no-img
نوین اطلس

دعای بیقراری معشوق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای بیقراری معشوق
zip
مرداد ۲, ۱۳۹۷

دعای بیقراری معشوق


بیقراری معشوق یکی از راه های متمایل کردن او به ازدواج می باشد. در نتیجه نوین اطلس دات کام دعاهایی را برای بیقراری معشوق از روایات مختلف و آیات قرآن استخراج کرده است. دعای بیقراری معشوق از راه دور و دعا برای بیقراری شدید از دعاهای مجرب برای بیقرار کردن معشوق می باشند. طلسم دلتنگی معشوق دعایی است که با دلتنگ کردن معشوقتان او را بیقرار شما می کند. دعای بیقراری شدید معشوق یک دعای بسیار مجرب برای بازگشت سریع معشوق می باشد. دعا برای احضار آنی معشوق او را حتی از راه دور به سمت شما می کشاند.

دعا برای تسخیر دل با بیقرار کردن 

برای بیقرار کردن معشوق و تسخیر دل او دعای زیر روزی یک بار با آب بخوانید و با آن آب وضو بگیرید و نماز به جای آورید و در قنوت نماز ۷ مرتبه یا عزیز بگویید.

قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًاوَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا

طلسم دلتنگی عشق رفته 

نوین اطلس دات کام  پیشنهاد می کند برای دلتنگی عشق از دست رفته ی خود و بازگشت او به رابطه سوره ی ممتحنه را بخوانید اسن سوره را هر روز ۳ بار صبح و ظهر و شب قبل از نماز بخوانید و بعد از نماز واجب خود دو رکعت نماز حاجت به جای آورید تا ان شاءالله به حاجت خود برسید.

دعای بیقراری شدید معشوق از راه دور 

برای بیقراری شدید معشوق دعای زیر یک دعای بسیار قوی و سریع است. این دعا را به کمی مخلوط آب و گلاب بخوانید و در ظرف سفالی نگه داری کنید و هر روز کمی از آن را در پاشنه ی در خانه ی خود بپاشید. مجرب است.

بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»

دعا برای احضار آنی شخصی که رفته 

برای برگشتن سریع شخصی که رفته novinatlas.com دریافته دعای زیر یک دعای بسیار مجرب است. اگر می خواهید احضار آنی این شخص را به چشم ببینید این دعا را به در روز های فرد ۷۰ بار و در روزهای زوج ۱۰۰ بار بخوانید و به ۵ تن تقدیم کنید.

قَالَ مَنْ یُحْیِی الْعِظَامَ وَهِیَ رَمِیمٌ قُلْ یُحْیِیهَا الَّذِی أَنْشَأَهَا أَوَّلَ مَرَّهٍ وَهُوَ بِکُلِّ خَلْقٍ عَلِیمٌ الَّذِی جَعَلَ لَکُمْ مِنَ الشَّجَرِ الْأَخْضَرِ نَارًا فَإِذَا أَنْتُمْ مِنْهُ تُوقِدُونَ

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعا برای احضار آنی معشوق

۶ دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق از راه دور

دعا برای عزیز شدن نزد معشوق

قانون جذب عشق و ازدواج

جذب عشقمان

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.