no-img
نوین اطلس

دعای دیوانه کردن محبوب


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای دیوانه کردن محبوب
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
مرداد ۲, ۱۳۹۷

دعای دیوانه کردن محبوب


دیوانه کردن محبوب به این معناست که عشق دیوانه وار و خیلی زیادی در او نسبت به خودتان به وجود آورید. نوین اطلس دات کام برای رسیدن به این هدف مطالب زیر را به شما پیشنهاد می کند. در ابتدا دعایی برای دیوانه کردن معشوق به شما معرفی می کنیم. یکی از راهکارهای موثر بیقرای می باشد که به همین منظور دعا برای بیقراری معشوق از راه دور، دعای بیقرار کردن معشوق و دعای بیقراری معشوق را به شما پیشنهاد می دهیم. هم چنین برای دلتنگ کردن فرد مورد علاقه تان می توانید از دعا جهت دلتنگ شدن فرد بهره ببرید. برای مطیع کردن هر مردی نیز دعا جهت مطیع شدن مرد به شما معرفی شده است.

دعای دیوانه کردن معشوق

برای بیقراری و دیوانه کردن معشوق و برگرداندن شخص از راه دور  باید این عزیمت رو در ساعت سعد طالع و به اذن استاد بنویسی و همراه خود کنی شک نیست که شخص دیوانه تو شده و برمیگردد.
بخشی از این عزیمه از آیات قرآن و موکلین و خدام این آیات می باشد و در استفاده از آن باید دقت کافی داشته باشید که در راه نادرست و به نیت غیر شرعی استفاده نکنید.

این عزیمت بدین شرح میباشد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا

آیه ای خوراکی برای بیقراری معشوق از راه دور 

ممکن است این عنوان کمی عجیب به نظر برسد اما منظور از این عنوان است که آیه را باید به خوراکی بخوانید و بدمید تا محبتش جلب شده و بیقرار شما شود. خوراکی می تواند میوه یا غذا باشد. خوراکی را باید خودتان با نیت بخورید. اگر بتوانید خوراکی را به خورد معشوق بدهید بسیار سریع تر دعا مورد اجابت قرار می گیرد.

بسم الله الرحن الرحیم سُبْحانَکَ لا اله اِلّا اَنتِ یا رَبِّ کُلِّ شَیءٍ وِراثَهُ

ختم مجرب جهت دلتنگ شدن فرد مورد نظر 

جهت دلتنگ شدن فرد مورد نظر ختم سوره ی مزمل و یاسین بسیار مجرب است. به این صورت که روزی یک بار قبل از اذان صبح سوره ی مزمل بخوانید و نماز به جای آورید. سپس بعد از نماز ظهر دو بار سوره ی یاسین بخوانید. این ختم را تا ۴۰ روز ادامه دهید و در روز ۴۰ ام مرغ یا گوشتی نذری بدهید.

دعا جهت مطیع شدن مرد زندگی 

برای مطیع شدن مرد زندگی و بستن بدگویی و زبان دشمنان نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند در مدت چهل روز هر روز ۱۳۳۳ مرتبه و اگر نتوانید ۶۶۶ مرتبه و اگر نتواند ۶۶ مرتبه بخوانید :

یس وَالْقُرْآنِ الْحَکِیمِ

ص وَالْقُرْآنِ ذِی الذِّکْرِ

ق وَالْقُرْآنِ الْمَجِیدِ

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

آیه ی قوی برای بیقرارکردن معشوق 

novinatlas.com دریافته است آیه ی زیر برای بیقرار کردن معشوق بسیار مجرب بوده و تاثیر سریع و قوی دارد. این آیه را روزی ۳ بار به مقداری پودر گردو یا بادام بخوانید و با نیت آن را در غذایی بریزید و به گرسنه ای بدهید.

وَلَئِن سَأَلْتَهُم مَّنْ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ لَیَقُولُنَّ اللَّهُ قُلْ أَفَرَأَیْتُم مَّا تَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّهِ إِنْ أَرَادَنِیَ اللَّهُ بِضُرٍّ  هَلْ هُنَّ کَاشِفَاتُ ضُرِّهِ أَوْ أَرَادَنِی بِرَحْمَهٍ هَلْ هُنَّ مُمْسِکَاتُ رَحْمَتِهِ قُلْ حَسْبِیَ اللَّهُ عَلَیْهِ یَتَوَکَّلُ الْمُتَوَکِّلُونَ صدق الله العلی العظیم

دعای بیقراری و نفوذ در قلب معشوق

برای بیقراری و نفوذ در قلب معشوق دو رکعت نماز گزارید و در هر رکعت بعد از «حمد»، هفت مرتبه آیه شریفه زیر را بخوایند:

عَسَى اللَّهُ أَنْ یَجْعَلَ بَیْنَکُمْ وَبَیْنَ الَّذِینَ عَادَیْتُمْ مِنْهُمْ مَوَدَّهً وَاللَّهُ قَدِیرٌ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِیمٌ

پس از سلام ابتدا هفت مرتبه بگویید:

«اللهمَ لَیِّنْ قَلْبَ فلان بن فلان کما لَیَّنْتَ الحَدیدَ لِداود.»

و بعد ۳۰۰ مرتبه بگویید:

«یا حبیبَ المُدَّبِرین حَبِّب مَحَبَّتی علی قلب فلان بن فلان.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعایی برای رسیدن به معشوق در علوم غریبه

دعا برای بهم رسیدن دو نفر

دعای بیقرار کردن معشوق

رسیدن به عشق با قانون جذب

تله پاتی عشقی

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.