no-img
نوین اطلس

مردان چگونه زنانی را دوست دارند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مردان چگونه زنانی را دوست دارند
zip
بهمن ۱۰, ۱۳۹۶

مردان چگونه زنانی را دوست دارند


این مقاله در مورد موضوعات آنچه مردان در روابط زناشویی دوست دارند، مردان چه زنانی را برای ازدواج میخواهند، چگونه مردان را به چالش بکشیم، مردان چه زنانی را برای ازدواج انتخاب میکنند، مردان چه اندامی را دوست دارند، جملاتی که مردها را عاشق میکند، مردان چه زنانی را می پسندند، مردها دوست دارند چه بشنوند؟ نوشته شده است.

آنچه مردان در روابط زناشویی دوست دارند

طبق نظر مردان ، خانم ها هم اشتباهاتی در روابط زناشویی انجام می د هند. ولی این تنها خانم ها نیستند که گلایه مندند ازعملکرد طرف مقابل. مردان نیز در رختخواب از مسائلی بدشان می اید ومتنفرند:

زمانیکه می خواهید ما را  ازسرتان سریع بازکنید. کمی صبورترباشید.

از دید آقایان زن در هر مقامی که باشد، باید زنانگی و ظرافت خود را حفظ کند (مثل طرز لباس پوشیدن و نحوه صحبت کردن) و این تنها چیزی است که مردان را وادار به تحسین خانم‌ها می‌کند.

هرچیزی که دوستان تعریف می کنند یا در اینترنت می خوانید قبلا” بپرسید . ما توصیه نمی کنیم.

مردان چه زنانی را برای ازدواج میخواهند

زیبایی در مقابل هوش
هیچ شکی نیست که مردها هنوز هم به دنبال صورت زیبا هستند. در تحقیقی که سال ۱۹۹۹ انجام گرفت مشخص شد که ۴۳ درصد از مردها قبول کرده اند که قبل از هر چیز به خاطر مسائل ظاهری مجذوب زنان می شوند، و ۳۵ درصد از آنها نیز ادعا کردند که به دنبال زنان باهوش هستند. (اما در تحقیق مشابهی که روی زنان انجام گرفت مشخص شد که فقط ۲۴ درصد از آنها به دنبال ظواهر هستند و برای ۶۰ درصدشان هوش و ذکاوت طرفشان حرف اول را می زند.)

زیبایی حتی پول را هم جذب خود می کند. وقتی در تحقیقی از مردان سؤال شد که آیا دوست دارند با زنی زیبا اما فقیر ازدواج کنند یا زن زشت اما ثروتمند، ۵۵ درصد از آنها مورد اول و فقط ۲۳ درصد از آنها مورد دوم را انتخاب کردند. (اما وقتی همین سؤال از زنان پرسیده شد، مشخص شد که ۲۸ درصد از آنها زیبایی را به ثروت ترجیح می دهند و ۳۷ درصد اعتقاد داشتند ثروت مهمتر از زیبایی ظاهری است).

محققان اعتقاد دارند که مردها به خاطر دلایل بیولوژیکی طالب زیبایی هستند. و مردها حتی وقتی پا به سن می گذارند هم به دنبال زنانی جوانتر و زیباتر از خودشان هستند. پروفسور جان مارشال تونسند در این زمینه می گوید، “می دانم شاید خانم ها دوست نداشته باشند این را بشنوند، اما در جوامع غربی یک مرد—حتی مردهای تک همسری—وقتی یک زن زیبا و جذاب را می بیند، به داشتن رابطه با آن زن فکر میکند!”

در واقع، طبق تحقیقی که در سال ۲۰۱ در دانشگاه ورمونت انجام گرفت، اینطور دریافت شد که ۹۸ درصد از مردان متاهل در آمریکا در مورد داشتن رابطه با کسی غیر از همسرشان رویاپردازی می کنند (درمقابل ۷۸ درصد از خانم ها که به کسی غیر از همسرشان فکر میکنند). مغلوب وسوسه ها شدن هم مسئله ای دیگر است. در واقع، کمتر از ۵ درصد از مردها در جوامع غربی در یکسال، سکس خارج از ازدواج دارند (درمقایسه با آمار خانم ها که ۲ درصد است) و نزدیک به ۸۰ درصد از مردان طی دوران ازدواج به همسرانشان وفادار می مانند (درمقایسه با ۹۰ درصد خانم ها).

اما گرایش بیولوژیکی مردها به سمت زیبایی آنقدرها هم که فکر میکنیم در انتخاب آنها تاثیر نمی گذارد. مثلاً تاثیر زیبایی در انتخاب های مردان بسیار به سطح تحصیلات آنها مرتبط است؛ مردهایی که تحصیلات متوسطه دارند، ۲/۲۱ مرتبه بیشتر از آنها که تحصیلات دانشگاهی دارند به زیبایی اهمیت می دهند. رابرت گلاور، روانشناس، در این رابطه می گوید، “اما آنچه مردها واقعاً می خواهند، بودن با زنی است که او را از نظر جسمی بخواهد. اینکه کسی دوستتان بدارد مطمئناً مهمتر از زیبایی و قیافه ی اوست.”

چگونه مردان را به چالش بکشیم

مردها به دنبال خانم های خوش مشرب هستند. بعضی از خانم ها خیلی سخت گیر بوده و برای جزئیات اهمیت بیش از اندازه ای قائل می شوند. آیا تا به حال دختر هایی را دیده اید که دارای خلق و خوی پسرانه هستند؟ مردها می خواهند از در کنار هم بودن با همسر خود لذت ببرند و احتیاج به محبت دارند به همین دلیل همیشه به دنبال فرد خوش طبعی هستند که بتوانند در کنار او به آرامشی که آرزوی آن را دارند دست پیدا کنند.

مردها به دنبال زن هایی هستند که حس و ظرافت زنانه خود را حفظ کرده باشند. البته منظور ما آن دسته از خانم هایی نیست که دائما به دنبال مد می روند و چهره خود را به انواع و اقسام اشکال مختلف در می آورند. خانمی که باد گلو می زند و از خود گاز معده خارج می کند هیچ گاه برای یک مرد قابل قبول نخواهد بود. بعضی از خانم ها هستند که در زمان عصبانیت هر چه که دلشان می خواهد بار طرف مقابل می کنند که این کار به هیچ وجه به مزاج آقایون سازگار نیست. مردها نمی خواهند رفتار همسرشان به اندازه خودشان بی شرمانه و توهین آمیز باشد.

مردان چه زنانی را برای ازدواج انتخاب میکنند

مردان با چه زنانی ازدواج نمی‌کنند؟

زن‌هایی که اهل رئیس‌بازی هستند

زن‌هایی که با احساسات مرد بازی می‌کنند

زن‌هایی که می‌خواهند مرد را تغییر دهند

زن‌هایی که به‌طرز مشکوکی همیشه حس حسادت دارند

زن‌هایی که احساس می‌کنند تمام زندگی‌شان صرف مرد می‌شود

مردان چه اندامی را دوست دارند

اگر واقعیت این بود که مردها زنان ریزه‌‌میزه را دوست دارند مطمئن باشید که به شما می‌گفتم. اما خوشبختانه اینطور نیست. اصلا مهم نیست که استخوان‌‌بندی بدن‌تان درشت یا ریز باشد، چون در هر دو صورت می‌توانید برای مردان جذاب باشید.

جملاتی که مردها را عاشق میکند

تو بهترینی!

تو خیلی قوی هستی!

تو خیلی باهوشی!

تو یک مرد کاملی!

تو یک مرد تمام عیاری!

تو سلیقه‌ی خوبی داری!

عزیزم همیشه عطرهای خوبی انتخاب می‌کنی!

هرچه می‌پوشی بهت میاد!

تو خیلی صبوری و من این ویژگی را تحسین می‌کنم!

همیشه بهترین رستوران ها را انتخاب می‌کنی!

مردان چه زنانی را می پسندند

زنان قدرتمند برای مردان جذاب ترند

آخرین ملاک ازدواج ظاهر است

نمی توان به این شدت بر این موضوع پافشاری کرد که خانم‌های درشت هیکل از خانم‌های لاغر زودتر ازدواج می‌کنند و خواستگار بیشتری دارند. ازدواج به آمادگی فرد، شخصیت و عزت نفس دو طرف ربط دارد و اگر انتخاب فقط براساس ظاهر و هیکل باشد معمولا ازدواج پایدار نمی ماند.در ازدواج که نمی‌خواهیم کالا انتخاب کنیم! این نگاه ابزاری به زن و کاملا آسیب‌زننده است. امروز دیگر خانم‌ها نمی پذیرند که فقط آنها را به چشم ابزار نگاه کنند. اینکه هیکل و وزن‌شان مورد پسند است یا خیر، یک توهین برای خانم‌هاست. وقتی یک مرد، خانمی را انتخاب می‌کند ممکن است اول جذب ظاهر او شود اما بعدها مسائلی چون شخصیت، اینکه چگونه حرف می‌زند، روابط اجتماعی اش چگونه است، خانواده اش چه کسانی هستند، تحصیلاتش چقدر است و آیا علایق و سلایق شان به هم می‌خورد یا نه تعیین کننده است. البته گروهی از مردان هم هستند که ملاک انتخاب شان فقط ظاهر است. اینگونه افراد معمولا روابط پایداری ندارند. علاوه براین نمی توان گفت خانم‌های درشت هیکل یا خانم‌های زیباتر زندگی زناشویی بهتری دارند. من به شخصه خانم هایی را دیده ام که از لحاظ ظاهری خیلی بالا نیستند اما زندگی خوبی دارند. مهم ترین ملاک ازدواج شخصیت است و آخرین ملاک وضعیت ظاهری و قد و وزن است، زیرا بعد از چند ماه ظاهر این فرد عادی و تکراری می‌شود و ویژگی‌های اصلی و شخصیتی او نشان داده می‌شود.

مردها دوست دارند چه بشنوند؟

مردان در محل کارشان استرس زیادی دارند. این استرس اخلاق و روحیه شان را تحت تاثیر قرار می دهدو چه کسی باید به آنها بگوید که باهوش هستند؟ انها انتظار دارند که این حرف را در محل کارشان بشنوند. مردان عاشق شنیدن این حرف هستند . بعضی اوقات از آنها تعریف کنید و به آنها بگویید که چقدر خوب و باهوش هستند.
مردان در مورد پروژه های زیادی فکر می کنند. در باره ایده های جدید و می خواهند آنها را به عمل در آورند. مردان دوست دارند کارهای خاص انجام دهند. بعضی اوقات ، شکست می خورند و برخی اوقات هم موفق می شوند. در این زمان دوست دارند از زنان چه بشنوند؟بله ، تو مخترع خوبی هستی ، خلاقیت داری. تو همیشه یک ایده ای در ذهن داری و برای هر کاری یک راه حل؛ عجب مغزی داری!این حرفها به مردان کمک می کند تا شکست را فراموش کنند و روحیه شان را حفظ کنند.
شما باید از بعضی از معیارهای مردان آگاه باشید ، آنهایی که قابل ملاحظه هستند. شاید مرد شما مرد جذابی باشد ، یا قدرت بدنی خوبی داشته باشد ، یا سخنران یا نویسنده توانایی باشد یا دیگر توانایی هایی داشته باشد که می توانید با ذکر کردن آنها برای مردتان به او بگویید که برای داشتن چنین چیزی به تو افتخار میکنم. مردان برای دوستان و همکلاسی ها یا همکاران مرد خود در مورد این معیارها اهمیتی قائل نمی شوند. پس اگر زنی به آنها این افتخار و ارزش را بدهد مردان حس میکنند که عاشق او شده اند!
مردان به شما نیاز دارند تا بتوانند در این دنیا بامشکلات شان بجنگند ، مردان احتیاج دارند که شما آنها را مورد احترام قرار داده و برای او ارزش قائل شوید. مرد شما نیاز دارد بداند که برای شما مرد خوب و توانایی است. به او عشق و احترام و ارزشی که لیاقت آن را دارد بدهید

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

چگونه مردان را راضی به ازدواج کنیم؟

چگونه زودتر ازدواج کنیم

تعبیر خواب ازدواج شوهر با زن دیگر

چگونه آشنایی را به ازدواج برسانیم

مردان چه اندامی را دوست دارند



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.