no-img
نوین اطلس

شخصیت شناسی از طریق پیشانی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

شخصیت شناسی از طریق پیشانی
zip
بهمن ۱۸, ۱۳۹۴

شخصیت شناسی از طریق پیشانی


در حقیقت وقتی با دقت از نیم رخ، به پیشانی شخصی بنگرید می توانید از طرز تفکر وی آگاه شوید (و البته منظور هوش نیست و شخصیت شناسی است).

سه شکل مختلف از پیشانی وجود دارد که هر وقت از نیم رخ به آنها بنگریم به صورت صاف، شیب دار و گرد هستند.

سه شکل مختلف پیشانی

  • پیشانی صاف (اندیشه ی انتقادی و تحلیلی): در شخصیت شناسی از طریق پیشانی این گونه افراد تفکر تحلیلی و گام به گام دارند، تا زمانی که سخنی را کامل گوش فرا ندهند، در مورد ادامه ی آن نظر نمی دهند. بعضی اوقات بعضی تصور می کنند این افراد در کودکی کم هوش یا کند ذهن هستند در صورتی که کاملا اشتباه است و بر عکس ممکن است بسیار باهوش و نکته سنج باشند. تنها تفاوت این گونه افراد این است که به صورت تحیلی به همه چیز نگاه می کنند که باعث می شود اول همه چیز را خوب در نظر بگیرند. چنین اشخاصی در عکس العمل ممکن است کند باشند، برای مثال اگر چیزی بیفتد نمی توانند سریع آن را مهار کنند یا در شرایط سخت نتوانند به خوبی کار کنند چرا که به زمان بیشتری برای اندیشه و تفکر تحلیل خود نیاز دارند. همین عامل ممکن است باعث شود مثلا در لحظات پایانی امتحان تمرکز خود را از دست بدهند.
  • پیشانی شیب دار (افرادی که سریع پاسخ می دهند): در شخصیت شناسی از طریق پیشانی کسانی که این نوع پیشانی را دارند در نتیجه گیری خیلی عجول هستند به اندازه ای که احتمال دارد وقتی با شما صحبت می کنند چندین بار به میان حرفتان بپرند و تلاش کننده چیزی که می خواهید بگویید رو زودتر حدس بزنند. چنین افرادی پاسخ ها و عکس العمل های سریعی از خود نشان می دهند. به خاطر همین موضوع است که بسیاری از بازیکنان حرفه ای فوتبال یا والیبال، نیم رخ پیشانی شیب دار دارند.
  • پیشانی های گرد (انسان های خلاق): در شخصیت شناسی از طریق پیشانی این گونه اشخاص بسیار خلاق می باشند. اگر کمی دقت کنید می فهمید افرادی که هنرمند هستند در اکثر اوقات پیشانی گرد دارند. این اشخاص هیچ علاقه ای به محدود شدن یا قوانین ندارند. همیشه ترجیح می دهند از تصورات و تخیلاتشان استفاده کنند و از ریاضی و حساب کردن متنفر هستند اما عاشق هنرند. داشتن نیم رخ پیشانی بسیار گردی می تواند به این دلیل باشد که آن شخص احتمالا بسیار خلاق، باهوش و نابغه است.

ترکیبی از انوع مختلف نیمرخ پیشانی

بیشتر مواقع نیمرخ یک پیشانی ترکیبی از چند نوع پیشانی است، یعنی یک شخص ممکن است نیمرخ پیشانی داشته باشد که فقط کمی شیب دارد است. باید به این نکته توجه کنیم که هرچه این شخصی به یکی از این سه نوع نیمرخ پیشانی نزدیک باشد، ویژگی های بیشتری در ارتباط با آن نیمرخ دارد. اگر شکل پیشانی یک نفر ترکیبی از دو نوع پیشانی باشد، احتمالا شخص مورد نظر ویژگی های شخصیتی هر دو نوع پیشانی را خواهد داشت.

برای مثال اگر فردی تا حدودی پیشانی گرد و تا حدودی پیشانی صاف دارد می توان به این نتیجه رسید که این شخص از هر دو ویژگی شخصیتی برخوردار است

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

می خواهید بیشتر بدانید؟

شخصیت شناسی از طریق اندازه ی لب ها ( چهره خوانی لب)

شخصیت شناسی از طریق فاصله ی بین چشم ها تا ابرو

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق خود کنم

متولدین اسفند

چگونه خود و دیگران را بشناسیم

خط شناسی

معرفی کتاب

1555 - Copy



موضوعات :
چهره خوانی
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

شاهین زند 7 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.