no-img
نوین اطلس

دعا برای احضار آنی معشوق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای احضار آنی معشوق
zip
مرداد ۲, ۱۳۹۷

دعا برای احضار آنی معشوق


در این مطلب از نوین اطلس دات کام قصد داریم شما را با دعا به معشوق خود برسانیم. از جمله دعاهای احضار آنی معشوق دعای احضار معشوق از راه دور و طلسم احضار فوری معشوق می باشد. دعای بیقراری معشوق برای بیقرار کردن معشوق کاربرد دارد تا این بیقراری باعث شود به سمت شما بیاید. دعای احضار قوی و دعا برای احضار شخص دعاهایی هستند که به احضار سریع معشوق کمک می کنند. دعای احضار محبت قوی و دعا برای احضار فرد غایب نیز برای احضار معشوق کاربرد فراوانی دارند.

دعای الهم انی احضار معشوق از راه دور

یکی از دعاهای احضار معشوق دعای زیر می باشد. این دعا که برای احضار معشوق از راه دور به کار می رود با تلاش novinatlas.com گردآوری شده است. این دعا را هر روز ۴۰ مرتبه در دو وعده ی صبح و شب بخوانید و از خدا بخواهید معشوقتان را به شما برساند. بسیار مجرب است.

اللهم انى اسا لک یا الله یا واحد یا احد یا فرد یا وتر یا صمد من ملات ارکانه السموات ئ الارض اسالک ان تسخر قلب فلان ابن فلانه کما سخرت الحیه لموسى علیه السلام و اسالک ان تسخر قلب ابن فلان کما سخرت لسلیمان جنوده من الجن و الانس و الطیر و الوحش

دعای قرآنی برای بیقراری و طلسم احضار فوری معشوق

یکی از راه های احضار معشوق ایجاد بیقراری در او می باشد. به این منظور نوین اطلس دات کام دعای بیقراری معشوق را به شما معرفی کرده است. اگر می خواهید معشوقتان بیقرار شما باشد این دعا را سه بار به موم بخوانید و موم را در خاکی که اسم معشوق را به آن خوانده اید دفن کنید.

تلین قلب فلان کما لینات الحدید لداود علیه السلام ، اءسئلک اءن تذلل قلبه کما ذللت نور القمر لنور الشمس یا الله هو عبدک ابن اءمتک اءنا عبدک ابن اءمتک خذلى بقدمیه و من ناصیته فسخره لى حتى تقضى حاجتى بهذا و ما ارید انک على کل شى ء قدیر

طلسمی برای احضار فوری معشوق نیز وجود دارد که با دعای قرآنی زیر امکان پذیر است. برای احضار فوری معشوق این دعا را به برگ سبزی بخوانید و آن را در آب جاری بیندازید. این عمل را هر سه شنبه تکرار کنید.

ان الذین امنوا و عملوا الصالحات سیجعل لهم الرحمن ودا

اگر می خواهید به زبان انگلیسی مطلبی درباره بیقراری عشق قبلی تان برای برگشت به رابطه مطالعه کنید، می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

How to make your ex want you back quickly

دعای احضار قوی برای احضار شخص

یک دعای احضار قوی برای احضار معشوق وجود دارد که در آن هیچ شکی نیست. این دعا را می توانید رو به روی قبله قرار بگیرید و ۳۳ بار آن را تکرار کنید. این عمل را ۳۰ روز انجام دهید و در روز آخر نماز جعفر طیار را آنطور که در مفاتیح آمده است بخوانید.

اللهم انى اسالک باسمک الرحمن الرحیم الواحد الذى لیس غیره قدیم ، لاند له دائم له حى لایموت ، خالق ما یرى و ما لایرى عالم کل شى ء بغیر تعلم اکفنى مؤ ونه الحجاج

برای احضار شخص نیز دعای زیر امتحان شده و مجرب است. این دعا را می توانید در کنار دعای بالا که دعای احضار قوی بود بخوانید. با هربار که دعای بالا را می خوانید یک بار هم دعای زیر را تلاوت کنید تا سریع تر به مقصود خود برسید.

قال الله تعالى من طلبنى و من وجدنى احبنى و من احبنى عشقنى و من عشقنى و من عشقنى عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فعلى دیته و من على دیته فانادیته

دعای سوزاندنی برای احضار محبت قوی

آیات زیادی برای جلب محبت وجود دارند که یکی از قوی ترین و بهترین آن ها  آیه ی محبت زیر می باشد. برای احضار محبت معشوق آیه ی شریفه ی زیر را در روز ۱۲ ام ماه قمری روی یک کاغذ بنویسید وکاغذ را لای قرآن بگذارید. سپس ۱۲ روز بعد کاغذ را بردارید و بسوزانید و آیه را زمزمه کنید. این آیه کاربرد فراوان در جلب محبت معشوق دارد.

یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه

دعای پس از نماز برای احضار فرد غایب و معشوق 

یک دعای مجرب برای احضار فرد غایب و معشوق شما دعای زیر می باشد. این دعا معشوق شما را که از نظرتان پنهان شده و بینتان دوری افتاده است به شما برمی گرداند. برای استجابت سریع تر این دعا سعی کنید آن را با وضو بخوانید و بعد از آن نماز به جای آورید. در قنوت نماز نیز می توانید این دعا را تلاوت کنید و از خدا بخواهید معشوقتان را برگرداند.

بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعا برای آشتی زن و شوهر از راه دور

دعای جلب محبت سریع

دعای بیقراری معشوق

ترمیم عشق

چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.