no-img
نوین اطلس

دعای منت کشی شوهر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای منت کشی شوهر
امتیاز 3.73 ( 15 رای )
zip
آبان ۳, ۱۳۹۷

دعای منت کشی شوهر


در این مطلب نوین اطلس دعاهای و راهکارهایی معرفی می کند که برای زن و شوهری که به هر دلیل از هم دلخور شده اند و با هم قطع رابطه کرده اند موثر هستند. این دعا ها به شما کمک می کند کاری کنید شوهرتان از شما منت کشی کرده و ابراز پشیمانی کند.

بیشتر مردها بسیار مغرور هستند و منت کشی مرد از زن را مایه ی ننگ و افت می دانند. در این شرایط روش برخورد با قهر شوهر چیست و چگونه باید با شوهر خود آشتی کنید؟

منت کشی مرد از زن

مردها گاهی وقت ها مسائل و مشکلاتی دارند که‌ نمی خواهند آن ها را مطرح کنن.  مسائل کاری اشتغالات فکری یا نگرانی ها و مسائلی که در درون آن ها است باعث می شود نتوانند حالت روحی خود را کنترل کنند. در بیشتر موارد آن ها از کودکی یاد گرفته اند که مسائل خود را در درون خود نگه دارند و بازگو نکنند و به همین دلیل سعی می کنند که با قهر کردن نوع اعتراض و نوع خشم پنهانی که در درون آن ها هست را نشان بدهند. در این شرایط خودتان را اذیت نکنید و به آن ها فرصت دهید. مطمئن باشید خودشان برمی گردند و منت کشی می کنند.

دعای پشیمانی شوهر

دعای شریف زیر را هر روز پس از نماز صبح قرائت کرده و این عمل را تا زمانی که محبت شوهر را ندیده اید ادامه دهید. این دعا در ایجاد محبت و تسخیر قلوب بسیار موثر و مجرب است و باعث می شود شوهرتان به خاطر خطاهایی که نسبت به شما مرتکب شده است ابراز ندامت و پشیمانی کند.

اللَّهُمَّ اِقْذِفْ فِی قُلُوبِ اَلْعِبَادِ مَحَبَّتِی وَ ضَمِّنِ اَلسَّمَاوَاتِ وَ اَلْأَرْضَ رِزْقِی وَ أَلْقِ اَلرُّعْبَ فِی قُلُوبِ أَعْدَائِکَ مِنِّی وَ اُنْشُرْ رَحْمَتَکَ لِی وَ أَتْمِمْ نِعْمَتَکَ عَلَیَّ وَ اِجْعَلْهَا مَوْصُولَهً بِکَرَامَتِکَ إِیَّایَ وَ أَوْزِعْنِی شُکْرَکَ وَ أَوْجِبْ لِیَ اَلْمَزِیدَ مِنْ لَدُنْکَ وَ لاَ تُنْسِنِی ذِکْرَکَ وَ لاَ تَجْعَلْنِی مِنَ اَلْغَافِلِینَ

چگونه با شوهرم آشتی کنم

مهم ترین نکته برای آشتی با شوهر اینجاست: اگر احساس می‌کنید که حتی یک درصد برای مصالحه و سازش آمادگی ندارید به هیچ وجه پیش نروید زیرا ممکن است که صحبتی شود و شما کنترل خود را از دست دهید و اوضاع ازاینکه هست بدتر شود برای همین گفته می‌شود که از لحاظ روحی آمادگی کامل داشته باشید و بعد جلو بروید.

شما از خود گذشتگی کنید و علی رغم تمامی هیجانات منفی خود که به نوعی شما را از این کار منع می‌کند اما باز هم به سمت طرف مقابل خود بروید، و رابطه را ادامه دهید. این کار شما باعث می‌شود که او از کرده‌ی خود پشیمان شود و ارزش شما را بهتر درک کند. در دعواها به تنهایی پیش نروید و قضاوت پیش از موعد نداشته باشید و مانند نوجوانان پرخاش جو و یکه تاز نباشید. شما باید یک فرقی با نوجوانان داشته باشید.

روش برخورد با قهر شوهر

وقتی شوهران قهر می‌کنند باعث تحریک طغیان در زنان می‌شوند که کاملا احساس بیچارگی به آن ها دست می‌دهد و این حالت تکرار دوره جنگ های خانوادگی را به آسانی بالا می‌برد، و ممکن است که خیلی زود از کنترل خارج شوند.

راه حل پیشنهادی ما برای برخورد با قهر شوهرتان به شما این است که زمانی که او بعد از یک نزاع به حالت قهر سکوت می‌کند و به لاک خود می‌رود او را تنها بگذارید تا هم او به آرامشی نسبی برسد و هم خودتان بتوانید با منطق و به دور از طغیان احساسات زودگذر با هم مشکلات زندگی تان را حل کنید.

رفتار با شوهر مغرور

غرور از اعتماد به نفس ضعیف و شکننده می‌آید یعنی شوهری مغرور است که خودباوری کمی دارد و غرور نوعی سد دفاعی برای حفظ اعتماد به نفس نداشته است. اگر طوری رفتار کنید که اعتماد به نفس همسرتان زیر سوال برود، غرورش بیشتر می‌شود.

این را هم فراموش نکنید که حتماً نباید همسرتان‌‌ همان فردی باشد که شما انتظار دارید یا دوستش دارید. یعنی همسر شما می‌تواند گاهی لجبازی کند یا عصبانی شود و شما هنوز او را دوست داشته باشید. به عبارتی دوست داشتن را مشروط نکنید.

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید مقاله زیر را درباره موضوع جذب عشق از دست رفته مطالعه کنید:

how to make my ex feel attracted to me again

مطالب مرتبط:

آموزش رایگان زبان انگلیسی – تضمینی

ناز برای شوهر

آشتی با شوهر مغرور

قهر با شوهر در دوران عقد

۲۰ سیاست زنانه در دوران عقد



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.