی که ممکن است بر اساس اطلاعات این مقاله انجام دهید سرزنش نکنید چون مسئولیت آن را به عهده نمی گیرم.

افسانه های اشتباه در ارتباط با عاشق کردن دیگران

این مقاله بر اساس رفتار درمانی، هیپنوتیزم و روانشناسی، برنامه ریزی ذهن ناخودآگاه، روانشناسی معکوس، برنامه ریزی عصبی کلامی – ان ال پی (NLP) و زبان بدن می باشد. پس مطالب گفته شده را با دقت بخوانید و سعی کنید همیشه آن ها را به خاطر بسپارید تا نتیجه ی خوبی بدست آورید.

آیا فکر می کنید نمی توانید عاشق شدن یا عاشق کردن را کنترل کنید؟

آیا تصور می کنید اگر شخصی که به وی علاقه مند هستید، عاشق شما نیست دیگر همه چیز تمام شده است و کاری نمی توانید انجام دهید؟

آیا فکر می کنید نمی شود دیگران را عاشق کرد؟

واقعیت در مورد عاشق کردن دیگران

سایت های بسیاری در مورد عاشق کردن دیگران وجود دارد. معمولا همه ی این سایت ها به مباحثی پیش پا افتاده و عادی اشاره می کنند که همه ی ما به خوبی با آنها آشنا هستیم. در واقع کمتر پیش می آید که به سخن جدید در رابطه با عشق و عاشق کردن بر بخوریم. در این مقاله مستقیما از علوم روانشناسی استفاده شده است تا بر اساس آخرین تحقیقات با جدید ترین اطلاعات در این زمینه آشنا شوید. البته مباحث پیچیده و آکادمیک روانشناسی در اینجا به زبانی ساده و روان بیان می شود تا هیچ مشکلی در فهم آن ها پیش نیاید. تمرکز اصلی این مقاله بر روی عملکرد ذهن می باشد. عملکرد ذهن در عاشق کردن دیگران.

بسیاری از ما فکر می کنیم که عشق اتقافی پیش می آید و امری قابل کنترل نیست اما واقعیت جالب و تکان دهنده این است که عشق و نفرت به شدت تحت کنترل ذهن هستند. تنها کافی است با عملکرد و منطق منحصر به فرد ذهن آشنا باشید، سپس عاشق کردن هر کسی برایتان آسان خواهد شد.

عشق نیز مثل هر احساس دیگری قابل کنترل است؛ همانطور که می توان فشار روانی و استرس را کنترل کرد، روش های بسیاری نیز برای عاشق کردن دیگران وجود دارد. برای یادگیری این روش ها باید با روانشناسی عشق آشنا باشیم. اگر چه این مقاله ادعا نمی کند که می تواند ۱۰۰% به شما کمک کند که هر شخصی بی تردید عاشقتان شود؛ اما بدون شک شانس شما رو در عاشق کردن دیگران حداقل دو برابر افزایش می دهد.

چگونه دیگران را عاشق خودکنیم

روش های زیر بسیار در عاشق کردن دیگران موثر است

  • ارضای نیاز ها: وقتی انسان ها به دنبال معشوقه ای می گردند، ذهن ناخودآگاهشان سعی می کند کسی را پیدا کند که ویژگی های مثبت مشابهی با آنها داشته باشد؛ ویژگی هایی که خود نیز دوست دارند و در عین حال به دنبال کسی هستند که متضاد با آن ویژگی هایی باشد که در مورد خود متنفرند. همین موضوع جواب این سوال را می دهد که چرا به فردی وابسته می شویم؟ مثلا وقتی فردی که خود را قبول ندارد ولی بسیار باهوش است بخواهد شخصی را انتخاب کند، بدون شک کسی را انتخاب می کند که باهوش و با اعتماد به نفس باشد. اگر شخص مورد نظر تان چنین شخصیتی دارد پس نقش فردی با اعتماد به نفس را برایش بازی کنید. در نتیجه باعث می شوید وی به شدت تحت تاثیر قرار بگیرد زیرا پیامی که برایش می فرستید این است: ” من آن چیزی که نیاز داری را دارم”. به علاوه همه ی تلاش خود را بکنید که نشان دهید علایق مشترکی بین تان وجود دارد ( دروغ نگویید، بگردید و علایق مشترک را بین خودتان پیدا کنید)
  • توجه به معیار ها: در درون ذهن هر انسانی لیست کاملی از معیار های اساسی وجود دارد که باید قبل از اینکه عاشق کسی شود تیک بخورد. اگرچه تایید شدن این معیار ها در شخصی صد در صد تضمین نمی کند که حتما عاشق آن شخص شویم اما بی شک عدم وجود چنین معیار هایی نیز هرگز ما را عاشق وی نمی کند. مثلا بعضی از این معیار ها شامل این موارد است: ” نباید سیگاری باشد”، ” باید مذهبی باشد” یا غیره. باید از پیشینه ی شخص مورد نظر آگاهی داشته باشید و تلاش کنید به معیار های اساسی اش برسید در غیر این صورت قبلا از اینکه حتی شروع کنید رد خواهید شد (برای اطلاعات بیشتر در این مورد نگاه کنید به عشق و برطرف کردن نیازهای روانی).
  • آیا تلاش بیشتر فایده ای دارد: آیا با تلاش بیشتر می توان به نتیجه رسید؟ آیا با پی گیر شدن مداوم می توان کاری از پیش برد؟ بله شما می توانید به تلاش خود ادامه بدهید اما وقتی به نتیجه خواهید رسید که شخص مورد نظر شکست عاطفی در زندگی خود تجربه کند. در آن زمان وی بیشتر از هر زمان دیگری به شما نیاز پیدا خواهد کرد تا احساسات آسیب دیده ی خود را جبران کند. در نتیجه شانس اینکه وی عاشق تان شود بی شک بیشتر می شود. به همین دلیل است که احتمال عاشق شدن کسانی که افسرده و یا سرخورده هستند بسیار زیاد می باشد.
  • برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه: می توان با تکرار مداوم ذهن ناخودآگاه را برنامه ریزی کرد. این موضوع به این معنا نیست که حتماً باید پنج دقیقه یک بار به معشوقه ی تان زنگ بزنید زیرا این کار ذهن خودآگاهش را اذیت می کند. همین که در معرض دید ذهن ناخودآگاه باشید و اجازه دهید شما را زیاد ببیند کافی است. اگر به ندرت حرف می زنید، اشکالی ندارد فقط سعی کنید در معرض دیدش باشید؛ این کار کمک می کند ذهن ناخودآگاهش را بهتر برنامه ریزی کنید.
  • برنامه ریزی بیشتر ضمیر ناخودآگاه: اگر دوستان مشترکی داشته باشید، شانس بیشتری دارید که بتوانید آسان تر ذهن ناخودآگاهش را توسط منبعی معتبر برنامه ریزی کنید. هرچه آن دوست مشترک بیشتر در مورد تان سخن بگوید و از شما تعریف کند بیشتر احتمال دارد شخص مورد نظر عاشق تان شود (برای انجام این کار شاید مجبور شوید با وی هماهنگ کنید). همانطور که این تکنیک می تواند به شما کمک کند تا شخصی را عاشق خود کنید می تواند بر علیه تان نیز مورد استفاده قرار بگیرد و بدون اینکه متوجه شوید باعث شود عاشق هر فردی شوید.
  • تثبیت شخصیت خود به طور مثبت: وقتی شخصی، نامتان را می شنود اولین چیزی که به ذهنش می رسد چیست؟ آیا یاد کلماتی چون “قدرتمند” و “با اعتماد به نفس” می افتد یا شما را با کلمه ی ” بازنده” می شناسد؟ تثبیت وضعیت به معنی ایجاد یک تصور خاص در ذهن دیگران می باشد؛ این تصور وقتی ایجاد می شود که نام تان بر زبان بیاید یا شخصی به شما اشاره کند ( نگاه کنید به چگونه شخصیت مورد نظر خود را در ذهن دیگران تثبیت کنیم).

شاهین زند –محقق و پژوهشگر.

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

۲۰ روش قطعی برای عاشق کردن دیگران

چگونه با شوهرمان حرف بزنیم که اثر بخش باشد؟

۱۰ نکته جذب کراش

چگونه شخصی که عاشقش هستیم را تغییر دهیم

نشانه های عاشق شدن در زبان بدن

جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد ( بر اساس روانشناسی جذب)

مثال برای عاشق کردن دیگران

در شروع رابطه چگونه رفتار کنیم

می خواهم در مورد شناخت شخصیت دیگران بدانم

۵ مرحله ی ساده برای بازگرداندن عشق از دست رفته

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.