no-img
نوین اطلس

مرد متولد اردیبهشت با چه ماهی ازدواج کند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مرد متولد اردیبهشت با چه ماهی ازدواج کند
امتیاز 4.40 ( 5 رای )
zip
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷

مرد متولد اردیبهشت با چه ماهی ازدواج کند


مرد متولد اردیبهشت – طالع بینی ازدواج

همانطور که نوین اطلس بارها ذکر کرده است فهمیدن این موضوع که مردی برای ازدواج مناسب است یا خیر بر اساس ماه تولد یا طالع بینی ازدواج کافی نیست اگرچه بی تاثیر نیز نیست.

عوامل و فاکتور های بسیاری در تعیین این موضوع وجود دارد که آیا مردی ( مثال مرد متولد اردیبهشت ماه) می تواند با زنی پیوند زناشویی موفق ایجاد کرده و در نتیجه ازدواج خوبی داشته باشد یا خیر. ماه تولد وی تنها یکی از این عوامل است.

پس با توجه به توضیحاتی که ارائه شد مطمئن باشید همه ماه ها را می توانند به عقد همه ماه های دیگر درآیند و یا عاشق یکدیگر شوند. مهم نیست که طرف شما مرد متولد اردیبهشت است یا خرداد در هر صورت می توانید با او ازدواج کنید.

در هر صورت بر اساس ماه های تولد می توان گفت بعضی ماه ها برای بعضی دیگر از متولدین ماه ها مناسب تر هستند. اما این بدنی معنا نیست که زنانی که متولد ماه های نامناسب هستند نمی توانند با مرد متولد اردیبهشت ازدواج کنند.

مرد متولد اردیبهشت با چه ماهی ازدواج کند؟

  • بهترین ماه ها برای ازدواج با مرد متولد اردیبهشت: تیر، مرداد، دی از بهترین ماه ها هستند. روابط ازدواج در این ماه ها بدون مشکل و درگیری است، با ثبات است، مستحکم و پابرجاست و هر دو طرف در حفظ و تقویت ارزش های خانواده استوار هستند.
  • ماه های مناسب برای مرد اردیبهشتی: شهریور، آبان و اسفند از ماه ها مناسب برای مرد اردیبهشتی هستند. ازدواج این ماه ها با یکدیگر با جاذبه، محتاط، سازگارو آرمانگرایانه است.
  • ماه های معمولی برای مردان اردیبهشتی: فروردین، اردیبهشت، خرداد، مهر، آذر از ماه هایی هستند که ازدواج مرد اردیبهشتی با آنها ازدواج معمولی خواهد بود و به کمی تلاش نیز نیاز دارد. این ازدواج ها ممکن است کمی مشکل داشته باشند و لجبازی نیز در آن دیده شود.
  • ماه های نامناسب در ازدواج با مردان اردیبهشتی: تنها ماه نامناسب برای مرد اردیبهشتی زنان بهمن ماه هستند. البته همانطو که بیش از این اشاره شد این بدان معنا نیست که ازدواج این دو ماه با یکدیگر لزوما با شکست مواجه خواهد شد. بلکه بدین معناست که برای حل تفاوت ها و رسیدن به تفاهم به تلاش بیشتری نیاز دارند.

مرد متولد اردیبهشت چه زنی را دوست دارد

مرد اردیبهشتی زنی را دوست دارد که روی اعصاب او راه نرود. برای آنکه دیگ بخار یک اردیبهشتی به جوش بیاید ، مدتی وقت لازم است، اما این دیگ آنقدر بزرگ است که وقتی به جوش آمد و ترکید، خرابی های جبران نا پذیری به بار می آورد.

یکی دیگر از ویژگی های زنی که مرد اردیبهشتی به آن علاقه دارد صبور بودن وی است. ممکن است مدتها با زنی رفت و آمد داشته باشد و کوچکترین ابراز عشقی به وی نکند، اما وقتی تصمیمش را گرفت ، آن وقت دیگر مسلما هیچ چیز جلو دارش نخواهد بود. او حتی در این حالت فراموش می کند که باید معقول و محتاط باشد.

مرد اردیبهشتی همچنین عاشق زنی می شود که هدف داشته باشد، برای اهداف خود تلاش کند و به دنبال رسیدن به درجات عالی در زندگی خود باشد.

نشانه های عاشق شدن مرد متولد اردیبهشت

  1. مرد متولد اردیبهشت زمان را فراموش می کند: آیا ساعات ملاقات‌تان طولانی‌تر از انتظارتان می‌شود؟ وقتی مرد متولد اردیبهشت شما را دوست دارد زمان را فراموش می‌کند و ترجیح می‌دهد به جای فکر کردن به هر چیز دیگری در کنار شما باشد و با شما صحبت کند.
  2. مرد اردیبهشتی وقتی عاشق شود هدف پیدا می‌کند: آیا برنامه‌های مالی‌اش را منظم‌تر کرده است و بیشتر به فکر فراهم کردن امکانات زندگی آینده‌اش است؟ یا این‌که در کارش پویا‌تر شده و با جدیت بیشتری برای زندگی و فعالیت‌هایش برنامه‌ریزی می‌کند؟ اگر این‌طور است حتما او در حال آماده‌کردن شرایط خوب برای زندگی مشترک است.
  3. مرد اردیبهشتی پس از عاشق شدن مدام از آینده صحبت می‌کند: آیا بیشتر از همیشه از آینده مشترک‌تان صحبت می‌کند و هیجان‌زده برایش برنامه می‌ریزد؟ وقتی به سفر می‌رود به شما تلفن کرده و آرزو می‌کند که آن مناطق را در سال‌های آینده با یکدیگر ببینید؟ پس او عاشق شما شده است.
  4. مرد اردیبهشتی به بیماری عشق مبتلا می شود: در این بیماری، افکار خاصی به مغز مرد متولد اردیبهشت هجوم می‌آورد که وی از آنها گریزی ندارد؛ این افکار او را مجبور به انجام رفتارهای خاصی می‌کند که اگر انجام ندهد دچار اضطراب و استرس زیادی می‌شود. درست مانند شخصی که وسواس دارد و خانه و محل کار خود را روزی دو بار تمیز و گردگیری می‌کند.
  5. زبان بدن مرد متولد اردیبهشت: مردان اردیبهشتی وقتی عاشق می شوند دچار فعل و انفعالاتی می‌شوند که ذهنشان وظیفه انتقال این اطلاعات و حالت‌ها را به اندام‌شان برعهده دارد، در نتیجه بدن‌شان دچار تغییر و تحول خواهد شد. بسیاری از نشانه‌ها وجود دارد که می‌توانیم از روی آنها حدس بزنیم یک فرد عاشق شده است یا خیر.
  6. مردان اردیبهشتی اگر عاشق شوند لبخند می زند: زمانی‌که وی به شما علاقه‌مند است، عمیق و صمیمی به شما لبخند می‌زند. اگر او لبخندی خشک و مصنوعی دارد انگار که آن لبخند به زور به او دیکته شده است. در این صورت بهتر است بدانید او از روی ادب کنار شماست و به محض اینکه فرصتی پیدا کند، شما را ترک خواهد کرد
  7. شخصیت مرد متولد اردیبهشت پس از عاشق شدن: مرد متولد اردیبهشتی که به نامزدش علاقه داشته باشد سعی می‌کند در مقابل او مانند یک جنتلمن رفتار کند. کمک می‌کند تا مانتو یا پالتویش را بپوشد، مراقب اوست و سعی می‌کند زندگی را برای او ساده‌تر کند. با این نشانه‌ها می‌توانید بفهمید که مادرش او را به خوبی تربیت کرده و این علامتی است برای اینکه بفهمید علاقه مرد به نامزدش چقدر واقعی است و فقط از روی ادب با خانم‌ها رفتار نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

عاشق کردن مرد اردیبهشتی

بدست آوردن دل مردان برای ازدواج

متولدین اردیبهشت

فال احساس طرف مقابل

خصوصیات متولدین اردیبهشت

دعا برای جذب پسر برای ازدواج

طالع بینی ازدواج ماه ها با هم برای پیوند زناشویی



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.