no-img
نوین اطلس

تسخیر قلب مردان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تسخیر قلب مردان
zip
تیر ۱۰, ۱۳۹۷

تسخیر قلب مردان


موضوعات: تسخیر قلب مردان، چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم، راههای تسخیر قلب یک پسر، تسخیر قلب پسر، تسخیر قلب زنان، دعای تسخیر قلب مرد

تسخیر قلب مردان

معمولا در زندگی رویداد ها و موقعیت های خاصی باعث می شود افکار شما به دختر یا پسر خاصی مشغول شده و آرزوی بودن با او را در سر پرورش دهید. در واقع اینطور نیست که یک روز صبح از خواب بیدار شوید و احساس کنید عاشق شده اید. موارد زیر مواردی بر اساس روانشناسی عشق هستند که به شما نشان می دهند چرا قلبتان برای یک شخص خاص می تپد و درنتیجه برای تسخیر فلب دختر یا پسر مورد علاقه تان شما را یاری خواهند کرد:

ادامه ی مطلب در:

راههای تسخیر قلب دیگران

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم

در شروع یک آشنایی بهتر است خوب به رفتار و واکنش‌های همسرت دقت کنی تا روحیات او را بیشتر بشناسی. از کسانی که او را می‌شناسند در مورد سرگرمی‌ها و سلایقش صحبت کن و نقاط اشتراک خودت و او را کشف کن. به‌دنبال این باش که همسرت از چه چیزی خوشش می‌آید و از چه کارها و رفتارهایی بیزار است. سعی کن شنونده خیلی خوبی برای او باشی چون آدم‌ها بیشتر جذب کسانی می‌شوند که مطمئن باشند حرف‌های‌شان شنیده و درک می‌شود. وقتی به حرف‌های همسرت توجه کنی به‌تدریج شعله یک عشق را در او ایجاد خواهی کرد که برای همیشه ماندنی است. به او نشان بده که برایش اهمیت داری و مهم‌ترین شخص زندگی‌ات در او خلاصه می‌شود. وقتی با او به رستورانی می‌روی و او مشغول صحبت کردن می‌شود، هرگز صحبت‌هایش را قطع نکن حتی اگر تلفن همراهت زنگ خورد، مکالمه همسرت را قطع نکن و با این کار مطمئن باش که او را بیشتر به سمت خودت جذب کرده ای.

راههای تسخیر قلب یک پسر

قدم اول :
اول به شما توصیه می کنم با خودتان روراست باشید و تصمیم جدی بگیرید که:

واقعا از ته دل دوست دارید آن پسر را همیشه در کنار خودتان داشته باشید ؟
می خواهید پسر مورد علاقه تان با شما همچون ملکه برخورد کند و از چشمانش عشقش به شما نمایان باشد ؟
می خواهید طعم واقعی عشق را با پسر مورد علاقه تان بچشید ؟
شما هم زندگی کردن بدون پسر مورد علاقه تان را بی معنا می دانید ؟
خوب فکر کنید و خودتان را تصور کنید که با عشقتان در حال قدم زدن هستید، اگر این احساسات را دوست دارید باید وارد مرحله دوم بشوید :

قدم دوم :
در این مرحله شما باید رازهای جذب یک پسر را بیاموزید اگر عشقتان واقعی ست و برای احساسات خودتان ارزش قائل هستید باید خودتان را مجبور کنید تا بهای این عشق را بپردازید تا بتوانید پسر مورد علاقه تان را عاشق و شیفته خودتان کنید. اما بهای عشق پرداختن یعنی چه : یعنی اینکه بفهمید:

پسرها به چه چیز در یک دختر اهمیت می دهند ؟
پسرها چگونه رفتاری از دختر ها را می پسندند ؟
چگونه باید با یک پسر رابطه برقرار کرد تا آن پسر عاشق و شیفته شما بشود ؟
چه چیزی باعث می شود که پسر مورد علاقه شما تمام فکر و ذهنش پیش شما باشد ؟
و هزاران نکته ریز دیگر
اما اگر خواسته باشید تمام این موارد را خودتان با آرمون و خطا کردن بیاموزید، چندین سال از شما زمان می گیرد و ضربه های زیادی به احساسات شما می زند و به احتمال خیلی زیاد پسر مورد علاقه تان تا آن زمان با دختر دیگری که این مطالب را می داند وارد رابطه خواهد شد !!!!

تسخیر قلب پسر

مردان حتی آنهایی که واقعا عاشق یک زن می‌شوند تنها بخشی از ذهن و زندگی خود را درگیر یک ارتباط می‌کنند اما زنی که عاشق شد همه زندگی‌اش صرف عشقی می‌شود که درگیرش شده است. مگر نمی‌خواهی همراه و همسرت را عاشق خودت کنی؟ پس برای شروع یاد بگیر که کمتر در مورد احساست با یک مرد صحبت کنی و اصلا لازم نیست هر احساس و واکنشی که نسبت به ارتباطت داری را بی‌پرده برایش بیان کنی. شما کارهای دیگری هم داری که در کنار عشق به همسرت باید انجام دهی. شاید این یک حقیقت تلخ برای خانم‌ها باشد اما تحقیقات روان‌شناسان نشان داده، که هرقدر زنان بیشتر حرف بزنند و از احساس‌های‌شان صحبت کنند و از همه بدتر همه زندگی‌شان را وقف عشق به همسر‌شان کنند، به همان میزان یک مرد را بیشتر از خودشان دور کرده‌اند.

تسخیر قلب زنان

۱- صداقت – ولی نه بیش از حد نیاز!
زن ها نمی خواهند که همسرشان در مورد مسائل مهم به آنها دروغ بگوید. آنها می خواهند بخش مهمی از زندگی همسرشان، حتی مهمترین بخش آن باشند. یک زن می خواهد بداند در زندگی همسرش چه می گذرد و می خواهد که مرد زندگی اش به او اعتماد داشته باشد. برای یک زن آنها یک روح در دو بدن هستند، زندگی او و مرد زندگی اش یکی است. او می خواهد مرد زندگی اش طوری عمل کند که مجبور نباشد به خاطر کارهایی که کرده به او دروغ بگوید، اگر غیر از این باشد نشان دهنده این است که خطایی صورت گرفته است که باید پنهان شود.
اما او همیشه و تحت هر شرایطی لازم نیست حقیقت را بشنود. گاهی لازم است در مورد چیزهای سطحی و بی اهمیتی مثل اینکه رنگ جدید مویش چقدر به او آمده، و اینکه اضافه وزنش زیاد به چشم نمی آید یا اینکه موهای کوتاهش قشنگترش کرده اند به او دروغ بگویید. همه ما گاهی زشت می شویم، ولی دلمان نمی خاهد کسی این مسئله را به رویمان بیاورد.
۲- درک – او دوست ندارد مجبور باشد همه چیز را خودش برایتان توضیح دهد.
او می خواهد که او را به طور کامل بشناسید. چرا؟ زیرا تنها آن موقع است که او را به خاطر خودش دوست خواهید داشت. همه ما گاهی نیاز به تایید این موضوع داریم که ارزش دوست داشته شدن را داریم. خود واقعی ما، نه آن کسی که دیگران فکر می کنند هستیم. حتی اگر به این تایید نیازی نداشته باشید نیز، از آن خوشحال خواهید شد.
این که کسی را داشته باشید که شما را درک کند به این معنا است که کسی را دارید که شما را همان طور که هستید می شناسد و در نتیجه سوء تفاهم و عدم درک متقابل به وجود نمی آیند. زمانی که طرفین همدیگر را می شناسند و درک می کنند به بخشی از وجود یکدیگر تبدیل می شوند.

دعای تسخیر قلب مرد

از برای تسخیر قلوب مخلوقات خصوصا منظور نظر این دعای مبارک کثیر الفوائد است

زنهار به نااهل نیاموزد و غیر عمل که به حرام باشد معمول ندارد .

این است دعای مبارک:

اَللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ

و اگر کسی مخصوص نظر دارد به جای سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ بگوید سَخِّر لی قَلبِ فلان بن فلان الی آخر دعا .

مطالب مرتبط:

به دست آوردن کلید قلب مرد

دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج

برای جذب مردان چه باید کرد

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم

چگونه یک مرد مردادی را عاشق خود کنیم

زن ذلیل کردن شوهر

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی جذب
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.