no-img
نوین اطلس

چگونه با دعا سریع به پول زیاد برسیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه با دعا سریع به پول زیاد برسیم
امتیاز 3.81 ( 16 رای )
zip
خرداد ۱۰, ۱۳۹۷

چگونه با دعا سریع به پول زیاد برسیم


موضوع هایی که در این مطلب از نوین اطلس دات کام به آن پرداخته ایم شامل جادو برای پولدار شدن است که به شما کمک می کند همه ی راه های پولدار شدن مانند جادو برای شما باز شود. همچنین دعا برای ثروت عظیم شما را به ثروتی غیر قابل شمارش می رساند. دعا برای یک شبه پولدار شدن باعث می شود در کمترین زمان و یک شبه به مال زیادی برسید. دعای پولداری و دعای میلیاردر شدن و همچنین دعا برای به دست آوردن پول زیاد شما را یاری می کند ثروت زیادی کسب کنید. طلسم خیلی قوی برای ثروتمند شدن تمامی موانع پولدار شدن شما را طلسم کرده و از اذکار قرآنی نیز بهترین ذکر برای ثروتمند شدن به همت نوین اطلس دات کام گردآوری شده است.

دعاهای زیر برای علاقه مندان به دعاهای دینی معرفی شده اند. توجه کنید دعا بدون کار و تلاش برای شما موثر نخواهد بود. اگر می خواهید در مدت کوتاه ثروتمند شوید ما پیشنهاد خوبی برای شما داریم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله ی زیر مراجعه کنید یا از طریق واتس اپ و تلگرام به شماره ی زیر پیام دهید:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

جادو برای پولدار شدن

مهم نیست برای پول کمی دعا می کنید یا پول زیاد در هر صورت باید در کنار دعا کردن عوامل بسیار مهم دیگری مثل تلاش ها و برنامه ریزی های عملی نیز توجه کنید. به یاد داشته باشید پول زیاد بدست نمی آید مگر آنکه برای رسیدن به صورت صحیح قدم برداریم. برای دعا نیز همه دعاهای این صفحه مناسب می باشد و نیازی به پیدا کردن دعا خاصی نیست. از موارد تجربه شده و مفید برای پولدار شدن ختم «اذا وقعه» است که از امام سجاد علیه‌السلام روایت شده و علامه مجلسی (ره) آن را نقل نموده اند. این ختم به صورت زیر می‌‌باشد:

اگر اول ماه (قمری) روز دوشنبه بود، از روز اول تا چهاردهم، سوره واقعه خوانده شود، و مقدار خواندن هر روز به تعداد شماره روزهاست، به این شکل که در روز اول ـ مثلا ـ یک مرتبه، و در روز چهاردهم چهارده مرتبه خوانده می‌شود. این دعا مانند جادویی همه ی راه های پولدار شدن را هموار می کند و می توانید خیلی زود به پول زیاد برسید.

دعا برای ثروت عظیم

اگر  برای رزق حلال و نعمت های خداوند ارزش قائل هستید و در نتیجه حاظرید برای رسیدن به آن تلاش کنید دعاهای قرآنی نیز به شما کمک می کند به ثروتی عظیم و بزرگ دست پیدا کنید.

هر چقدر تلاش بیشتری داشته باشید نتیجه بیشتری خواهید دید و هر چقدر تلاش کمتری داشته باشید با نتیجه ناچیزی مواجه خواهید شد. می توانید هر شب سوره ی واقعه را قبل از خواب تلاوت کنید و خواهید دید که خیلی زود رزق و روزی عظیمی به سمت شما سرازیر می شود.

دعای پولداری و رزق فراوان 

این دعا برای کسب رزق فراوان و پولداری حلال بسیار مناسب است. البته مشخص نیست کتاب علوم غریبه شامل چه دعا هایی می شود و چقدر منبع قوی هستند اما آیه زیر بر اساس کتاب مبارک قرآن است که قطعا به قدرت تاثیر آن می افزاید. برای پولداری و رزق فراوان و اگر می خواهید به پول زیاد برسید از طریق دعا بعد از اتمام خواندن سوره مبارکه واقعه در هر روز،این دعا نیز خوانده شود:

«اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ.»

دعای میلیاردر شدن

اگر کسی بخواهد به ثروتی میلیاردی دست پیدا کند نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند دعای زیر را هر روز قبل از خروج از منزل و نیست میلیاردر شدن بخواند.

«وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْث لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْىء قَدْراً»

دعا برای به دست آوردن مال زیاد

دعا برای به دست آوردن مال زیاد از آسمان هم از آن توقعات و درخواست هایی است که بیشتر شباهت به دستور دارد تا دعا و بهتر است به موضوع تلاش و عملی کردن برنامه هایمان نیز در کنار دعا توجه کنیم. به هر حال دعای زیر برای کسب روزی حلال که در کنار تلاش و کوشش مستمر صورت بگیرد موثر است.

این کار و این ختم، بارها جهت توسعه رزق و تسهیل امور مشکل و ادای دین تجربه شده و موثر بوده است. آیت الله العظمی سید ” صادق روحانی” در مورد این دعا نوشته اند که در هر پنجشنبه‌ای که در این میان ـ اول تا چهاردهم ـ قرار دارد این دعا خوانده شود:

یا ماجِدُ، یا واحِدُ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَهً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیِّدی

طلسم خیلی قوی برای ثروتمند شدن

قبل از هر چیز دقت کنید چگونه به مال اندوزی و ثروت نگاه می کنید. اگر نگاه شما نگاهی پاک باشد و هدف تان از کسب ثروت نیکی و خیر قطعا نتیجه بهتری برای ثروتمند شدن به دست می آورید.

برای نیکی و خیر بودن از امروز تمرین کنید تا خلوص نیت تان را روز به روز بیشتر صاف کنید. سپس از خواندن این دعا نیز در این مسیر به خود کمک کنید. کسی که می خواهد روزی اش فراوان شود، این ذکر را بسیار بگوید و در آغاز و پایان آن هم، یک صلوات بفرستد:

أَغنِنی بِحَلالِِکَ عَنِ حَرامِکَ، وَ بِفَضلِکَ عَمَّن سِواک. ترجمه: خدایا! مرا به وسیله حلالت از حرام خویش بی نیاز کن، و با فضل و بخشش خودت، از هر چه غیر خودت بی نیاز ساز!

بهترین ذکر برای ثروتمند شدن چیست

به یاد داشته باشید برای کسب ثروت حلال باید قبل از شروع به دعا خواندن به یک موضوع مهم توجه کنیم. روش های کسب درآمد و پول درآوردن اگر از مسیر حلال و درست صورت نگیرد مثلا از راه ربا باشد اصلا نتیجه بخش نخواهد بود. نه دعا هایی که می خوانید تاثیر می گذارد و نه روش تان برای بیشتر کردن مال شما را موفق می کند. به ذکر یکی از بهترین ذکرها برای ثروتمند شدن است توجه کنید:

وَمَا آتَیْتُم مِّن رِّبًا لِّیَرْبُوَ فِی أَمْوَالِ النَّاسِ فَلَا یَرْبُو عِندَ اللَّهِ وَمَا آتَیْتُم مِّن زَکَاهٍ تُرِیدُونَ وَجْهَ اللَّهِ فَأُوْلَئِکَ هُمُ الْمُضْعِفُونَ؛

ترجمه: و آنچه (به عنوان) ربا دهید تا در اموال مردم افزوده شود (مثلا ده دینارتان در مال او دوازده شود) در نزد خدا زیاد نمی‌شود، و آنچه از زکات دهید در حالی که خواهان رضای خدا باشید (سود خواهید برد، و) چنین کسانی هستند که برنده سود چند برابرند( الروم : ۳۹)

مطالب مرتبط:

راه های کسب درآمد در منزل

کسب درآمد از تبلیغات بنری

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

دعا برای ثروتمند شدن

چگونه میلیاردر شوید



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.