no-img
نوین اطلس

با چه طلسمی پسر مورد علاقه خود را جذب کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

با چه طلسمی پسر مورد علاقه خود را جذب کنیم
امتیاز 4.21 ( 38 رای )
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

با چه طلسمی پسر مورد علاقه خود را جذب کنیم


اگر می خواهیم پسر مورد علاقه خود را جذب کنیم این مطلب از وبسایت نوین اطلس را بخوانید. منظور از طلسم کردن این است که کاری کنید پسر مورد نظرتان چنان عاشق شما شود که هیچ وقت شما را ترک کند. یکی از این دعاها دعا برای جذب پسر برای ازدواج یا جلب محبت پسران است.  دعا نویسی برای جذب پسر از جمله دعاهای نوشتنی بوده که شما در این امر به شدت یاری می کند. دعا برای عاشق کردن پسر از راه دور با کمک طلسم از راه دور روند انجام این طلسم را تسریع می بخشد. برای اینکه مهر و محبت بین شما افزایش یابد از دعا برای جلب محبت پسر از راه دور بهره بگیرید. دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور نیز هر پسری را عاشق شما می کند. و در نهایت دعا برای جذب مرد و ازدواج با او را معرفی می کنیم.

دعا برای جذب پسر برای ازدواج و جلب محبت پسران

اگر می خواهید پسری آنقدر به شما جذب شود که پیشنهاد ازدواج از طرف او دریافت کنید می توانید دعای قرآنی زیر را هربار که این پسر را می بینید به همراه خود داشته باشید و قبل از صحبت با او این دعا را بخوانید و به او فوت کنید. خواهید دید که این پسر برای ازدواج با شما دریغ نخواهد کرد.

أللـّهُمَّ إنـّی اُریدُ التـَّزویجَ فـَسَهِّـل لی مِنَ النـِّساءِ أحسَنـَهُنَّ خَلقا ً وَ خـُلقا ًوَ أعَفـَّهُنَّ فـَرجا ً ،وَ أحفـَظـَهُنَّ نـَفسا ً فِیَّ وَ فی مالی ، وَ أکمَلـَهُنَّ جَمالا ًوَ أکثـَرَهُنَّ أولادا ً

همچنین اگر قصد دارید با افزایش مهر و محبت و جلب محبت پسر او را به سمت ازدواج سوق دهید بعد از آنکه از پسر مورد علاقه تان جدا شدید این دعا را به مسیری که از آن می رود بخوانید.

« ان الله تعالی یعلم انا لا نلجا فی المهمات الا الیه و لا نتوکل فی الملمات الا علیه و عودنا اذا سالناه الاجابه ونخاف ان نعدل فیعدل بنا »

دعا نویسی برای جذب پسر

دعای زیر یکی از دعاهای نوشتنتی برای جذب پسر است. novinatlas.com به این نتیجه رسیده که اگر دعای زیر را بنویسید و در دو گوشه از بیرون خانه ی پسر قرار دهید چنان به شما جذب می شود که فکرش را نمی کنید .

یا عُدَّتی عِندالعُدَدِ و یا رَجائی و المُعتَمَد و یا کَهفی وَ السَّنَد و یا واحِدُ یا اَحَدُ یا قُل هُوَ الله اَحَد اَسالُکَ اللهمَ بِحَقِ مَن خَلَقتَهُ مِن خَلقِکَ وَ لَم تَجعَل فی خَلقِکَ مِثلَهُم اَحَداً اَن تُصَلّیَ عَلَیهِم

دعا برای عاشق کردن پسر از راه دور

برای عاشق کردن پسر از راه دور نیز نوین اطلس برای شما پیشنهادی دارد. دعای زیر در عاشق کردن پسری که از شما دور است بسیار کاربردی می باشد و تضمین شده است. دستور دعا به این شکل است که باید یک روز را روزه بگیرید و هنگام افطار و سحری قبل و بعد از خوردن غذا این دعا را به نیت پسر مورد نظرتان تلاوت کنید.

إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَهً یَرْجُونَ تِجَارَهً لَّن تَبُورَ.

طلسم از راه دور

برای طلسم کردن پسری که عاشقش هستید این دعا را هر روز ۲۰ مرتبه بخوانید تا فوری یا به مرور شخص مورد نظر عاشق تان شود:

وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا ﴿۷۴﴾ أُوْلَئِکَ یُجْزَوْنَ الْغُرْفَهَ بِمَا صَبَرُوا وَیُلَقَّوْنَ فِیهَا تَحِیَّهً وَسَلَامًا ﴿۷۵﴾ خَالِدِینَ فِیهَا حَسُنَتْ مُسْتَقَرًّا وَمُقَامًا ﴿۷۶﴾

دعا برای جلب محبت پسر از راه دور

اگر پسری از شما دور است و محبتش را از شما دریغ می کند برای جلب محبت این پسر از راه دور باید دعای زیر به سنگی بخوانید و سنگ را در آتش بیندازید و نام پسر را به آتش فوت کنید. به تحقیق نوین اطلس دات کام این عمل و دعا بسیار مجرب است و کاربرد فراوان دارد.

اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَهً صَالِحَهً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَى أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا اَسئله و لا اَجدُ اِلّا مامنَنتَ وَاَعطَیت

دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور

آیات اول تا سوم سوره ی فتح بزای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور کاربرد فراوان دارد. هر شب  قبل از خواب نیت کنید و این آیات را بخوانید و از خدا بخواهید پسر مورد نظر را عاشق شما کند.

انَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُّبِینًا ﴿۱﴾ لِیَغْفِرَ لَکَ اللَّهُ مَا تَقَدَّمَ مِن ذَنبِکَ وَمَا تَأَخَّرَ وَیُتِمَّ نِعْمَتَهُ عَلَیْکَ وَیَهْدِیَکَ صِرَاطًا مُّسْتَقِیمًا ﴿۲﴾  وَیَنصُرَکَ اللَّهُ نَصْرًا عَزِیزًا ﴿۳﴾

دعا برای جذب مرد

برای جذب مرد نوین اطلس دات کام دریافته است دعای زیر بسیار مجرب می باشد. اگر مرد زندگی تان نسبت به شما سرد شده است هر شب این دعا را به چند دانه زعفران بخوانید و در غذای او بریزید. خواهید دید که خیلی زود دوباره به شما جذب می شود.

هُوَ الَّذِی أَنزَلَ السَّکِینَهَ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لِیَزْدَادُوا إِیمَانًا مَّعَ إِیمَانِهِمْ وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَکَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَکِیمًا لِیُدْخِلَ الْمُؤْمِنِینَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جَنَّاتٍ تَجْرِی مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِینَ فِیهَا وَیُکَفِّرَ عَنْهُمْ سَیِّئَاتِهِمْ وَکَانَ ذَلِکَ عِندَ اللَّهِ فَوْزًا عَظِیمًا

سخن پایانی

به یاد داشته باشید اگر می خواهید در هر کاری به خصوص زندگی عاشقانه خود موفق شوید باید دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰)

و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید. به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید مقاله زیر را درباره موضوع جذب عشق از دست رفته مطالعه کنید:

how to make my ex feel attracted to me again

مطالب مرتبط:

راه های جذب پسر مورد علاقه

دعا برای جلب محبت شدید از راه دور

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

جلب محبت پسران

پسران عاشق چگونه دخترانی میشوند؟

روش های عاشق کردن پسران

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

چرا سایت همسریابی دو همدم وجود ندارد

به سمت همسریابی موقت نروید

۱۰ نکته مهم در جذب یک مرد از راه دور

روش های همسریابی از طریق اینترنت

همسریابی چیست و چرا سایت همسریابی قابل اطمینان نیست



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.