no-img
نوین اطلس

چگونه در یک شب پولدار شویم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه در یک شب پولدار شویم
امتیاز 3.00 ( 2 رای )
zip
خرداد ۱۰, ۱۳۹۷

چگونه در یک شب پولدار شویم


در این مطلب با دعایی برای پولدار شدن سریع آشنا می شوید تا بتوانید خیلی زود به پول زیاد برسید. بخش جادو برای پولدار شدن شما را با دعاها و اذکاری آشنا می کند که به ثروت زیاد دست پیدا کنید. دعای مجرب برای ثروتمند شدن و طلسم خیلی قوی برای ثروتمند شدن شما را به ثروت و پول زیاد می رساند. همچنین نوین اطلس دات کام دعا برای ثروت عظیم و در کنار آن دعای میلیاردر شدن را برای اینکه به مال و روزی فراوان برسید در اختیار شما قرار داده است. دعای پولداری به ما کمک می کند در یک شب پولدار شویم و دعا برای به دست آوردن پول زیاد مال شما را دو چندان می کند.

دعاهای زیر برای علاقه مندان به دعاهای دینی معرفی شده اند. توجه کنید دعا بدون کار و تلاش برای شما موثر نخواهد بود. اگر می خواهید در مدت کوتاه ثروتمند شوید ما پیشنهاد خوبی برای شما داریم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله ی زیر مراجعه کنید یا از طریق واتس اپ و تلگرام به شماره ی زیر پیام دهید:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

دعایی برای پولدار شدن سریع

کسی که می خواهد روزی اش فراوان شود و خیلی سریع پولدار شدن را تجربه کند به توصیه ی novinatlas.com، این ذکر را بسیار بگوید و در آغاز و پایان آن هم، یک صلوات بفرستد… (أَغنِنی بِحَلالِِکَ عَنِ حَرامِکَ، وَ بِفَضلِکَ عَمَّن سِواک: خدایا! مرا به وسیله حلالت از حرام خویش بی نیاز کن، و با فضل و بخشش خودت، از هر چه غیر خودت بی نیاز ساز!)

جادو برای پولدار شدن

برای نجات پیدا کردن از فقر،  زیاد شدن روزی و پولدار شدن در هر روز ۱۱۰ مرتبه این دعا خوانده شود: اللّهُمَّ اغننِی بِحَلالِکَ عَن حَرامِکَ وَ بِفَضلِکَ عَمَّن سِواکَ.این دعا را حضرت رضا (ع) در عالم خواب به مرحوم ملا زین العابدین گلپایگانی، استاد میرزای شیرازی، سفارش فرمودند. در روایات آمده است این دعا جادو می کند.

 

طلسم و دعای رزق مجرب و خیلی قوی برای ثروتمند شدن

برای وسعت رزق در هر روز ۱۳۷ مرتبه ذکر «یا واسع» خوانده شود. این دعا برای ثروتمند شدن به تحقیق نوین اطلس دات کام بسیار مجرب است.

جهت جلوگیری از فقر و برای غنی و ثروتمند شدن از نظر مادی در هر روز بین الطلوعین (بعد از طلوع فجر تا قبل از طلوع آفتاب) ۱۰ مرتبه اسم مبارک «یا باسط» خوانده شود. این دعا بسیار قوی بوده و نوین اطلس دات کام باور دارد تمام موانع شما را برای ثروتمند شدن طلسم می کند.

دعا برای ثروت عظیم و میلیاردر شدن با “یا باسط”

هر که تا سه شب، یک در میان یعنی از شش شب سه شب خوانده شود در ثلث آخر شب با حضور قلب دست بردارد و هر شبی ۱۴۲۴ مرتبه بگوید (یا باسط) ثروت عظیمی به او می رسد.

اگر کسی در سحرگاه با طهارت (غسل کردن و وضو گرفتن) باشد دست بر آسمان بردارد و ده بار بگوید:«یا باسِطْ» و بر روی خود بمالد چنان میلیاردر می شود که هرگز محتاج خلق نگردد و از غم فقر و نیازمندی خلاصی یابد و از جایی که گمان نداشته باشد ثروتی عظیم بر وی فراخ گردد.

دعای پولداری

اگر کسی را معاش زندگی کم بود و خواست در زندگی خود رونق ایجاد کند و صاحب ثروت و روزی فراوان گردد  و پولدار شود به خواندن دعای زیر بعد از نماز صبح به تعداد هفت بار مداومت نماید ، تا خداوند از در غیب به او عطا نماید .

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم انت الله انت الرحمن انت الرحیم الملک القدوس السلام المؤمن المهیمن العزیز الجبار المتکبر الأول والأخر الظاهر والباطن الحمیدالمجید المبدىء المعید الودود الشهید القدیم العلى العظیم العلیم الصادق الرؤوف الرحیم الشکور الغفور العزیز الحکیم ذو القوه المتین الرقیب الحفیظ ذو الجلال والاکرام العظیم العلیم الغنى الولى الفتاح المرتاح القابض الباسط العدل الوفى الولى الحق المبین الخلاق الرزاق الوهاب التواب الرب الوکیل اللطیف الخبیر السمیع البصیر الدیان المتعالى القریب المجیب الباعث الوارث الواسع الباقىالحى

به تحقیق نوین اطلس دات کام این دعای پولداری بسیار مجرب بوده و کارایی فراروان دارد.

دعا برای به دست آوردن پول زیاد

به دست اوردن پول زیاد با کار و تلاش زیاد به دست می آید. اما دعای قرآنی و تلاوت آیات قرآن شما را در این زمینه یاری می کند. اگر می خواهید پول زیاد به دست آورید هر روز هنگام کار و تلاش روزانه ی خود هر چند مرتبه که می توانید دعای زیر را بخوانید تا خیلی زود تاثیر آن را ببینید.

«وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْث لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْىء قَدْراً»

مطالب مرتبط:

دعا برای پولدار شدن

دعا برای ثروتمند شدن

چگونه موفقیت را کسب کنیم

کسب درآمد بدون سرمایه

کسب درآمد اینترنتی مطمئن



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.