no-img
نوین اطلس

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق
امتیاز 4.80 ( 5 رای )
zip
شهریور ۲۸, ۱۴۰۱

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق


از کجا بفهمیم یک مرد عاشقمان شده است؟
حتما تاکنون برای شما هم پیش آمده است که با فردی آشنا شده اید اما نمی توانید تشخیص دهید که رفتارهایش از روی علاقه است یا صرفا به دنبال یک دوستی معمولی می باشد و در نتیجه دچار سردرگمی می شوید. در این مطلب از نوین اطلس می خواهیم به نکات مهم در تشخیص نشانه های پنهانی در حرکات مرد عاشق بپردازیم.

نشانه های مرد عاشق

اکثر مردان در بروز احساسات واقعی خود سخت گیری می کنند و مهارت لازم برای ابراز علاقه به صورت کلامی و شفاف را ندارند و یا به صورت برعکس. یعنی ابراز علاقه کلامی دارند، اما در عمل نشانه ای از عشق از خود بروز نمی دهند. پس اگر می خواهید بدانید مردی واقعا عاشقتان شده است یا نه در ادامه با نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق آشنا شوید:

برای شما وقت اختصاص می دهد

از مهمترین نشانه های پنهان مرد عاشق این است که هرقدر هم فرد پر مشغله ای باشد سعی می کند زمانی را برای صحبت یا دیدار با شما خالی کند. او از اینکه با شما وقت بگذراند لذت می برد و این کار را با اشتیاق انجام می دهد.

به شما آسیب نمی رساند

مردی که واقعا عاشق شما باشد به دنبال آسیب زدن به عشقش نیست. اگر خواسته ای دارد که توسط شما رد می شود به نظرتان احترام می گذارد و شما را وادار به قبول کردن خواسته اش نمی کند. چرا که رنجاندن شما او را عذاب می دهد.

با دقت به حرف هایتان گوش می دهد

اهمیتی ندارد که در مورد موضوعات مهم صحبت می ‌کنید یا نه، به هر حال او همیشه حرف‌ های شما را گوش می‌دهد و این مورد یکی دیگر از نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق است. صدای شما همان چیزی است که او دوست دارد گوش بدهد. او برای گوش دادن به آنچه می‌ خواهید بگویید همیشه وقت خواهد داشت.

از شما نظرخواهی می کند

یک مرد عاشق در مورد برنامه های شغلی، مالی و آینده خود با شما صحبت می کند و نظرتان را می پرسد. البته این احتمال وجود دارد که شما مشاور خوبی نباشید، اما نظراتتان برای او همچنان ارزشمند هستند. او همیشه نظرات شما را گوش می‌دهد، آن‌ ها را مد نظر دارد و ارزیابی می‌ کند تا قبل از تصمیم‌ گیری درباره ‌ی هر چیزی، آن ‌ها را به فهرست خود اضافه کند.

درباره شما کنجکاو است

مردی که عاشقتان باشد دوست دارد درباره تمام جنبه های زندگی شما آگاهی داشته باشد و با کمال میل به صحبت هایتان در مورد خود و خانواده تان گوش می دهد. او به دنبال این است که به پاسخ تمام سوالات ذهنی اش درباره شما برسد.

بامزه می شود

از دیگر نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق این است که در حضور شما شوخ طبعی اش گل می کند. حتی اگر ذاتا فرد شوخ طبعی هم نباشد در کنار شما به دنبال راهی برای بامزه بودن و خندان شما می گردد.

خوشحالی شما برایش مهم است

زمانیکه یک مرد عاشق زنی شود به دنبال هر راهی برای خوشحالی عشقش است. او سعی می کند برای عشقش هدیه یا گل بخرد. سعی می کند مناسبت ها را به یاد داشته باشد. یک مرد عاشق موسیقی، غذا، رستوران، کافی شاپ، لباس و … مورد علاقه زن را به خاطر می سپارد و در زمان های مناسب از آن ها برای خوشحال کردن و تقویت رابطه عاشقانه استفاده می کند.

شما را به اطرافیانش معرفی می کند

از مهمترین نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق این است که شما را به دوستان و اعضای خانواده اش معرفی می کند. او می خواهد به همه نشان دهد عشق زندگی اش را پیدا کرده و می خواهد آینده خود را با وی بسازد. او در مورد شما با اطرافیان سخن می گوید و از شما تعریف می کند.

برای آینده مشترک تصویر سازی می کند

بر اساس روانشناسی مرد عاشق مردی که واقعا عاشقتان باشد به دنبال یک رابطه دوستی و زودگذر جهت خوش گذرانی نخواهد بود. او شما را فراتر می بیند و می خواهد یک آینده مشترک داشته باشد. به همین دلیل از حرکات مرد عاشق این است که در تمام تصویر سازی هایی که در مورد آینده خود دارد شما کنارش هستید و جایگاه ویژه ای دارید.

به ظاهرش اهمیت می دهد

یک مرد عاشق برای قرار ملاقات با عشقش مشتاق است و تمام تلاش خود را به کار می برد تا با بهترین استایل که می تواند ظاهر شود. او می خواهد در نظر شما خوش تیپ و آراسته به نظر برسد.

زبان بدن خاصی دارد

فردی که از کلمات خود برای بیان احساسات خود استفاده نمی‌ کند، از زبان بدنش استفاده خواهد کرد تا به شما اطلاع دهد که چه چیزی در ذهن او وجود دارد. اگر هنگامی که در حال مکالمه با او هستید به طرف شما خم می‌ شود، به احتمال زیاد به شما علاقه دارد. اگر او اغلب بیقرار است، پس به این معنی است که از کنار شما بودن استرس دارد. او همیشه می ‌خواهد تا آنجا که ممکن است به شما نزدیک باشد. مرد عاشق همیشه تماس چشمی خود را حفظ می ‌کند و با زبان بدن خود به شما می‌ گوید که توجه کامل را به شما دارد.(همچنین نگاه کنید به زبان بدن در رابطه عاشقانه)

مقایسه نمی کند

از نشانه های مرد عاشق این است که شما را با دختران دیگر مقایسه نمی کند. شاید نظرش را راجب ظاهر و رفتار شما عنوان کند اما شما را با دختران دیگر مقایسه نمی کند و مراقب است که باعث ناراحتی تان نشود.

از شما محافظت می کند

مردان به صورت غریزی می خواهند مراقب چیزی که دوست دارند باشند. مرد عاشق تمام تلاش خود را برای محافظت و مراقبت از زن مورد علاقه اش انجام می دهد. البته این به معنای مالکیت داشتن بر زن نیست. بلکه به معنای حمایت در شرایط مختلف است.

برای حل مشکلات شما تلاش می کند

همانطور که در بالا گفته شد از نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق این است که تمام تلاشش را در جهت محافظت و مراقبت از عشقش می کند و اگر شما با مشکلی مواجه شوید برای حل آن می کوشد. در واقع اگر مردی واقعا عاشقتان باشد مشکل شما تبدیل به دغدغه خودش می شود و برای برطرف کردن آن تلاش می کند.

شما را تشویق می کند

مرد عاشق مانع پیشرفت عشقش نمی شود. وی مدام تلاش خود را می کند تا با تشویق و تمجیدهایش باعث پیشرفت هرچه بیشتر دختر مورد علاقه اش شود. درواقع او پیشرفت شما را ترقی خود می داند و تمام قد از این موضوع حمایت می کند.

رفتار متفاوتی با شما دارد

اگر به دنبال نشانه های مرد عاشق هستید، می ‌توانید روی رفتارهای او نسبت به خودتان تمرکز بیشتری داشته باشید و آن را با رفتارهایی که با سایر دختران اطراف دارد، مقایسه کنید و متوجه شوید که آیا با شما بهتر از دخترهای دیگر رفتار می ‌کند یا نه. حساس و آگاه باشید که این موضوع کلید تشخیص عشق پنهانی او نسبت به شما است.

اسرارش را با شما درمیان می گذارد

اصولا مردان کم حرف هستند و تمایلی به بازگو کردن اسرارشان نزد دیگران ندارند. اما اگر واقعا عاشق شما باشد سعی می کند درباره تمام اتفاقات و مسائل خصوصی اش با شما حرف بزند و درد دل کند.

اگر می خواهید از احساس عشق یک مرد نسبت به خود آگاه شوید و بدانید آیا واقعا عاشقتان شده است یا خیر باید به دنبال نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق باشید. در این مطلب سعی کردیم مهمترین و رایج ترین حرکات مرد عاشق را معرفی کنیم تا با آگاهی از آن ها عشق واقعی یک مرد را تشخیص دهید.

مطالب مرتبط:

نشانه های عاشق شدن مردان مغرور

شیفته کردن مردان

طرز نگاه پسر عاشق

کلماتی که باعث جذاب تر شدن رابطه می شود

نشانه های عشق واقعی در زنان

۱۱ نشانه عشق یک طرفه



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *