no-img
نوین اطلس

جذب خواستگار در دانشگاه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جذب خواستگار در دانشگاه
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
آبان ۲, ۱۳۹۷

جذب خواستگار در دانشگاه


اگر دختر هستید و در شرف ازدواج شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده باشید که چه کار کنید تا بتوانید خواستگارهای بیشتری را داشته باشید؟ یکی از بهترین مکان هایی که می توان در آن خواستگار جذب کرد دانشگاه است چون در این مکان معاشرت با جنس مخالف بیشتر از هر وقت دیگری می باشد و بیشتر می توانید اطرافیان خود را بشناسید.

اما چگونه می تواند یک خواستگار خوب در دانشگاه جذب کرد؟ چگونه خود را در دل یک پسر جا کنیم که از ما خواستگاری کند؟ نوین اطلس در این مطلب به همه ی این سوالات پاسخ می دهد.

همچنین برای سرگرمی بیشتر شما فالی معرفی کردیم تا بتوانید زمان ازدواج خود را حدس بزنید. این زمان می تواند زمانی دقیق یا تقریبی باشد. دعاهایی برای جذب خواستگار نیز معرفی می کنیم که در این زمینه به شما کمک زیادی خواهد کرد.

جذب پسر در دانشگاه

پسران و مردان به دخترانی جذب می شوند که ویژگی های مثبت مشابه مشابه و یا بالاتری نسبت به خودشان داشته باشند. این ویژگی های مثبت بر اساس تجربه های گذشته و نیازهای آنها در نظر گرفته می شود در نتیجه با توجه به تجربه ها و نیازهای متفاوت افراد هرکس به روش خاصی به دیگران ویژگی مثبت اختصاص می دهد.

مثلا اگر پسری همیشه از  بدقولی دوستانش در زندگی رنج برده باشد، عمل به وعده ها و صداقت برای او یک حسن مهم به شمار می رود و اگر با کسی که صداقتش را ثابت کند رو به رو شود، بیشتر به او جذب خواهد شد. پس برای جذب پسر مورد نظر خود در دانشگاه ابتدا باید ببینید او دوست دارد دختر مورد علاقه اش چه ویژگی هایی داشته باشد.

روش جذب خواستگار مناسب

این روزها انتخاب یک همسر مناسب برای بسیاری از جوانان یک دغدغه اساسی است. به خصوص برای دخترخانم ها که شاید قدرت انتخاب کمتری داشته باشند و باید در انتظار آمدن یک خواستگار خوب بنشینند.

فراموش نکنید کم نیستند افرادی که اگرچه کمی دیرتر ازدواج کرده اند ولی ازدواج موفقی داشته اند. برای جذب یک خواستگار خوب روش های زیر را پیش بگیرید:

به دنبال فرد ایده آل نباشید

بیشتر افراد وقت زیادی را صرف می کنند تا بتوانند “فرد ایده آل” خود را پیدا کنند. اگر شما هم جزو این دسته هستید توصیه می کنیم با چشمانی باز پیش روی تان را نگاه کنید. البته منظور ما این نیست که به اولین خواستگارتان پاسخ مثبت بدهید.

باوقار باشید

بیشتر مردان به دنبال زنی خاص می گردند که تا پایان عمر کنارش بماند و با او پیر شود.مردها یک زن منطقی می خواهند که آن ها را در سراسر زندگی شان حمایت کند و در موقعیت های حساس همیشه بتوانند روی کمکش حساب کنند. پس با دوری کردن از برخی رفتارهای سبک، شخصیتی متین و باوقار داشته باشید.

زیبایی همه چیز نیست

شاید برخی از دخترخانم ها به اشتباه فکر کنند «زیبایی و وضعیت ظاهری» آنان همه آن چیزی است که پسران در انتخاب همسر آینده خود ملاک و معیار قرار می دهند. از این رو با پناه بردن به لوازم آرایشی یا حتی عمل های جراحی سعی دارند برای زیباتر شدن تغییری در ظاهر خود ایجاد کنند.

اما بد نیست بدانید که اولا معیارهای زیبایی نسبی است و از فردی به فرد دیگر متفاوت است، همچنین پسرانی که بالغ باشند، بیشتر از آن که در زیبایی چهره متوقف شوند به ظرافت ها و زیبایی های رفتاری شما توجه می کنند. از سوی دیگر برخی از دخترخانم ها نیز فقط و فقط منتظر خواستگاری خوش تیپ هستند، اگر جزو این دسته از دخترخانم ها هستید بهتر است که خیلی روی ظاهر خود حساس نباشید چون ظاهر خوب الزاما به معنی داشتن شخصیت خوب نیست.

چگونه خود را در دل یک پسر جا کنیم

برای اینکه یک پسر به شما توجه داشته باشد و خود را در دل او جا کنید راهکارهای زیر بسیار موثر هستند:

۱. اعتمادبه‌نفس داشته باشید

هیچ‌کس کامل نیست؛ بنابراین شما هم برای محبوب بودن نیازی ندارید کامل باشید، حتی اگر احساس می‌کنید از ایده‌آل فاصله‌ی زیادی دارید، باز هم اولین گام به سوی کسب اعتمادبه‌نفس این است که خود را باور داشته باشید.

۲. در جمع‌ها حضور پیدا کنید

چنین حضوری یعنی تمایل به خروج از محدوده‌ی امنی که برای خودتان درست کرده‌اید. اگر آدم محبوبی نیستید، به این خاطر است که با انجام کارهایی که افراد محبوب تمایل به انجام‌شان دارند، راحت نیستید؛ کارهایی مانند:

گفت‌وگو کردن، تعریف جُک و در کل برقراری ارتباط با آدم‌ها. به خاطر داشته باشید افراد محبوب به این خاطر محبوب هستند که دیگران آنها را می‌شناسند و به آنها توجه می‌کنند.
۳. روش خودتان را پیدا کنید
به ظاهرتان اعتماد داشته باشید. مدام خودتان را در هر آینه‌ی سرِ راه‌تان نگاه نکنید، به هر کسی که می‌رسید، در مورد ظاهرتان نپرسید، اگر این کارها را انجام دهید، مردم می‌فهمند، شما به خودتان شک دارید.
۴. ریسک کنید
برای محبوب بودن باید در سطحی از روابط اجتماعی که چندان در آن راحت نیستید، چندین بار فرصت برقراری ارتباط پیدا کنید؛ بنابراین آماده‌ی ریسک باشید! مثلا با کسی صحبت کنید که هرگز او را ملاقات نکرده‌اید.
۵. طوری رفتار نکنید که انگار اهمیتی نمی‌دهید
اگر طوری این طرف و آن طرف بروید و رفتار کنید که انگار مثلا زیادی برای این مدرسه یا دانشگاه خاص هستید، هم همه نظرشان جلب خواهد شد، اما نه به شیوه‌ای مطلوب. هر چند که شاید نخواهید سوگلیِ معلم و استاد باشید و هر پرسشی که مطرح می‌کند، سریع پاسخ بدهید، اما وقتی معلم کلاس یا استاد سؤالی از شما می‌پرسد، پاسخ مناسب دادن و شرکت در بحث‌های کلاسی، توجه مثبت‌تری را به سمت شما جلب می‌کند تا بلد نبودن و شانه بالا انداختن!

فال زمان دقیق ازدواج

این فال یک فال کاملا سرگرمی بوده و اصلا جنبه ی علمی ندارد:

– ابتدا رقم ماهی را که در آن به دنیا آمده اید ضرب در ۲ بکنید.

– جمع آن را به علاوه ۵ کنید.

– جمع را ضربدر ۵۰ کنید.

– اگر امسال از تولدتان گذشته جمع را به عدد۱۷۶۰اضافه کنید.

– در غیر این صورت جمع را به ۱۷۵۹ اضافه کنید.

-حالا جمع کل که چهار رقمی است از سال تولد میلادی خودتان کسر کنید.

شما به یک عدد سه رقمی رسیده اید

اولین عدد : ماه ازدواج شما و دو رقم دیگر سن و زمان ازدواج شما است که می توانند دقیق نباشند.

دعا برای جذب خواستگار

اگر دختری شوهر بخواهد باید برای چذب خواستگار خوب این دعا را نوشته به گوشه مقنعه خود ببندد و هر شب نیز زیر سرگذارد. مدت ۷۹ روز تکرار کند تا ان شاءالله به حاجت خود برسد.

“بسم الله الرحمن الرحیم بسمِ اللهِ وبِاللهِ وعِندَالله ِوَاِلَیهِ تُرجَعون هوَالَذی خَلَقَکُم مِن نَفسٍ واحِدَهٍ وَ خَلَقَ مِنها زَوجَها المسهل فَلَما قَضی زَیدٌ مِنها وَ طَراً کـــ۰۸ هـ د۱۱۱ ۸ اول ۲۲ م م م باسم فلان”

مطالب مرتبط:

جذب پسران به خود ( تضمینی)

چگونه یک مرد را وادار به خواستگاری کنیم

چگونه زودتر ازدواج کنیم

چگونه مردان را به دنبال خود بکشانیم

دلبری های زنانه



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.