no-img
نوین اطلس

دعا برای از بین بردن علاقه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای از بین بردن علاقه
امتیاز 1.00 ( 3 رای )
zip
مهر ۱۰, ۱۳۹۷

دعا برای از بین بردن علاقه


گاهی اوقات درگیر عشق ها و روابطی عاطفی می شوید که جز دردسر، کلافگی، سردرگمی و احساسات بد هیچ چیز دیگری برای شما ندارد و هیچ پایان خوشی هم در این عشق ها نیست. در چنین شرایطی بهترین راهکار این است که این علاقه را از بین ببرید، از این فرد دل ببرید و کاری کنید این عشق از بین برود. نوین اطلس به همین منظور دعاهایی برای از بین بردن علاقه، دل بریدن و از بین رفتن عشق به شما معرفی خواهد کرد که کمک می کند از این شخص سرد شوید، این عشق را فراموش کرده و دل شکسته ی خود را درمان کنید.

دعا برای دل بریدن

برای دل بریدن ابتدا وضو بگیرید و ۷ صلوات بفرستید و بعد سوره انشراح را به نیت دل بریدن و یا فراموش کردن عشق بخوانید و در آخر هم ۷ صلوات بفرستید و این عمل را در روز دو بار انجام بدید یک بار صبح و یک بار هم عصر، همچنین باید به مدت ۱۴ روز این عمل را انجام دهید.

سوره انشراح:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

أَلَمْ نَشْرَحْ لَکَ صَدْرَکَ ﴿١﴾ وَوَضَعْنَا عَنْکَ وِزْرَکَ ﴿٢﴾ الَّذِی أَنْقَضَ ظَهْرَکَ ﴿٣﴾ وَرَفَعْنَا لَکَ ذِکْرَکَ ﴿۴﴾ فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا ﴿۵﴾ إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا ﴿۶﴾ فَإِذَا فَرَغْتَ فَانْصَبْ ﴿٧﴾ وَإِلَى رَبِّکَ فَارْغَبْ ﴿٨﴾

دعا برای از بین رفتن عشق

گاهی بعضی از افراد گرفتار عشقی بسیار شرور می شوند و نمی دانند که چگونه از شر این عشق خود را آزاد کنند. باید بگویم که راه حل این مشکل همین روش مجربی است که نوین اطلس به شما ارائه می دهد:

برای از بین رفتن عشق با محلول روحانی دستور زیر را نوشته و در گلاب یا هر شربت شیرین دیگر حل کرده و به خورد شخص مورد نظر بدهید تا یک هفته آن را در نوشیدنی های طرف مورد نظر بریزید تا آخر عمر عشق خود را فراموش خواهد کرد.

دستور این است :

ا ب ق ا ل ا ب ق ا ل ه و ل د ر ک د ر ک و قیلَ الیَومَ نَنْساکُمْ کَما نَسیتُم لِقاء یَومِکُم هذا و مَن ْ أظلَمُ ممَّن ذُکَّرَ بَآیاتِ رَبِّهِ فَاْعْرَضَ عَنها و نَسیَ ما قَدَّمَتْ یَداهُ و لَقَدْ عَهِدْنا اِلیٰ آدَمَ مَن قَبْلُ فَنَسیَ و لَمْ نَجِدْ لهُ عَزْماً قالَ کذلِکَ آَتَتْکَ آیاتُنا فَنَسیتَها و کَذلِکَ الیَوْمَ تُنسیٰ کذلک تَنسیٰ فلانه بنت فلانه الی یَومِ یُبْعَثون

دعا برای سرد شدن از شخصی

برای نجات شخصی که به عشق پردردسر دچار شده و زندگیش از آن تباه شده دعای زیر را بر کف دسته نوشته سه روز هر صبح یک بار آنرا بلیسد مجرب است  . فقط دستور برای یک مرد است که از دست عشق یک  زن می خواهد راحت شود .

اگر زن باشد و بخواهد از عشق یک مرد خلاصی یابد باید به جای محبه فلان بنت فلان من قلب فلان بن فلان اینگونه بنویسد : محبه فلان بن فلان من قلب فلان بنت فلان .

دعای سردی عشق

چگونه عشقم را فراموش کنم

عشق چیزی بسیار خاص است زیرا وقتی شکست می‌خورد قدرت آسیب زدن به ما را دارد و فراموش کردنش سخت است. نباید این شکست را به خودتان بگیرید. هر روز روابط بسیاری با شکست مواجه می‌شوند و این به آن معنی نیست که دیگر عشقی وجود نخواهد داشت. دلیل آن هر چه که باشد، اینکه یاد بگیرید چطور کسی که خیلی دوست داشته‌اید را فراموش کنید کار بسیار سختی است و نیازمند گذشت زمان است. خوشبختانه، خیلی‌ها این کار را انجام داده‌ و با موفقیت روبه‌رو شده‌اند. ما روش آن را به شما آموزش می‌دهیم.

تغییر دیدگاهتان

بفهمید که هنوز ممکن است این فرد را دوست داشته باشید. اگر تصور می‌کنید نمی‌توانید فراموشش کنید، احتمالاً دلیلی دارد. شما اوقات فوق‌العاده‌ای را با هم گذرانده‌اید و بخش مهمی از قلبتان را به او داده‌اید. حالا که تصمیم گرفته‌اید فراموشش کنید، دیگر به آن فرد طوری که دوست دارید باشد نگاه نکنید و سعی کنید خودِ واقعی‌اش را ببینید.

  •  اگر به شما دروغ می‌گوید یا فریبتان می‌دهد و یا احساسش نسبت به شما عوض شده است باید بفهمید که این رابطه اصلاً رابطه سالمی برای شما به حساب نمی‌آید. ممکن است برایتان سوءتفاهم شود یا عصبانی شوید. فراموش کردن این فرد ممکن است خیلی سخت باشد اما به این معنی نیست که نمی توانید فراموشش کرده و زندگی‌تان را پیش ببرید.
  • همچنین درک کنید که فراموش کردن به این معنی نیست که دیگر نمی‌توانید آن فرد را دوست داشته باشید. فقط به این معنی است که عشق شما به او تغییر کرده است. هنوز می‌توانید او را ببینید، بهترین آرزوها را برایش داشته باشید و دعا کنید که خوشبخت شود. فراموش کردن به این معنی نیست که باید به طور کل نادیده‌اش بگیرید؛ یعنی باید بیشتر به فکر خودتان باشید.
  • به خودتان باور داشته باشید. شما چیزهای زیادی دارید. عشق یعنی فهمیدن بیشتر درمورد خودتان از طریق دیگران. با تجربه عشق‌های بیشتر، اطلاعات بیشتری درمورد خودتان به دست می‌آورید. اگر خودتان، خودتان را باور نداشته باشید، عشق بعدی‌تان چطور می‌تواند باورتان کند؟

درمان دلشکستگی

در زندگی انسان، تجربه‌های اندکی دردناک‌تر از جدایی هستند. جدایی‌ها به حساس‌ترین نقطه‌ی عاطفی درون ما که عشق و فراق باهم تلاقی دارند، آسیب می‌زنند. بنابراین، جای تعجب نیست که آدم‌ها مدام با «کنارآمدن» با عشق ازدست‌رفته‌ی خود دست‌وپنجه نرم می‌کنند. اما درمان قلب شکسته هم مثل سایر دردها در خودش نهفته است. همچون همه‌ی غم‌و‌غصه‌های دیگر، کنار‌آمدنی وجود ندارد. باید قدم در قلبِ طوفان بگذارید. تا جایی‌که می‌توانید و هرقدر می‌خواهید، غصه بخورید و از آن نقطه‌ی اوج دل‌شکستگی، اشتیاقی برای پاسخ به پرسش‌های دشوار در قلب خود بیابید؛ پرسش‌های دشوار اما مهمی که به یافتن خودتان در این طوفان درونی و حرکت به جلو، کمک می‌کند. در ادامه، سه مرحله‌ای را ذکر می‌کنیم که نه‌تنها در درمان قلب شکسته کمک‌تان می‌کنند، بلکه شما را آماده می‌کنند تا رابطه‌ی جدیدی بر پایه‌ای سالم آغاز کنید.

بدون هیچ‌گونه عذرخواهی، تسکین یا محدودیت زمانی به خودتان اجازه‌ی غصه‌خوردن بدهید

در فرهنگِ ما از همان کودکی می‌آموزند «گریه نشانه‌ی ضعف است» یا در واکنش به جدایی و دل‌شکستگی می‌گویند: «این‌طوری بهتر شد؛ اصلا طرف لیاقت من رو نداشت». اختصاص زمان و فضای کافی برای غصه‌خوردن برای فردی در حال جدایی، بسیار چالش‌برانگیز است. فراموشی یا مقابله با این غم‌وغصه‌ها، باعث می‌شود در آینده دوباره سر بر بیاورند و در نتیجه، مراحل بهبود طی نشود.

برای درمان قلب شکسته و التیامِ درد ازدست‌رفتنِ عشق، باید غصه بخوریم؛ هیچ راه دیگری وجود ندارد. پس راحت گریه کنید. دلسوزی را هم به دردتان اضافه کنید. اگر صدایی در گوش خود می‌شنوید که مثلا «اَه، تمومش کن، آدم گُنده! مگه چی شده؟» یا «شما فقط سه ماه با هم بودید. بی‌خیال!» باید بدانید گرفتار صدایی شده‌اید که از فرهنگ عام می‌آید و هیچ‌گونه تحملی در برابر درد یا ناراحتیِ احساسی ندارد. به آن صدا بگویید دور شود و دردتان را با تمام وجود حس کنید.

ببینید شما چه نقشی در این جدایی داشته‌اید

بیشتر آدم‌ها بعد از جدایی یا از این طرف بام می‌افتند یا از آن طرف:

همه‌ش تقصیر اون بود، اصلا آدمِ این حرف‌ها نبود، بی‌لیاقت بود، اصلا قبلا ازدواج کرده بود!
من همیشه خراب می‌کنم. چرا هیچ‌وقت نمی‌تونم مثل بقیه یک رابطه‌ی درست و حسابی داشته باشم؟ من داغونم، آدم بی‌ارزشی هستم، هیچ‌وقت نمی‌تونم ازدواج کنم.
هیچ‌کدام از این واکنش‌ها درست نیستند. اگر می‌خواهید از جدایی‌تان جان سالم به‌در ببرید، بهتر است دست از سرزنش خود بردارید و به‌جای آن رویکرد یادگیری را در پیش بگیرید.

این کلید اصلی است: باید در بررسی‌تان از کنجکاوی و دلسوزی استفاده کنید. نباید خودتان را برای «حساسیت» یا «وابستگی» زیاد مقصر بدانید. در عوض، این فرصتی است تا درباره‌ی رشد شخصیتیِ خود اطلاعاتی کسب کنید و بفهمید که جدایی‌ها، مثل همه‌ی تعاملات دیگر، فرصتی فراهم می‌کنند تا همین‌طور که در روزهای اشک و آه به‌زانو در می‌آییم، یادگیری هم شتاب بیشتری بگیرد تا نسبت به‌ بقیه‌ی زمان‌ها به درکی بیشتر برسیم.

بگذارید این خاکستر غصه و دل‌شکستگی زبانه بگیرد

دلیل دردناکی و رنج‌آوری جدایی‌ها این است که دردهای گذشته‌ی درون‌مان را تازه می‌کنند. این یکی از آن قوانین تغییرناپذیر تعاملات است؛ دل‌شکستگی دل‌شکستگی می‌آورد. بنابراین وقتی غصه‌ی پایان این رابطه را می‌خورید، خود را برای غم‌های دیگر، مثل مرگ عزیزان، مهاجرت یا سایر جدایی‌ها، زخم‌های قدیمی از دوران بچگی ازجمله طلاق والدین و… هم آماده کنید.

مطالب مرتبط:

درمان دلشکستگی

دعا برای از بین بردن وابستگی

فراموش کردن عشق یک طرفه

دعای سوزاندنی برای جدایی



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.