no-img
نوین اطلس

سایت ازدواج


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

سایت ازدواج
zip
مهر ۱۶, ۱۳۹۷

سایت ازدواج


شاید شما هم جزو آن دسته از افراد مجردی باشید که به دنبال شریک زندگی ایده آل برای خود هستند. اما کجا می توان افرادی را که با شما سازگار هستند پیدا کرده و آن ها را به ازدواج با خود مشتاق کنید؟

یافتن دختر مناسب برای ازدواج یا پیدا کردن یک شوهر مناسب که ازدواج موفقی را با او تجربه کنید می تواند کار آسانی باشد. کافی است معیارهای خود را بشناسید و روابط اجتماعی تان را با دیگران گسترش دهید. سایت های ازدواج و همسر یابی به خصوص وبسایت های مذهبی با رعایت قوانین و شرایطی که در این مطلب برایتان توضیح می دهیم می تواند شما را در این زمینه یاری کند. کانال های تلگرام زناشویی و ازدواج نیز در زمینه ی اطلاع رسانی به شما برای تجربه ی یک ازدواج موفق مفید خواهند بود.

سایت همسریابی مذهبی

در مورد سایت های همسریابی مذهبی باید گفت این واقعیت جامعه است باید فرهنگ سازی به درستی انجام شود، نمی شود بدون آموزش صحیح از کسی انتظار قبولی داشت، لازم است باید شرایط لازم برای ازدواج و تامین نیازهای جوانان فراهم شود. اگر شرایط مناسب و آینده ای مشخص و مطمئن برای ازدواج فراهم شود کدام جوای است که از ازدواج فرار کند ؟

سایت های همسریابی مذهبی به شما کمک می کند به جای بستن و حذف صورت مسئله راه حل آن را دنبال کنید. این سایت ها همیشه توصیه می کنند هر ارتباطی به منظور ازدواج با اطلاع خانواده ها همرا ه باشد که در این صورت امنیتی بر رابطه و انتخاب واقع خواهد بود.

در این سایت ها توصیه هایی برای خانواده ها نیز وجود دارد. آن ها معتقدند خانواده ها توجه کنند ارتباط با جنس مخالف یک نیاز است و امر ازدواج یک مسئله مهم برای هر جوان به انتخاب های فرزندان خود احترام بگذارید تا به نظرات شما احترام گذاشته شود. با فرزندان خود دوست باشید و آن ها را در انتخابی مناسب راهنمایی کنید ، و در این راهنمایی سلیقه فرزند خود را ملاک قرار دهید به فرزند خود اجازه دهید نظرات خودش را آزادانه مطرح کند و با دلایل منطقی تائید یا مخالفت کنید.

مقاله در مورد ازدواج موفق

بعد از پایان دوران مجردی و نامزدی وارد یک زندگی کاملا متفاوت با آنچه قبلا داشتید خواهید شد. بعد از ازدواج با زندگی رو به رو می شوید که از پستی و بلندی های گاهی طاقت فرسا پر شده است و از خود می پرسید آیا من توانایی رویارویی و تحمل آن ها را دارم و چطور می توانم در این راه موفق شوم؟

مقاله نویس فرانسوی، مایکل مونتنی با رویکردی بدبینانه نوشت، ” یک ازدواج موفق میان زنی کور و مردی لال شکل می گیرد.” با وجود نگاه خصمانه و بدبینانه ی او، اگر رهنمودهایی را که از نظر علمی ثابت شده اند را رعایت کنید، ازدواج تان برای موفقیت از شانس بالایی برخوردار است. افزون بر این برای اطلاع شما نرخ طلاق در ایالات متحده به شدت رو به کاهش است و دیگر حدود ۵۰% نیست- اگر برای ازدواج تا ۲۳ سالگی دست نگه دارید، این نرخ کاهش می یابد و به ۳۰% نزدیک می شود.

یافتن دختر مناسب برای ازدواج

یکی از بهترین مکان هایی که می توانید یک دختر مناسب و مورد علاقه تان را برای ازدواج پیدا کنید خیریه ها هستند. در واقع افرادی که داوطلبانه زمان خود را برای کارهای خیر صرف می کنند، افرادی هستند که به زندگی خود، به خصوص روابط عاطفی، اهمیت زیادی می دهند. آنها معتقدند که باید بی هیچ انتظار متقابلی در حق دیگران خوبی کرد. آنها نه تنها غرور و تکبر ندارند بلکه بسیار هم متواضع و مهربانند. این افراد خیر می توانند رابطه های بلند مدت را نیز به خوبی نگه دارند.

برای یافتن دختر مناسب برای ازدواج، خجالت را کنار بگذارید و از اطرفیان تان بخواهید که اگر فردی مانند شما را می شناسند، معرفی کنند تا با هم قرار ملاقاتی بگذارید و آشنا شوید. از این که بگویید مجرد هستید، نهراسید. هر چه بیشتر از دیگران بخواهید در این راه به شما کمک کنند، گزینه های بیشتری را در اختیار خواهید داشت و به تبع می توانید انتخاب های بهتری داشته باشید.

چگونه شوهر مناسب پیدا کنیم

برای اینکه خیلی زود یک خواستگار و شوهر مناسب پیدا کنید باید ازدواج را جزو اولویت هایتان قرار دهید. تنها اینکه به خودتان بگویید من قصد ازدواج دارم کافی نیست. همانطور که برای اولویت های دیگرتان مثل کار یا تحصیل وقت می گذارید، باید برای ازدواج نیز وقت و انرژی صرف کنید.

اگر واقعاً قصد ازدواج دارید، سرتان را بیش از حد به کار، درس یا هر چیز دیگری مشغول نکنید. زمانی که در حضور همکاران مردتان اعلام میکنید که اولویت اول من در زندگی کارم است، طبعاً آنها هم اولویت بندی شما را به هم نخواهند زد.

البته لازم نیست شما این حرف را به زبان بیاورید، وقتی اقوام و آشنایان می بینند شما وقتی برای حضور در مجالس خانوادگی و دوستانه ندارید، به این نتیجه می رسند که حتماً برای تشکیل زندگی مشترک هم وقت ندارید، و اگر قصد معرفی موردی را به شما داشته باشند، از این کار صرف نظر میکنند.

اگر در میان دوستان و اقوام فردی را می شناسید که با وجود داشتن شرایطی مشابه با شرایط شما، خواستگاران خوب متعددی داشته، می توانید از وی کمک بگیرید. در صورتی که با این فرد خیلی صمیمی نیستید و دوست ندارید این موضوع را مستقیم با وی در میان بگذارید، میتوانید در رفتارش دقیق شوید و از کارهای مثبت وی در این زمینه الگوبرداری کنید.

کانال تلگرام ازدواج و زناشویی

کانال تلگرام روانشناسی و ازدواج و زناشویی  آموزش نکات مهم در زمینه ارتباط با همسر و مهارت های والدگری را در اختیار شما می گذارد و  پاسخ به سوالات شما عزیزان در رابطه با مشکلات زناشویی و فرزندپروری نیز از خدماتی است که به شما ارائه می دهد.  در این کانال تلگرام آموزش های موثر در زمینه مهارت های زندگی، مهارت های زناشویی، فرزندپروری، مدیریت استرس و خشم و موضوعات بسیار دیگری قرار داده می شوند:

با ما همراه شوید:

لینک کانال

مطالب مرتبط:

جستجوی سایت همسریابی دوهمدم

بهترین سایت همسریابی

همسریابی رایگان

ربات همسریابی رایگان

سایت همسریابی موقت کاملا رایگان

همسریابی رایگان بدون ثبت نام

همسریابی ازدواج

زود ازدواج کنیم یا دیر

چگونه آشنایی را به ازدواج برسانیم

چگونه پسری را راضی به ازدواج کنیم

نکات روانشناسی همسرداری



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.