no-img
نوین اطلس

راه های برگرداندن دوست دختر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راه های برگرداندن دوست دختر
امتیاز 2.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۹, ۱۳۹۷

راه های برگرداندن دوست دختر


نوین اطلس دات کام برای کسانی که دوست دخترشان آن ها را ترک کرده است راهکارهایی دارد. این راهکارها به برگرداندن دختر به رابطه کمک زیادی می کنند.یکی از راه های برگرداندن دوست دختر سابق این است که تکالیف برای برگرداندن عشق را به درستی انجام دهید.در راه های برگرداندن معشوق نیز برگرداندن مرد به رابطه راه های برگرداندن دوست پسر معرفی شده است. بهترین راه برای برگرداندن عشقم یکی از موضوعات این مطلب بوده و به شما کمک می کند راه های برگرداندن عشق از دست رفته را به درستی پیش ببرید.

برگرداندن دوست دختر سابق به رابطه

غریزه به ما میگوید راه برگرداندن دوست دختر این است که به او بفهمانیم که چقدر او را دوست داریم، باید معشوق خود را آگاه کنیم که بدون او زندگی برای ما دشوار است. غریزه انسان احساس و باوری را به وجود می آورد که باعث آرامشش خاطر شخص شود.

غریزه این باور را شکل می دهد که اگر برای دوست دختر سابق خود تلاش کنید به او نشان می دهید چقدر عاشقش هستید و می توانید او را به رابطه برگردانید.

بیاید چند سوال از خودتان بپرسید و در جواب این سوال ها با خود صادق باشید. شاید با این کار متوجه شدید تمام راه های برگرداندن معشوق صحیح نیستن و باعث نمی شوند ما مجدد به دوست دختر سابق خود دست پیدا کنیم.

۱.آیا قبلا به دوست دختر خود نگفتید چقدر اورا دوست دارید؟

۲.آیا پیش از این هر کاری که از دستتان برمی آمد برای دوست دختر خود نمیکردید؟

۳.آیا شما در طول رابطه عاطفی با معشوق جوری نبودید که او بداند شما بسیار وابسته او هستید و بدون او سختی خواهید کشید؟

پس چرا اکنون دوست دخترتان شما را ترک کرده است؟ پس راه برگرداندن دوست دختر به رابطه این نیست و برای برگرداندن دوست دختر خود به رابطه این رفتارها را کنار بگذارید.

بهترین راه برای برگرداندن عشقم

یک موضوع روانشناسی مهم در جدایی وجود دارد. اگر به دنبال بهترین راه برای برگرداندن عشق هستید نوین اطلس دات کام ابتدا به شما توصیه می کند این مطلب را با دقت متوجه شوید:

همه انسان ها قطعا بی حد عاشق معشوق خود هستن و کثر افراد برای معشوق خود هر کاری میکنند حتی او را به خود ترجیح میدهند الویت اولشان عشقشان است، شاید شما هم در چنین رابطه ای بودید. اما نکته ای که وجود دارد این احساس فقط زمانی برقرار است که طرف مقابل از رابطه سرد نشده باشد، وقتی به دلایل مختلف یکی از طرفین رابطه دیگر احساس قبل را ندارند و این رابطه عاطفی آن احساس امنیت سابق را ندارد قطعا دیگر مثل قبل اولویت اول طرف مقابل نخواهد بود.

با اینکه تمام عشقشان از بین نمی رود و هنوز طرف مقابل را دوست دارن اما خود را فدای راحتی عشقشان نمی کنند بنابراین رابطه را ترک میکنند. شاید اگر شما هم در این شرایط قرار بگیرید همین کار را بکنید.

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

یکی از اولین تکالیف برای برگرداندن عشق این است که دیگر طوری رفتار نکنید انگار عشقتان از نظر بیولوژیکی دیگر هیچ تمایلی به شما ندارد.

این یعنی ضعیف، منفعل و بیش ‌از حد حرف‌گوش‌کن هستید. به دلایل بیولوژیکی و تکاملی که الان نمی توانیم توضیحشان دهیم، زن‌‌ها دنبال مردهای قوی‌ای هستند که بتوانند از آنها محافظت کنند. و مردها به‌هیچ‌وجه به ز‌ن‌هایی که به آنها اجازه می‌دهند هرکاری که می‌خواهند بکنند، احترام نمی‌گذارند (این یعنی از روی عادت مورد خیانت قرار می‌گیرید).

می‌دانم که خیلی سخت است بعد از به هم خوردن رابطه ظاهرتان را طوری نشان دهید که قوی هستید اما این کار واقعاً حیاتی است.

برگرداندن مرد و دوست پسر به رابطه

اگر می خواهید مردی را که ممکن است دوست پسر سابقتان باشد با هدف ازدواج به رابطه برگردانید و نمی دانید آیا این کار اصلا درست است یا نه باید به چند نکته توجه داشته باشید. البته توجه کنید که نکات زیر نمی تواند به شکل کاملا دقیق و صد درصد درستی یا نادرستی برگرداندن مرد را به رابطه مشخص کند اما تا حدودی در این زمنیه به شما کمک خواهد کرد. novinatlas.com به شما توصیه می کند مرد زندگی تان باید شرایط زیر را داشته باشد:

  1. عشق سابقتان اهل فریب و نیرنگ نباشد
  2. عشق سابقنان فردی با ارداه و مصمم در کار و فعالیت های روزمره ی زندگی و به فکر پیشرفت باشد
  3. مرد یا زن مورد علاقه تان معتاد نباشد
  4. مرد یا زن مورد علاقه تان اهل خانواده باشد
  5. عشق سابقتان فردی با انگیزه و هدفمند باشد
  6. مرد یا زن مورد علاقه تان وفادار بوده و به شما خیانت نکند

هرچقدر موارد مثبت بیشتر و و موارد منفی کمتری را در عشق سابقتان مشاهده کردید می توانید  تا حدودی درستی رابطه عاطفی تان را حدس زده و به دنبال تکالیفی برای برگرداندن مرد به رابطه باشید.

راه های برگرداندن عشق و معشوق از دست رفته

روانشناسی عشق می گوید هر فرد عاشق کسی می شود که با معیارهای موجود در ضمیر ناخودآگاه او مطابقت داشته باشد. برخی از مهم ترین و عمومی ترین این معیارها شادی، اعتماد به نفس و عزت نفس، در دسترس نبودن بیش از حد و مواردی از این قبیل می باشد. پس بهترین راه برای برگرداندن عشق به رابطه پس از جدایی این است که اول خطاهایی مانند به دست و پای او افتادن، تلاش مداوم برای برقراری ارتباط، برده ی تمام و کمال او شدن، عصبانیت و تندی کردن و چنین کارهایی را کنار بگذارید. زیرا همه ی این خطاها باعث می شود معیارهای ضمیر ناخودآگاه عشق سابقتان را نقض کرده و بیشتر از شما فاصله بگیرد.

برای برگرداندن معشوق از دست رفته باید بعد از آنکه متوجه اشتباهات خود بعد از جدایی شدید خیلی زود آن ها را کنار گذاشته و در مسیر تلاش برای جبران خطاهایتان قدم بردارید.

تکنیک های ان ال پی عشق به شما کمک می کند احساسات بد و ناخوشایند را از معشوقتان دور کرده و او را به رابطه برگردانید. و می توانم به شما اطمینان دهم که این رابطه پایدار تر و بادوام تر از گذشته بوده و نتیجه ی نهایی آن چیزی جز ازدواج نیست.

مباحثی که در این زمینه به شما یاد می دهیم به صورت زیر است:

  1. تقویت مهارت های ارتباطی و اعتماد به نفس
  2. متقاعد کردن به صورت قدم به قدم
  3. برقراری ارتباط
  4. جذب افراد با ذهن از طریق ایجاد کنجکاوی
  5. وادار کردن طرف مقابل به فکر کردن به شما

و موارد مهم و کاربردی دیگر.

تیم روانشناسی ما با بهره گیری از آخرین تکنیک های روانشناسی در زمینه بهبود روابط عاطفی و ایجاد عشق آماده کمک به شما می باشد. می توانید به صورت رایگان پرسش های خود را شماره ی زیر ارسال کنید تا مشاورین ما شما را راهنمایی کنند:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تماس ترجیحا از طریق تلگرام و واتس اپ

مطالب مرتبط:

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

برگرداندن دختر به رابطه

معذرت خواهی از دوست دختر

علائم عاشق شدن دخترا

نحوه جذب دختر مغرور

جلب اعتماد دختر

برگرداندن دوست دختر سابق

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.