no-img
نوین اطلس

دعا برای برگشتن معشوق از دست رفته به رابطه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای برگشتن معشوق از دست رفته به رابطه
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷

دعا برای برگشتن معشوق از دست رفته به رابطه


برای برگشتن معشوق از دست رفته ی خود ببه نوین اطلس در این مطلب دعاهای مجرب قرآنی تهیه کرده است. اگر با معشوقتان دعوا کرده اید و کدورتی بین شما پیش آمده است می توانید دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق را بخوانید. برای بازگشت شخصی که شما را ترک کرده است از دعا برای برگشتن شخصی که رفته استفاده کنید. برای معشوقی که از شما دور است نوین اطلس دات کام دعا برای بازگشت معشوق از راه دور را پیشنهاد می کند.

در کنار آن نیز دعا برای برگشتن شخص مورد نظر از راه دور به رابطه می تواند رابطه ی از دست رفته ی شما را نجات دهد. با طلسم قوی برای برگرداندن معشوق معشوقتان را طوری طلسم کنید که دیگر هیچ وقت شما را ترک نکند. دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق یک دعای بسیار قوی است که خیلی زود و سریع شما را به معشوقتان می رساند.

دعا برای رفع کدورت و بازگشت شخصی که دوستش دارید

برای از بین رفان کدورت ها و بازگرداندن شخصی که دوستش دارید با نام خدا نیت کرده و غسل کنید و در ایامی به جز قمر در عقرب در محلی آرام به مدت ۴ روز و در روز اول ۱۰۰ مرتبه سوره کوثر را به میوه ای بخوانید و به خورد معشوق بدهید . در روز دوم این دعا را ۱۰۰ مرتبه قرائت و نیز ۱۰۰ مرتبه به نوشیدنی شیرین یا آب پاک بخواند و به خورد محبوبش دهد :

{وَأَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّهً مِنِّی وَلِتُصْنَعَ عَلَى عَیْنِی * إِذْ تَمْشِی أُخْتُکَ فَتَقُولُ هَلْ أَدُلُّکُمْ عَلَى مَنْ یَکْفُلُهُ فَرَجَعْنَاکَ إِلَى أُمِّکَ کَیْ تَقَرَّ عَیْنُهَا وَلَا تَحْزَنَ وَقَتَلْتَ نَفْسًا فَنَجَّیْنَاکَ مِنَ الْغَمِّ وَفَتَنَّاکَ فُتُونًا زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاءِ وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنْطَرَهِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّهِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَهِ وَالْأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَاللَّهُ عِنْدَهُ حُسْنُ الْمَآبِ قَدْ شَغَفَهَا حُبًّا إِنَّا لَنَرَاهَا فِی ضَلَالٍ مُبِینٍ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِینَ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّهٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّهٍ عَلَى الْکَافِرِینَ}

دعا برای برگشتن شخصی که رفته

اگر شخصی شما را ترک کرده است دعای زیر را هر روز به شمعی بخوانید و صبر کنید تا شمع آب شود. شمع آب شده را روی اسم شخصی که رفته بریزید و برای برگشتن او نیت کنید.(همچنین در کنار این دعا نگاه کنید به بهترین راه برای برگرداندن عشقم)

وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

دعا برای بازگشت معشوق از راه دور

برای بازگشت معشوق از راه دور دعای زیر را با گلاب و زعفران بنویسید و همیشه همراه خود داشته باشید. به تحقیق novinatlas.com خیلی زود دعای شما مورد اجابت قرار می گیرد.

طسوم طسوم سوم سوم علوم علوم کلوم کلوم حیوم حیوم قیوم قیوم قیوم دیوم سبحان من بذکره تطمئن القلوب اطمئن قلب ……….. (هر کدام که قهر کرده است اسم او و اسم مادرش را بنویسد) بمحبه ………. ( اسم دیگری را که طالب صلح است بنویسد) . اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبه یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبه موسی فی قلب آسیه بنت مزاحم و یا من ادخل محبه محمد فی قلب خدیجه بنت خویلد ادخل محبه (نام شخص طالب را ببرد) فی قلب (نام طرف قهر کرده را ببرد) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم .

دعا برای اینکه شخص مورد نظر از راه دور به رابطه برگدد

برای اینکه شخص مورد نظرتان از راه دور به رابطه برگردد نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند دعای زیر را را سه مرتبه همراه با اخلاص و نیت قلبی هر روز بخوانید و ودر آخر صلوات فرستاده و صدقه دهید.

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا .

(همچنین می توانید پس از پایان دعایش با توجه به اسم محبوبت مثلا اینگونه بگویید : محبه …. فرزند …. فی قلب مثلا فریده بنت مریم)

طلسم قوی برای برگرداندن معشوق

برای افزایش مهر و محبت شخص مطلوب و تسخیر قلوب به بهانه ی برگرداندن معشوق و طلسم او تا دیگر نرود ، دعای قرآنی محبت ذیل را در روز جمعه پس از اذان صبح در کاغذ بدون خط و ترجیحا با گلاب و زعفران بنویسید و با خود به همراه داشته باشید :

وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ (اسم شخص مورد نظر و نام مادرش)  وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ (اسم شما و اسم مادرتان) وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ

دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوقی که شما را ترک کرده است

نوین اطلس دات کام توصیه می کند برای بازگشت معشوقی که شما را ترک کرده است آیه ی شریفه ی زیر را به یکی از وسایلی که از او برایتان مانده است بخوانید و از خدا بخواهید او را به شما برگرداند. این کار را در روز حداقل ۶ مرتبه انجام دهید.

قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا

سخن پایانی

به یاد داشته باشید اگر می خواهید در هر کاری به خصوص زندگی عاشقانه خود موفق شوید باید دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰)

و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید. به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

برگرداندن معشوق با دعا

طلسم قوی برای برگرداندن معشوق

راه های برگرداندن معشوق با تکنیک ان ال پی عشق

بازگشت به رابطه دوستی

دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق از دست رفته از راه دور

دعا برای برگشتن شخص مورد نظر

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.