no-img
نوین اطلس

تداوم عشق بعد از ازدواج


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تداوم عشق بعد از ازدواج
zip
تیر ۹, ۱۳۹۷

تداوم عشق بعد از ازدواج


موضوعات: آیا عشق بعد از ازدواج بوجود می آید؟، آیا عشق برای ازدواج کافیست، ایا بعد از ازدواج عشق بوجود میاد، عاشق شدن بعد از ازدواج، عواقب ازدواج بدون عشق

آیا عشق بعد از ازدواج بوجود می آید؟

چه تضمینی وجود دارد که بعد از ازدواج بین این دو نفر عشق و علاقه به وجود بیاید؟

در مورد احساس و علاقه ی قبل از ازدواج باید بگویم که عشق و دوست داشتن دو مسئله ی کاملا متفاوت بوده و منظور از عشق، عشق آتشین همراه با لذت می باشد. اما دوست داشتن احساس علاقه ی همراه با مسئولیت و تعهد بوده و وجود آن پیش از ازدواج اجتناب ناپذیر است.

در مورد ایجاد عشق بعد از ازدواج باید بگویم درصورتی که انتخاب شما انتخاب درستی باشد بعد از ازدواج با شکل گیری صمیمیت های جسمی و عاطفی به مرور عشق آتشین همراه با لذت به وجود خواهد آمد و احساس دوست داشتن و علاقه ی شما تبدیل به عشقی پایدار و ماندگار خواهد شد. دلیل تاکید من بر پایداری و ماندگاری آن این است که چنین عشقی به مرور و با وجود شناخت کامل طرف مقابل به وجود آمده و در نتیجه معمولا به وجود آمدن عشق به این شکل پایدار تر از موارد دیگر خواهد بود.

ادامه ی مطلب در:

آیا عشق بعد از ازدواج بوجود می آید

آیا عشق برای ازدواج کافیست

ازدواج اتحادی مقدس بین زن و مرد با تفاوت های فردی و روحیات متفاوت است. لحظه ای که زن و مرد برای پیوند ازدواج به یکدیگر تعهد می دهند ادامه ی زندگی آن ها در قالب یک زوج واحد و آغاز می شود. عشق و علاقه به عنوان نیروی محرکه ی این آغاز پر ماجرا به شمار می رود.

ازدواج بدون عشق مانند جسم بدون خون است. درواقع می توان گفت عشق مایه ی حیات ازدواج بوده و به آن روح می بخشد. البته برای یک ازدواج موفق عشق همه چیز نیست اما ادامه ی زندگی در کنار مرد یا زن دیگر در قالب یک زوج بدون عشق امکان پذیر نخواهد بود. علاوه بر این، زن و شوهر نیز باید درک کنند که عشق یک عمل ارادی بوده و از اندیشه بیرون می آید.

ادامه ی مطلب در:

نقش علاقه در ازدواج

ایا بعد از ازدواج عشق بوجود میاد

وقتی مدتی از ازدواج می گذرد در رابطه کمی دلسردی به وجود می آید. البته کاهش شور و هیجان بعد از گذشت مدتی کاملا طبیعی بوده و و در هر رابطه ای اتفاق خواهد افتاد زیرا پس از مدتی عشق به شکل منطقی تری ظاهر می شود.

خبر خوب این است که شما به عنوان یک زن می توانید با رعایت مواردی عشق و علاقه ی بین خود و همسرتان را حفظ کنید. بهتر است بدانید نقش زنان در پایدار ماندن عشق بین همسران بسیار موثر خواهد بود.

ادامه ی مطلب در:

چگونه عشق شوهرم باشم

عاشق شدن بعد از ازدواج

بسیار با یکدیگر تفاهم داشتیم و همدیگر را دوست داشتیم اما بعد از ازدواج رابطه مان رو به سردی رفته است!
من بارها و بارها با این جمله رو به رو شده ام. بسیاری از زوج ها پس از آنکه مدتی از زندگی مشترکشان می گذرد احساس می کنند رابطه شان نسبت به روزهای اول زندگی مشترکشان کمی سردترشده و به دنبال راه حلی برای پایدار ماندن عشقشان هستند.
ابتدا لازم است این نکته را به شما یادآور شوم که عشق مراحل مختلفی دارد. مرحله ی اول عشق شور و اشتیاق و هیجان بوده و پس از مدتی این شور و هیجان جای خودش را به رابطه ای منطقی تر می دهد. اینجاست که ممکن است احساس کنید رابطه تان سرد شده و طرف مقابل دیگر شما را دوست ندارد و یا اینکه شما علاقه تان را نسبت به او از دست داده اید.
اما اینطور نیست. درواقع می توان گفت احساس شما نسبت به یکدیگر شکل منطقی تری به خود گرفته است و کاهش این شور و هیجان اولیه امری کاملا طبیعی و اجتناب ناپذیر بوده و برای همه ی زوج ها اتفاق خواهد افتاد.
اما در مورد تداوم عشق بعد از ازدواج و ایجاد شور و هیجان در زندگی مترک راهکارهایی وجود دارد که در ادامه به رایج ترین آن ها اشاره می کنم

ادامه ی مطلب در:

تداوم عشق بعد از ازدواج

عواقب ازدواج بدون عشق

فکر می کنید علت دلسردی زنان و مردان از عشق و ازدواج چه چیزی می تواند باشد؟

علت دلسرد شدن شما از ازدواج این است که تا کنون سرشار از اعتماد به نفس بوده اید، خودتان را شایسته و سزاوار این رابطه می دیدید و انتظارات خوبی از رابطه تان داشته اید اما این انتظارات تبدیل به شکست و ناامیدی شده اند.

به طور خلاصه دلسردی از رابطه تنها یک دلیل محکم دارد: شما قوی هستید!

به این فکر کنید که از پایداری رابطه و یا جذب کردن فرد مورد علاقه تان اطمینان نداشته باشید در این صورت هیچ وقت دلسردی و ناامیدی به سراغ شما نمی آید. تنها افراد با اعتماد به نفسی که از رابطه ی خود اطمینان کامل داشته باشند دلسردی و نا امیدی را تجربه می کنند.

ادامه ی مطلب در:

دلسردی در ازدواج

مطالب مرتبط:

راه های حفظ یک رابطه عاشقانه

راه های افزایش عشق بین زن و شوهر

عادی شدن عشق

چگونه شوهرم را جذب خانه کنم

جلوگیری از یکنواختی زندگی

چگونه عشق را زنده نگه داریم

عشق یا منطق در ازدواج

چگونه از طلاق جلوگیری کنیم

ازدواج با عشق

جلوگیری از تکراری شدن رابطه

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.