no-img
نوین اطلس

دعا برای جذب دیگران


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای جذب دیگران
امتیاز 4.17 ( 6 رای )
zip
مرداد ۸, ۱۳۹۷

دعا برای جذب دیگران


در این مطلب از نوین اطلس دات کام چندین دعا برای جذب دیگران معرفی می کنیم. با دعا برای جلب محبت دیگران و ایجاد مهر و محبت در دل آن ها می توانیم هر فردی را به خود جذب کنیم. دعا برای انداختن مهر خود در دل دیگران و دعا برای جلب توجه شخص مورد نظر باعث می شود توجه دیگران بیشتر به سمت ما متمرکز شود ودر چشم آن ها عزیز تر به نظر بیاییم. برای جذب هر دختری می توانید از دعا برای جذب دختر بهره ببرید.

دعا برای جلب محبت قوی عشق و محبت دیگران را نسبت به شما افزایش می دهد. دعا برای جلب توجه دیگران به خود باعث می شود بیشتر در مرکز توجه دیگران قرار بگیرید. اگر فردی با شما بدخلقی می کند و نسبت به شما سنگدل است دعا برای نرم شدن دل دیگران را در مقابل او استفاده کنید. دعای جلب محبت از راه دور نیست محبت هر فردی را حتی از راه دور به شما جلب می کند.

دعا برای جلب محبت و انداختن مهر خود در دل دیگران

اگر می خواهید محبت هر فردی را به خود جلب کنید و نزد او عزیز و محترم شوید به طرف راست و چپ و جهت خود هر کدام ۴ مرتبه بگویید (یا عَزیز) سپس به طرف مقابل بدمید. این عمل برای جلب محبت دیگران بسیار مجرب است و novinatlas.com کاربرد آن را تضمین می کند.

ذکر عزیز شدن

همچنین برای انداختن مهر خود در دل دیگران و برای ایجاد محبت در دل آن ها در روز جمعه ۱۰۰۰ مرتبه ذکر (اَلوَدُود) را بر انار شیرین بخوانید و به خورد مطلوب بدهید تا مهر و محبت او نسبت به شما افزایش پیدا کند و هیچ وقت از شما جدا نشود.

دعا برای جلب توجه شخص مورد نظر و جذب دختر

نوین اطلس دات کام دریافته از امام سجاد (ع) نقل شده است اگر نزد مردم بی ارزش و بی قدر هستید و می خواهید محترم و مکرم گردید برای جلب توجه شخص مورد نظر روزی ۳۰۰ مرتبه دعای زیر را تلاوت کنید تا خدای متعال شما را نزد شخص مورد نظرتان عزیز و مکرم گرداند و توجه او را به خود جلب کنید.

یا حمیدِی الفِعالِ ذَالمَنِّ عَلی جَمیعِ خَلْقِهِ بِلُطْفِهِ

هم چنین اگر دختری به شما کم محلی می کند اما او را دوست داشته و قصد دارید او را به خود جذب کنید دعای زیر برای جذب دختر بسیار مفید بوده و کاربرد آن به چشم دیده شده است. این دعا را به هدیه ای و یا شاخه گلی بخوانید و آن را به دختر مورد علاقه تان هدیه دهید تا خیلی زود به شما جذب شود.

یا حَلیمُ تَحَمَّلتَ بالحِلمِ و الحِلمُ فی حِلمِ حِلمِکَ یا حَلیمُ

دعا برای جلب محبت قوی و جلب توجه دیگران به خود

برای جلب محبت قوی اگر سوره ی یوسف را بنویسید و سه روز در خانه نگه دارید و بعد از سه روز آن را در بیرون خانه دفن کنید نزد هر شخصی محبوب و عزیز خواهید شد و محبت هر شخصی را که می خواهید به خود جلب می کنید. این دعای جلب محبت بسیار قوی است و خیلی زود به نتیجه می رسد.

اگر تنها هستید و هیچ کس به شما توجه نمی کند برای جلب توجه دیگران به خود دعای زیر را هر روز در وقت اذان صبح ۷ مرتبه بخوانید و از خدا بخواهید دیگران توجه بیشتری به شما داشته باشند ان شاءالله خدای متعال دعای شما را مستجاب خواهد کرد.

ثُمَّ کَانَ مِنَ الَّذِینَ آمَنُوا وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ وَتَوَاصَوْا بِالْمَرْحَمَهِ

دعا برای نرم شدن دل دیگران و جلب محبت از راه دور

اگر فردی با شما بدخلقی می کند و نسبت به شما سنگدل است دعا برای نرم شدن دل زیر را به هر چیز شیرینی بخوانید و کاری کنید از او بخورد. این عمل را روزی یک بار ترجیحا به هنگام غروب آفتاب و در وقت اذان انجام دهید.

أَوْ إِطْعَامٌ فِی یَوْمٍ ذِی مَسْغَبَهٍ *یَتِیماً ذَا مَقْرَبَهٍ *أَوْ مِسْکِیناً ذَا مَتْرَبَهٍ

برای جلب محبت فردی که از شما دور است نیز دعای زیر کاربرد فراوان دارد. اسم فرد را روی پارچه ای بنویسید و این دعا را ۳ بار به ان بخوانید و پارچه را در هر وعده نماز که می خوانید به مچ دست خود ببندید. این دعا برای جلب محبت از راه دور بسیار مجرب است.

الساعی على الأرمله والیتیم کالقائم الذی لا یفتر ، والصائم الذی لا یفطر

چگونه در دعای جذب موفق می شوید

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

اگر تمایل به مطالعه مقاله درباره موضوع دلتنگ کردن معشوق به زبان انگلیسی را دارید روی لینک زیر کلیک کنید:

how to make your ex missing you during no contact

مطالب مرتبط:

دعا برای جلب محبت شدید از راه دور

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم

دعا برای انداختن مهر خود در دل دیگران

جذب مرد مورد علاقه

دعا برای جذب دختر

دعای قوی برای جلب محبت دیگران

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.