no-img
نوین اطلس

راز موفقیت یک زن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راز موفقیت یک زن
zip
بهمن ۲۴, ۱۳۹۶

راز موفقیت یک زن


این مطلب در مورد موضوعات زن موفق در زندگی، زن موفق در زندگی زناشویی، راز زندگی موفق زناشویی، زن موفق کیست، علت موفقیت یک زن موفق، علت موفقیت زن یا مرد، راز خوشبختی در زندگی زناشویی، علت موفقیت یک زن یا مرد موفق نوشته شده است.

زن موفق در زندگی

موفقیت به سبک زنان معروف دنیا
همه ما دوست داریم درباره برنامه روزانه افراد موفق بدانیم، این که آنها چگونه زمان خود را مدیریت می کنند و فعالیت های زیادی را در طول ۲۴ ساعت با موفقیت انجام می دهند، در لیست ذیل، فعالیت های روزانه ۱۵ نفر اززنان موفق را که در عرصه های مختلف فعالیت دارند، در نظر گرفته ایم، با ما همراه باشید تا رازهای موفقیت آنها را برایتان بازگو کنیم.زنان

۱) Hannah Bronfman، مدل وبنیان گذارDJ,HBFIT:

او از مدل های مشهور است و عکس های او در اینستاگرام طرفداران زیادی دارد، حنا می گوید این از خوش شانسی من است که در روز تنها چهار ساعت در بعدازظهرها با کمپانی دی جی همکاری می کنم، او هم خواب کافی را دلیل موفقیت اش می داند.

۲) Vera Wang، فشن دیزاینر:

یکی از موفق ترین دیزاینرهاست، دلیل موفقیتش را خواب راحت و آسوده در شب می داند، بر طبق گفته هایش، بهترین ایده ها شب هنگام و موقع خواب به ذهنش می آیند .

۳) Blake Lively،بازیگر:

بلیک، چهره ای دوست داشتنی و لبخندی تاثیر گذار دارد، او عاشق شکلات است، به گفته خودش یک لیوان هات چاکلت داغ همیشه صبح ها، و یک تکه شکلات تلخ بعد ازظهرها،همیشه در برنامه روزانه اش است و معتقد است شکلات حس خوبی به او می دهد.

۴) Mariska Hargitay، بازیگر و بنیان گذار موسسه قلب شاد:

او یک بازیگر معروف و ستاره مشهور ویدئوهای تیلور سوییفت است، تقریبا برنامه کاری فشرده ای دارد، دلیل موفقیت اش را حمایت های خانواده اش می داند.

۵) Gwyneth Paltrow بازیگر، و بنیانگذار گوک:

حتما شما هم از از فعالیت های بسیار او در عرصه های مختلف تعجب کرده اید! او بازیگر، شریک تجاری اندرسون،گرداننده گوپ، و درنقش مادر و همسری فداکار است. انجام این همه فعالیت در طول روز بدون کم ترین استرس و تشویشی فوق العاده است، راز آرامش و موفقیت او حمام شبانه با سولفات منیزیم است! وهم چنین استعمال روغن های ارگانیک در نقاط حساس بدنش، یکی دیگر از دلایل آرامش اوست.

زن موفق در زندگی زناشویی

۱ – درکلیه موارد معیشت اعم از تملک ودرآمد وغیره ازکلمه ما استفاده نمایید نه من وتو ؛ فراموش نکنید که اکنون زندگی مشترک شروع شده دیگرمن وتومطرح نیست.

۲- درمقابل شوهر خود هرچند حق باشما باشد، لجبازی واصرار نکنید.

۳- شوهر خود را بخصوص درمقابل بستگانش تحقیر نکنید. ازتعریف و تمجید بستگان خود درمقابل آنان پرهیز نمایید.

۴- از مخالفت ومشاجره با شوهر خود بپرهیزید.

۵- چنانچه کمک‎هائی ازطرف بستگان شما به شوهرتان شده آنها را به رخ او نکشید.

۶- با دوستان وآشنایان شوهرتان درمعاشرت‎ها بیش ازحد معمول گرم نگیرید.

۷- شوهر خود را درمعاشرت با اقوامش محدود نکنید.

۸ – دررفت و آمد و معاشرت با بستگان شوهر خود پیشقدم باشید.

۹- به بستگان نزدیک شوهر خود (مادرشوهر، پدرشوهر، برادرشوهر، خواهرشوهرو…) بیش از خویشاوندان دیگر احترام بگذارید.

۱۰- زحماتی که برای پذیرایی خویشاوندان شوهر خود متحمل می شوید به رخ شوهر خود نکشید.

راز زندگی موفق زناشویی

با هم حرف بزنید
دربارهٔ اهمیت صحبت‌کردن هر چقدر بگوییم، باز هم کم است. باید بتوانید با همسرتان درباره هر چیزی صحبت کنید. همسرتان فردی است که باید افکارتان را با او سهیم شوید و از او نظر بخواهید. در زندگی، شما با مشکلات و تجربیات نامطلوب زیادی مواجه می‌شوید. بهترین راه غلبه بر این مسائل، صحبت‌کردن دربارهٔ آن‌ها با همسرتان و پیداکردن یک راه‌حل است. همسران «معمولاً احساسات منفی» را که رنجش و ناکامی را در آن‌ها تشدید می‌کند و به‌تدریج اساس زندگی را فرسوده می‌سازد.

آرزوها و رویاهایتان را با هم سهیم شوید
همه ما دربارهٔ آینده آرزوهایی داریم: اینکه کجا زندگی کنیم و چه کارهایی انجام دهیم و…؛ چرا این آرزوها باید فقط مال خودتان باشد؟ آن‌ها را با همسرتان سهیم شوید. با همدیگر دربارهٔ آینده و آنچه تمایل دارید در سال‌های بعد اتفاق بیفتد، صحبت کنید. با هم به جلو نگاه‌کردن، به نزدیک‌ترشدن شما به عنوان یک زوج کمک می‌کند. بحث‌کردن دربارهٔ رویاها و آرزوها همچنین در هر دوی شما همبستگی‌ای ایجاد می‌کند تا با توان هرچه بیشتر برای به‌دست‌آوردن آن‌ها تلاش کنید.

برنامه‌ریزی اقتصادی داشته باشید
بخش عمده‌ای از مشاجرات در زندگی مشترک به دلیل مسائل مالی ایجاد می‌شود. هزینه‌های سنگین زندگی و درآمد پایین ممکن است شما و زندگی مشترکتان را تلخ سازد. برای اینکه بتوانید ناسازگاری‌هایتان در این باره را به حداقل برسانید، باید با هم یک برنامهٔ اقتصادی طراحی کنید. این برنامه هر دوی شما را قادر می‌سازد تا ببینید چه موقع پول به زندگی‌تان می‌آید و چه موقع و چگونه از زندگیتان می‌رود. یک برنامهٔ دقیق مالی و کنترل دخل و خرج مانع بالارفتن هزینه‌های زندگی شما و افتادن به دردسر مالی می‌شود.

با هم بیرون‌رفتن را متوقف نکنید
زندگی مشترک را می‌توان همواره شکوفا نگاه داشت. یک‌نواختی زندگی روزمره به‌تدریج عوارض خود را برجای می‌گذارد. یکی از بهترین روش‌ها برای اینکه مطمئن شوید زندگی مشترکتان همیشه تازه و شاداب می‌ماند این است که با هم بیرون بروید، به جایی بروید که از بودن در آنجا لذت می‌برید، منظره زیبایی دارد و خاطرات خوبی از آنجا دارید. می‌توانید به یک رستوران یا سینما بروید یا با هم پیاده‌روی کنید. مهم این است جایی بروید که محیط شما عوض شود و با هم به عنوان یک زوج تنها باشید. اولین باری را به یاد بیاورید که با هم به عنوان یک زوج بیرون رفتید. چقدر عالی بود؟ اگر خود و همسرتان را در اولویت زندگیتان قرار دهید، قطعاً دلیلی ندارد که نتوانید زندگی مشترکتان را شاد نگه دارید.

همسرتان را گاهی شگفت‌زده کنید
زندگی مشترک امکان دارد به آسانی کسالت‌بار به سمت قابل‌پیش‌بینی‌شدن بلغزد. راز یک زندگی مشترک شاد و طولانی تازگی و تنوع آن است. شما نیاز دارید برای حفظ شور و شوقی که ابتدای آشنایی‌تان داشتید تلاش کنید. یکی از بهترین کارها این است که به‌طور پیوسته همدیگر را شگفت‌زده کنید. هرچیز مثبت غیرمنتظره که در روند زندگی روزمره‌تان تنوعی ایجاد کند ایده‌آل است. صبر نکنید تا جشن تولد همسرتان یا مناسبتی فرا برسد تا او را با هدیه‌ای شگفت‌زده کنید.

تعریف و تشویق کنید
همهٔ ما دوست داریم و گاهی اوقات نیاز داریم که از ما تعریف کنند. دخترها و پسرها موقعی که می‌خواهند با هم ازدواج کنند به راحتی از هم تعریف می‌کنند؛ زیرا می‌پندارند که این تعریف‌ها فقط مدت کوتاهی باید انجام شود، اما هر فردی دوست دارد که به خودش افتخار کند و تعریف و تحسین، بهترین روش برای کمک به ایجاد این احساس در اوست؛ هرچند نباید در این زمینه افراط کنید: ده تحسین در یک روز ممکن است نسبت به یک تحسین تأثیر بیشتری نداشته باشد. مهم این است که این تحسین را در جای مناسبی انجام دهید.
زن موفق کیست

۱) زنان باید بیاموزند که اولویت اصلی در زندگیشان کدام است؟ زن موفق باید بیشتر توان و زمان خود را بر روی مسائل اساسی متمرکز نماید و اولویات زندگی موفق و پویا را مشخص کند.

۲) زن موفق از اطمینان و آرامش برخوردار است و با اعتماد به نفس زندگی می کند و امور زندگیش را با توجه به اولویتها تنظیم می کند.

۳) زن موفق از روح و جسم و ذهن خود به شدت مراقبت می کند. یک زن واقعی هرگز ذکر خدا را به خاطر این و آن فراموش نمی کند. همواره ورزشی منظم و مستمر دارد و به تقویت ذهن و روح خود می پردازد و حد و مرزها را می شناسد و می داند که چگونه با رعایت حدود از آثار مثبت فعالیتهای خویش دیگران را بهرثمند سازد.

۴) زن موفق با عشق ورزیدن؛ مهربانی و عاطفه را از دیگران هدیه می گیرد و از مطرح نمودن نیازهای عاطفی خودداری نمی کند. چرا که با برطرف شدن نیازهای عاطفی، یک زن می تواند به آسانی به دیگران عشق بورزد و اهل ایثار و فداکاری شود.

۵) زن موفق از خلاقیت و توانمندیهایش در جهت تأمین لحظات مسرت بخش و مفید برای خود و دیگران بهره می برد و اوقات فراغت را با کارهای مفید مانند خیاطی، آشپزی، نقاشی، نویسندگی، خانه داری و … پر می کند.

۶) زن موفق از کارهای سخت و طاقت فرسا خسته نمی شود بلکه با مهارت بر تنبلی خود فائق می گردد و در پایان هر کار، با تشویق و خود آرام سازی راهش را ادامه می دهد. چون زنده بودنش را در گرو آرام نگرفتن می داند و آسودگی را عدم و نابودی قلمداد می کند.

علت موفقیت یک زن موفق

از طرد شدن نمی‌ترسند
در هر حوزه‌ای از فعالیت‌های اقتصادی، همیشه دو مسیر وجود دارد. یکی از این دو مسیر، خطرپذیر است و اگر آن را انتخاب کنید، از دیگران متفاوت خواهید بود. فرض کنید در حوزه‌ی خاصی، می‌خواهید روی یک رویکرد جدید که از نظر دیگران ریسک زیادی به همراه دارد سرمایه‌گذاری کنید. بی‌تردید این اقدام از سوی بسیاری از فعالان آن حوزه، کاری احمقانه خواهد بود. اما اگر به تصمیم خود کاملا ایمان دارید، آن را انجام دهید و از طرد شدن نترسید. البته چنین رویکردی، مزایا و معایب خاص خود را دارد. با این حال، مهم این است که از اقدام خود و کاری که روی آن تمرکز کرده‌اید راضی هستید.

سخت‌تر از همیشه کار می‌کنند

تعداد افرادی که حاضرند برای تحقق رؤیاهای خود، هزینه بپردازند و فداکاری کنند انگشت‌شمار است. اگر کسی از ابتدا به شما بگوید که برای رسیدن به هدف‌تان دقیقا به چقدر زمان و چه مقدار مطالعه نیاز دارید، احتمالا هرگز آن کار را شروع نخواهید کرد. اما یک فرد موفق که ساعت‌های طولانی را صرف پرداختن به کار مورد علاقه‌اش می‌کند، این را نه یک موفقیت صرف که در واقع یک تغییر شگرف در شیوه‌ی زندگی‌اش در نظر می‌گیرد. به یاد داشته باشید که در راه موفقیت، باید همه چیز حتی اشتباهاتی را که در طول مسیر مرتکب می‌شوید، بپذیرید و بدانید زمانی که بر موانع راه غلبه می‌کنید، موفقیت برای شما شیرین‌تر خواهد بود.

شکست را به عنوان عاملی برای پیشرفت در نظر می‌گیرند
افراد موفق نه تنها از شکست و اشتباهات غیرقابل‌اجتناب در طول مسیر نمی‌ترسند، بلکه به سوی آن نیز می‌روند! در حالی‌که بیشتر افراد از شکست و خجالت ناشی از آن و همچنین متحمل شدن هزینه‌ی زیاد در راه موفقیت می‌ترسند و سعی می‌کنند که از آن جلوگیری کنند، افراد موفق می‌دانند که اشتباهات به ما کمک می‌کنند تا بفهمیم که چه کاری را نباید انجام بدهیم و در مسیر رسیدن به موفقیت به چه تجاربی نیاز داریم. افرادی که هرگز اشتباه نمی‌کنند، برای شکست آمادگی ندارند و بنابراین اگر روزی با آن مواجه شوند لطمه‌ی شدیدی خواهند دید؛ و چون تجربه‌ی مقابله با شکست را نداشته‌اند، اغلب هرگز بهبود نمی‌یابند. شکست‌های کوچک که در فواصل کوتاهی از هم اتفاق می‌افتند سبب می‌شوند تا خود را بیشتر بررسی کنیم و در نتیجه فردی عاقل‌تر و محافظه‌کارتر شویم.

علت موفقیت زن یا مرد

اراده ترغیب کننده
حالا نوبت به اراده می رسد. «دیوید گالو»، دانشمند علوم دریایی، اراده جسمی و روحی را یکی از عوامل مهم موفقیت می داند و بسیار بر توجه به آن تاکید می کند. افراد موفق با اراده قوی خود اعتماد به نفس را در وجودشان به وجود می آورند و خود را از تردید و خجالت رها می کنند.

«گلدی هاون»، بازیگر معروف آمریکایی، اعتراف می کند که در ابتدا نسبت به خود و توانایی هایش دچار شک و تردید بود و خود را به اندازه کافی باهوش و خوب تصور نمی کرد. او فکر می کرد که هرگز موفق نخواهد شد؛ البته ترغیب خود و ایجاد اراده همیشه چندان هم آسان نیست.

مادرها همیشه منبع خوبی برای ایجاد انگیزه، اراده و پشتکار هستند. «فرانک گری» که معماری موفق و شناخته شده است، مادرش را عامل ایجاد انگیزه و اراده در خود می داند.

ارائه خدمات ارزشمند
خدمت کردن به دیگران عامل هفتم موفقیت است. «شروین نولاند»، استاد جراحی دانشگاه یِیل آمریکا، خدمت در کِسوت یک پزشک را نوعی امتیاز ویژه می داند. بسیاری از کودکان و نوجوانان آرزو دارند روزی میلیونر شوند؛ پس باید به این بچه ها یاد داد که با ارائه خدمات ارزشمند به دیگران می توان به این آرزو رسید و ثروتمند شد.

ایده های ناب و خلاق
برخورداری از ایده های ناب و ارزشمند یکی دیگ راز عناصر لازم برای دستیابی به موفقیت است. بیل گیتس، مدیرعامل مایکروسافت، می گوید: «من یک ایده ناب و فوق العاده داشتم و می خواستم نخستین شرکت تولیدکننده نرم افزارهای ویژه رایانه های شخصی و خانگی را راه اندازی کنم.»

به نظر من هم ایده گیتس بسیار خوب بود. خلق ایده های ناب، فرآیندی عجیب و جادویی نیست؛ در واقع این فرآیند از چند مرحله بسیار ساده تشکیل شده است که توجه به اطراف و کنجکاوی از عناصر ضروری آن به شمار می رود.

مقاومت در برابر ناملایمات
بالاخره نوبت هشتمین عامل، یعنی سماجت رسید. شما باید در برابر شکست سمج باشید، روحیه خود را نبازید، در برابر ناملایمات مقاومت کنید و در نهایت مقابل انتقادها، طرد شدن ها، فشارها و آزار دیگران جا نزنید.

باور کنید با توجه به این هشت عامل می توانید به آسانی به فردی موفق تبدیل شوید. به من اعتماد داشته باشید و این هشت توصیه را سرلوحه کار خود قرار دهید. مطمئنم هرگز پشیمان نخواهید شد.

 

راز خوشبختی در زندگی زناشویی

مردان چه نکاتی را باید از زنان بیاموزند؟
در حال حاضر شاهد کتاب‌های مختلفی هستیم که می‌گویند «مردان مریخی و زنان ونوسی هستند». از نظر لغوی این جمله درست نیست، زیرا همه‌ی ما در زمین زندگی می‌کنیم و نه در سیاره‌های دیگر! ولی در آن استعاره‌ای نهفته است که به تفاوت‌های موجود بین زن و مرد اشاره می‌کند.

ریشه‌ی این تفاوت‌ها به دوره‌ی کودکی برمی‌گردد. می توانید برای اطلاعات بیشتر مقاله ی چگونه تجربیات دوران کودکی بر بزرگسالی تاثیر می گذارد مطالعه کنید. بگذارید مثالی از بازی بچه‌ها بزنیم. هنگامی که پسربچه‌ها با یکدیگر بازی می‌کنند، روی برد و باخت متمرکز می‌شوند و نه بر احساسات خود یا بقیه‌ی بازیکنان. در صورتی‌که یکی از پسرها حین بازی صدمه ببیند، دیگران از کنار این مسئله بی‌تفاوت می‌گذرند. از نظر آنها بازی باید در هر صورتی ادامه پیدا کند.

دختربچه اولویت را به مسائل احساسی می‌دهد. هنگامی که دختربچه‌ای حین بازی گریه‌کنان به دیگری بگوید: «دیگه دوستیمون با هم تموم شد»، بقیه دخترها بازی را متوقف می‌کنند و فقط هنگامی که آنها را دوباره با هم آشتی دهند، بازی ادامه می‌یابد. دکتر گاتمن در کتاب «هفت اصل برای داشتن ازدواج موفق» به این نکته اشاره می‌کند و می‌گوید: «باید قبول کنیم که بازی‌های دخترانه، دختران را بیشتر برای قبول مسئولیت ازدواج و تشکیل خانواده آماده می‌کند، زیرا این بازی‌ها بر روابط بین افراد تمرکز بیشتری دارند».

البته مانند هر اصلی که استثنا هم دارد، مردان و زنانی را می‌بینیم که از این قاعده پیروی نمی‌کنند. مثلا زنانی را می‌بینیم که احساسات را به عنوان «عاملی مزاحم در روابط اجتماعی‌شان» می‌بینند یا مردانی هم هستند که کاملا به احساسات دیگران بها می‌دهند. طبق یافته‌های دکتر گاتمن ۳۵ درصد از مردان دارای هوش هیجانی هستند.

زن و مرد: دو مسیر متفاوت از هم
مردی که هوش هیجانی خود را تقویت نکرده است، به دلیل ترس از دست دادن قدرتش به نظرات همسرش در زندگی زناشویی بهایی نمی‌دهد. متقابلا هم زن چنین مردی از نظرات او پیروی نمی‌کند.

مردی که هوش هیجانی بالایی دارد، به دلیل احترامی که برای همسرش قائل است به احساسات او علاقه‌ نشان می‌دهد. با وجود اینکه چنین مردی احساساتش را به شیوه‌ی همسرش به او ابراز نمی‌کند، می‌تواند یاد بگیرد که چگونه بهتر با او ارتباط برقرار کند.

هنگامی‌که همسر این مرد نیاز دارد با او صحبت کند، از دیدن برنامه‌ی تلویزیونی مورد علاقه‌اش دست می‌کشد و پس از خاموش کردن تلویزیون به حرف‌های او گوش می‌دهد. چنین مردی هنگامی‌که درمورد کارهای روزمره‌‌ی زندگی‌شان صحبت می‌کند، به‌جای کلمه «من»، «ما» را به‌کار می‌برد. او دنیای همسرش را درک می‌کند، او را تحسین می‌کند و هنگام صحبت با همسرش رویش را به طرف او برمی‌گرداند تا به نوعی به او احترام گذاشته باشد. در کل مردی که هوش هیجانی بالایی دارد نسبت به مردی که فاقد هوش هیجانی است، در زندگی زناشویی خود موفق‌تر عمل می‌کند.

از آنجایی که مردان بااحساس از ابراز علاقه و احساسات خود واهمه‌ای ندارند پدر بهتری هم می‌شوند. آنها به فرزندان خود می‌آموزند که به احساسات و شخصیت خود احترام بگذارند. دکتر گاتمن نام این عملکرد را «آماده‌سازی عاطفی» گذاشته است.

از آنجایی که مردانِ دارای هوش هیجانی با همسر خود رابطه‌ی عمیقی برقرار می‌کنند، همسران‌شان هنگامی که آنها مواردی از قبیل استرس، ناراحتی یا خوشحالی را تجربه می‌کنند همراه‌شان هستند.

چگونه خصلت پذیرش عقاید را در خود پرورش بدهیم؟
دکتر گاتمن معتقد است مردانی که در برابر قبول کردن نظرات همسرشان ایستادگی می‌کنند، ناخودآگاه این کار را انجام می‌دهند. پذیرفتن عقیده‌ی شریک زندگی نوعی طرز فکر و مهارت است. این مهارت را می‌توانید با اهمیت دادن و توجه کردن مداوم به همسرتان در درون خود نهادینه کنید. این توجه از راه‌های زیر بدست می‌آید: در نظر گرفتن خاطرات مشترکی که با همسرتان دارید و خصوصیات شخصیتی او، ابراز اشتیاق و تحسین خود نسبت به همسرتان و پذیرفتن پیشنهاداتی که او برای بهبود رابطه‌تان می‌دهد.

هنگامی که با همسرتان بر سر مسئله‌ای اختلاف نظر پیدامی‌کنید، بهترین راه‌حل این است که به عقیده‌ی او احترام بگذارید و برای آشتی پیش‌قدم شوید. مواردی را که بر سر آنها کوتاه نمی‌آیید شناسایی کنید و به‌دنبال موضوعی باشید که هر دو بر سر آن به توافق می‌رسید. با رعایت نکات فوق می‌توانید بحث پیش‌آمده را به‌خوبی پشت‌سر بگذارید.

بگذارید نکاتی را که گفتیم با مثال‌مان روشن کنیم. پیمان، فشاری را که برای تنها بودن در تمیزکردن خانه به سیما وارد شده است، درک می‌کند. شاید پیمان نتواند برنامه گردشش را تا فردا صبح به تعویق بیندازد، ولی می‌تواند دیرتر از خانه بیرون برود تا به سیما کمک کند. یا اگر هم نتواند بخشی از تمیز کردن منزل را که همیشه به‌عهده‌ی خودش بوده انجام دهد (مانند جاروبرقی کشیدن و …)، سیما می‌تواند آن را صبح و قبل از اینکه دوستانش برسند تمام کند. به این ترتیب پیمان نیز کمی زودتر از خانه بیرون می‌زند و پیش دوستانش می‌رود. در کل اگر زوج متقابلا با شرایط هم کنار بیایند، مشکل شان را حل می‌کنند.

پذیرفتن نظر شریک زندگی‌تان بیش از آنچه فکر می‌کنید برایتان احترام، قدرت و پذیرفته شدن به ارمغان می‌آورد. اگر می‌خواهید ازدواج شاد و پایداری داشته باشید، سعی کنید بیشتر از اینکه به برد خودتان فکر کنید به شریک زندگی‌تان بها بدهید.

علت موفقیت یک زن یا مرد موفق

۱- اشتیاق؛ انگیزه ما برای طی مسیر
نخستین عامل موفقیت، اشتیاق است. «فریمن توماس»، طراح اتومبیل شرکت دایملر کرایسلر، اشتیاق را عامل انگیزه بخش و هدایتگر خود برای رسیدن به موفقیت می داند؛ پس افراد موفق کاری را انجام می دهند که به آن عشق می ورزند و تنها کسب درآمد به آنها انگیزه بیشتر نمی دهد. نکته جالب اینجاست که اگر کاری را با علاقه انجام دهید، پول و درآمد هم خود به خود به دست می آید.

۲- کار برایتان مثل تفریح باشد
دومین عامل، کار و تلاش است. «روپرت مورداک»، مدیرعامل سرشناس چندین شرکت بزرگ و موفق و یکی از غول های رسانه ای جهان، کار و تلاش را عامل ضروری موفقیت می داند. به گفته او، هیچ چیز آسان به دست نمی آید و کار و تلاش هم به نوبه خود مفرح و سرگرم کننده است.
درست شنیدید روپرت مورداک معروف، کار و تلاش را سرگرم کننده می داند؛ پس افراد موفق کار کردن را نوعی تفریح می دانند و سخت برای آن تلاش می کنند. در حقیقت این افراد معتاد کار نیستند و واقعا از کار و تلاش خود لذت می برند.

۳- تمرین مداوم و دیگر هیچ
«الکس گاردا»، مدیرعامل یکی از شرکت های موفق تولید کننده بازی های رایانه ای، تمرین و ارتقای مهارت ار راز موفقیت می داند. به نظر او موفق شدن عجیب و وابسته به یک فرمول جادویی نیست و تنها نیازمند تمرین و تمرین و تمرین است.

۴- تمرکز بر هدف واحد
عامل بعدی تمرکز است. «نورمن جویسن»، فیلمساز معتقد است برای موفق شدن باید تنها بر روی یک هدف تمرکز کرد.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

زن موفق کیست

مردان چگونه زنانی را دوست دارند

۱۰ نقص زنانه که مردان دوست دارند

زندگی موفق چیست

داشتن زندگی شاد

روانشناسی ذهن زنان

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

زن موفق در زندگی چه ویژگی هایی دارد؟ زن موفق در زندگی زناشویی راز زندگی موفق زناشویی می باشد؟ زن موفق کیست و علت موفقیت یک زن موفق چه می تواند باشد؟ علت موفقیت زن یا مرد راز خوشبختی در زندگی زناشویی آن ها می باشد؟ علت موفقیت یک زن یا مرد موفق چیست؟



موضوعات :
موفقیت

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.