no-img
نوین اطلس

کسب درآمد اینترنتی مطمئن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

کسب درآمد اینترنتی مطمئن
zip
فروردین ۲۹, ۱۳۹۷

کسب درآمد اینترنتی مطمئن


آیا می خواهید در مورد کسب درآمد اینترنتی واقعی بیشتر بدانید؟

آیا بارها در وبلاگ ها و سایت های مختلف در مورد کسب درآمد از طریق اینترنت در خانه مطالعه کرده اید اما نتیجه ای نگرفته اید؟

آیا قبلا برای بدست آورد کسب درآمد بالا از اینترنت تلاش کرده اید و ناموفق بوده اید؟

اگر پاسخ شما به سوالات بالا مثبت است پس این مقاله برای شما نوشته شده است. کسب درآمد از اینترنت و ازطریق کلیک که البته کاملا به صورت قانونی و رایگان است می تواند زندگی شما را تغییر دهد پس این مطلب را تا انتها با دقت مطالعه کنید.

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

چگونه کارآفرین باشیم

نکاتی برای پیدا کردن شغل مناسب

کسب درآمد از اینترنت به صورت رایگان

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

کسب درامد اینترنتی واقعی

سایت ها وبلاگ های بسیاری در مورد درآمد اینترنتی واقعی صحبت کرده اند اما هیچکدام پاسخ مطمئن و آموزش دقیق در این زمینه ارائه نکرده اند. اگر می خواهید از این موضوع مطمئن شوید کافی است کمی در گوگل جست و جو کنید و وقتی متوجه شدید بازگردید و این مطلب را مطالعه کنید.

مقدار درآمد اینترنتی هیچ محدودیتی ندارد و از چند میلیون تا چند میلیارد را می تواند شامل شود. تنها چیزی که مهم است پشت کار و تلاش شما است. البته ممکن است در گذشته تلاش کرده باشید و حتی یک وبسایت عالی نیز طراحی کرده باشید اما به دلیل اینکه راه و روش مناسب را نمی دانستید نتیجه نگرفته باشید. این درصورتی است که با یک وبلاگ ساده و با کمی فعالیت و دانش تولید محتوا می توانید خودتان را معروف کرده و ازطریق تکنیک های بازاریابی اینترنتی و اصول کسب و کار اینترنتی به موفقیت بسیار بالا دست پیدا کنید. در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد

کسب درآمد اینترنتی کلیکی

کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه چگونه است؟

اگرچه وجود سرمایه در کسب و کار های اینترنتی بی فایده نیست اما بدون سرمایه نیز می توان به جمع آوری ثروت در محیط مجازی پرداخت. برای مثال شما با یک وبلاگ ساده و از طریق کلیک هایی که در وبلاگ شما می شود می توانید به کسب درآمد بپردازید. سایت هایی وجود دارند که در ازای بازدیدکننده هایی که ازطریق وبلاگ شما وارد آن سایت ها می شوند به شما پول پرداخت می کنند. البته این فقط یکی از روش های کسب درآمد از بازدید کننده ها می باش.

به هر حال باید به یاد داشته باشید که رسیدن به درآمد از طریق بازدید کننده کار سختی نیست؛ قسمت سخت کار اینجا است که شما باید به این بازدید کننده در وبلاگ و یا سایت خود دست پیدا کنید.

کسب درآمد از طریق اینترنت در خانه

در ادامه به چند تکنیک ساده در مورد کسب درآمد از طریق اینترنت در خانه اشاهره می کنیم. البته این راه ها، روش های بسیار ابتدایی در کسب درآمد هستند و به همین دلیل نیازی به وبلاگ یا سایت برای آنها نیست اگرچه داشتن آن بی فایده نیست.

ویدیو بسازید

شما می‌توانید با ساختن یک ویدیو زیبا آن را به یک ویدیوی ویروسی (فیلم ویروسی فیلمی است که توسط میلیون‌ها کاربر دیده شده و به اشتراک گذاشته شده است) تبدیل کنید که بازدید فراوانی داشته باشد. نیازی نیست که این فیلم یا کلیپ بسیار پیچیده و پرهزینه باشد، بلکه می‌توانید کلیپی از حرکات بامزه کودکان تهیه کنید و به اشتراک بگذارید و یا از شرایط طبیعی فیلم گرفته و به اشتراک بگذارید تا بازدید زیادی بخورد. با این‌کار سایت‌های معروف با شما تماس می‌گیرند و برای تبلیغ در ویدیو شما مبلغی را پیشنهاد می‌کنند و این اولین درآمد شما محسوب می‌شود. البته تبدیل فیلم به یک کلیپ پرطرفدار کار زیاد آسانی نیست ، حداقل در این زمانه!

فروش آنلاین برای کسب درآمد از طریق اینترنت

برخی سایت‌ها وجود دارند که شما می‌توانید با عضو شدن در این آن ها اجناس دست دوم و یا تازه خود را که دیگر مورد استفاده شما قرار نمی‌گیرد ولی با ارزش هستند و یا حتی کارهای هنری‌ که با ذوق و علاقه ساخته‌اید را به فروش برسانید و از این راه به درآمد برسید. بعد از مدتی نیز، با ایجاد یک وبلاگ برای خود یک فروشگاه اینترنتی تاسیس کنید. چه چیزی بهتر ازینکه محصولات حاصل دسترنج خود را به درآمد و پول تبدیل کنید؟

شرکت در نظرسنجی‌های آنلاین

شرکت‌ها و کانون‌های تحقیقاتی معتبر زیادی وجود دارند که به نیاز جدی به نظرسنجی مردم دارند و حاضرند برای نظرات مردم پول خوبی بدهند. شما می‌توانید با شرکت در این نظرسنجی‌ها به کسب درآمد خوبی برسید که پاسخ دادن به این نظرسنجی‌ها زمان زیادی را از شما نمی‌گیرد و شما می‌توانید در طول یک روز به ۴ الی ۵ نظرسنجی پاسخ دهید. البته شاید این روش در کشورمان ایران زیاد مرسوم نباشد اما برخلاف ایران، در سایر کشورها بخصوص تمدن‌های پیشرفته، این روش یک راه خوب برای کسب درآمد از طریق اینترنت بشمار می‌رود.

کسب درآمد قانونی از اینترنت

نوشتن مقالات انتقادی

اگر شما فردی هستید که به نوشتن مقاله علاقه‌مند هستید، می‌توانید با نوشتن مقالات انتقادی برای شرکت‌های معتبر جهانی پول خوبی دریافت کنید. چون بسیاری از شرکت‌های معتبر جهانی برای دریافت کردن مقالات انتقادی حاضرند مبلغ خوبی را بپردازند تا با این انتقادات در کارهای خود پیشرفت کنند. البته این روش هم مانند روش نظرسنجی در کشورمان کاربرد زیادی ندارد ولی هستند سایت هایی که در ازای مقالات و تولید محتوا مبلغی را به شما پرداخت می کنند.

می توانید با جست و جو در گوگل این سایت ها را پیدا کنید اگرچه توصیه من این است که به جای نوشتن مقالات برای دیگران این کار را برای خودتان انجام دهید. شما می توانید با تولید محتوا در وبلاگ یا سایت خود به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید؛ فقط کافی است این مطلب را تا انتها مطالعه کنید و راه و روش آن را بیاموزید.

وبلاگ‌داری، روش معمول برای کسب درآمد اینترنتی

بلاگرهای زیادی وجود دارند که با ایجاد وبلاگ به افراد میلیونر تبدیل شده‌اند ولی امروزه با افزایش تعداد وبلاگ شما اگر می‌خواهید وبلاگی بسازید باید در یک زمینه خاص متخصص باشید و بتوانید اطلاعات خوبی را ارائه دهید این وبلاگ می‌تواند در زمینه‌های مختلفی از جمله فیلم، موسیقی، آشپزی و … باشد. شما با ایجاد یک بلاگ بسیار جالب می‌توانید بازدیدکننده‌های بسیاری را جذب مطالب خود کنید که با این‌کار شرکت‌های بزرگ نیز علاقه‌مند به دیده شدن در صفحات شما می‌شوند یا حتی حاضرند بلاگ شما را خریداری بکنند!. برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به ۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

فروش محتوای ناب و جدید

اگر شما فردی علاقه‌مند به ساختن فیلم‌های آموزشی هستید و با کارهای هنری زیادی آشنا هستید می‌توانید با تهیه فیلم‌های جدید و به روز و با کیفیت به فروش محتوا بپردازید که سایت‌های معتبر حاضرند برای به دست آوردن این ویدیوی شما پول خوبی بپردازند. اما تولید محتوا فقط به تهیه فیلم آموزشی خلاصه نمی‌شود شما می‌توانید با نوشته‌های جذاب و مقالات خود نیز درآمد خوبی داشته باشید و از این طریق به یک درآمد خوب دست یابید. البته این روش شاید در ظاهر تشابه زیادی به وبلاگ‌داری داشته باشد اما در اصل متفاوت بوده و همچنین درآمدهایشان تیز متفاوت می‌باشد.

کسب درآمد بالا از اینترنت

تولید محصولات آموزشی

اگر شما در رشته‌ی خاصی متخصص هستید می‌توانید برای آموزش آن رشته، محصولاتی مثل کتاب، فیلم و … تهیه کنید و از طریق سایت‌ها به فروش برسانید. شما با این‌کار در زمان کم می‌توانید به درامد بالایی برسید و محصولات آموزشی بیشتری نیز بطور همزمان ارائه کنید. در ایران این روش به تازگی بسیار محبوب شده و روی بورس آمده و خوشبختانه به مباحث آموزشی اهمیت بسیار زیادی قائل هستند. سایت‌های زیادی نیز برای فروش محصولات آموزشی شما آماده به کار هستند!

عکاسی کنید و پول بگیرید

اگر شما انسانی با روحیات مبتکر و علاقه‌مند به عکاسی هستید و همچنین از عکس‌هایی که می‌گیرید لذت می‌برید، می‌توانید با تهیه یک دوربین خوب عکس‌های باکیفیت زیبایی بگیرید و آن‌ها را به سایت‌های معتبر عکاسی که عکس‌های زیبا را خریداری می‌کنند بفروشید و از این طریق به درآمد دلخواهی که دارید برسید. همچنین صفحاتی در شبکه‌های مجازی نیز وجود دارند که حاضرند برای به دست آوردن عکس‌های بی‌نظیر پول خرج کنند! این روش نیز از جمله راه‌های پرطرفدار کسب درآمد از طریق اینترنت محسوب می‌شود.

آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان

۱. وبلاگ نویسی کنید
اولین راه برای جذب درآمد اینترنتی بالا وبلاگ نویسی می باشد به طوری که شما در زمینه ی مورد تخصصتان شروع به نوشتن مطالب جدید و با کیفیت کنید طوری که برای کاربران جذاب و مفید باشد و آنها پیوسته وبلاگ شما را دنبال کنند. بعذ از مدتی که وبلاگ شما مورد حمایت کاربران قرار گرفت شما می توانید از دو راه به جذب درآمد اینترنتی بپردازید: ۱. پذیرش تبلیغات در وبلاگ ۲. چاپ مقاله های افراد دیگر در وبلاگ خود با ذکر نام آنها. برای حضور در صفحه اول گوگل در ده دقیقه می توانید از تبلیغات در گوگل (گوگل ادوردز) استفاده نمایید.

۲. طراحی تم وب سایت
همه ی وب سایت ها و وبلاگ ها نیاز به یک تم، که نحوه نمایش سایت آنها را مشخص کند، دارند. شما می توانید تم هایی برنامه نویسی کنید و بسازید و آنها را به وب سایت های مختلف بفروشید. تا هر زمان که سایت و سایت نویسی وجود دارد نیاز به تم سایت، نیز وجود دارد.

۳. به یک معلم آنلاین تبدیل شوید
با ساختن سایت آموزشی مربوط به تخصص خود، به راحتی می توانید جذب درآمد اینترنتی بالایی داشته باشید به طوری که کلاس های اینترنتی آموزشی به مخاطبان خود ارائه دهید.

۴. نوشتن کتاب های الکترونیکی
برای جذب درآمد اینترنتی از طریق کتاب های الکترونیکی باید در زمینه ی تخصصتان و یا داستان نویسی کتاب های الکترونکی تولید کنید و آن ها را از طریق پلت فرم هایی مانند Kindle آمازون، فروشگاه Google Play و App storeبه فروش برسانید.

سخن آخر

تنها چیزی که باید بدانید به آن نیاز دارید زمان است. باید کمی وقت برای یادگیری و سپس برای اجرای این تکنیک ها سپری کنید و بعد در مدت چند ماه درآمد ایجاد می شود و به سرعت شروع به افزایش می کند. اگرچه این کسب و کار را به عنوان شغل دوم خود می توانید انجام دهید اما پتانسیل پیشرفت و کسب درآمد از طریق اینترنت آنچنان زیاد است که قابلیت تبدیل شدن به شغل اول شما را نیز دارد.

ثروتمند شدن از اینترنت هیچ محدودیتی ندارد و اگر بازدارنده های حرکت اول نتوانند جلوی شما را بگیرند مطمئن باشید طی یک سال درآمد شما حداقل دو برابر حقوق اداری کاری یک کارمند خواهد شد؛ پرواضح است که صرف وقت بیشتر در این مسیر و تلاش روز افزون می تواند این میزان را تا ده و حتی ده ها برابر افزایش دهد.

اگر به دنبال یک تیم خوب برای یادگیری روش های کسب درآمد، تولید محتوا، افزایش بازدید کننده در موتور های جست و جو گر هستید با شماره زیر از طریق واتس آپ یا تلگرام ارتباط برقرار کنید. روش های کسب درآمد توسط تیم کارافرینان نوین بینش به صورت تضمینی آموزش داده می شود.

 

شماره تماس تلگرام و واتس آپ:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تیم کارآفرینان نوین بینش

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.