no-img
نوین اطلس

دعای جلوگیری از طلاق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای جلوگیری از طلاق
امتیاز 4.33 ( 3 رای )
zip
مهر ۱۴, ۱۳۹۷

دعای جلوگیری از طلاق


خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: “وَ مِن آیاتِهِ أن خَلَقَ لکُم مِنْ انفُسِکُم أزواجا لِتَسکُنوا اِلیْها و جَعَلَ بَیْنَکُم مَودَّهً وَ رَحْمَهً، اِنَّ فی ذلکَ لایاتٍ لِقَومٍ یَتَفکرونَ؛

از جمله آیت های خدا این است که برای شما از جنس خودتان همسران آفرید تا به وجود آنها آرام گیرید و میان شما دوستی و مهربانی برقرار ساخت. در این امر برای کسانی که اندیشه می کنند عبرت هاست.”

همانطور که می بینید دین اسلام ازدواج را امری مقدس می داند و به همین منظور از نظر دین تا جایی می توان باید از طلاق جلوگیری کرد. مذهب شما را در این زمینه یاری می کند. دعاها و ختم های مجرب بسیار زیادی برای جلوگیری از طلاق، برگشت همسر به زندگی و آشتی فوری وجود دارد.

همچنین در این مطلب دعایی برای ابطال سحر جدایی زن و شوهر معرفی می کنیم چون گاهی دلیل طلاق زن و شوهر می تواند سحر و جادوی طلاق از طرف دیگران باشد.

در صورتی که به ازدواج با همسر سابق خود فکر می کنید برای شما توضیح می دهیم ازدواج با همسر سابق در چه صورتی درست است.

ختم مجرب برای جلوگیری از طلاق

دو ختم بسیار مجرب برای جلوگیری از طلاق نقل شده است که به شرح زیر می باشد:

ختم اول: ذکر زیر را هرروز ۴۰ بار بگویید و حداقل تا شصت روز ادامه دهید:

اللّهمَ اَلِّفْ بَینی وَبَینَهُ بَینَ آدَمَ وَحَوّا کَمااَلَّفْتَ

یعنی پروردگارا بین من وفلانی الفتی پدیدارکن.مثل آدم و حوا

و اگر آقا هستید به جای( بَینَهُ ) بگویید بَینَها

ختم دوم: تاهفتاد روز روزی ۷۲ بار ( یا باسِط ) بگویید سپس به نیت مهر و محبت و رفع کدورت یک بار صلوات فرستاده و سوره نساء را بخوانید و پس از آن یازده بار صلوات بفرستید مُحِبّ هم شوند

دعای برگشت همسر به زندگی

اگر میان زن و شوهر کدورت پیش آمده باشد و زندگی شان را ترک کرده اند برای بازگشت همسر به زندگی سوره مبارکه والتین را تا اسفل السافلین بر قطعه نانی در وقت طلوع آفتاب یا طلوع قمر بخوانید و در اخر سوره نیز دعای زیر را بخوانید و نان را بخورید.

ثُمَّ رَدَدناک فلان زاییده فلان اسفل فلان زائیده فلان

به جای فلان اسامی را بخوانید.

دعای آشتی فوری

دعایی که در ادامه بیان میگردد برای مهرومحبت و افزایش عشق همسر می باشد و مجرب است.

دعای فوق، در روز جمعه و در ساعت زهره (بعد از اذان صبح) با گلاب و زعفران و در دو ورقه بدون خط نوشته شود. بخور این عمل جاوی و عنبر است. یک ورق را نزد خود نگهدارد و ورق دیگری را به مطلوب بنوشاند. به اذن و اراده باریتعالی همان روز آشتی و صلح خواهند نمود.

(بسم الله الرحمن الرحیم وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَاداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبّاً لِّلّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعاً وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ فَمَنْ خَافَ مِن مُّوصٍ جَنَفاً أَوْ إِثْماً فَأَصْلَحَ بَیْنَهُمْ فَلاَ إِثْمَ عَلَیْهِ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ . وَإِنِ امْرَأَهٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزاً أَوْ إِعْرَاضاً فَلاَ جُنَاْحَ عَلَیْهِمَا أَن یُصْلِحَا بَیْنَهُمَا صُلْحاً وَالصُّلْحُ خَیْرٌ وَأُحْضِرَتِ الأَنفُسُ الشُّحَّ وَإِن تُحْسِنُواْ وَتَتَّقُواْ فَإِنَّ اللّهَ کَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیراً. وَإِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَیْنِهِمَا فَابْعَثُواْ حَکَماً مِّنْ أَهْلِهِ وَحَکَماً مِّنْ أَهْلِهَا إِن یُرِیدَا إِصْلاَحاً یُوَفِّقِ اللّهُ بَیْنَهُمَا إِنَّ اللّهَ کَانَ عَلِیماً خَبِیراً یَسْأَلُونَکَ عَنِ الأَنفَالِ قُلِ الأَنفَالُ لِلّهِ وَالرَّسُولِ فَاتَّقُواْ اللّهَ وَأَصْلِحُواْ ذَاتَ بِیْنِکُمْ وَأَطِیعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ رَبَّنَا وَأَدْخِلْهُمْ جَنَّاتِ عَدْنٍ الَّتِی وَعَدتَّهُم وَمَن صَلَحَ مِنْ آبَائِهِمْ وَأَزْوَاجِهِمْ وذریتهم إِنَّکَ أَنتَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ. اللهم بحق هذه الآیات الشریفه اعطف قلب فلانه بنت فلانه على فلان بن فلانه بالمحبه الدائمه و الألفه والعطف والحنان فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم ولا حول ولا قوه إلا بالله العلی العظیم وصلى الله على سیدنا محمد وعلى آله وسلم).

مجرب و صحیح است.

ابطال سحر جدایی زن و شوهر

برای باطل کردن طلسم و سحر راهها و روشهای مختلفی وجود دارد. بهترین روش برای ابطال طلسم و سحر (مکتوب باشد یا مرشوش و یا ماکول ) استفاده از آیات قرآنی (خصوصا معوذتین) برای این امر است که در مطالب قبلی به این آیات کریمه اشاره شده است.
یکی از بهترین اذکار برای باطل کردن طلسم و سحر ، استفاده از آیه شریفه ذیل است:
{وَلَا یُفْلِحُ السَّاحِرُ حَیْثُ أَتَى} . عدد تکرار این آیه شریفه ۱۳۹۴ میباشد.
دعای مذکور در ذیل از قویترین و مجربترین حرزها جهت جلوگیری و درمان و باطل کردن طلسم است. فردی که این دعا را به همراه داشته باشد و یا حتی در منزل نگهداری کند، به اذن و اراده باریتعالی از طلسم و بسته شدن کارها مصون خواهد ماند.

آیا ازدواج با همسر سابق درست است

برای شروع یک رابطۀ دوباره، باید مطمئن باشید که مشکلاتی که عامل جدایی‌تان بوده‌اند حل شده‌اند. هر کسی باید اشتباه خودش را پذیرفته باشد. این رابطه باید صرف‌نظر از نیازهای شدید عاطفی یا مالی و ضعف روحیِ یکی از دو نفر از سر گرفته شود وگرنه هیچ بعید نیست که شما همان راه رفته را برگردید و اشتباهتان را دوباره تکرار کنید.

زندگی گذشته شما با وجود تنش‌ها و هزینه‌های دردناکی که برایتان داشته، یک تجربه عالی است برای اینکه اکنون درست تصمیم بگیرید. پس از عبور از آن دوران، شما می‌توانید مشکلات رابطه را بهتر بررسی کنید و مسیر آینده را بر مبنای آن مشخص کنید. حالا این فرصت برایتان وجود دارد که یک رابطه متعادل را با هشیاری و آگاهی بیشتری شروع کنید.

مطالب مرتبط:

چرا هیچ همسری بهترین نیست

ازدواج با همسر سابق بعد از طلاق

مشاوره جلوگیری از طلاق

دعای برگشت همسر

ابطال طلسم دل سیاهی



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.