no-img
نوین اطلس

دعای بخت گشایی سریع دختر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای بخت گشایی سریع دختر
zip
تیر ۲۵, ۱۳۹۷

دعای بخت گشایی سریع دختر


اگر دختری از سن ازدواجش گذشته و هنوز خواستگاری ندارد این مطلب از نوین اطلس دات کام برای بخت گشایی سریع هر دختری می باشد. دعای بخت گشایی قوی و طلسم بخت گشایی سریع هر گره ای که به بخت دختر زده شده است را باز می کند. بخت گشایی تضمینی با بخت گشایی با قرآن امکان پذیر خواهد بود.دعای بخت گشایی در خزائن الاسرار نیز یکی از راه های مجرب بخت گشایی می باشد. بخت گشایی فقط برای دخترها نیست و پسران بخت بسته نیز وجود دارند که برای آن ها دعای بخت گشایی پسران و دعای مقنعه برای گشایش بخت را نیز معرفی کرده ایم.

بخت گشایی قوی و سریع  با دعا

برای بخت گشایی قوی و سریع خواندن آیات ۷۵ تا ۸۲ سوره یونس هر روز بسیار مجرب است. همچنین روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه سوره های فلق و ناس را هرچقدر که می توانید بخوانید. سعی کنید نیت پاک داشته باشید و با خلوص نیت آیات قرآنی را تلاوت کنید. گاهی بسته شدن بخت به خاطر ایمان ضعیف شما اتفاق می افتد. با خواندن معانی آیات ایمان شما قوی تر شده و بخت گشایی نیز سریع تر صورت می گیرد.

استفاده از قرآن برای بخت گشایی تضمینی

برای بخت گشایی تضمینی خواندن آیت الکرسی در هر روز به تعداد زیاد از طرف نوین اطلس دات کام به شما پیشنهاد می شود. همچنین هر روز به خدا پناه ببرید و به چهارده معصوم متولد شوید. سعی کنید در هر ماه پنجاه آیه از قرآن را با صدای بلند و ترجیحا با وضو و هنگام اذان بخوانید. استفاده از قرآن برای بخت گشایی راهکاری تضمینی و در عین حال ساده می باشد.

باز کردن طلسم بخت برای پسران

جهت باز کردن طلسم بخت برای پسران novinatlas.com دریافته از آیت الله شوشتری نقل شده است: دعای یستشیر را که در مفاتیح است چهل روز روزی یک بار با معنی فارسی و بعد از نماز صبح بخوانید. سپس حدیث کسا را که شرح آن در مفاتیح آمده است با نیت تلاوت کنید. ان شاءالله که پسر با زنی صالح و نیک رفتار به خانه ی بخت می رود.

بخت گشایی در خزائن الاسرار و دعای مقنعه برای باز شدن گره ی بخت

در خزائن الاسرار امده است برای بخت گشایی هفته ای یک بار هنگام نیمه شب نماز جعفر طیار بخوانید. ( شرح نماز در کتاب مفاتیح الجنان آمده است. )

هم چنین برای باز شدن گره ی بخت دختر دعای مقنعه را نوشته در زیر مقنعه یا حجاب و شب هنگام آن را زیر بالش می گذارید.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای بخت گشایی قوی

بخت گشایی تضمینی

دعای بخت گشایی مجرب

چطور مردی را مشتاق ازدواج کنیم

چگونه یک مرد را متمایل به ازدواج کنیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.