no-img
نوین اطلس

چگونه یک مرد را جذب کنیم ( روانشناسی جذب در مردان)


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه یک مرد را جذب کنیم ( روانشناسی جذب در مردان)
zip
اسفند ۱۵, ۱۳۹۴

چگونه یک مرد را جذب کنیم ( روانشناسی جذب در مردان)


جذابیت در مردان به چه شکل است

مردان ذاتا به شکلی افریده شده اند که ویژگی های مربوط به باروری و سالم بودن برایشان اهمیت بسیاری داشته باشد؛ یعنی اگر احساس کنند زنی می تواند فرزاندان سالم و توانمند به دنیا اورد، به شدت جذب وی می شوند.

چرا مردان بیشتر از زنان به ظاهر اهمیت می دهند؟

بدون شک هرگز نشنیده اید که مردی عاشق دختری شود و دلیل آن را سلامت و باروری وی عنوان کند. البته کاملا طبیعی است زیرا مردان خود با عملکرد سیستم ذهنی شان آشنا نیستند.

توجه کنید که مردان به ویژگی های جذب می شوند که نشان دهنده ی سلامت و باروری باشد مثل داشتن هورمن زنانه کافی یا مریض نبودن و سرحال بودن.

بر اساس تحقیقات روانشناسان، از دیگر ویژگی هایی که باعث می شود مردان به زنان جذب شوند می توان این موارد را نام برد: باریکتر بودن دور کمرشان نسبت به باسنشان، داشتن لب های کامل، متقارن بودن چهره، داشتن اندامی باریک با چهره ای زنانه.

البته بعضی از تحقیقات نشان می دهند که جذابیت داشتن اندامی باریک برای مردان به مسائل فرهنگی و اجتماعی باز می گردد ( نگاه کنید به جذابیت و فرهنگ). طبق تحقیقات انجام شده، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد در بعضی از قبایل زنان سنگین وزن و چاق برای مردان جذابیت بیشتری دارند نسبت به زنان لاغر اندام.

در این ارتباط نظریه ی دیگری نیز وجود دارد که می گوید جذب شدن مردان به زنان سنگین وزن در فرهنگ هایی بیشتر شایع است که با کمبود غذا مواجه هستند و در فرهنگ هایی که چنین مشکلاتی نیست مردان به زنان لاغر اندام جذب می شوند. دلیل آن این است که در مورد اول سنگین بودن نشان دهنده ی ثروت مند بودن است در صورتی که در مورد دوم دلیل جذابیت زنان، سلامت و تندرستی آنان می باشد.

زنان چگونه می توانند جذاب تر شوند؟

مردان البته به عوامل دیگر نیز غیر از ظاهر اهمیت می دهند. طبقه اجتماعی زنان، شخصیت وی، شیوه ی لباس پوشیدن و رفتار های زنانه، همه عواملی هستند که می تواند در افزایش جذابیت زنانی که ظاهر متوسطی دارند موثر واقع شود.

زنان اگر می خواهند جذابیت خود را برای مردان از دست ندهند باید به ظاهر خود اهمیت دهند و سعی کنند اندام خود را متناسب نگاه دارند. در بعضی فرهنگ ها زنان از ظاهر خود قافل می شوند و ادعا می کنند که شخصیت همه چیز است.

ممکن است که این گفته به نظر خردمندانه بیاید اما کاملا برخلاف سیستم زیست شناختی جنسیت مذکر است. اغلب خانم هایی که می خواهند از انجام تمرین های روزانه برای متناسب بودن فرار کنند و نمی خواهند اشتهای خود را کنترل کنند به این فلسفه رویی می آورند و با گفتن چنین جملاتی می خواهند به خود احساس بهتری دهند.

حتی اگر شما دختری با ظاهر متوسط هستید با پیروی از یک برنامه ی سالم در زندگی و بدست آورد یک اندام متناسب می توانید نسبت به دختران دیگر که چنین کار هایی انجام نمی دهند برتری پیدا کنید.

یک خبر خوب نیز وجود دارد. جذابیت جسمی کاملا نسبی است و تعریف آن از شخصی به شخصی دیگر متفاوت می باشد. یعنی این که ممکن است شخصی به نظر یک فرد جذاب نباشد ولی به نظر فردی دیگر جذاب باشد. پس هیچوقت نگران نباشید همیشه مردانی وجود دارند که فکر می کنند شما جذاب هستید.

جذب کردن یک مرد تنها نصف راه است. برای اینکه وی را عاشق خود کنید تکنیک های فراوانی وجود دارد. برای اطلاع بیشتر مقالات زیر را مطالعه فرمایید.

نوشته ی شاهین زند – مشاور و پژوهشگر.

منبع این مطلب را می توانید در سایت نوین بینش مشاهده کنید: چگونه یک مرد را جذب کنیم ( روانشناسی جذب در مردان)

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

source: novinbinesh.com

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چرا قانون جذب باعث می شود به عشق خود نرسیم

جذب کردن کسی که به ما علاقه ای ندارد ( بر اساس روانشناسی جذب)

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

روانشناسی جذابیت ظاهر

جذب کردن کسی که به ما علاقه ای ندارد ( بر اساس روانشناسی جذب)

۴ دلیل بنیادین در عاشق شدن

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.