no-img
نوین اطلس

چگونه در چت جذاب باشیم و غرور خود را حفظ کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه در چت جذاب باشیم و غرور خود را حفظ کنیم
امتیاز 4.25 ( 20 رای )
zip
دی ۲۵, ۱۳۹۶

چگونه در چت جذاب باشیم و غرور خود را حفظ کنیم


این مطلب در مورد موضوعاتی همچون چگونه در چت جذاب باشیم، چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم، چگونه مغرور شوم، چگونه غرور داشته باشیم، چگونه پسری مغرور باشیم، چگونه مغرور و جذاب باشیم، میخوام مغرور باشم، چگونه دختری جذاب برای پسرها باشیم، چگونه فردی جدی باشیم می باشد.

چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم

برای اینکه بدانیم چگونه در چت جذاب باشیم باید بدانیم اگـر خانم ها از نفوذ خود با خبر بودند وجودشان سرشار از فـخـر و مباهات می شد و اگر مردها هم متوجه می شدند کـه خانم ها تـا چه حد میتوانند تاثیر گذار واقع شوند، آنگاه بدون شک شگفت زده می شدند.

هـمـه مـا در طـول زنـدگی خود حداقل بر روی ۲۵۰ نفر تاثیر میگذاریم. هـر یک از انسان ها به نوعی مسئولیت رهبری و مـدیـریت دیـگران را بـه عـهـده دارنـد. متاسفانه تحقیقـات گـویای این مطلب است که اکثر خانم ها تاثیر و اعتبار خود را دست کم می گیرند.

همه نکاتی که در ادامه می گویم هم در مورد اینکه چگونه در چت جذاب باشیم کاربرد دارد هم در شرایط دیگر.

چه بخواهید یا نه، چه باور داشته باشید و یا خیر شما یک فرد تاثیر گذار هستید. مردم به عقاید شما توجه می کنند و اعمال خود را بر اساس آن پی ریزی می کنند. ۸ اصل زیر به شما کمک می کند تا بتوانید تاثیر مطلوبی را بر روی دیگران ایجاد کنید. همچنین به ما توضیح می دهد چگونه در چت جذاب باشیم.

۱- آرزوی تغییر دنیا به مکان بهتری را داشته باشید– دامنه دید خود را افزایش دهید. چیزی را بخواهید که فراتر از توانایی هایتان است تا شما را به چالش وادارد. اگر تنها به زمان حال و به شخص خود توجه کنید و تمام مدت در پی جمع آوری مادیات و خوشگذرانی باشید، خیلی زود درگیر خواب غفت می شوید و احساس نارضایتی از زندگی به شما دست میدهد.

مدیریت به معنای کمک گرفتن از دیگران برای تبدیل رویاها به واقعیت می باشد. سعی کنید برای رسیدن به ارزش ها تلاش کنید. برای رویاهایتان از جان خود مایه بگذارید تا بتوانید با فکر کردن به آنها به وجد آیید.

۲- توانایی های خود را شناسایی کنید– هر کدام از ما توانایی هایی داریم که با اتکا به آنها قادر به انجام کارهای بزرگی هستیم اما باید خلا موجود را با کمک گرفتن از افراد مجرب پر کنیم. برای بدست آوردن نتیجه بهتر سعی کنید با گروه کار کنید. باید از توانایی های خود بهره بگیرید و افراد گروه را بر اساس توانایی های شخصی شان گردهم آورید. خانواده شما هم می توانند به نوعی یک گروه محسوب شود. آیا شما به تک تک افراد خانواده در سنجش توانایی هایشان کمک می کنید؟

به عنوان عضوی از یک گروه و یا یک خانواده ، باید دیگر اعضا را مرتبا ملاقات کنید. اهداف خود را تعیین کنید و هر چند وقت یکبار آنرا مرور کنید تا نقطه تمرکز خود را از دست ندهید. اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود را تعیین کنید و عملکرد خود را در هر ۲ تا ۳ سال یکبار ارزیابی کنید تا با این کار انگیزه شما نیز افزایش یابد. شما باید هر کجا که لازم بود اعتبار خود را نیز گرو بگذارید، قدردان باشید و اطرافیانتان را نیز برای رسیدن به اهدافشان تشویق کنید.

۳- تلاش برای بهترین ها– افراد تنها با توجه به رفتاری که در شما می بینند عمل می کنند پس اگر می خواهید در آنها تاثیر بگذارید تا به پله های بالاتر صعود کنند و بتوانید به عنوان مدیر موفقی شناخته شوید لازم است که نه تنها کارهای منطقی را انجام دهید بلکه باید آنها را به درستی نیز انجام دهید. اگر می خواهید چیزی را به دیگران یاد بدهید باید خود در ابتدا آن فاکتورها را رعایت کنید. رهبران پرتاثیر و با نفوذ می بایست همواره برای رسیدن به بهترین ها تلاش کنند.

۴- مُصِر باشید– مادر ترزا یک زن مصمم بود. رمز موفقیت یک مدیر موفق در استقامت و پایداری خلاصه می شود. هیچ گاه میدان را ترک نکنید. شاید دوستان و دشمنان شما را اغوا کنند که از کار کردن دست بکشید اما نباید فریب آنها را بخورید و از مرحله به در شوید. سعی کنید همیشه ثابت قدم و مصمم باشید.

اگر می خواهید دنیا را عوض کنید باید پافشاری به خرج دهید. افراد با نفوذ زندگی خود را با تنبلی و راحتی سپری نمی کنند. آنها افرادی نیستند که استعداد های خاصی داشته باشند بلکه کسانی هستند که از اشتباهات خود درس گرفته، از زمین بلند می شوند و دوباره شروع به تلاش می کنند.

۵- مقاومت به خرج دهید– اگر مدیر هستید باید توانایی حل مشکلات را داشته باشید، گاهی این تصور غلط ایجاد می شود که باید به تنهایی به جنگ تمام مشکلات بروید و یا مثلا اگر مشکلی به وجود آمد پس ما قطعا در وجود خودمان دچار مشکل هستیم. اما واقعیت چیزی جز این است ما بدون توجه به اینکه مشکلات تا چه حد می توانند درد آور باشند باید مسئولیت آنها را به عهده بگیریم و در رفعشان از هیچ تلاشی مضایقه نکنیم. با فرار کاری از پیش نمی رود.

خیلی ساده است که در انتظار بنشینیم تا شخصی از راه برسد و تمام مشکلات ما را به یکباره حل کند. اما شما نباید صبر کنید تا دیگران به کمک شما بیایند، خوب است که از همین حالا خود را برای رویارویی با مشکلات آماده کنید. اگر بر روی کاری که انجام می دهید تسلط داشته باشید، لازم نیست در زمان بروز مشکلات به سوراخ موش پناه ببرید. تفاوتی که بین رهبران و پیروان وجود دارد همین توانایی مواجه شدن با مشکلات و حل آنها به وسیله اتخاذ تصمیمات مناسب می باشد.

۶- یک الگوی مناسب باشید– واقعا جای تعجب دارد که بعضی از افراد خواهان مقام های بالایی هستند اما خواستار قبول مسئولیت نمی باشند. البته طبیعی است که بخواهید از مسولیت شانه خالی کنید، اما اگر می خواهید تاثیر پایدار و مثبتی را بر روی اطرافیان خود بگذارید باید ساعت های متمادی کار کنید. با کار کردن ثابت می کنید توانایی حل مشکلات و انتخاب مسیر درست را دارید. وظیفه یک مدیر خدمت کردن است حال چه در محیط خانه و چه در محل کار.

چگونه در چت جذاب باشیم

مهربونی یعنی پر از مهر و محبت بودن که با زهم قاطع و مقتدر بودن باهاش هیچ تناقضی نداره. پس برای اینکه بفهمیم چگونه در چت جذاب باشیم باید حواسمون به این چیزا باشه. یادته یه معلمایی داشتیم چقدر باجذبه بودن ولی چقدر دوسشون داشتیم یجوری مهربونیشونو حس میکردیم. شخص مهربونی که سرش کلاه نمیرفت تیز بود هوشیار بود به موقع اش تلنگر میزد جدی میشد اما همون جدیتش هم دوست داشتنی بود.

هیچ وقت عصبی نمیشدن همیشه مهربون بودن اما اصلا نمیتونستیم حرفشو گوش ندیم؟اینکه به حرفشون گوش میدادیم بخاطر ترس نبود بخاطر احترام و تاثیرگذاریش بود. اما این بین یسری دانش اموزای دل مهر خورده هم بودن که متوجه عظمت این معلم نمیشدن و مسخره بازی در میوردن …اینجا اون دانش اموزا مشکل داشتن و متوجه نمیشدن هرچند اون هم باز راه خودش رو داشت تا از طریق خودشون اونها رو متوجه قضیه بکنه.

قرار نیست همیشه برای اعلام حضور کردن اخم و تخم کرد میشه با همون مهربونی همراه با طنز یا حداقلش رفتار جرات مندانه خالی بدون چاشنی اینو به دیگران نشون داد. نازنین جان مشکل از مهربونیت نیست. مثلا جواب همکاری که بهت بی توجهی کرد هیچ وقت بی توجهی خودت نیست این یعنی عقب کشیدن تسلیم شدن و عین خودش عمل کردن. هرچند خود این مساله شاید به دلیل عوامل مختلف باشه. ایا همیشه این کارو باهات میکنه و تظاهر به سر شلوغ بودن میکنه
یا فقط یک دفعه اینطور شده. حتی اگه همیشه اینطوره لزوما به معنی این نیست که چون مهربونی سو استفاده میکنه! (همچنین نگاه کنید به چگونه رابطه خوبی داشته باشیم؟)

چگونه غرور داشته باشیم

در ادامه به روش هایی اشاره می کنیم که هم در حفظ غرور به شما کمک می کند و هم به ما توضیح می دهد چگونه در چت جذاب باشیم.

۱. به اشتباهات خود اقرار کنید، آن‌ها را بپذیرید و بابت آن‌ها عذرخواهی کنید

افراد متکبر، هیچگاه به اشتباهات خود اقرار نمی‌کنند، آن‌ها سعی می‌کنند تا دیگران را شماتت کرده و خود را از مرکز توجه دور کنند. رهبران متواضح با آمادگی کامل به اشتباهات خود اقرار می‌کنند و از آن‌ها درس می‌گیرند و این رفتار خود را الگوی دیگران قرار می‌دهند.

۲. بابت اقدامات خود و گروه خود مسئولیت پذیر باشید

مدیران، الگوی کارمندان خود هستند و مهم است که همیشه مسئولیت پذیر باشند. به گفته استارک و کلی، هنگامی که تیم یک اشتباه مرتکب می‌شود، یک رهبر قوی، مسئولیت اشتباهات را پذیرفته و مطمئن می‌شود که این مشکل هیچوقت رخ نمی‌دهد. یک رهبر متکبر، این اشتباهات را کتمان کرده و مسئولیت آن‌ها را به گردن نمی‌گیرد و فرد خاطی را انگشت نشان می‌کند.

۳. همیشه و در همه حال، با دیگران با احترام رفتار کنید

یک رفتار نامناسب و به دور از اخلاق، باعث می‌شود تا ارزش و احترام خود را میان همکاران و کارمندان خود از دست بدهید. حتی هنگامی که فردی با شما رفتار نامناسب دارد، سعی کنید مشکل را در کمال ادب و احترام حل کنید.

۴. همیشه آماده یادگیری باشید

اوج تکبر این است که فرد باور داشته باشد، همه چیز را می‌داند و حاضر به قبول اطلاعات جدید و یادگیری نباشد. استارک و کلی معتقدند که اگر رهبران متکبر با این باور که دیگر احتیاجی به آموزش ندارند شناخته شوند، پس رهبران متواضع، همیشه در حال یادگیری هستند. رهبران قوی همواره در حال تلاش برای یادگیری موضوعات جدید هستند تا از همه نظر پیشرفت بکنند.

۵. قدردان باشید و از تلاش‌های دیگران سپاسگزاری کنید

استارک و کلی می‌گویند که رهبران متواضع، بر حسب عادت، تلاش‌هایی را که منجر به تغییر می‌شوند، شناسایی می‌کنند. در خانه، در کار، در زندگی روزانه خود، رهبران خوب از تشکر کردن و ستایش فردی که مشغول انجام کاری مثمر ثمر است، ابایی ندارند.

چگونه پسری مغرور باشیم

همیشه خونسرد باقی بمانید. قصد شما خوشحال کردن دیگران است و نباید به این موضوع فکر کنید که ممکن است آنها در قبال شما چه واکنشی نشان داده و چه خیال بافی هایی در ذهن خود انجام دهند. اگر این کار را انجام دهید، آنوقت تمام تاثیر این کار بر روی صورت شما نمایان خواهد شد، و تبدیل به فردی می شوید که فقط در پی راضی کردن اطرافیانش است. کسی که نیازهای شخصی اش را زیر پا می گذارد تا دیگران دوستش بدارند. باید همیشه به خاطر داشته باشید که مردم آنقدر کارهای متنوع دارند که نمی توانند که همواره به شما فکر کنند. بیشتر اوقات در مورد خودشان و کارهایی که باید انجام دهند، فکر می کنند.

میزان جذابیتی که می توانید بدست آورید، به میزان خلاقیت شما در تحسین کردن دیگران بستگی دارد. تعریف ها و تحسین های خود را با لحنی قاطع اما در عین حال شاعرانه بیان کنید. هیچ اشکالی ندارد که چند قطعه از قبل آماده شده را در ذهن داشته باشید تا در زمان تحسین کردن از فردی بیان کنید، اما افراد جذاب کسانی هستند که بتوانند در همان لحظه چیزی را ابداع کنند و نوآوری به خرج دهند. اگر ذهن شما خلاقیت داشته باشد و دائماً ابداع و نوآوری کنید، دیگر نگران تکرار مکررات هم نخواهید شد.(همچنین نگاه کنید به مقاله چگونه پسری مغرور باشیم)

گاهی اوقات مجبور می شوید عقایدی را بیان کنید که شاید کمتر اتفاق می افتد دیگران نظر مثبتی نسبت به آن داشته باشند. در چنین شرایطی می توانید این کار را با قدری شوخی بیامیزید. شوخی و خنده مانند قاشق پر از شکری هستند که به بیمار کمک می کنند دارو را راحت تر فرو ببرد.

همدلی یکی از ملزومات بی چون و چرای جذابیت است. باید بدانید که چه چیزهای اطرافیانتان را خوشحال میکنند و چه مواردی موجبات ناراحتی آنها را فراهم می آورند، آنوقت می توانید بهترین انتخاب را در مورد آنها داشته باشید.

• • هشدار

از بحث و جدل بپرهیزید. حتی اگر نیمی از افراد با شما مواق باشند، باز هم شما نمی توانید جذابیت ۱۰۰% پیدا کنید. چیزهایی که بر زبان می آورید باید برای تمام افراد خوشایند باشند. زمانی که احساس کردید دلتان می خواهد در یک بحث شرکت کنید، از خودتان بپرسید که: “آیا واقعاً لازم است که در همین لحظه، نظر خودم را مطرح کنم؟” اگر احساس می کنید که هیچ گونه الزامی در این کار وجود ندارد، بنابراین قدری بذله گویی کنید و مطرح کردن نظر خود را بگذارید برای یک وقت دیگر.

هیچ گاه به جوک هایی که خودتان تعریف می کنید، نخندید. این کار سیمای قشنگی ندارد. می توانید لبخند بزنید؛ همین کفایت می کند، اصلاً هم ناراحت نشوید اگر هیچ کس به آن نخندید. گاهی اوقات افراد متوجه جوک نمی شوند. این امر باید برای خود آنها ناراحت کننده باشد که متوجه منظور شما نشده اند. هدف شما صرفاً خوشحال کردن آنها بوده است.

چگونه مغرور و جذاب باشیم

جذبه اکتسابی است!

اول از همه این را روشن کنیم که منظور ما از جذبه، همان جاذبه‌ی مثبت رفتاری است که باعث می‌شود فردی در بین افراد دیگر محبوب شود. در این مقاله جذبه ترکیبی از خوش صحبت بودن و خوش مشرب بودن و نیک سرشت بودن و … است تا حسی که از به خاطر آوردن فردی مثل صدام حسین به انسان دست می‌دهد. اگر دنبال این‌جور جذبه‌ی منفی هستید که می‌توانید بجای این مقاله ویدئوی هارت و پورت‌های افرادی قدرت طلب مثل هیتلر را ببینید. اما اگر تا بحال کسی را دیده‌اید که بدون دلیل خاصی از او خوشتان آمده، در اصل شما اسیر و ابیر جذبه‌ی او شده‌اید. با جذبه بودن مثل دوچرخه سواری چیزی یاد گرفتنی است و شما هم می‌توانید با جذبه شوید. برای این‌کار باید اصلاحاتی در رفتار خود به کار ببرید. ضمیر ناخودآگاه، سرنخ‌های اجتماعی، حالات فیزیکی و نوع برخورد شما با افراد دیگر نقش تعیین کننده‌ای در شکل گیری و توسعه‌ی جذبه‌ی شما دارد.

سکوت کنید!

” سکوت” با فاصله‌ی کمی نسبت به ” اعتماد به نفس” مهم‌ترین وجه جذبه است. معنی سکوت این است که در جمع گوش‌ نیوش بسپارید به صحبت‌های دیگران و کلام‌شان را قطع نکنید. لازمه‌ی کاریزماتیک بودن این است که به سایر افراد نشان بدهیم تمام حواس‌مان به آن‌ها هست. اگر اعتماد به نفس نداشته باشید شاید سایرین فکر کنند که شما آدم خجالتی یا توداری هستید و خیلی برای‌تان بد نمی‌شود، اما اگر موقعی که دیگران صحبت می‌کنند بپرید وسط حرف‌شان، معنی‌اش این است که قصد خودنمایی دارید. مثل همیشه، بهترین حالت برقراری تعادل است.

اعتماد به نفس‌تان را بپرورانید

اعتماد به نفس داشتن یک پای کاریزماتیک بودن است، اما پروراندن آن مثل آب خوردن نیست. افراد نه می‌خواهند آدم پرافاده و متکبری به نظر برسند و نه فرد خجالتی و ترسویی. این حسی است که از درون به آدم منتقل می‌شود. آدم می‌تواند با ورزش کردن مداوم یا تیپ زدن و صحبت کردن در مورد اطلاعاتی که از این‌ور و آن‌ور دارد احساس خوبی را به خودش منتقل کند. بعدازظهر یک ساعت به باشگاه می‌روید و یک حال اساسی به سیکس پک و جلو بازو و کول و ساق پا می‌دهید، بعد می‌روید خانه و یک دوش حسابی می‌گیرید و تیپ اسپرت می‌زنید و یک ادکلن خوشبو روی خود خالی می‌کنید و می‌روید پاتوق دوستان‌تان و آخرین فیلم جیمز باند را برای‌شان کارشناسی می‌کنید. از ته دل احساس می‌کنید که هیچ‌کسی جلودارتان نیست.

میخوام مغرور باشم

مرموز باش. سر سنگین باش. زیاد نخند. با همه بگرد اما با همه صمیمی نشو. کلاس ورزش برو. دنبال ورزش و حرفه حاص بگرد‌ . هرکی از راه رسید وارد زندگیت نکنش. شیک و خوش بو بگرد. زیاد دم چشم نباش. همه جا نرو‌ تو همه مراسما نباش

چگونه دختری جذاب برای پسرها باشیم

۱ و ۲ و ۳ معیار مهم برای آقایان

باهوش بودن

شاید برای شما هم جالب است که مردان به زنان باهوش علاقه بیشتری پیدا می‌کنند.

غیر قابل حدس زدن

به زبان ساده‌تر غیرقابل پیش‌بینی بودن! شاید شما به عنوان یک زن به دنبال همسری باشید که بتوانید تک‌تک رفتارها و گفتارهای او را پیش‌بینی کنید. پس در همین قدم اول متوجه شدید که دنیای آقایان متفاوت از دنیای بانوان است.

با احساس بودن

دنیای غرب دنیای سرد و بی‌روحی است که احساسات در آن گم شده، شاید به همین دلیل است که مردان به دنبال همسری هستند که دارای احساس باشد.

چگونه فردی جدی باشیم

اگر می‌خواهید در محل کار همه به شما احترام بگذارند و عقاید و ایده‌هایتان را بپذیرند، باید اطمینان حاصل کنید که اطرافیانتان شما را جدی تلقی می‌کنند. می‌دانید که دست یافتن به چنین موقعیتی نیازمند تلاش بسیار، صداقت و راستی است. در اینجا راهکارهایی به شما پیشنهاد می‌کنیم که با استفاده از آنها می‌توانید در کارتان از همه جلو بیفتید.
۱) همه چیز را بدون چون و چرا قبول نکنید. افراد بله قربان‌گو خیلی زود چهره واقعیشان معلوم می‌شود. آنچه از این کار نصیب شما می‌شود کوتاه‌مدت، ناپایدار و توخالی است. اگر با چیزی مخالفت دارید، باید افکار و دیدگاه‌هایتان را بدون ترس از چیزی ابراز کنید؛ اما به خاطر داشته باشید استدلالات خود را سنجیده و منطقی بیان کنید و همیشه به عقاید و دیدگاه‌های دیگران احترام بگذارید.
۲) خوب صحبت کنید. با وجود این که بعضی از مدیران دستشان رو شده است، اما هنوز مورد احترام هستند، زیرا شخصیتی منحصر به فرد دارند و می‌توانند از زیر آن شانه خالی کنند. برای صحبت کردن همیشه از زبانی مودبانه استفاده کنید. بدون هیچ گونه تغییر موضعی رک و راست صحبت کنید، ولی توجه داشته باشید که نباید به هیچ وجه وسط حرف دیگران بپرید و نیازی نیست همه افکارتان را به زبان بیاورید. در عوض به حرف‌ها و عقاید دیگران گوش بسپارید و به نظرات آنها توجه کنید. لازم نیست خیلی زود به عکس‌العمل دیگران پاسخ دهید. قبل از حرف زدن حتما تک‌تک کلماتتان را بررسی کنید و بعد به زبان بیاورید.
۳) وقت‌شناس باشید. اگر همیشه همه را منتظر خود نگاه دارید، کم‌کم احترامتان را از دست می‌دهید و چون نمی‌توانند به سر قرار آمدن شما اطمینان کنند، برای پروژه‌های بزرگ رویتان حساب نمی‌کنند. با احترام گذاشتن به برنامه‌ها و وقت دیگران، باعث خواهید شد که آنها نیز به شما احترام بگذارند.
۴) دست از مطالعه و یادگیری برندارید. ندانستن یکی از غیرقابل‌قبول‌ترین کلمات در دنیای حرفه‌ای است، اگر ندانید درباره چه چیزی صحبت می‌کنید، حتما جدی گرفته نمی‌شوید. اگر می‌خواهید روی ایده‌ها و نظراتتان حساب کنند، باید بکوشید از همه بااطلاع‌تر باشید. هیچ گاه دست از یادگیری برندارید و در این زمینه از همه سبقت بگیرید. قبل از این که عقیده خود را بگویید، حتما درباره آن اطلاعات جامع کسب کنید.
۵) سفیری لایق باشید. اگر از طرف شرکت جایی فرستاده می‌شوید، در واقع سفیر شرکت شده‌اید. کدام سفیر اطلاعات محرمانه میهنش را برای کشوری دیگر بازگو می‌کند؟ اگر می‌خواهید شرکتتان همیشه بهترین باشد، شما هم باید بهترین به نظر برسید. درخصوص کارفرمای خود با تحسین و غرور صحبت کنید.
۶) نتیجه نشان دهید. سخنگویان بزرگ در اول سخنرانی تاثیر می‌گذارند، اما این تاثیر مثبت را فقط تا زمانی می‌توانند نگاه دارند که سخنرانی‌شان نیز جالب توجه باشد. اگر به توانایی‌هایتان ایمان دارید، نترسید و روی آنها کار کنید. گفته‌های خود را با عمل همراه کنید. افرادی که بالاتر از گفته‌هایشان عمل می‌کنند، همیشه مورد احترام و تحسین هستند.

بیشتر بدانید:

بدست آوردن دل مردان برای ازدواج – جملاتی برای جذب پسر

راه های جذب غیر مستقیم پسران – جذب پسر از راه غیر مستقیم

روش های دلبری از پسر

جذب پسر از راه غیر مستقیم

راه های تسخیر قلب پسران

چگونه یک پسر غریبه را عاشق خود کنیم

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.