no-img
نوین اطلس

دعای عاشق کردن مرد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای عاشق کردن مرد
zip
مرداد ۲, ۱۳۹۷

دعای عاشق کردن مرد


موضوعات این مطلب از نوین اطلس دات کام  شامل دعای عاشق کردن مرد از راه دور و دعا برای وابسته کردن مرد به زن برای ایجاد عشق و وابستگی در مردان می باشد. دعا برای جذب پسر برای ازدواج نیز باعث می شود هر پسری را به ازدواج با خود جذب کنید. دعای عاشق کردن سریع به همراه طلسم عاشق کردن یک مرد از راه دور خیلی سریع مردی را در عشق شما حتی از فاصله ی زیاد گرفتار می کند. دعا برای عاشق شدن طرف مقابل از راه دور هر فردی را با وجود اینکه از شما دور باشد عاشق شما خواهد کرد. دعا برای عاشق کردن فرد مورد علاقه باعثث ایجاد عشق در مرد مورد علاقه تان می شود.

دعای عاشق کردن مرد از راه دور

برای عاشق کردن یک مرد از راه دور آیه مودت را چهارده مرتبه در شب بخوانید بر نام مطلوبد خود که همان مرد مورد علاقه تان است فوت کنید. آیه ی مودت آیه ی زیر است. novinatlas.com توصیه می کند به هنگام انجام این دستور وضو داشته باشید:

آیه ی مودت: ((یحبونهم کحب الله و الذین امنوا اشد حبا لله))

دعا برای وابسته کردن مرد به زن

اگر فکر می کنید دلبستگی مردتان نسبت به شما کم شده است و کمتر با شما وقت می گذارد نوین اطلس دات کام دعای برای وابسته کردن مرد به زن را به شما پیشنهاد می کند. برای وابسته کردن مرد به خود این دعا را هر روز قبل از اینکه همسرتان از خانه بیرون برود بخوانید و به او فوت کنید. چنان وابستگی ایجاد خواهد شد که بعد از محل کارش خیلی سریع به خانه بر می گردد:

بسم الله الرحمن الرحیم سَخِّر لی فلانه بنت فلانه یا فلان بن فلان الحمد لله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها الرحمن الرحیم یا ودود سخرلی فلان بن فلان یا ملک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها ایاک نعبد و ایاک نستعین یا وَدود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان غیر مغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لا الضّالین امین یا ودود سخر لی فلان بن فلان

دعا برای جذب پسر برای ازدواج

برای جذب پسر برای ازدواج یعنی به شرط مشروع ( یعنی شخص مذکور رابطه حلال و شرعی با شما داشته باشد و بخواهید به او محرم شوید و با او ازدواج کنید ) یقه ی لباس خود را در زیر آب بگیر سپس آب آن را در لیوانی یا چیزی ریخته و به آب ذکر زیر را بخوان و آن آب را به خورد پسر مورد علاقه ات بده تا اثر آن را ملاحظه کنی. تاثیر شدید دارد .

ذکر این است: وَأَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّهً مِنِّی وَلِتُصْنَعَ عَلَى عَیْنِی

دعای عاشق کردن سریع

اگر مردی را دوست دارید و می خواهید او را خیلی سریع عاشق خود کنید دعای زیر مجرب است و تاثیر فوری دارد. این دعا را به نوشیدنی شیرین مانند شربت بخوانید و این شربت را به خورد مطلوب بدهید. این عمل برای عاشق کردن سریع کاربرد فراوان دارد:

إِذْ تَمْشِی أُخْتُکَ فَتَقُولُ هَلْ أَدُلُّکُمْ عَلَى مَنْ یَکْفُلُهُ فَرَجَعْنَاکَ إِلَى أُمِّکَ کَیْ تَقَرَّ عَیْنُهَا وَلَا تَحْزَنَ وَقَتَلْتَ نَفْسًا فَنَجَّیْنَاکَ مِنَ الْغَمِّ وَفَتَنَّاکَ فُتُونًا
زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاءِ وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنْطَرَهِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّهِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَهِ وَالْأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَاللَّهُ عِنْدَهُ حُسْنُ الْمَآبِقَدْ شَغَفَهَا حُبًّا إِنَّا لَنَرَاهَا فِی ضَلَالٍ مُبِینٍ

طلسم عاشق کردن مرد مورد علاقه

برای عاشق کردن مرد مورد علاقه ی تان نوین اطلس دات کام طلسم زیر را گردآوری کرده است. اگر می خواهید مرد مورد علاقه تان عاشق شما شود یک تکه نبات کوچک بردارید و دعای زیر را به آن بخوانید. وقتی با این مرد صحبت می کنید این نبات را در دهان خود نگه دارید. تاثیر آن را خیلی زود می بینید.

یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِینَ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّهٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّهٍ عَلَى الْکَافِرِینَ

دعا برای عاشق شدن طرف مقابل از راه دور

برای عاشق شدن فردی از راه دور دعای زیر را هر روز قبل و بعد از نماز در حالت سجده بخوانید. سپس از سجده برخیزید و با صدای بلند مطلوب خود را طلب کنید. با نیت پاک و صرفا فقط برای امر حلال این دعا را استفاده کنید.

اللهم یا حنان یا منان صلی على محمد وآل محمد وتحنن علی ومن علی بإمرأه مؤمنه (رجل مؤمن) تحفظنی وأحفظها إنک إذا تحننت ومننت على أحد رحمته یا رؤف یا رحیم.

دعا برای عاشق کردن فردی که دوستش دارید

عاشق کردن فردی که دوستش دارید با دعای زیر بسیار سریع امکان پذیر است. برای عاشق کردن فرد مورد علاقه تان دعای زیر را به لباسی بخوانید و لباس را به طرف مقابل هدیه دهید تا بپوشد.

تبت یدا ابی لهب و تب ما اغنی عنه ماله و ما کسب سیصلی نارا ذات لهب (به اسم فلان بن فلان) حتی لا یکون صبر و لا قرار و لا اکل و لا نیام لمحبه (فلان بن فلان) و امراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد.

دعای عاشق کردن شخص مورد نظر

آیات زیر برای عاشق کردن شخص مورد نظرتان از طرف نوین اطلس دات کام پیشنهاد می شود. برای عاشق کردن شخص مورد نظر خود آیات زیر را به ذغال یا گچ بخوانید و با آن اسم شخص مورد نظرتان را روی دیواری بنویسید.

(یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ) سوره البقره آیه (۱۶۵)

(قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ)سوره ال عمران آیه (۳۱)

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعا برای جذب پسر برای ازدواج

دعا برای جذب مرد

دعا نویسی برای جذب پسر

چگونه پسری را راضی به ازدواج کنیم

راه های تسخیر قلب پسران

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.