no-img
نوین اطلس

تشنه نگه داشتن شوهر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تشنه نگه داشتن شوهر
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
دی ۱۰, ۱۳۹۶

تشنه نگه داشتن شوهر


این مقاله در مورد چگونه مرد خود را راضی نگه داریم، چگونه شوهرم را راضی نگه دارم، تشنه نگه داشتن زن، چگونه میتوان مرد را راضی نگه داشت، چگونه می توان زن را راضی نگه داشت می باشد.

چگونه مرد خود را راضی نگه داریم

مردان چه همسری را ستایش می کنند؟

مردان در زندگی زناشویی خود به دنبال همسری هستند که از هر لحاظ بتواند آنها را ارضاء کند به طور کلی یکی از عواملی که مردان بواسطه آن ازدواج می کنند رابطه جنسی پس از ازدواج است.

پس یک زن می تواند با استفاده از این ابزار و حالت زنانه خود براحتی همسر خود را مجذوب و تشنه سازد. سعی کنید همیشه بدنی آماده داشته باشید، سعی کنید در منزل زمانی که با شوهر خود تنها هستید لباسهای تحریک کننده و حرفهای تحریک آمیز بزنید، آرایش کنید برای شوهران خود و هرچند وقت یکبار نوع آرایش خود را تغییر دهید تا تازگی داشته باشید. اندام خود را حفظ کنید و از شوهرتان تشکر کنید و قدرشناس باشید (البته متقابلا آقایان نیز باید نکاتی را رعایت کنند).

خجالت نکشید شوهر شما نزدیک ترین فرد در زندگی به شماست و همین طور محرم ترین. تا اینجا در مورد مسائل جنسی بود اما زندگی فقط مسئله جنسی نیست و مردان نیز نیازهای عاطفی دیگری هم دارند. یک مرد زمانی موفق می شود که پشت آن زنی پای به پای او راه بیایید و او را حمایت کند زمانی که صیغه عقد جاری شود مسئولیت شما چندین برابر می شود هم در قبال خود و هم در قبال طرف مقابل خود. شما ازدواج کرده اید و باید همسر خود را با همه خوبی و بدی بپذیرید این انتخاب خود شماست اینطور نیست؟

مردان به علت دارا بودن غرور زیاد از نشان دادن برخی رفتارها خودداری می کنند اما این دلیل بر آن نیست که شوهر شما یک انسان بی احساس است شما نیز می توانید با ابراز احساسات و انرژی که به شوهر خود می دهید به او یاد می دهید که متقابلا احساسات خود را بروز دهد. برای این کار زمانی که شوهر شما برای لحظاتی احساسات خود را نمایان می سازد در این لحظه به صورت افراطی خوشحالی و رضایت خود را نشان دهید. هرگز به همسر خود در مقابل فرزندان توهین نکنید، اگر اشتباهی از وی سر زده زمانی که تنها هستید بازگو کنید و به او یادآوری کنید برای حفظ شخصیت وی مسئله را در مقابل فرزندان مطرح نکرده اید. مردان به زنانی این چنین افتخار می کنند.

تایید نهایی هر گونه اجازه از سوی فرزندان را برای سایر امور به مردان بسپارید (پس از مشورت دو جانبه میان زن و مرد). البته مردانی که چنین رفتارهایی را از جانب همسران خود می بینند نیز باید متقابلا رفتاهایی را انجام دهند چرا که همه ما نسبت به هم مسئولیم و باید برای یکدیگر ارزش اخلاقی قائل باشیم.

طرز برخورد زنان در مقابل مردان هنگام خستگی آنها نیز مهم است. مردان کلا کم حوصله تر از زنان هستند. بارها گفته ایم مردان از حاشیه و بازی کردن با کلمات بیزارند آنها منظور شما را زود متوجه می شوند پس همیشه به خصوص زمان خستگی و بی حوصلگی یه راست بروید سر اصل مطلب. البته اگر ضرورتی ندارد بهتر است زمانی مشکلا ت را مطرح کنید که خستگی از بین رفته باشد. مردان قادر نیستند فکر خود را در یک لحظه بر روی چند موضوع متمرکز سازند دلیل این رویداد شاید به دلیل اینست که مردان از یک نیمکره مغز استفاده می کنند.

مردان برخی مسائل را به علت فکر زیاد و مشغله و بار مسئولیت زود فراموش می کنند پس اگر تاریخ ازدواج، تولد و یا اگر امروزی باشید ولنتاین و … را فراموش کردند و یا تاریخ آنها را جابجا گفتند دلیل این نیست که شما برای آنها اهمیتی ندارید مردان بیش از هر چیزی علاقه مند به همسر و فرزندان و حفظ خانواده و سعادت اعضای آن هستند. تمام تلاش آنها جز این نمی باشد.

 

چگونه شوهرم را راضی نگه دارم

برای این‌که عزیز همسرتان باشید
همیشه صادق باشید. صداقت شما هیچ وقت از یاد همسرتان نخواهد رفت و بی‌صداقتی نیز براحتی می‌تواند اعتماد همسرتان را از شما سلب کند و او را به شما بدبین کند و همین باعث از بین رفتن عزت شما شود.

بر اعصاب خود مسلط باشید. از کوره در نروید . موقع عصبانیت ممکن است متوجه رفتار و گفتار خود نباشید و حرفی بزنید که همسرتان را ناراحت کند و برنجد. شاید عصبانیت تان بعد از مدتی فروکش کند و شما آن را فراموش کنید، ولی همسرتان هیچ وقت حرف‌هایی را که شما در عصبانیت به او گفته‌اید از یاد نمی‌برد.  افرادی که زود عصبانی می‌شوند، برای اطرافیانشان خسته‌کننده‌اند چون در پی هر گفتار و رفتاری باید منتظر عصبانیت شما باشند و این واقعا زجر آور است که کسی دائما از دست همه عصبانی باشد و با هر چیز کوچکی از کوره در رود.

نقاط مثبت را هم ببینید و بدبین نباشید. وقتی همیشه به ایرادهایی که همسرتان دارد فکر کنید، روز به روز بیشتر از او دور می‌شوید، اما اگر همیشه به نقاط مثبت او بیندیشید آن‌وقت هر روز بیشتر از دیروز برایتان عزیز می‌شود.

در رفتارتان با دیگران دقت کنید. به بزرگترها احترام بگذارید و با دوستانتان زیاده‌روی نکنید و در روابطتان حساسیت‌های همسرتان را در نظر داشته باشید و او را با یک رفتار نابه‌جا در جمع نرنجانید.

نشاط خود را حفظ کنید و همیشه خسته و افسرده نباشید. بعضی افراد همین که به همسر خود می‌رسند فکر می‌کنند باید ناله کنند و خسته باشند. شور و نشاط باعث می‌شود که همسرتان در کنار شما احساس شادی کند، اگر روزی در کنارش نباشید، جایتان خالی می‌باشد. اما اگر دائم ابراز افسردگی کنید، هر کسی در کنار شما احساس دلمردگی می‌کند.

هیچ‌گاه برای کارها و گذشت‌هایی که در زندگی کرده‌اید، سر همدیگر منت نگذارید. هر کاری کرده‌اید برای زندگی خودتان بوده و خودتان خواسته‌اید، پس بامنت آن را بی‌ارزش نکنید.

به همدیگر احترام بگذارید. خیلی اوقات از بین رفتن عزت همسران در دید همدیگر به خاطر از بین رفتن حریم‌ها بین آنهاست. سعی کنید همیشه ادب و احترام را در قبال هم رعایت کنید تا قبح توهین و بی‌احترامی بین شما از بین نرود و همیشه همدیگر را محترم بشمارید. این مورد شامل خانواده همسرتان هم می‌شود.

با هم به سفر بروید . از هیجان زندگی غافل نشوید و روزهای شادی را با هم بگذرانید.

 

تشنه نگه داشتن زن

از خوب بودن زیادی پرهیز کنید
اگر تمام سعی خود را برای بسیار خوب و فرمانبردار بودن بکار گیرید احتمالاً در پایان روز بسیار از رفتار خود راضی خواهید بود اما با محبت بیش از حد در عمل از جاذبه و شدت اغواگری خود کاسته اید و حتی ممکن است پس از مدتی باعث دلزدگی همسر خود شوید.

 

وقتی یک تقاضای طبیعی دارید همسرتان به عنوان فردی پر توقع به شما نگاه می کند. نیکی بیش از اندازه به ندرت کسی را شیفته می کند.

بعضی اوقات قسمت های کوچکی از سیاهی های شخصیت خود را نشان دهید. گاه کمی بی رحمی از خود نشان دهید یا حتی اگر لازم دیدید کمی هم کارهای زشت انجام دهید ولی مراقب باشید کارهای مبتذل و بی ارزش انجام ندهید.

نیازهای مزاجی و ذهنی همسر خود را فراموش نکنید
در حالی که برای حفظ همسر خود تلاش می کنید نباید از نیازهای احساسی و فکری همسر خود غافل شوید. رنگ مورد علاقه او، خواندنی های مورد علاقه اش، فیلم ها و کتاب هایی که دوست دارد همه را باید بدانید و هر از چند گاهی او را غافلگیر کنید و یکی از آن چیزهایی که به آن علاقه دارد به او هدیه بدهید.

او راتشویق کنید
وقتی همسر شما تلاش می کند مشوق او باشید. و بگویید که به او کاملاً ایمان دارید. حتی اگر همسرتان خرابکاری کرد به جای اینکه در مقابل او قرار گیرید و او را سرزنش کنید بگویید دفعه بعد حتماً موفق می شوی. از همسر خود به خاطر تلاشی که کرده است قدردانی کنید.

این کار باعث می شود عصبانیت او تخلیه شود و رفتار بدی که احتمالاً با شما خواهد داشت خنثی شود.

 

چگونه میتوان مرد را راضی نگه داشت

ستایش کنیدمردها ترجیح می دهند، وقتی خسته از کار بر می گردند یک لبخند منتظرشان باشد و به خاطر این که زنی تا این حد دوست شان دارد به همه فخر بفروشند.

باید با منطق باشید: گرچه خیلی از زن ها گمان می کنند با فداکاری تمام و کمال می توانند یک مرد را عاشق خود کنند اما واقعیت این است که مردها ترجیح می دهند، همسرشان عقاید و نظرات خودش را داشته باشد. مردها بیشتر به زنان با اعتماد به نفس توجه می کنند و دوست دارند به جای خمیری که به آن شکل می دهند، یک زن قدرتمند و منطقی را انتخاب کنند که دوشادوش شان برای ساختن یک زندگی خوب انرژی می گذارد.

یشرفت کنیدیک زن هرچه قدر هم که باهوش و زیبا و تحصیل کرده باشد، اگر روند پیشرفتش را بعد از ازدواج متوقف کند، نمی تواند یک همسر ایده آل باشد. مردها دوست دارند زنشان به دنبال یادگرفتن چیزهای جدید باشد و حتی بعد از مادر شدن هم آنقدر با زمانه پیش برود که بتواند مایه افتخار او و فرزندانش شود. برای مردهای پرمشغله تنها داشتن یک همسر خانه دار و هنرمند کافی نیست بلکه آن ها به دنبال زنی دنیا دیده می گردند که موضوعات روز را می شناسد و هیچ وقت دست از یادگرفتن و پیشرفت بر نمی دارد.

چگونه می توان زن را راضی نگه داشت

به گزارش سرویس زنان جهان؛ زیگموند فروید روان شناس معتقد است : «مسئله مهمی که نمی توانم به آن جواب بدهم این است که خانم ها چه خواسته ها و توقعاتی دارند و چگونه می توان آن ها را راضی نگه داشت». بسیاری از نامزدها و شوهرها هنوز هم در این باره اطلاعات کافی ندارند.

برای آشنایی بیشتر با روحیات و توقعات خانم ها باید به این مسائل توجه داشت.

۱. محبت واقعی:
آن ها خواهان صداقت و محبت هستند. مثلاً این که طلا و جواهر بیش از هر چیز آن ها را خوشحال می کند بیشتر مربوط به گذشته و کسانی بوده است که به وسیله این گونه هدایا زندگی خود را تأمین می کرده اند. زن هایی که به عشق واقعی ارج می گذارند، به هدایای پر قیمت توجه ندارند. گاهی هدیه های گران قیمت را نشانه خودنمایی دانسته، احساس می کنند که به آن وسیله می خواهند محبت آن ها را خریداری کنند و به شخصیت آن ها اهمیت نمی دهند. هدایایی که خانم ها را خوشحال می کند آن هایی است که با در نظر گرفتن سلیقه و خواسته های آن ها انتخاب شده و نشان دهنده توجه و علاقه به تمایلات آن هاست.

۲. علاقه به زیبایی:
زیبا بودن از علائق طبیعی خانم هاست. خانم ها مایلند به آن ها گفته شود که زیبا هستند. تنها گفتن آن که از زیبایی بهره مند هستند برایشان کافی نیست. بلکه باید با دقت و توجه زیاد این مسئله را به آن ها گوشزد کرد. مثلاً گفتن این که فرم موهای شما قشنگ است یا پیراهن گلی رنگ، شما را خیلی زیباتر جلوه می دهد و تعریف از جزئیات قیافه و اندام آن ها به آنان اعتماد بیشتری می بخشد، در روحیه آن ها اثر مطلوب می گذارد و از این که مورد توجه هستند خوشحال می شوند. و این مهم توسط همسران آن ها روحیات آن ها را دو چندان می کند.

۳. ارزش کار و نتیجه:
خانم ها به کار خود و نتیجه آن علاقه داشته و در این مورد حساس هستند. شغل و کاری که یک مرد انجام می دهد شخصیت او را نشان می دهد. اغلب اوقات این مسئله درباره بانوان نیز صادق است و نباید کار آن ها را با بی اعتنایی، بدون اهمیت تلقی کرد. بلکه بهتر است بدان ارزش داد و در موارد لزوم با آن ها در این باره صحبت و مشورت کرد.

۴. مصاحبت و گفتگو:
زن ها به همصحبت و کسانی که به گفته ها و دردل آنها گوش بدهند احتیاج دارند. از نظر کلی گفتگوها و صحبت های مردها و خانم ها تفاوت دارد. معمولاً گفت و شنود مردها مربوط به روشن کردن یک مسئله و اظهار نظر درباره یک روش یا پیدا کردن راه حل مناسب برای یک مشکل است. بدین جهت ممکن است با سوالات خود گفته های طرف صحبت خود را قطع کنند و برای اثبات عقیده خود به مشاجره بپردازند. اما خانم ها بدان علاقه دارند که احساسات و تمایلات خود را برای شنونده بیان کنند. گاهی از این طریق عقده های خود را بیرون ریخته و خود را تسکین می دهند. بدین جهت به شنونده ای که با سکوت خود حرف های آن ها را بشنود بیشتر احتیاج دارند.

۵. انتخاب همسر:
زن ها بر خلاف مردها به آسانی عاشق نمی شوند. مردها زودتر تحت تأثیر احساسات قرار گرفته به زنی دل می بندند. ولی خانم ها در این مورد خودداری بیشتری داشته و در انتخاب همسر احتیاط و دقت می کنند. آن ها به صفات اخلاقی مردها توجه زیاد داشته، آینده نگری از خود نشان می دهند و با تفکر خود احساسات را کنترل می کنند. ممکن است به مردی علاقه زیاد پیدا کنند ولی باز هم این سؤال را از خود می کنند که آیا می توانم به این مرد اعتماد کنم؟ بنابر این به آسانی در این باره تصمیم نمی گیرند.

۶. مقاومت در برابر مشکلات:
در پیدا کردن راه حل برای مشکلات بین خانم ها و آقایان تفاوت وجود دارد. اغلب مردها در برخورد با مشکلات به چاره جویی پرداخته، تصمیم می گیرند و تصمیم خود را عملی می سازند. اما خانم ها در این موارد تحمل بیشتری از خود نشان می دهند. سعی می کنند به تدریج و به آرامی چاره ای پیدا کنند یا آن که رفع مشکل را به گذشت زمان واگذار نمایند.

۷. آزادی شخصی:
برخی از مردان خواهان آن هستند که همسرشان پیوسته در کنار آن ها باشد و از تنهایی ناراحت می شوند.
بدین ترتیب همسران خود را تحت کنترل قرار داده و آزادی آن ها را محدود می سازند. در حالی که خانم ها نیز به اوقات فراغت نیاز دارند تا گاهی کتاب بخوانند، به امور شخصی خود بپردازند و احساس آرامش کنند. بنابر این توجه به آزادی شخصی خانم ها در روابط زن و شوهر مؤثر است.

۸. روابط محبت آمیز:
زنانی که از کارهای سنگین خانه و نگهداری از بچه ها خسته و کوفته می شوند به حد کافی فرصت و حوصله آن را ندارند که با شوهر خود روابط عاشقانه و محبت آمیز داشته باشند. برخی از مردها به این مسئله توجه ندارند که کمک به همسر در امور خانه و نگهداری از بچه ها تا چه حد به ازدیاد محبت بین زن و شوهر کمک می کند.

۹. رفاقت صمیمانه:
زن مایل است دوست صمیمی شوهر خود باشد. کمتر زنی است که بدین قانع باشد که مادر بچه ها بوده و امور خانه را اداره کند. بلکه با گذشت زمان و این که تمایلات و هیجانات عاشقانه رو به تسکین گذارده و عشق به خانواده جایگزین آن می شود، احتیاج بدان دارد که شریک زندگیش با او رفاقتی صمیمانه داشته به خواسته های او توجه کند و محیطی آمیخته با صفا و صمیمیت وجود داشته باشد.

 

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

تشنه نگه داشتن زن

وابسته کردن پسر به خود

روش های دلبری از پسر

عاشق کردن مرد شهریور

با مرد بهانه گیر چه کنیم

علت فاصله گرفتن مردها

دلبری از پسرها



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.