no-img
نوین اطلس

چگونه میلیاردر شوید


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه میلیاردر شوید
امتیاز 1.50 ( 2 رای )
zip
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۷

چگونه میلیاردر شوید


موضوعات: میلیاردر شدن بدون سرمایه، راه میلیاردر شدن در خانه، راه های میلیاردر شدن در ایران، چگونه پولدار شویم، چگونه در نوجوانی پولدار شویم، چگونه در خانه پولدار شویم

 

برای آموزش جامع کسب درآمد اینترنتی به لینک زیر مراجعه کنید:

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

چگونه میلیونر شوید

چگونه میلیاردر شوید

چگونه یک شبه میلیاردر شویم

 

میلیاردر شدن بدون سرمایه

۱- طرز تفکر خود را تغییر دهید
شما باید به ورای هر اتفاق نگاه کنید. وقتی اکثر مردم فقط درخت‌ها را می‌بینند، شما باید کل جنگل را مدنظر قرار دهید. به این ترتیب، امکان رسم خط‌مشی خود و نیل به اهداف و آرزو‌ها به وجود خواهد آمد. با ترسیم آینده و اهداف خود، به روش‌های مختلف می‌توانید به آرزوهایتان دست یابید.

شما باید قبل از نیل به اولین دارایی، بار‌ها ویژگی‌های شخصیتی خود را کشف کنید. دانستن حقیقت درباره خود همیشه آسان‌ترین کار نیست. گاهی اوقات، در یک روز ممکن است زمانی بزرگ‌ترین دشمن و زمانی نیز بهترین دوست خود شوید. با این وجود، تغییر طرز تفکر خود لازمه رسیدن به مال و ثروت است.

۲- به شکلی خستگی‌ناپذیر پول پس‌انداز کنید
حقوق بسیاری از افراد تا پایان ماه کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد. به هر حال، شما حتماً باید تا می‌توانید پس‌انداز کنید، حتی اگر رقم آن بسیار پایین باشد. تکنیک‌های متعددی برای پس‌انداز کردن وجود دارند.شما باید ضمن کشف سیستم خاص خود شروع به جمع‌آوری مال و ثروت کنید.حتی اگر درآمد ثابتی نیز دارید، باید برای پس‌انداز کردن به وضع یک سری قوانین بپردازید. چه با ۵۰ دلار چه با ۵۰۰ دلار پس‌انداز در ماه آغازگر این روند هستید، به بهترین نحو ممکن تلاش و این پول را سرمایه‌گذاری کنید.

راه میلیاردر شدن در خانه

از میلیاردرها یاد بگیرید
اغلب مردم دوستان همراه و همدلی را اطراف خود جمع نکرده‌اند. بیشتر اوقات با این قبیل افراد در خواربارفروشی، ورزشگاه، مدرسه، محل کار و غیره آشنا می‌شویم. با افزایش روابط دوستانه میان ما و آنها، اعتماد به دوستان نیز افزایش می‌یابد. به هر حال، در اغلب موارد آنها میلیاردر نیستند و نمی‌توانند به شما نیز در این زمینه کمک کنند. آنها احتمالا رویای ثروتمند شدن را غیرممکن می‌بینند. در عوض از میلیاردر‌ها یاد بگیرید. با حذف این روابط در پی کشف افرادی باشید که پله پیشرفت شما در آینده می‌شوند.

زیاده‌روی در به دست آوردن ثروت
برای ثروتمند شدن شما اول باید درباره آن نکاتی را یاد بگیرید. این به آن معنا است که شما باید خود را در موقعیت‌هایی قرار بدهید که هرگز قبلا آنها را تجربه نکرده‌اید. به‌عنوان مثال، شما می‌توانید رانندگی با یک خودروی جدید را امتحان کنید، از یک دلال معاملات بانکی بخواهید تا یک خانه گران قیمت را به شما نشان بدهد یا یک براونی از بهترین قنادی شهر خود بخرید.

راه های میلیاردر شدن در ایران

به ثروتمند شدن خود ایمان بیاورید
اگر باور دارید که می‌توانید میلیاردر شوید، پس قدرت تحقق آن رویا را نیز به دست خواهید آورد. به هر حال، اگر شما این آرزو را برای خود محال می‌دانید و دیگران را مستحق ثروتمند شدن می‌بینید، هرگز پولدار نخواهید شد. همچنین، همیشه افراد ثروتمند را موفق بپندارید. افرادی که از پول متنفر هستند احتمالا پولدار نمی‌شوند.

بهترین راه برای انجام این کار شناخت مداوم خود و ماهیت پول و ثروت است.شما می‌توانید برای نیل به هدف خود کتاب‌هایی را بخوانید که توسط افراد میلیاردر نوشته شده‌اند. با دریافت آموزش تمام عیار و الهام گرفتن همیشگی از دیگران، شما قادر به کسب ثروتی خواهید بود که در پی آن بوده‌اید.

چگونه پولدار شویم

خدمت خود را توسعه دهید
ثروت مادی مجموع سهم کلی شما نسبت به جامعه است. برای درک نحوه ارزش‌گذاری برای تعداد بیشتری از افراد در مدت زمان کمتر شما خواهید دانست که می‌توانید همواره بر کیفیت و کمیت خدمت خود بیفزایید.مردم منتظر خدمت‌رسانی دیگران هستند.توسعه خدمات در ادامه به بحث درباره طی مسافتی بیشتر می‌پردازد. وقتی زمان کمک‌رسانی به دیگران فرا‌می‌رسد، شما باید همه دارایی خود را برای انجام این کار فدا کنید. به تحسین مردم نیندیشید. شما فقط دانه‌ها را بکارید. طبیعت مراقب بقیه مراحل خواهد بود.

چگونه در نوجوانی پولدار شویم

همه فرصت‌ها را به چنگ آورید
در اطراف شما، هر جا که زندگی کنید، همیشه فرصت‌هایی برای استفاده وجود دارند. جامعه شما به‌شدت به کمک‌تان نیاز دارد. فقط با باز کردن ذهن و قلب خود به سوی این فرصت‌ها، می‌بینید که امکان سود بردن از آنها در زمان مناسب وجود دارد. به علاوه، شما نمی‌توانید با نه گفتن به فرصت‌ها انتظار میلیاردر شدن را داشته باشید. شما باید هر فرصتی را که اسم‌تان رویش نوشته شده است تصاحب کنید.گاهی منافع مالی به سرعت حاصل نمی‌شود اما با کاشت مداوم دانه‌ها، سرانجام شاهد محصولی پر بار خواهید بود.

چگونه در خانه پولدار شویم

۱. شروع کنید

بعضی اوقات تنها فرق بین افراد موفق و غیرموفق این است که افراد موفق این شجاعت را دارند که شروع کنند و و به جلو حرکت کنند تا به هدف‌شان برسند.

۲. فرصت‌‌سازی کنید و فرصت‌سوزی نکنید

افراد موفق هیچ‌گاه منتظر فرصت‌ها نمی‌مانند، بلکه آنها فرصت‌ها را می‌سازند. به خاطر اینکه آنها کاملا به این موضوع واقف‌اند که چه نوع زندگی‌ای را دوست دارند بسازند. به محض اینکه شما راه خودتان و هدف‌تان را مشخص کردید بی‌نهایت فرصت‌ را تجربه خواهید کرد که به شما کمک خواهند کرد در مسیری رو به جلو حرکت کنید.

۳. از مشکلات اول راه نترسید

خیلی از افراد به دلیل نداشتن توانی که لازمه رسیدن به اهداف‌شان است، میل به ترقی ندارند ولی همه ما وقتی شروع به انجام کاری می‌کنیم در هر زمینه‌ای، دانش و تجربه‌ای داریم. همیشه وقتی شروع به کاری می‌کنیم در ابتدا کمی احساس گیجی و ناواردی می‌کنیم و طی انجام آن تجربه کسب می‌کنیم و کم‌کم اعتماد به نفس‌مان افزایش می‌یابد. هنگامی که توانایی‌ها‌یمان ـ دانش و تجربه ـ را برای رسیدن به اهداف افزایش می‌دهیم، هرچه‌قدر سرعت‌مان در به دست آوردن آنها بالا برود، با سرعت بیشتری به سمت هدف‌مان و دسترسی به آن حرکت خواهیم کرد.

۴. مسوولیت‌پذیر باشید

رهبری یعنی توانایی رسیدن به نتیجه. شما وقتی به نتیجه می‌رسید که مسوولیت کارتان را به عهده بگیرید. پذیرفتن مسوولیت رهبری کارهای‌تان شما را قادر می‌سازد تا به جلو حرکت کنید و عمل کنید. وقتی از کار یا درآمدتان راضی نیستید، اگر بنشینید و برنامه‌ای برای تغییر آن بنویسید و سپس به برنامه‌تان عمل کنید، بدون اینکه منتظر موافقت و اجازه دیگران باشید، شما قطعا مانند یک رهبر عمل کرده‌اید.



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.