no-img
نوین اطلس

دعای افتادن مهر خود به دل دیگران از راه دور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای افتادن مهر خود به دل دیگران از راه دور
امتیاز 3.87 ( 15 رای )
zip
مرداد ۸, ۱۳۹۷

دعای افتادن مهر خود به دل دیگران از راه دور


برای افتادن مهر به دل از راه دور می توانید از دعا کمک بگیرید. نوین اطلس دات کام دعا برای جلب محبت شدید از راه دور را در این مطلب و مرتبط با این موضوع به شما معرفی کرده است. همچنین می توانید برای جلب محبت پسر از راه دور و بی قرار کردن مطلوب خود از دعا استفاده کنید. طلسم از راه دور باعث می شود عشقتان طلسم شما شود و در کنارتان بماند – البته با دعا. اگر عشقتان شما را ترک کرده است طلسم احضار عشق از راه دور می تواند به شما کمک کند. برای جلب محبت سریع و قوی نیز چندین دعا معرفی شده است.

دعای افتادن مهر به دل از راه دور

آمده است که هر کس آیه الکرسی را هفت روز نزد طلوع صبح قبل از آنکه به کسی حرف بزند رو به قبله یازده مرتبه بخواند و در مابین عینین ( یشفع عنده ) افتادن مهر خود را به دل او حتی از راه دور از خدا طلب کند دعای او مستجاب می شود. novinatlas.com دریافت است این دعای افتادن مهر به دل از راه دور بسیار مجرب می باشد و از شما می خواهد این دعا را فقط در امر حلال و نه به قصد آزار و اذیت فردی استفاده کنید.

دعا برای جلب محبت شدید پسر از راه دور

برای جلب محبت شدید از راه دور نوین اطلس دات کام دعای زیر را از آیات قرآنی استخراج کرده است. این آیه به آیه ی مودت مشهور بوده و برای ایجاد مهر و محبت بین دو نفر بسیار عملی است. اگر می خواهید این دعای جلب محبت خیلی سریع مورد استجابت قرار بگیرد به شما توصیه می کنیم این دعا را روی یک تکه چوب بخوانید و در وقت اذان مغرب چوب را بسوزانید.

((یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه))

برای جلب محبت پسر از راه دور به شما این دعا را توصیه می کنیم. هر روز پنج شنبه بعد از نماز « صبح وعشاء» ابتدا یک دور تسبیح یا الله بگویید سپس ۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم» را تکرار کنید .بعد از آن دوباره یک دور تسبیح یا الله بگویید و به سجده بروید و از خدا بخواهید محبت شما را در دل پسر مورد علاقه تان بیندازد. این دعا بسیار مجرب است.

بی قرار کردن مطلوب از راه دور و طلسم او

برای بی قرار کردن مطلوب از راه دور و طلسم او ختم سوره ی انفال بسیار مجرب و کاربردی است. به این صورت که سوره ی انفال را هر شب به یک تکه سنگ بخوانید و این تکه سنگ را زیر تخت یا نزدیک جایی که می خواهید قرار دهید. صبح که بیدار می شوید قبل از نماز و قبل از اینکه با کسی صحبت کنید دعای زیر را ۵ مرتبه بخوانید:

وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

طلسم احضار عشق از راه دور

طلسم احضار عشق از راه دور به این شکل استکه اگر می خواهی کسی را به عشق خود طلسم کنی وضو بگیر ودو رکعت نماز به جای بیاور و در هر رکعت بعد از حمد هفت مرتبه این آیه را بخوانید ((عَسَی اللهَ اَن یَجعَلَ بَینَکم وَبَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَهً واللهُ غَفورٌ رَحیم)) و پس از آن دعای زیر را نوشته و بر روی آن یک سنگ سنگین قراردهید زبان آن شخص بسته می شود و با شما با محبت رفتار می کند.

یا َمعشَرَ الجِنِّ وَ اَلاِنسِ اِنَ استَطعتِمُ اَن تَنفَذوا مِن اَقطارِ السَمواتِ وَ الاَرضُ فَانفَذوا لا تَنفَذون اِلّا بِسُلطان . لسان فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان

دعا برای جلب محبت قوی و سریع

برای جلب محبت سریع و قوی معشوق خود این دعا را نوشته در موم گیرد و به زعفران و گلاب و معطر نماید به عطر پاک و بر بازوی راست بندد و یا در زیر سر خود نهد محبت بهم رسد. ان شاء الله.

بسم الله الرحمن الرحیم. وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللَّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِّلَّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُوا إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلَّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ. فلان علی حب فلان (به جای فلان ، نام شخص و مادرش را بنویسد).

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰)

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

دعاهای زیر را نیز به شما توصیه می کنیم

دعای زبان بند قوی از راه دور – تضمینی

معجزه دعای زبان بند: صم بکم عمی

دعا برای مسخر کردن افراد

نماز برای ازدواج

دعای قوی برای جلب محبت دیگران

سرد شدن در دوران نامزدی

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.