no-img
نوین اطلس

پیام برای عاشق کردن از راه دور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

پیام برای عاشق کردن از راه دور
امتیاز 4.70 ( 10 رای )
zip
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵

پیام برای عاشق کردن از راه دور


چگونه به پسر یا دختری که دوست داریم پیام ارسال کنیم

اولین نکته ای که می خواهم به یاد داشته باشید این است که دقت کنید وقتی به عشق خود پیامی ارسال می کنید نباید چیزی بگویید که شما را ناامید یا نیازمند نشان دهد، باید به یاد داشته باشید بهترین استراتژی در چت کردن برای ارسال اس و پیامک این است که بامزه باشید و در عین حال خیلی پرمدعا و سلطه جو به نظر نیایید. اگر به دنبال نکاتی هستید که به شما کمک کند فردی را از راه دور مثلا در شبکات اجتماعی از طریق پیامک عاشق خود کنید این مقاله را حتما مطالعه کنید.

روش های صحیح ارسال پیامک

یک سوال خوب بپرسید: با یک پرسش ارسال پیام خود را شروع کنید، این یک روش عالی برای نشان دادن علاقه به عشق تان است و همچنین کاری می کنید که پاسخ دادن برای وی آسان شود. با اینکار می توانید از تمایل وی برای ارسال متقابل پیام مطمئن شوید. در ادامه به شما توضیح می دهیم دقیقا یک سوال خوب به چه شکل است:

    • یک سوال مشخص و دقیق در مورد خودش بپرسید. با اینکار نشان می دهید به چیزی که واقعا هست علاقه مند هستید.
    • از وی سوالاتی بپرسید که به سادگی بتواند پاسخ دهد. در مورد مفهوم زندگی سوال نکنید یا مثلا امتحان ریاضی چطور بود.
    • مستقیم باشید.مردم پرسش های صریح و واضح را دوست دارند نه پیام هایی که فهمشان سخت است.
    • جوابِ پرسش شما نباید در یک کلمه خلاصه شود. اگر پرسشی کنید که جواب آن در یک یا دو کلمه باشد، ادامه دادن آن مکالمه دشوار خواهد شد. به جای اینکه بپرسید ” دیشب کی به خانه رسیدی” بپرسید ” دیشب چطور گذشت؟”

ابتکار داشته باشید: اگر پیام هایی ارسال کنید که دیگران ارسال نمی کنند یا به عبارت دیگر خاص باشد، بهتر می توانید فرد مورد نظرتان را از راه دور عاشق کنید.  به جای اینکه فقط سلام کنید، یک سوال جالب نیز بپرسید و سعی کنید چیزی بگویید که باعث شود وی بخواهد پاسخ شما را بدهد و مکاله را ادامه دهد.

    • او را بخندانید. اگر سعی کنید باهوش باشید و باعث شادی وی شوید، فرد مقابل شما نیز همین تلاش را برای خنداندن شما می کند.
    • یک نگاه کنایه آمیز و شوخ داشته باشید. این یک روش عالی دیگر برای شروع است.

عاشقانه برخورد کنید: اگر در مرحله ای هستید که می خواهید احساسات خود را بیان کنید، باید سعی کنید همزمان بامزه و شوخ طبع نیز باشید و خیلی افراط نکنید. عاشقانه رفتار کردن باعث می شود عشق تان از صحبت با شما هیجان زده شوند، و تحت تاثیر جسارت و بی باکی شما قرار بگیرند. در اینجا توضیح می دهم در اس ام اس عاشقانه ی خود دقیقا چه کاری باید انجام دهید تا بتوانید یک فرد را از راه دور عاشق خود کنید.

    • طعنه آمیز رفتار کنید. از طعنه زدن و اینکه کمی به شما طعنه زده شود ترسی نداشته باشید.
    • اگر در مرحله ی مناسبی در رابطه ی خود هستید، در مورد لباس هایی که برای ملاقات بعدی تان خریده اید صحبت کنید؛ اینکار باعث می شود برای دیدن شما هیجان زده تر شود.
    • شکلک های خنده و چشمک ارسال کنید. استیکر های بامزه که نشان دهنده ی علاقه ی بیشتر شما به مکالمه است – اما افراط نکنید.

جالب باشید. اگر می خواهید فردی که قصد دارید عاشق خود کنید، برایتان شخصی جالب باقی بماند، شما نیز باید برای وی جالب باشید. باید نشان دهید شخصی با مهارت هستید با انواع متنوعی از علایق، سرگرمی ها و دوستان و همیشه به دنبال تجربه ی چیز های جدید هستید. اجازه دهید تصور کند شما زندگی شلوغی دارید احساس کند خیلی خوش شانس است که اکنون فرصتی پیدا کرده اید که به وی پیام دهید. اگر احساس کند همیشه بیکار هستید و منتظر شرایط مناسب برای ارسال پیام، به سرعت علاقه ی خود را نسبت به شما از دست خواهد داد.

    • نشان دهید زندگی خود را دارید. اجازه دهید بداند با دوستانتان برای گردش به بیرون می روید، به کلاس کاراته می روید، یا یک فیلم جدید نگاه می کنید. باید بداند زندگی شما فقط خلاصه به ارسال پیام به وی نمی شود که در نتیجه بخواهد سهم بیشتری از وقت شما را بدست آورد. مردم دوست دارند برای رسیدن به چیزی تلاش کنند نه خیلی ساده بدست اورند.
    • یک علاقه ی مشترک پیدا کنید. درست است که در ارسال اس ام اس یا مکالمه های پیامی در شبکات اجتماعی همچون تگلرام یا لاین نمی توانید یک مکالمه ی عمیق و کامل داشته باشید، اما اگر متوجه شود هر دو به یک آهنگ علاقه دارید یا یک برنامه ی تلویزیونی را مشاهده می کنید، به صحبت کردن با شما بیشتر علاقه مند خواهند شد.

بدانید کی مکالمه را تمام می کنید: بسیار مهم است هر بار مکالمه را در زمان مناسبی پایان دهید در نتیجه طرف مقابل تان به شما علاقه مند باقی خواهد ماند. اگر همیشه او باشد که مکالمه را تمام می کند، علاقه ی شخص مقابل تان را از دست می دهید. اگر همیشه سعی کنید مکالمه را طولانی تر کنید به خصوص وقتی مشغول کاری است یا وقتی چیزی برای گفتن باقی نمانده است تا جایی که خودش مکالمه را قطع کند، باعث می شوید در آینده نیز تمایل چندانی به ارتباط با شما نداشته باشد. نکات زیر را به یاد داشته باشید تا بدانید دقیقا چه زمانی باید دست از مکالمه بردارید:

    • وقتی در تلاش هستید که موضوعی برای صحبت کردن پیدا کنید.
    • اگر در جواب از شما سوالی نمی پرسد، پس احتمالا فقط برای حفظ ادب پاسخ شما را می دهد.
    • وقتی پاسخ های وی خلاصه به “بله”، “خیر”، “باشه” یا “اوکی” می شود؛ در این شرایط طرف مقابل تان علاقه ای به ادامه ی مکالمه ندارد.
    • اگر او همیشه مکالمه را تمام می کند، سعی کنید این رویه را تغییر دهید. به عبارت دیگر این شما باشید که کار دارید و باید بروید حداقل نصف زمان های ممکن.

موضوعی را مطرح کنید که به آن فکر کند: نباید فقط مکالمه را باگفتن جملاتی مثل “فعلا” یا ” تا بعد” تمام کنید. در عوض باید پایان مکالمه را باز نگاه دارید تا شروع یک مکالمه ی جدید برای تان امکان پذیر باشد. می توانید به او بگویید که قصد دیدارش را دارید یا اجازه دهید بداند در حال انجام کاری جالب هستید تا وی بتواند بعداً در مورد آن از شما بپرسد ( نگاه کنید به چگونه فکر دیگران را مشغول کنیم). در ادامه توضیح می دهم چگونه در پایان چت ها و ارسال پیامک های خود فکر دیگران را مشغول کنید و در نتیجه بتوانید دیگران را از راه در عاشق خود کنید:

    • اگر قبلا شروع کردید به قرار گذاشتن، اشکالی ندارد که به وی بگویید دوست دارید باز هم او را ببینید.
    • اگر از قبل برای ملاقات قرار گذاشته اید، در مورد لباس های جدیدی که می خواهید بپوشید صحبت کنید و بگویید نمی توانید برای نشان دادن لباس های جدیدتان صبر کنید. اجازه دهید ذهنش درگیر یک تصویر ناشناخته شود که سعی کند لباس های جدیدتان را پیش بینی کند.
    • پایان مکالمه را باز بگذارید تا بعد بتواند بیشتر در موردش از شما بپرسد.  اشاره کنید معمولا با دوستانتان بیرون می روید و دوست دارید اگر شد کمی وقت با او نیز سپری کنید. در این صورت اگر فرد مورد علاقه ی شما نیز بخواهد با شما بیرون بیاید و خیلی خجالتی نباشد، حتما از شما درخواست خواهد کرد.

به نظر ناامید و نیازمند نباشید: آخرین کسی که فردی به دنبالش می باشد کسی است که نیازمند و ناامید باشد. اگر همیشه سعی کنید در ارسال اس ام اس و پیام هایتان افراط نشان دهید و در مورد دیر پاسخ دادن یا همیشه پاسخ ندادن پیام های وی معترض شوید، وی به این نتیجه می رسد که شخصیت شما به صورت کلی شخصیتی نیازمند است. پیام های تان باید بامزه و شاد باشد و نباید این احساس را انتقال دهد که شما از او چیزی می خواهید ( مثل نیاز به محبت که کمبودش را دارید) در اینجا بیشتر به کارهایی که نباید هنگام ارسال اس ام اس یا چت در شبکات اجتماعی انجام دهید اشاره می کنم:

    • هرگز نگویید ” آیا پیامم به دستت رسید”. غیر از اینکه تلفنش دزدیده شده باشد، بله پیامتان به دستش رسیده است و احتمالا حس پاسخ دادن نداشته است. شرایط را از این که هست ناخوشایندتر نکنید.
    • می توانید در مورد آخر هفته اش از وی سوال بپرسید اما در مورد فردی که با وی بوده است یا فرت بامزه ای که روز گذشته در دانشگاه ملاقات کرده است نپرسید. این کار فقط باعث می شود به نظر حسود و کمی غیر عادی بشوید.
    • اگر پاسخ پیامتان را نداد علامت سوال ارسال نکنید. این کار باعث می شود به نظر وابسته و ناامید برسید؛ گویی از شنیدن صدای وی ناامید شده اید ( نگاه کنید به چرا وابسته می شویم).

خیلی مشتاق نباشید. پیام های تان نباید باعث شود عشق تان احساس کند نسبت به وی وسواس فکری دارید و همیشه در حال فکر کردن به او هستید. همچنین نباید نشان دهید که حاظرید دست از زندگی خود بکشید فقط برای اینکه پاسخ او را بدهید. برای عاشق کردن از راه دور به نکات زیر توجه کنید:

    • اگر بعد از ۵ دقیقه پاسخ نداد نگویید ” هستی؟”
    • پشت سر هم دو یا سه پیام ارسال نکنید. صبر کنید تا اول پاسخ پیام قبل به دستتان برسد.
    • خیلی سریع پاسخ ندهید. نباید اینگونه به نظر برسد که شما منتظر نشستید تا ایشان پیام دهند و جوابش را بدهید. وقتی شخص مورد نظرتان پس از چهار ساعت پاسخ شما را می دهد، شما ۶ ساعت بعد پاسخش را بدهید – حتی ۷ ساعت.
    • وقتی متوجه شدید می خواهد مکالمه را خاتمه دهد، سعی نکنید مکالمه را ادامه دهید. مثلا وقتی با کلمات کوتاه پاسخ می دهد یا به سختی جواب شما را می دهد، مکالمه را پایان دهید.
    • خیلی احساسات نشان ندهید. یک شکلک چشم یا خنده کافی است که متوجه ی علاقه ی شما شود، اما یک میلیون استیکر و شکلک خنده او را وحشت زده می کند.
    • وقتی در حال خوشگذارنی هستید پیام ندهید. اگر با خانواده به مهمانی رفته اید، نباید هر چند لحظه به او پیام بدهید که متوجه شود فکرتان مشغول اوست. کاری نکنید که تصور کند نمی دانید چگونه خوش باشید و از وقتتان لذت ببرید چون تمام وقت به گوشی تان چسبیده اید.

خودتان را خجالت زده نکنید: آخرین کاری که باید هنگام ارسال اس ام اس برای عاشق کردن شریک دلدادگی خود بکنید این است که خود را خجالت زده کنید. وقتی با ارسال متن خود را دستپاچه و خجالت زنده کنید، ممکن است شروع کردن یک مکالمه ی دیگر سخت شود و حتی ایجاد یک رابطه نیز با طرف مقابلتان مشکل شود. در این جا به نکاتی اشاره می کنیم که هنگام ارسال اس ام اس، یا پیام عاشقانه باید از آن دوری کنید:

    • نشان ندهید که واقعا چه احساسی در موردش دارید. به صورت کلی، پیام دادن یک تفریح است و می توانید رابطه ی تان را با آن محکم تر کنید. مکانی نیست که قلب تان را در آن سرازیر کنید. چنین کارهایی را وقتی زمان مناسبش فرارسید باید به صورت حضوری انجام دهید. ابراز علاقه از طریق ارسال پیام به خصوص دراوایل رابطه و برای اولین بار خیلی کار جالبی نیست. با اینکار باعث می شوید به نظر ناامید، ضعیف و بی اعتماد به نفس باشید؛ گویی از برقرار کردن یک مکالمه ی جدی واهمه دارید ( نگاه کنید به چگونه با اعتماد به نفس باشیم).
    • عکس های غیر اخلاقی ارسال نکنید. به خصوص اگر شخص مورد نظرتان را به خوبی نمی شناسید. این کار بسیار احمقانه ست چون ممکن است بعد ها بر علیه خودتان از آن ها استفاده کند و حتی اگر شخص مورد نظر همسرتان است باز هم چنین کاری بی دلیل و نامناسب است.

نکته ها

  • اگر شما دختر هستید از اینکه اول اس ام اس یا پیام دهید نترسید، پسر مورد علاقه ی تان ممکن است خجالتی باشد، خیلی خوب است اگر یک دختر با اعتماد به نفس باشد و اول پیام دهد. اما همیشه و همه وقت این کارو نکنید.
  • به او نگویید چه کسی را دوست داری. این کار برای هر فرد بسیار آزار دهنده است. همه ی چیزی که او می خواهد یک مکالمه ی عادی است. البته اگر وی چنین سوالی پرسید شما هم می توانید در جواب این سوال را از وی بپرسید.
  • اگر همان موقع پیام شما را پاسخ نداد، بلافاصله نتیجه نگیرید که از عمد چنین کاری کرده است. ممکن است سرش گرم کار دیگری باشد یا تلفنش خاموش باشد. از این بابت اعصاب تان رو خورد نکنید ( نگاه کنید به راهنمایی نهایی برای آرامش اعصاب). پشت سر هم مدام پیام ارسال نکنید و اول صبر کنید تا فرد مورد نظرتان پاسخ پیامک شما را بدهد!
  • خجالتی نباشید، اگر از شما پرسید چه کاری انجام می دهی؟، فقط نگویید ” هیچی”. باید بگویید، ” می خواهم به …. برم” یا ” در حال پیام دادن به شما هستم” یا ” تلویزیون تماشا می کنم” یا ” در حال مطالعه هستم”.
  • همیشه در فیلم ها می بینیم که مردها از خانم ها درخواست می کنند. اما اگر در شرایطی هستید که ایجاب می کند این کار را انجام دهید، دستپاچه نشوید؛ چنین عملکردی بسیار تاثیر گذار نیز است.
  • اگر چند روز طول کشید که پاسخ شما را بدهد، شما نیز وقتی می خواهید پاسخش را بدهید به همین مقدار صبر کنید حتی بیشتر. اگر واقعا علاقه مند نباشد، حداقل با این کار شما دست بالا را در کنترل مکالمه دارید.

سخن آخر

باید به این نکته هم توجه داشته باشید که انسان ها با یکدیگر متفاوت هستند. هر فردی با توجه به گذشته، تربیت و تجربه خاصی که در زندگی با آن مواجه شده است نقطه ضعف های عاطفی منحصر به فردی دارد که اگر شما با آن نقطه ضعف ها آشنا شوید می توانید به سادگی ارسال پیام چند طرف مقابل را به خود جذب و سپس عاشق خود کنید.

شما می توانید جزیئات رابطه خود یا رابطه ای را که از قبل داشته اید با  نوین بینش در میان بگذارید تا بر اساس رابطه و شناخت طرف مقابل راهکارها و تکنیک های بیشتری بیاموزید. تیم روانشناسی نوین بینش به صورت ۲۴ ساعت آماده پاسخگویی به پرسش های شما دوستان عزیز است.

شماره تلگرام و واتس آپ: ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم

جذب پسران به خود ( تضمینی)

پیامک عاشقانه به همسر

پروفایل عاشقانه

پروفایل عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی

چرا قانون جذب باعث می شود به عشق خود نرسیم

جذب کردن کسی که به ما علاقه ای ندارد ( بر اساس روانشناسی جذب)

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.