no-img
نوین اطلس

مردان چه نوع بوسه ای دوست دارند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مردان چه نوع بوسه ای دوست دارند
امتیاز 3.00 ( 2 رای )
zip
مهر ۹, ۱۳۹۷

مردان چه نوع بوسه ای دوست دارند


اگر چه ازدواج با یک مرد خوب خیلی آسان نیست اما استمرار و تداوم این ازدواج بسیار مشکل تر و سخت تر است، به همین منظور در این مطلب نوین اطلس به شما کمک می کند روحیات مردان را بهتر بشناسید. شناخت روحیه مردان نه تنها مشکلات زوجین را کم می کند بلکه باعث برقراری رابطه بهتر بین آنها می شود.

همه خانم‌ها دلشان می‌خواهد قلب شوهرشان را کاملا تسخیر کنند و از او حرف‌های عاشقانه بشنوند. برای همین باید بدانید مردان چه رنگ رژ لبی را دوست دارند، آیا آن ها نوازش را دوست دارند؟، نیازهای عاطفی مردان چیست، چه جملاتی مردان را جذب می کند و چگونه می توانید شوهرتان را اسیر خود کنید. نوین اطلس در این مطلب همه ی این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد.

رنگ رژ لب مورد علاقه مردان

همه ی  مردان آرایش با رژلب قرمز را ۱۰۰ درصد می پسندند و این رنگ رژ لب رنگ مورد علاقه آن ها می باشد. حتی مردان احساساتی هم آرایش چشم غلیظ را دوست ندارند و انتخاب نمی کنند.

رژلب‌های شبرنگ: شاید این روزها رژلب‌های شبرنگ مد شده باشد اما نظر بعضی از مردها به‌کلی با آن متفاوت است. لب‌های نارنجی کاملا با رنگ مورد علاقه ی مردها متفاوت است و اصلا دوست ندارند.

لب‌های دورنگ: وقتی رنگ دور لبتان (خط لب) با رنگ رژ هماهنگ نباشد در نظر آقایون هیچ جلوه‌ ای نخواهد داشت و اصلا مورد علاقه ی آن ها نیست.

آیا مردان نوازش را دوست دارند

فکر می کنید مردان نوازش را دوست دارند؟ بله مردان نوازش را دوست دارند و فقط نیاز خود به نوازش و توجه را بر زبان نمی آورند.

مردان ترجیح می دهند درمورد احساساتشان غیر مستقیم صحبت کنند. هیچ مردی از زن خود فقط نوازش طلب نمی کند، اما شما اگر واقعاً زندگی و همسر خود را دوست دارید حتما این کار را انجام دهید.

مردان به لمس، نوازش و بوسه های شما احتیاج دارند. وقتی مردان نوازش می شوند حس دوست داشتن می کنند. وقتی در ابراز احساسات و عاطفه دست و دلباز باشید مردان در زندگی احساس سعادت و شادی بی حد و حصر خواهند داشت.

نیازهای عاطفی مردان

هیچ مردی عادت ندارد چیزی را که می خواهد به زبان بیاورد اما می توانم به شما اطمینان دهم که بیشتر مردها نیاز دارند و از شما می خواهند که موارد زیر را به آن ها تقدیم کنید:

مهربانی
دنیا می تواند بسیار بی رحم و مجازات کننده باشد. کار ما سخت است و همکارانمان روحیه بیش از اندازه رقابتی دارند. ما با قضاوت های زیادی از جانب کسانی که در جامعه با آن ها در ارتباط هستیم دست و پنجه نرم می کنیم. قضاوت نکردن، بخشش و درک از جانب زنی که دوستش داریم می تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

خوشحالی
به ما بگویید و نشان دهید که خوشحالید. وقتی خوشحال هستید بیشتر دوست داریم کنارتان باشیم. لحظات سختی را در محیط کار می گذرانیم و دوست داریم بدانیم که لحظات شادی هم در زندگی داریم و البته خود را مسئول این شادی هم می دانیم. شادی شما مسری است.(همچنین نگاه کنید به کلماتی که مردان را تحریک می کند)

سپاسگزاری و قدردانی
این بار که کاری را خوب انجام دادیم به ما بگویید که بابت آن قدردان هستید و بخاطر آن خوشحال شدید. بگویید که چه حسی به خاطر آن دارید و چرا خوشحالتان کرده است. به ما نشان دهید که بابت بودنمان در زندگی شما، بابت همراهی، مشارکت و هم صحبتی با ما خوشحال و قدردان هستید.

توافق و تایید
دوست نداریم به این مسئله اقرار کنیم اما احساس می کنیم کارهایی که انجام می دهیم، نحوه رفتار یا زندگی ما مورد تایید شما نیست. فرصتی ایجاد کنید که به ما بفهماند مورد تاییدتان هستیم. به ما بگویید که تصمیم گیری ها، انتخاب ها و نحوه مدیریت مان مورد تاییدتان هست و بگویید که به ما افتخار می کنید.

جملاتی که مردان را جذب میکند

حرف‌هایی که در کنار رفتار مناسب شما به همسرتان قشنگ‌ترین حس‌ها را می‌دهد و عشق شما را در قلبش تثبیت می‌کند. شما نیاز دارید تا همسرتان را بشناسید و به مرور زمان جملات خاص خود او را پیدا کنید نه فقط جملاتی که جنبه عمومی دارد و بیشتر افراد از شنیدن آن‌ها خوشحال می‌شوند. این جملات را به همسرتان بگویید و با گفتنش زیر پوست زندگی مشترکتان خون تازه‌ای تزریق کنید.

تشکر با قشنگ‌ترین کلمات

وقتی همسرتان کارهای مردانه‌اش را انجام می‌دهد، پیش خودتان نگویید به وظیفه‌اش عمل کرده و نیازی به تشکر نیست. فکر نکنید مردتان به‌خاطر دست‌های قوی و توانایی‌های مردانه‌اش نیازی به شنیدن تشکر ندارد. در ازای هر قدمی که برای شما و زندگی مشترک‌تان برمی‌دارد، از او تشکر کنید. به او بفهمانید متوجه هستید که برای شما چه کارهایی انجام می‌دهد. یک مرد هر قدر هم که قوی باشد و خود را بی‌نیاز از اینگونه جملات نشان دهد بازهم درون خود دوست دارد که توسط همسرش دیده شده و از کار‌ها و خدماتش قدردانی شود.

جملات ساده‌ای مانند: ممنون که مرا صبح‌ها تا ایستگاه می‌رسانی، متشکرم که با تمام خستگی ات خریدهای خانه را انجام می‌دهی و جملات ساده‌ای که نشان‌دهنده قدردانی شماست، برای او بسیار انرژی‌بخش خواهد بود. توانایی تشکر کردن از دیگران از چیزهایی است که به آن سفارش شده‌ایم. امام سجاد (ع) می‌فرمایند: «روز قیامت، خداوند متعال به بعضی از بندگانش می‌گوید: آیا شکر فلان کس را به‌جای آوردی؟ عرض می‌کند: پروردگارا! من شکر تو را به جای آوردم. خداوند می‌فرماید:، چون شکر او را به جا نیاوردی شکر مرا هم به جا نیاورده‌ای!» سپس می‌فرمایند: شکرگزارترین شما در پیشگاه خدا کسی است که از نعمت‌ها و زحمات مردم بیشترین قدردانی و شکرگزاری را به عمل آورد. پس این نکته را از خانه خود شروع کنید.

تو قهرمان زندگی من هستی

یکی از نیازهای روحی مردانه که باید برآورده شود تا شما با چشمان خودتان ببینید یک مرد تا چه حد می‌تواند حمایتگر، مؤثر و دوست‌داشتنی باشد، این است که حس کند ابرمرد زندگی همسرش است. بداند در نگاه شریک زندگی‌اش تکرار نشدنی است وشما به‌عنوان همسر او اعتقاد دارید بهترین مرد دنیا در کنارتان هست.

اینکه هر آدمی مشکلاتی دارد و هیچ‌کس گل بی‌عیب نیست را همه قبول دارند، اما حتما شنیده‌اید که «اگر در دیده مجنون‌نشینی/ به غیراز خوبی لیلی نبینی». مهم این است مرد زندگی‌تان بداند در نگاه شما بهترین انتخاب بوده و خواهد بود. به او بگویید که قوی و قابل اتکاست و دنیای‌تان بدون او چیز بزرگی کم دارد؛ چیزی مانند یک حامی مهربان برای تمام لحظات زندگی.

تو باعث افتخار من هستی

به همسرتان در موقعیت‌های مختلف نشان دهید که به او افتخار می‌کنید و این را نه‌تن‌ها از دیگران مخفی نمی‌کنید بلکه با کمال میل نشان می‌دهید که بهترین مرد دنیا شریک زندگی شماست. خوب است بعضی وقت‌ها بی‌بهانه و خیلی ساده به او بگویید که به او و بودنش افتخار می‌کنید و گاهی هم دنبال موقعیت‌هایی باشید که مقابل چشم همسرتان این را به دیگران هم بگویید.

یک آقا وقتی متوجه می‌شود همسرش در مقابل دیگران از او تعریف کرده و اعتراف می‌کند زندگی در کنارش بسیار لذتبخش است، احساس غرور خواهد کرد و کسی که این حس را به او هدیه داده همیشه در دلش باقی می‌ماند. نیازی به نقش بازی‌کردن نیست، خوب به همسرتان دقت کنید، نکات زیادی دارد که می‌توانید به آن‌ها افتخار کنید و با بیان آن، او را به سمت بهتر شدن سوق دهید.

چگونه شوهر را اسیر خود کنیم

همه ی خانم ها دوست دارند که بدانند چگونه می توانند همسرشان را تحت تاثیر قرار دهند ، محبت او را جلب کنند اما گاهی اوقات هرچه تلاش می کند نتیجه نمی گیرد یا برعکس رابطه شان را خراب تر می کند .

با پذیرش بدون شرط شوهر می توانید او را اسیر خود کنید

یک مرد نیاز دارد همان گونه که هست پذیرفته شود ، دقیقا همان طوری که هست .این نوع پذیرش کامل، او را متقاعد می کند که شما به راستی اورا دوست دارید.

اگر می خواهید که ازدواج شما با کامیابی همراه باشد ، شما باید تصمیم بگیرید که شوهر تان را همان گونه که هست بپذیرید ، وبدانید که ارتباط بین شما بدون پذیرش ، بهبود نخواهد یافت. حق انتخاب وتصمیم گیری با شماست ، شما می توانید انتخاب کنید که با خشم وعصابنیت زندگی کنید ویا این که شوهرتان را بدان گونه هست پذیرا شوید

پذیرش با تحمل همسر فرق دارد ، بردباری وتحمل به معنای پذیرش نیست ، تحمل شما فقط شوهرتان را وادار می کند که احساس نقص و ناشایستگی بکند . اومی تواند احساس کند که مورد قبول همسرش قرار نگرفته و قادر نیست که شما را کاملاً دوست بدارد.

پیامبر گرامی اسلام می فرمایند : هیچ مردى بعد از اسلام نفعى بالاتر از همسر مسلمان عایدش نشد که چون به او بنگرد مسرور گردد، و چون به او فرمانى دهد اطاعت نماید، و در نبود شوهر مال او و ناموس خود را حفظ نماید.

مطالب مرتبط:

دلبری های زنانه

پسران عاشق چگونه دخترانی میشوند؟

به چالش کشیدن مردان

جملات مورد علاقه مردان

توقعات مرد از همسرش



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.